• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Dan Inge

Quote from: Yngve on October 12, 2011, 16:33:50 PM
Det irriterar meg lika mykje at NFF på måndag lagar ein artikkel om at dei har gjennomført trekninga, og skal senda ut mail på onsdag. For deretter endra det på onsdag ettermiddag at trekninga nettopp er gjennomført og mailar vert sendt ut på torsdag og fredag.

Skjønar ikkje dei at det sit 62.000 mennesker og ventar i spaning?

Idioti.


er det sant? ble nesten litt glad, for eg har ikke fått noe mail fra nff idag og regnet med toget var gått med tanke på billett via nff..
kjør over pakket!!

Yngve

Quote
  I løpet av torsdag eller fredag denne uken får de tilsendt relevant informasjon på e-post om betalingsfrist og levering av billetter.

Gulløl

NFF sin utsettelse. Kan det ha noe å gjøre med at de har oppdaget av mange har brukt samme navn men ulike mailadresser ? Slik at de trenger ekstra tid til å slette personer som har vunnet mer en 1 gang. Forstod det slik at de har en "venteliste" der andre kan rykke opp.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Quote from: Gulløl on October 12, 2011, 19:07:29 PM
NFF sin utsettelse. Kan det ha noe å gjøre med at de har oppdaget av mange har brukt samme navn men ulike mailadresser ? Slik at de trenger ekstra tid til å slette personer som har vunnet mer en 1 gang. Forstod det slik at de har en "venteliste" der andre kan rykke opp.


Håper det stemmer, hadde vært knall!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

det hadde vært strålende for oss som har brukt mye tid på å registrere folk på en rederlig måte. de har jo mobilnummerne til alle sammen, så burde jo gå an å sjekke de mot etellerannet eller kreve sms-bekreftelse ved påmelding eller noe sånt.
"og der snubler Sæternes igjen"

Dan Inge

Quote from: Utmedsnolken on October 12, 2011, 19:17:39 PM
det hadde vært strålende for oss som har brukt mye tid på å registrere folk på en rederlig måte. de har jo mobilnummerne til alle sammen, så burde jo gå an å sjekke de mot etellerannet eller kreve sms-bekreftelse ved påmelding eller noe sånt.


helt enig her, de som har flere navn på samme nummer/mail adresse bør bare vinne en billett per nummer/mail adresse, eller kanskje bare fjernes fra listen slik at vi som har søkt skikkelig har større sjanse ;)
kjør over pakket!!

Klaus_Brann

Quote from: The Boss on October 12, 2011, 15:40:00 PM
Men hallo, har hovedsponsoren for NM lovet oss skriftlig en billett, så bør de virkelig holde det...
Regner med eg får billett! (så sant ikke de på listen min ødelegger helt for meg...)


Regner da med de holder det, men om de har kontroll på når folk har sendt inn listene og hvem som skal få først, vet jeg ikke helt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Frisk sa vel forresten at datoen var 19.oktober, om eg ikkje hugsar heilt feil.

sepådet

Er allerede møkkalei hele cupfinalen, Selv personlig gir jeg faktisk F i om jeg ikke får billett! Det handler ikke om fotball lengre, men om penger, velkommen til den "Moderne fotballen"!!

revert

Quote from: sepådet on October 12, 2011, 23:25:54 PM
Er allerede møkkalei hele cupfinalen, Selv personlig gir jeg faktisk F i om jeg ikke får billett! Det handler ikke om fotball lengre, men om penger, velkommen til den "Moderne fotballen"!!


Du fulgte kanskje ikke så godt med da Brann sist var i cupfinale, men det var akkurat samme oppstyret den gangen som nå. Overhodet ingenting nytt. Dessverre vil noen si

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on October 12, 2011, 19:07:29 PM
NFF sin utsettelse. Kan det ha noe å gjøre med at de har oppdaget av mange har brukt samme navn men ulike mailadresser ?


Det må det jo være? At det er bestilt over 200 000 billetter, er jo rimelig absurde tall.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: revert on October 12, 2011, 23:56:27 PM
Quote from: sepådet on October 12, 2011, 23:25:54 PM
Er allerede møkkalei hele cupfinalen, Selv personlig gir jeg faktisk F i om jeg ikke får billett! Det handler ikke om fotball lengre, men om penger, velkommen til den "Moderne fotballen"!!


