• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

October 13, 2011, 14:51:16 PM #650 Last Edit: October 13, 2011, 14:53:03 PM by Klaus_Brann
Quote from: Nixon on October 13, 2011, 11:29:39 AM
Quote from: Kararay on October 13, 2011, 11:26:39 AM
nixon: WOW 3 mnd da... flisespikk...


Nei, det er en vesentlig forskjell å melde seg inn fordi man vet at man får cupfinalebillett. Og å være eksisterende medlem når tilbudet kommer. Man kunne ikke melde seg inn ved turbestilling og få cupfinalebillett.


Edit. Sjekket ut selv.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lilleheil

Då kommer det ikveld om kem som får billetter.
Bare de som får vil få mail.
http://nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.7832614

Klaus_Brann

Quote from: BBBTore on October 13, 2011, 12:14:32 PM
Quote from: Kararay on October 13, 2011, 11:44:32 AM

Nixon: MANGE har fått beskjed via facebook at de får billett...


De som har fått beskjed via facebook om at de får billett er de som har 5 års løpende medlemskap og som har sendt melding og spurt om deres medlemskap har noen hull eller om de har 5 år på rad.


Jeg vet at jeg har 5 år, men skulle likt å få bekreftelsen snart.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 13, 2011, 13:53:04 PM
Quote from: mbs on October 13, 2011, 13:36:24 PMFor min del skulle jeg gjerne gitt billetter med til de som har 3 eller 5 borteturer i år i regi av bataljonen før semifinalen spilte.
For mange med lav ansinitet som frå billett som ikke har vært på stadion i år. Vet om en som har 1 kamp på 2 år på stadion, og kanskje 2 bortekamper som får bataljons billett og skal på cupfinalen


Ansiennitet bør være hovedkriteriet etter min mening. Men Bataljonen bør også se på løsninger for å belønne medlemmer med partoutkort og de som reiser på borteturer. Hvordan det kan løses og fordeling kan kanskje bli en årsmøtesak til vinteren?


Og da spesielt cupturer. Det bør definitivt bli en sak, og i samarbeid med Brann bør det ikke være umulig å lage et system hvor man kan registrere antall kamper man drar på på et kort.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

glad jeg ikke brukte jobbmailen iallefall. den har så strengt filter at slike ting aldri dukker opp.
"og der snubler Sæternes igjen"

stig

Quote from: Kararay on October 13, 2011, 13:21:32 PM
Men da er det med turen ok fra min side. Trodde hele tiden at man kunne betale tur og medlemskap samtidig.



Man kan betale tur og melde seg inn samtidig, men på Vikingturen var det ikke med billettgaranti for de som gjordet det.

Nixon: Fordeling av billetter blir nok et tema på neste årsmøte. Da kan alle få komme med innspill om hvordan fremtidige styrer løser dette.
Nettsideansvarlig

olebrann3


Joggi Bogga

7 min.
Sitter spent, men med en god følelse.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

The Boss

Er såklart spent selv, men når man tenker over at 62.000 har bestilt, og bare ca 650 av disse (1%!) blir tildelt billetter sier det seg selv at sjansen er svært liten....

Utmedsnolken

er vel kanskje en eller to av "faste" brukerne på forumet som får billetter da.
"og der snubler Sæternes igjen"

stormde

eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

The Boss

Vil tippe to, maks tre her inne har fått ja.


SKBrannfan

Dette ser ikke lovende ut... Får håpe noen andre i reisefølget har fått!

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

SKBrannfan

Quote from: stormde on October 13, 2011, 16:01:18 PM
Fikk 4 ;)


Hvor mange dager har du på deg til du må "vise din interesse" før du mister dem?

stormde

Fikk beskjed å ringe innen tirsdag eller onsdag neste uke
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

Yngve

Jaja, nokon som har billettar til sals...?

osoerli

Både far min og svigermor vant gitt.
(som overhode ikkje har tenkt seg på kamp)
Begge sjølsagt registrert av meg.
Er ikkje sikkert alle 8 billettar er behov for i min gjeng.
Litt avhengig om andre kanalar slår til.
Eventuelle tilovers blir sjølsagt lagt ut for salg her til pålydende.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

Quote from: osoerli on October 13, 2011, 16:51:01 PM
Både far min og svigermor vant gitt.
(som overhode ikkje har tenkt seg på kamp)
Begge sjølsagt registrert av meg.
Er ikkje sikkert alle 8 billettar er behov for i min gjeng.
Litt avhengig om andre kanalar slår til.
Eventuelle tilovers blir sjølsagt lagt ut for salg her til pålydende.


kan ta med svigermoren din på kamp jeg.
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SKBrannfan


|Netti|


Utmedsnolken

hele forumet trenger vel ikke skrive inn at de vil ha billetter. kan sikkert ordnes på en annen måte.
"og der snubler Sæternes igjen"

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corleone

Quote from: osoerli on October 13, 2011, 16:51:01 PM
Både far min og svigermor vant gitt.
(som overhode ikkje har tenkt seg på kamp)
Begge sjølsagt registrert av meg.
Er ikkje sikkert alle 8 billettar er behov for i min gjeng.
Litt avhengig om andre kanalar slår til.
Eventuelle tilovers blir sjølsagt lagt ut for salg her til pålydende.


