• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

The Boss

Eg byr mer =D

Merker det kan bli kaotiske tilstander rundt omkring når det begynner å bli klart hvem som ikke får billett....

Tre døgn etter sendt mail til Frisk har eg enda ikke hørt noe!

dudo

Quote from: The Boss on September 29, 2011, 12:32:39 PM
Tre døgn etter sendt mail til Frisk har eg enda ikke hørt noe!


Ikke jeg heller. Jeg kan love dem at de ikke greier å få til et eneste salg i min krets om de ikke gir lyd fra seg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: dudo on September 29, 2011, 16:03:00 PM
Quote from: The Boss on September 29, 2011, 12:32:39 PM
Tre døgn etter sendt mail til Frisk har eg enda ikke hørt noe!


Ikke jeg heller. Jeg kan love dem at de ikke greier å få til et eneste salg i min krets om de ikke gir lyd fra seg.


Men er ikke rekkefølgen at de ringer opp på listen før de gir vekk billett? De gjør jo et veldig stort poeng i at det skal være potensielle forsikringskunder på listen og ikke f.eks. bare ungdommer uten noe å forsikre.
Rød makt på Hansa

dudo

Godt mulig. Jeg har ihvertfall coachet de på listen min, så billetten skal være i boks om Frisk holder ord. Og hvis de ikke gjør det, så blir dette min personlige vendetta iallefall det neste halvåret.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

The Boss

Der dunket det jaggu meg inn mail fra FRISK.
De meldte om "vanvittig" stor pågang siste dagene, men om de på min liste er positiv til å ta høre på FRISK sitt tilbud er eg garantert billett!

LYKKE! Takk FRISK, og ikke minst til bjss her på forumet som gjorde meg oppmerksom på dette!
Nå er jo ikke billetten i boks da, men håper de 10 gjør som de skal.....

Klaus_Brann

Quote from: dudo on September 29, 2011, 17:39:44 PM
Godt mulig. Jeg har ihvertfall coachet de på listen min, så billetten skal være i boks om Frisk holder ord. Og hvis de ikke gjør det, så blir dette min personlige vendetta iallefall det neste halvåret.


Vi får støtte opp om det da!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Frisk for i alle fall valuta for billettene sine, har skaffet seg en lang liste med potensielle kunder her...
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: ostraume on September 29, 2011, 18:42:45 PM
Frisk for i alle fall valuta for billettene sine, har skaffet seg en lang liste med potensielle kunder her...


Ja, det er jo genialt. Jeg leste et sted at de før har hatt temmelig høy nytegning-prosent på disse telefonene i forbindelse med andre kampanjer.

He he, lurer litt på hva reaksjonen hadde vært dersom Brann hadde samme strategi: Drite i de trofaste kundene sine og bare gi billetter til nye!:)
Rød makt på Hansa

Røde Jarl

Quote from: Nixon on September 29, 2011, 18:55:53 PM

He he, lurer litt på hva reaksjonen hadde vært dersom Brann hadde samme strategi: Drite i de trofaste kundene sine og bare gi billetter til nye!:)


Lynsjemobb utenfor RBH sitt kontor?
Hmmm... Verdt forsøket å sette ut et falskt rykte eller e vi alle gla i han no? ;)

posemedsnopi

Burde kanskje hatt en egen Cupfinaleshow-tråd?

Noen som vet noe om når billettene til Spektrum blir lagt ut, og om bataljonsmedlemmer har forkjøpsrett?

stig

September 29, 2011, 21:56:30 PM #311 Last Edit: September 30, 2011, 07:10:08 AM by stig
Tanken om en Bataljonskvote er tenkt. Skal forhøre med på lørdag om det er mulig. Forøvrig er det en egen facebookgruppe som tar seg av showet med info og mulighet til innspill, som taes videre.  

Nettsideansvarlig

bjss

Quote from: The Boss on September 29, 2011, 17:47:24 PM
Der dunket det jaggu meg inn mail fra FRISK.
De meldte om "vanvittig" stor pågang siste dagene, men om de på min liste er positiv til å ta høre på FRISK sitt tilbud er eg garantert billett!