Du fulgte kanskje ikke så godt med da Brann sist var i cupfinale, men det var akkurat samme oppstyret den gangen som nå. Overhodet ingenting nytt. Dessverre vil noen si


Og det er vel ikke noe dyrere enn det var i 04?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Quote from: sepådet on October 12, 2011, 23:25:54 PM
Er allerede møkkalei hele cupfinalen, Selv personlig gir jeg faktisk F i om jeg ikke får billett! Det handler ikke om fotball lengre, men om penger, velkommen til den "Moderne fotballen"!!


Jepp!

Det er ikke akkurat slik at dette er en fest for supporterne til finalistene.
Halvparten av billettene spyr NFF ut til sponsorer som betaler godt på Ullevaal. Alle klubbene i Tippeligaen får 40 billetter hver, 20 billetter per klubb i adecco...

Mangen av billettene klubbene får går også videre til bedrifter som kan betale store summer.

Like heller ikke at en vanlig billett på langsiden koster 600kr!

Men, nå var det ikke akkurat stor interesse når vi møtte Sogndal i cupen. Kun 600 på bortefeltet i kvarten er heller ikke ekstremt bra akkurat. Tror det er en hel del supportere som hyler etter billetter nå som neppe har sett mye cup-fotball siste årene.

Christian

Det er jo åpenbart at mange som har gitt katten i tidligere runder er helt på tuppa nå. Det blir litt som disse folka som grein om billett før Brann-Viking i 2007. Har eg forøvrig nevnt at eg gleder meg til det skjer igjen og partoukortet igjen betaler for seg, dobbelt. Mmmmmm.

YadaYada

Quote from: Christian on October 13, 2011, 07:31:01 AM
Det er jo åpenbart at mange som har gitt katten i tidligere runder er helt på tuppa nå. Det blir litt som disse folka som grein om billett før Brann-Viking i 2007.


Nåja. Cupfinalen skiller seg helt ut her. Har du ikke Brann-medlemskap, vært medlem i Bataljonen siden 2007 eller vært på kvarten så er du nærmest på lik linje med mannen i gaten. Jeg har et par i min krets som har hatt partoutkort på Stadion i siden 90-tallet og reist på mange av Branns bortekamper de siste årene men har ett "hull" i medlemskapsrekken til Btalajonen siden 2007.

Nå er jo dette selvsagt deres egen feil, men i 2007 var det flere grinegutter på TV som jeg aldri har sett før, verken på Stadion eller på turer. Det er forskjell på det.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

mbs

Quote from: YadaYada on October 13, 2011, 07:46:34 AM
Quote from: Christian on October 13, 2011, 07:31:01 AM
Det er jo åpenbart at mange som har gitt katten i tidligere runder er helt på tuppa nå. Det blir litt som disse folka som grein om billett før Brann-Viking i 2007.


Nåja. Cupfinalen skiller seg helt ut her. Har du ikke Brann-medlemskap, vært medlem i Bataljonen siden 2007 eller vært på kvarten så er du nærmest på lik linje med mannen i gaten. Jeg har et par i min krets som har hatt partoutkort på Stadion i siden 90-tallet og reist på mange av Branns bortekamper de siste årene men har ett "hull" i medlemskapsrekken til Btalajonen siden 2007.

Nå er jo dette selvsagt deres egen feil, men i 2007 var det flere grinegutter på TV som jeg aldri har sett før, verken på Stadion eller på turer. Det er forskjell på det.


Cupfinale billettene er de vanskligste en kan få tak i av norske klubbkamp billetter. Kanskje med unntakk av en seriefinale på bortebane.
CL, E-cup osv på bortebane og hjemmebane vil alltid være mulig å få billett til.

Cupfinale billetter handler om langsiktig planlegging eller flaks. Det siste har jeg ikke, derfor etter 2004 svartebørs kjøp, satte jeg meg ned å bestemte neste gang skal jeg ha rett på billett. Da sjekket jeg fordelings nøkkelen fra NFF og fra Brann/ Bataljonen.
Fant ut hvordan få billett og hvordan sørge for å være i flest mulig grupper.

I år har jeg ingen problemer om alle holder det de lover. Om folk pluttselig etter semifinalen tenker på billett er det for sent. Jeg avtalte etter viking kampen med andre lag, om brann du hjelper meg, om motsatt jeg hjelper deg. Gikk på personer/ bedrifter jeg viste hadde rett til billetter. Samtidig bestilte jeg fly og hotellrom.

Jeg lærte av 2004, regner med endel lærer av 2011. Så får vi se hvor mange som glemmer i løpet av en sesong eller 2, og klager sin nød om noen år.