Om du trenger hotell rom, så bytter jeg gjerne ett hotell rom mot en billett :)

Utmedsnolken

Quote from: Klaus_Brann on October 13, 2011, 17:14:07 PM
Quote from: stormde on October 13, 2011, 16:01:18 PM
Fikk 4 ;)


Med kun 31 innlegg? En stor skam;)


var vi ikke enig om at man måtte ha minimum 1500 for å få billett?
"og der snubler Sæternes igjen"

Joggi Bogga

Meget skuffende. Ingen e-post fra NFF. Når er neste runde med de billettene som ikke blir hentet?
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Kararay

Quote from: osoerli on October 13, 2011, 16:51:01 PM
Både far min og svigermor vant gitt.
(som overhode ikkje har tenkt seg på kamp)
Begge sjølsagt registrert av meg.
Er ikkje sikkert alle 8 billettar er behov for i min gjeng.
Litt avhengig om andre kanalar slår til.
Eventuelle tilovers blir sjølsagt lagt ut for salg her til pålydende.


Om eg ikkje får tak i billett kan du få kjøpe min reisepakke med fly fredag og søndag hjem. og to overnattinger på Grønland.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

stormde

Quote from: Klaus_Brann on October 13, 2011, 17:14:07 PM
Quote from: stormde on October 13, 2011, 16:01:18 PM
Fikk 4 ;)


Med kun 31 innlegg? En stor skam;)

He he ser den kjipt at det er en av de stille suporterene som fikk ...
vist det hjelper har eg medlemsnr langt nede på 80 tallet .
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

mbs

Quote from: stormde on October 13, 2011, 17:26:05 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 13, 2011, 17:14:07 PM
Quote from: stormde on October 13, 2011, 16:01:18 PM
Fikk 4 ;)


Med kun 31 innlegg? En stor skam;)

He he ser den kjipt at det er en av de stille suporterene som fikk ...
vist det hjelper har eg medlemsnr langt nede på 80 tallet .

Da får du også fra Bataljonen om du har betalt....

Uansett viser dette at trekningen er Bingo, jeg fikk ikke  gjennom denne trekningen, vist ingen av de andre epost adressene ble trekt ut.....
God jeg ikke satser på flaksen

Lennono8

Prøver meg igjen...Er det noen med "vanlig" partoutkort her inne som har fått mail eller brev om at de har fått billetter, eller noen som har hørt om noen? Hvor lang ansiennitet har de hatt de som har fått?

Kjell249

Quote from: The Boss on October 13, 2011, 15:58:19 PM
Er såklart spent selv, men når man tenker over at 62.000 har bestilt, og bare ca 650 av disse (1%!) blir tildelt billetter sier det seg selv at sjansen er svært liten....


Hvis du har fått 30-50 stykker til å registere seg for deg, så hjelper det litt på. Problemet at disse ikke sitter og venter på mail. Får krysse fingrene om at en overraskelse dukker opp i løpet av kvelden:)
Jeg kjøper lett en billett for 1500 kr :), men hadde vært ekstra gøy å fått 4 billetter så vi kan sitte 4 kompiser sammen.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Lennono8 on October 13, 2011, 18:15:28 PM
Prøver meg igjen...Er det noen med "vanlig" partoutkort her inne som har fått mail eller brev om at de har fått billetter, eller noen som har hørt om noen? Hvor lang ansiennitet har de hatt de som har fått?


Det tviler jeg på, det er maaange foran i rekken.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

October 13, 2011, 18:41:49 PM #687 Last Edit: October 13, 2011, 18:48:01 PM by Utmedsnolken
selv med 50 stk, så har du fortsatt bare 50% sjanse.
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: stormde on October 13, 2011, 17:26:05 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 13, 2011, 17:14:07 PM
Quote from: stormde on October 13, 2011, 16:01:18 PM
Fikk 4 ;)


Med kun 31 innlegg? En stor skam;)

He he ser den kjipt at det er en av de stille suporterene som fikk ...
vist det hjelper har eg medlemsnr langt nede på 80 tallet .