LYKKE! Takk FRISK, og ikke minst til bjss her på forumet som gjorde meg oppmerksom på dette!
Nå er jo ikke billetten i boks da, men håper de 10 gjør som de skal.....


Godt å høre at du fikk svar til slutt.
Jeg vet at "damene" på FRISK har fått svært mange mail/lister. Har enda ikke hørt at noen er blitt avvist pga det ikke er flere billetter igjen.
Hører derimot fra flere og flere at billetter er sikret. Det blir mye rødt på FRISK sine seter :-)

Ellers virker det som om FRISK ikke tenker å sende ut billettene, men vil dele dem ut personlig på Ullevål. Hadde jo vært kjekt å ha billetten på forhånd, men det er gjerne ikke så mye å si på dette med tanke på å unngå at billetter selges på svartebørs?

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."


vebo

Det skulle være mulig å registrere seg for loddtrekning av billetter på NFF i dag- noen som kommer seg inn?
Tiocfaidh ár lá

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brannfrelst

"Din bestilling er registrert!
Dersom du skulle være en av de heldige som blir trukket ut, vil du bli kontaktet i uke 41. "

Gikk fint her..
2.10.07-Gullet kom hem!

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"



Utmedsnolken

den fønket den,. noen som har tenkt at det kan være taktisk å registrere som nøytral? kan fort bli lettere å få billetter derfra
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Når faen er uke41? Noen utenfor skolevesenet som faktisk vet hvilken uke man er i?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

hakhe

Gikk fin fint her og. Vi er i uke 39 nå.
Håkon 5266

Utmedsnolken

October 01, 2011, 09:22:31 AM #324 Last Edit: October 01, 2011, 09:25:58 AM by Utmedsnolken
da er det bare å slette linken fra hele forumet og aldri nevne billettsalget til noen, så stiger sannsynlighetene våre
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Noen datakyndige som påtar seg ansvaret med å krasje serveren ut uke 41?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

holder vel tilomged neste helg. serveren må jo være oppe når de skal trekke navnene våre
"og der snubler Sæternes igjen"


Utmedsnolken

sannsynlighet for å få brannbilletter, er nok svært liten. tipper 20 000 søkere og 250 stk som får
"og der snubler Sæternes igjen"

vebo

2500 biletter og maks 4 på hver. Nå vet jeg at fotballsupportere ikke alltid er flinke i matte men..
Tiocfaidh ár lá

Utmedsnolken

Quote from: vebo on October 01, 2011, 10:25:51 AM
2500 biletter og maks 4 på hver. Nå vet jeg at fotballsupportere ikke alltid er flinke i matte men..


hvor mange av de 2500 går til de som velger Brann? Nå vet jeg at fotballsupportere ikke alltid er de mest logiske men..
"og der snubler Sæternes igjen"

BojeN

Mener det blir feil å ha en fordeling  basert på hvilket lag du holder med.

Dersom et lag med mange supportere møter et lag med langt færre supportere vil det ikke bli rettferdig med en jevn fordeling av billettene.
Og hvordan skal du kunne verifisere hvilket lag du faktisk holder med?

Og nøytrale supportere? De har da ingenting å gjøre på finalen uansett, holder de ikke med noen av lagene bør billettene gå til noen som faktisk er supportere.
ojeN

meidell

Noen som har fått billetter fra Frisk som vet hvor lang tid det tar før man får endelig bekreftelse på at man er tildelt billetter?

Fikk en e-post i går hvor de skriver følgende:

"Beklager sent svar, det har vært stor pågang på billetter. Vi takker for navn som du har sendt inn. For å kvalifisere til billett til cupfinalen, må alle være informert om at de vil få en telefon fra FRISK og motta et tilbud på sine private forsikringer.
Dette er svært viktig for å få flest mulig som kunder siden 3 % av årspremien går tilbake til klubben de gir sin støtte til, hvert år så lenge de er kunder.