Nixon

October 13, 2011, 09:21:45 AM #616 Last Edit: October 13, 2011, 09:23:50 AM by Nixon
Enig med mbs. Cupfinalebillett har i en årrekke vært langt fremme i bevisstheten min også. Først ved å betale partoutkort innen en viss frist da Brann hadde det tilbudet. Og nå ved å opprettholde medlemskapet mitt i Bataljonen. For fordelingsnøkkelen, uansett hvor mange feil den måtte ha, får man gjort fint lite med. Så det gjelder å være bevisst på det man kan
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

halve gleden er jo jakten på billettene. blir mer spesielt når du har brukt måneder på kontakter, konkurranser, finn.no før du endelig har de i hånden.
"og der snubler Sæternes igjen"

Wingfoot

Quote from: Dan Inge on October 12, 2011, 19:21:38 PM
Quote from: Utmedsnolken on October 12, 2011, 19:17:39 PM
det hadde vært strålende for oss som har brukt mye tid på å registrere folk på en rederlig måte. de har jo mobilnummerne til alle sammen, så burde jo gå an å sjekke de mot etellerannet eller kreve sms-bekreftelse ved påmelding eller noe sånt.


helt enig her, de som har flere navn på samme nummer/mail adresse bør bare vinne en billett per nummer/mail adresse, eller kanskje bare fjernes fra listen slik at vi som har søkt skikkelig har større sjanse ;)


Det gikk ikke ann å registrere mer en 1 person pr e-postaddresse (usikker på om man kan registrere flere pr mobilnummer), så man måtte laget seg flere e-postkontoer isåfall.
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Kararay

Syns det med turen til stavanger = billett er noe forbanna tull. Ja de lovde det så da må de holde det. Men eg spør, og da kan BBB gjerne svare, Kor mange nye medlemmer fikk dere den dagen?

Grunnen til at jeg syns det er tull er fordi det var 14/8 og folk var sikkert på ferie enda. Og det faller  litt tilbake på det med annsenitet. 5 år er kravet, og nå får folk som pr dags dato har verdt medlem i knappe 2 mnd billetter. det er 58 mnd mindre enn kravet.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Såvidt jeg husker måtte man ha vært medlem den dagen turen ble lagt ut for å få billett. Det var en gang i juli. Så ingen fikk cupfinaletur helt ut av det blå ved å reise på den turen.
Rød makt på Hansa

Christian

Det er vel mer et stunt for å få folk til å stille opp på bortetur og støtte laget enn for å skaffe nye medlemmer. Greit nok, spør du meg.

Wingfoot

Quote from: Kararay on October 13, 2011, 11:10:26 AM
Syns det med turen til stavanger = billett er noe forbanna tull. Ja de lovde det så da må de holde det. Men eg spør, og da kan BBB gjerne svare, Kor mange nye medlemmer fikk dere den dagen?

Grunnen til at jeg syns det er tull er fordi det var 14/8 og folk var sikkert på ferie enda. Og det faller  litt tilbake på det med annsenitet. 5 år er kravet, og nå får folk som pr dags dato har verdt medlem i knappe 2 mnd billetter. det er 58 mnd mindre enn kravet.


Du glemmer det at man måtte allerede være medlem før turen ble avertert.
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Kararay

nixon: WOW 3 mnd da... flisespikk...

Christian: eg tror det var for å få fyllt opp båten. Og når jeg ser på antall medlemmer nå så er det minst 147 flere medlemmer enn før 21/9-2011.

Wingfoot: Ja om man meldte seg inn samtidig med turbestilling så er det det samme.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Quote from: Kararay on October 13, 2011, 11:26:39 AM
nixon: WOW 3 mnd da... flisespikk...


Nei, det er en vesentlig forskjell å melde seg inn fordi man vet at man får cupfinalebillett. Og å være eksisterende medlem når tilbudet kommer. Man kunne ikke melde seg inn ved turbestilling og få cupfinalebillett.
Rød makt på Hansa

Wingfoot

Står på Frydenbø og synger av full hals!

Nixon

Av de 165 stk ombord  var det 114 eksisternde medlemmer. Av de 114 har 55 nok ansiennitet, så da står vi igjen med 59 som kvalifiserte seg gjennom den turen.

Innlegg fra Stig fra litt tidligere i høst.
Rød makt på Hansa

Kararay

En kar som har unger i samme bhg som eg har, fikk billett. og han meldte seg inn samme dag han betalte for turen. Derfor eg sier det
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Wingfoot

Quote from: Nixon on October 13, 2011, 11:33:03 AM
Av de 165 stk ombord  var det 114 eksisternde medlemmer. Av de 114 har 55 nok ansiennitet, så da står vi igjen med 59 som kvalifiserte seg gjennom den turen.