Sant:) Det hjelper selvfølgelig, og trekning er trekning.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lennono8

Quote from: Klaus_Brann on October 13, 2011, 18:41:43 PM
Quote from: Lennono8 on October 13, 2011, 18:15:28 PM
Prøver meg igjen...Er det noen med "vanlig" partoutkort her inne som har fått mail eller brev om at de har fått billetter, eller noen som har hørt om noen? Hvor lang ansiennitet har de hatt de som har fått?


Det tviler jeg på, det er maaange foran i rekken.


Hvis du ser på denne videoen, skulle mail komme i løpet av dagen i dag. Noen som har fått?http://www.brann.no/nyheter/endelig-i-gang-med-finalesalget/

Med 20 år på samme plass bør det ikke være så mange foran i køen...

Eivind

Quote from: Utmedsnolken on October 13, 2011, 18:41:49 PM
selv med 50 stk, så har du fortsatt bare 50% sjanse.


Så om du hadde registrert 100 mail adresser hadde man hatt 100% sjanse mener du? ;)

Utmedsnolken

Quote from: Eivind on October 13, 2011, 19:01:50 PM
Quote from: Utmedsnolken on October 13, 2011, 18:41:49 PM
selv med 50 stk, så har du fortsatt bare 50% sjanse.


Så om du hadde registrert 100 mail adresser hadde man hatt 100% sjanse mener du? ;)


dessverre. Bare 67%. Må opp i 209 for å passere 90% og ca 417 for å nå 99%
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Skjønner ikke tankegangen til disse folkene. Må ringe avisen så fort som mulig fordi jeg fikk billett til noe 25 000 andre også skal på! og så hadde hun bare en søknad også..
"og der snubler Sæternes igjen"

Eivind

Quote from: Utmedsnolken on October 13, 2011, 19:21:15 PM
Skjønner ikke tankegangen til disse folkene. Må ringe avisen så fort som mulig fordi jeg fikk billett til noe 25 000 andre også skal på! og så hadde hun bare en søknad også..


Haha, tenkte jeg også.

Tror det siste som hadde slått meg dersom jeg hadde vunnet var, "fy faen, dette må jeg ringe BA om!"

Klaus_Brann

Quote from: Lennono8 on October 13, 2011, 18:58:18 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 13, 2011, 18:41:43 PM
Quote from: Lennono8 on October 13, 2011, 18:15:28 PM
Prøver meg igjen...Er det noen med "vanlig" partoutkort her inne som har fått mail eller brev om at de har fått billetter, eller noen som har hørt om noen? Hvor lang ansiennitet har de hatt de som har fått?


Det tviler jeg på, det er maaange foran i rekken.


Hvis du ser på denne videoen, skulle mail komme i løpet av dagen i dag. Noen som har fått?http://www.brann.no/nyheter/endelig-i-gang-med-finalesalget/

Med 20 år på samme plass bør det ikke være så mange foran i køen...


Da bør du lese deg opp på fordelinga, for det er nok en del andre foran i køen. Ikke av folk som har vanlig partoutkort, men andre. Det har vært diskutert tidligere i denne tråden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on October 13, 2011, 19:21:15 PM
Skjønner ikke tankegangen til disse folkene. Må ringe avisen så fort som mulig fordi jeg fikk billett til noe 25 000 andre også skal på! og så hadde hun bare en søknad også..


Det er vel typisk for folkene som står på første rad/henger over gjerdet på Hansa og står fremst på bortekamper for å komme på tv/har stilige tøfler.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Quote from: Eivind on October 13, 2011, 19:28:01 PM
Quote from: Utmedsnolken on October 13, 2011, 19:21:15 PM
Skjønner ikke tankegangen til disse folkene. Må ringe avisen så fort som mulig fordi jeg fikk billett til noe 25 000 andre også skal på! og så hadde hun bare en søknad også..


Haha, tenkte jeg også.

Tror det siste som hadde slått meg dersom jeg hadde vunnet var, "fy faen, dette må jeg ringe BA om!"


hun har forresten et BA-adganskort  rundt halsen. sjekket google og hun jobber faktisk i BA, så det er en liten intern-sak
"og der snubler Sæternes igjen"

Eivind

Quote from: Utmedsnolken on October 13, 2011, 19:31:27 PM
Quote from: Eivind on October 13, 2011, 19:28:01 PM
Quote from: Utmedsnolken on October 13, 2011, 19:21:15 PM
Skjønner ikke tankegangen til disse folkene. Må ringe avisen så fort som mulig fordi jeg fikk billett til noe 25 000 andre også skal på! og så hadde hun bare en søknad også..


Haha, tenkte jeg også.

Tror det siste som hadde slått meg dersom jeg hadde vunnet var, "fy faen, dette må jeg ringe BA om!"


hun har forresten et BA-adganskort  rundt halsen. sjekket google og hun jobber faktisk i BA, så det er en liten intern-sak


Da stiller jo saken seg litt annerledes ja.

1908


Go Up