Vi trenger en bekreftelse på at leadsene er gode, før vi holder av 1 billett."


Har sendt en e-post tilbake hvor jeg bekrefter at personene på listen er informert og har akseptert dette. Har man da fått reservert en billett eller er det først etter at de har ringt rundt at man får endelig svar?

ostraume

Quote from: BojeN on October 01, 2011, 10:56:58 AM
Mener det blir feil å ha en fordeling  basert på hvilket lag du holder med



Men vet vi at det er slik? Det kan jo tenkes at det trekkes helt tilfeldig, og at man deretter plasseres etter hvilken tilhørighet man har ført opp.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

October 01, 2011, 12:38:46 PM #334 Last Edit: October 01, 2011, 12:43:39 PM by Utmedsnolken
Quote from: ostraume on October 01, 2011, 12:36:31 PM
Quote from: BojeN on October 01, 2011, 10:56:58 AM
Mener det blir feil å ha en fordeling  basert på hvilket lag du holder med



Men vet vi at det er slik? Det kan jo tenkes at det trekkes helt tilfeldig, og at man deretter plasseres etter hvilken tilhørighet man har ført opp.


De har nok ikke så stort slingringsmonn med tanke på at alle billettene til finalen er fordelt allerede. Hvis flere bergensere trekkes ut enn ålesundinger, så må jo noen andre i brann-svingen flyttes et annet sted. det de bør gjøre er iallefall å la alle være med på trekningen av nøytrale billetter.
"og der snubler Sæternes igjen"

bjss

October 01, 2011, 13:24:37 PM #335 Last Edit: October 01, 2011, 13:27:18 PM by bjss
Quote from: meidell on October 01, 2011, 11:46:37 AM
Noen som har fått billetter fra Frisk som vet hvor lang tid det tar før man får endelig bekreftelse på at man er tildelt billetter?

Fikk en e-post i går hvor de skriver følgende:

"Beklager sent svar, det har vært stor pågang på billetter. Vi takker for navn som du har sendt inn. For å kvalifisere til billett til cupfinalen, må alle være informert om at de vil få en telefon fra FRISK og motta et tilbud på sine private forsikringer.
Dette er svært viktig for å få flest mulig som kunder siden 3 % av årspremien går tilbake til klubben de gir sin støtte til, hvert år så lenge de er kunder.

Vi trenger en bekreftelse på at leadsene er gode, før vi holder av 1 billett."


Har sendt en e-post tilbake hvor jeg bekrefter at personene på listen er informert og har akseptert dette. Har man da fått reservert en billett eller er det først etter at de har ringt rundt at man får endelig svar?


Min erfaring er at "damene" som  er kontaktpersoner sender listen til selger som tester ut listen ved å ringe noen for å sjekke at det er personer som vet de er på listen og villig til å ta imot et tilbud.
Deretter gir selger en "ok" tilbake til "damene" som så bekrefter at de holder av billett til deg.
På mandag gikk dette på noen timer, nå tar det tydleigvis lenger tid...

Først da tror jeg du er sikret billett, men jeg tolker svaret slik at de ikke er "utsolgt" og du kommer til å få billett så lenge listen er OK.

Nixon

Quote from: bjss on October 01, 2011, 09:31:19 AMNesten fristende å velge "nøytral" ut fra taktiske hensyn....


Jeg gjorde det i håp om at det kan være lettere, men vet jo ikke om det øker sjansen. Jeg har allerede billett, og tenker vel slik at de brannsupporterne som eventuelt (å få tak i disse fra NFF blir vel som å vinne i Lotto...) får disse billettene av meg blir glad uanset hvor de blir plassert.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: dudo on October 01, 2011, 09:20:53 AM
Når faen er uke41? Noen utenfor skolevesenet som faktisk vet hvilken uke man er i?