Innlegg fra Stig fra litt tidligere i høst.

Var nesten (ikke så gale tatt fra hukommelsen)

Quote from: Kararay on October 13, 2011, 11:35:07 AM
En kar som har unger i samme bhg som eg har, fikk billett. og han meldte seg inn samme dag han betalte for turen. Derfor eg sier det


Da tror jeg han har missforstått opplegget.

Og hvis han har fått tak i billett så er det ikke gjennom Bataljonen, for de har ikke startet å selge ennå.
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Nixon

Ingen har vel fått billett enda, verken fysisk eller gjennom beskjed fra Bataljonen. Så det kan jo være at han bare tror at han har fått. Det er ikke sikkert at alle fikk med seg at man måtte være eksisterende medlem.

Hvis ikke så samsvarer ikke virkeligheten med det Bataljonen tidligere har sagt og skrevet.
Rød makt på Hansa

Kararay

Wingfoot: han har fått bekreftet sier han at han får av BBB. Men men.. håper bare at Brann gir ut nok billetter til bataljonen og ikkje slenger de etter sponsorer. En selger eg traff gjennom jobben stod på lageret og slengte fra seg at han fikk billetter fra 4 steder. BBB og tre gjennom jobben. Ble kvalm.

Et annet tilfelle var når jeg var på vareplassering og vi satt og spiste lunsj, så er det folk som sier de har billetter og turpakke klart, men lurte bl.a på om det var 6. eller 10. november og kem som var motstander... Slike mennesker skulle vært flådd til skinnet.

Nixon: MANGE har fått beskjed via facebook at de får billett...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

olebrann3

Quote from: Kararay on October 13, 2011, 11:10:26 AM
Syns det med turen til stavanger = billett er noe forbanna tull. Ja de lovde det så da må de holde det. Men eg spør, og da kan BBB gjerne svare, Kor mange nye medlemmer fikk dere den dagen?

Grunnen til at jeg syns det er tull er fordi det var 14/8 og folk var sikkert på ferie enda. Og det faller  litt tilbake på det med annsenitet. 5 år er kravet, og nå får folk som pr dags dato har verdt medlem i knappe 2 mnd billetter. det er 58 mnd mindre enn kravet.

Man måtte være medlem før turen ble lagt ut.
Grunnen for at man garanterte noen billetter på denne måten er at i vår fordelingsnøkkel står det også at de som reiser på tur med Bataljonen skal ha noen billetter.

mbs

Quote from: Wingfoot on October 13, 2011, 11:31:28 AM


Vi snakker om folk som melder seg på en kvartfinale i cupen tur ...... Jeg synest det er helt greit at de får rett til billetter. Jeg synest folk som reiser organisert på bortetur bør ha forkjøpsrett. Noe jeg også foreslo i et innlegg i 2007 forslag til fordeling av cupfinale billetter årsmøte sak.
Jeg vil også ha trekning innen nye medlemmer.....

Vi kan ikke ha en organisasjon som bare gir billett til atraktive kamper til gamle folk om 20 år... de som betaler sine "200" kr og ikke gjør noe mer.

Nixon

Quote from: Kararay on October 13, 2011, 11:44:32 AMNixon: MANGE har fått beskjed via facebook at de får billett...


Ja, det stemmer nok. Og når jeg tenker meg om skal vel heller ikke Bataljonen sende ut melding, men bare oppgi kriterier og når salget starter.

Men når det gjelder han du referer til gjenstår det jo å se om han fikk billett ved å melde seg inn etter fristen som Bataljonen har gått ut med. Jeg tror fortsatt at han har misforstått.
Rød makt på Hansa

Wingfoot

Quote from: mbs on October 13, 2011, 11:54:08 AM
Quote from: Wingfoot on October 13, 2011, 11:31:28 AM


Vi snakker om folk som melder seg på en kvartfinale i cupen tur ...... Jeg synest det er helt greit at de får rett til billetter. Jeg synest folk som reiser organisert på bortetur bør ha forkjøpsrett. Noe jeg også foreslo i et innlegg i 2007 forslag til fordeling av cupfinale billetter årsmøte sak.
Jeg vil også ha trekning innen nye medlemmer.....

Vi kan ikke ha en organisasjon som bare gir billett til atraktive kamper til gamle folk om 20 år... de som betaler sine "200" kr og ikke gjør noe mer.



Jeg er helt enig i at dette er en grei løsning, jeg bare poengterte hvordan opplegget var.

Personlig er jeg strålende fornøyd med opplegget, da jeg er en av de 59 som kvalifiserte seg ved å bli med på denne turen (har bare 4 års ansiennitet i Bataljonen)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Kararay

Quote from: mbs on October 13, 2011, 11:54:08 AM

Vi kan ikke ha en organisasjon som bare gir billett til atraktive kamper til gamle folk om 20 år... de som betaler sine "200" kr og ikke gjør noe mer.


Er nok redd at mange som får billetter gjennom BBB nettopp er den kategorien: De som betaler sitt medlemskap og ikkje mer... Dessverre.

Wingfoot: Er forskjell på 4års aniennitet enn et halvt år- ett år... Og syns jo du er kvalifisert pga det. Selv om kravene er 5. Men de som er førstereis. kan reise en annen plass...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

BBBTore

Quote from: Kararay on October 13, 2011, 11:44:32 AM

Nixon: MANGE har fått beskjed via facebook at de får billett...


De som har fått beskjed via facebook om at de får billett er de som har 5 års løpende medlemskap og som har sendt melding og spurt om deres medlemskap har noen hull eller om de har 5 år på rad.
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

mbs

Quote from: Kararay on October 13, 2011, 12:09:21 PM
Quote from: mbs on October 13, 2011, 11:54:08 AM

Vi kan ikke ha en organisasjon som bare gir billett til atraktive kamper til gamle folk om 20 år... de som betaler sine "200" kr og ikke gjør noe mer.


Er nok redd at mange som får billetter gjennom BBB nettopp er den kategorien: De som betaler sitt medlemskap og ikkje mer... Dessverre.

Wingfoot: Er forskjell på 4års aniennitet enn et halvt år- ett år... Og syns jo du er kvalifisert pga det. Selv om kravene er 5. Men de som er førstereis. kan reise en annen plass...


Bataljonen må være en plass for andre enn bare gamle travere. De som bruker og reiser med Bataljonen må få en mulighet til å få billetter til attraktive kamper.

Gamlinger som meg som bare er på hjemmekamper og attraktive bortekamaper kan ikke stikke av med alle "god billettene"

Nixon

Det blir jo litt selvmotsigelse fra Kararay også. Han vil ikke at folk bare skal betale et passivt medlemskap og så få billett, men synes heller ikke om at de som reiser, med litt færre år medlemskap, skal få billett.
Rød makt på Hansa

Kararay

Heller en med 4års ansennitet enn en med 0,5-1 års medlemskap... hvis du skjønner.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

mbs

Quote from: Kararay on October 13, 2011, 12:29:36 PM
Heller en med 4års ansennitet enn en med 0,5-1 års medlemskap... hvis du skjønner.


Hva vil du gjøre om 20 år, når en må ha 15 års ansenitet for å få en cupfinale billett. Når 50% av de som har ansenitet sitter på gamle sitte og sier ikke et ord, og beholder medlemskapet bare pga fordelene rundt ev. cupfinale?

Henki

Quote from: mbs on October 13, 2011, 12:37:24 PM
Quote from: Kararay on October 13, 2011, 12:29:36 PM
Heller en med 4års ansennitet enn en med 0,5-1 års medlemskap... hvis du skjønner.


Hva vil du gjøre om 20 år, når en må ha 15 års ansenitet for å få en cupfinale billett. Når 50% av de som har ansenitet sitter på gamle sitte og sier ikke et ord, og beholder medlemskapet bare pga fordelene rundt ev. cupfinale?


Så folk på Gamle sitte er mindreverdige supportere i forhold til dem på Frydenbø? Hvis Gamle sitte fortsatt står om 20 år og folk har sittet der i årevis synes jeg bare det sier noe om lojalitet. For den tribunen er ikke mye å skryte av fasilitetsmessig.
Ballen skal fremover!

Nixon

Quote from: Kararay on October 13, 2011, 12:29:36 PM
Heller en med 4års ansennitet enn en med 0,5-1 års medlemskap... hvis du skjønner.