Nei. Jeg måtte selv google det;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on October 01, 2011, 10:42:54 AM
Quote from: vebo on October 01, 2011, 10:25:51 AM
2500 biletter og maks 4 på hver. Nå vet jeg at fotballsupportere ikke alltid er flinke i matte men..


hvor mange av de 2500 går til de som velger Brann? Nå vet jeg at fotballsupportere ikke alltid er de mest logiske men..


Touché.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on October 01, 2011, 12:36:31 PM
Quote from: BojeN on October 01, 2011, 10:56:58 AM
Mener det blir feil å ha en fordeling  basert på hvilket lag du holder med



Men vet vi at det er slik? Det kan jo tenkes at det trekkes helt tilfeldig, og at man deretter plasseres etter hvilken tilhørighet man har ført opp.


Slik bør det definitivt være ja.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Om ikke alle billettene blir lagt i en bolle, blir trukket for så å fordele til den siden man er på etter det. Som ville vært mest rettferdig ovenfor alle.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

Men da må de jo ha holdt av mange flere billetter på hver seksjon for å sikre seg. Og med tanke på at alle billettene er fordelt, så tror jeg ikke de var gjort det. Det er vel ingen tvil om at det kommer 40000 forespørsler fra bergen, og 4000 fra aafk
"og der snubler Sæternes igjen"

Xminator

October 02, 2011, 07:56:02 AM #342 Last Edit: October 02, 2011, 07:58:50 AM by Xminator
Om ikke annet bør de fleste av oss prøve å hente 4 billetter på Brann eller Nøytral kvote, og sørge for at de formidles videre av Bataljonen. Jo flere av oss som har ærlige hensikter, jo større er sjansen for at akkurat disse billettene ikke havner på svartebørs.

Det er forøvrig det beste systemet de har hatt for dette til nå. Eneste som hadde vert bedre var om Branns og nøytral kvote hadde blitt tildelt Brann istedenfor så fordelingen av disse billettene også gikk på ansienitet.

Utmedsnolken

det skal vel godt gjøres å få tak i så mange billetter at du ikke kjenner nok folk som vil ha de.
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: Utmedsnolken on October 02, 2011, 10:20:07 AM
det skal vel godt gjøres å få tak i så mange billetter at du ikke kjenner nok folk som vil ha de.


Det er klart. Men spørsmålet blir jo om du synes de fortjener det. Hvis en kompis av meg aldri går på Stadion, så vet jeg ikke helt om han hadde fått billett av meg. Da hadde jeg heller gitt den til Bataljonen som kunne gjort et medlem glad.
Rød makt på Hansa

megleren

Jeg får etter alle solemerker billett ene eller andre veien.. Og jeg registrer flere av familien min på fotballforbundet  og håper at jeg skal være heldig å bli trukket ut.. Og blir man det.. Burde de som gjør det og har fått billett gjennom klubb eller bataljonen dele med bataljonen slik at de flest mulig får..
r og blir et sittesvin på Hansa

Dan Inge

har bataljonstyre kommet frem til en løsning på fordeling av billetter?og kor mangen billetter har bataljonen fått tildelt?
kjør over pakket!!

stig

Nettsideansvarlig

Nightfox

Det er bare å kutte ut alle som eventuelt har partoutkort på BT-tribunen, og heller gi de til partoutkortinnehavere på søndre eller frydenbø. Nå har jeg vært på BT-tribunen en god del år, og en større gjeng med klovner skal man lete lenge etter....

Jeg er hundre prosent sikker på at de som gikk etter 80 spilte minutter idag ikke måtte rekke et sent kveldsfly eller hadde senvakt på jobb, og er like sikker på at de samme idiotene står først i hylekoret om cupfinalebillett...

Nixon

Ja, for på Søndre og Hansa satt folk helt til kampen var over...

Uansett. Det er vel svært få, om noen, som får cupfinalebillett gjennom vanlige partoutkort på BT. Så jeg ser ikke helt poenget med å hisse seg opp her.
Rød makt på Hansa

Go Up