Joda, men jeg synes at turen her vinner over ansiennitets-prinsippet uansett når de meldte seg inn før 5. juli. (De må jo ha vært synske dersom de skulle visst om at dette tilbudet skulle komme...) For jeg har ingen problemer med at Bataljonen bruker et slikt lokkemiddel for å få folk til å reise på en bortetur. I dette tilfelle en vanskelig kvartfinale der sjansen for å i det hele tatt nå en semifinale og finale ikke var veldig stor.
Rød makt på Hansa

Christian

Lurer litt på hvem som skal få billetter fra Bataljonen om ikkje betalende medlemmer...

Ellers er det som Nixon sier: Dette var langt i fra noe sikkert opplegg. Kvartfinale borte mot Viking lukter ikke akkurat cupfinale for Branns del. Når det uansett er snakk om et begrenset antall billetter (båten fylles jo opp), tåler vi vel fint sånne opplegg.

stig

Kommet mye bra frem i diskusjonen og svar har også kommet. Kan tilføye at man måtte være medlem pr 4. juli for å være kvalifisert, da turen ble lagt ut 5. juli med krav om medlemskap for å være sikret billett.

Det ble gjort som et salgstriks for å få fylt opp båten, men det var10-15 ledige plasser, så flere kunne sikret seg billett. Vi gikk så vidt i pluss på den turen. Trengte 156 passasjerer for å nå nullpunktet.

Hvor mange som kun hadde 1 måneds ansiennitet vet vi ikke, men  sett i etterkant har jo det kommet litt kritikk for at yngre medlemmer ikke får mulighet til å skaffe seg nok ansiennitet og da er det jo bra at flere fikk muligheten via en organisert tur.

Fordelingsnøkkelen vår sier at deler av vår kvote skal brukes på de som reiser med oss, siden det er en viktig del av supporterklubben. Styret er nødt til å følge denne, og føler det ble rettferdig med en cup tur med billettgaranti når den ble anonsert på forhånd.



Nettsideansvarlig

Kararay

Men da er det med turen ok fra min side. Trodde hele tiden at man kunne betale tur og medlemskap samtidig.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Utmedsnolken

Noen som tror nff klarer å sende ut noen mail før imorgen?
"og der snubler Sæternes igjen"

mbs

Quote from: stig on October 13, 2011, 13:13:44 PM
Kommet mye bra frem i diskusjonen og svar har også kommet. Kan tilføye at man måtte være medlem pr 4. juli for å være kvalifisert, da turen ble lagt ut 5. juli med krav om medlemskap for å være sikret billett.

Det ble gjort som et salgstriks for å få fylt opp båten, men det var10-15 ledige plasser, så flere kunne sikret seg billett. Vi gikk så vidt i pluss på den turen. Trengte 156 passasjerer for å nå nullpunktet.

Hvor mange som kun hadde 1 måneds ansiennitet vet vi ikke, men  sett i etterkant har jo det kommet litt kritikk for at yngre medlemmer ikke får mulighet til å skaffe seg nok ansiennitet og da er det jo bra at flere fikk muligheten via en organisert tur.

Fordelingsnøkkelen vår sier at deler av vår kvote skal brukes på de som reiser med oss, siden det er en viktig del av supporterklubben. Styret er nødt til å følge denne, og føler det ble rettferdig med en cup tur med billettgaranti når den ble anonsert på forhånd.


For min del skulle jeg gjerne gitt billetter med til de som har 3 eller 5 borteturer i år i regi av bataljonen før semifinalen spilte.
For mange med lav ansinitet som frå billett som ikke har vært på stadion i år. Vet om en som har 1 kamp på 2 år på stadion, og kanskje 2 bortekamper som får bataljons billett og skal på cupfinalen

KNUDSEN

Quote from: Utmedsnolken on October 13, 2011, 13:30:22 PM
Noen som tror nff klarer å sende ut noen mail før imorgen?


Etter det eg har hørt på radion er det billettservice som foretar trekningen og sender ut mail, de har avtale med NFF om at alt skal være fikset innen utgangen av uken.
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

Quote from: mbs on October 13, 2011, 13:36:24 PMFor min del skulle jeg gjerne gitt billetter med til de som har 3 eller 5 borteturer i år i regi av bataljonen før semifinalen spilte.
For mange med lav ansinitet som frå billett som ikke har vært på stadion i år. Vet om en som har 1 kamp på 2 år på stadion, og kanskje 2 bortekamper som får bataljons billett og skal på cupfinalen


Ansiennitet bør være hovedkriteriet etter min mening. Men Bataljonen bør også se på løsninger for å belønne medlemmer med partoutkort og de som reiser på borteturer. Hvordan det kan løses og fordeling kan kanskje bli en årsmøtesak til vinteren?
Rød makt på Hansa

Go Up