• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

Quote from: Spelaren on September 23, 2011, 06:47:46 AM
. Det å vere medlem av klubben ser faktisk ut som den "rimeligste" måten å sikre seg billett på, 400 kr året - ned frå 600 kr, blir rundt 2000 kr om me regner med å vere i cupfinalen kvart 5. år.


da BT skrev om dyre svartebørsbilletter i 04, var det nettopp 2000 kr som var "skandaleprisen" for en billett på langsiden. 2000kr + billettprisen blir jo enda dyrere enn den dyreste svartebørsbilletten hvis det kun er hvert 5.år vi er i cupfinalen.
"og der snubler Sæternes igjen"

Lasaron

Quote from: Stian on September 23, 2011, 09:59:44 AM
"Ved forrige cupfinale i 2004, måtte man ha vært partoutkortinnehaver i om lag 20 år for å ha opptjent nok ansiennitet til å bli tilbudt et adgangstegn til cupfinalen."

http://fotball.bt.no/nm/article210414.ece


Feil!
I partoutkortbrevet jeg fikk i 2004 stod det hvilke fordeler jeg hadde. Blant annet var jeg garantert en eventuell cupfinalebillett. Dette begynte de å ro seg vekk på når det ble klart at det ble cupfinale, men jeg sendte en aldeles tydelig og klar mail der jeg henviste og siterte brevet jeg hadde fått fra de samme vår. Så jeg fikk tilbud, samt de jeg satt med.
Tren på langskudd

Nixon

Ja, jeg fikk på partoutkortet i 2004, og det samme fikk min far, og ingen av oss hadde hatt i 20 år. Men var det ikke noe med at man måtte betale partoutkortet innen en viss frist for å få denne fordelen?
Rød makt på Hansa

Nixon

Hvor dum er det egentlig mulig å være? BT har i dag en "fire på gaten" der avisen spør om de skal på cupfinalen. Renate Davanger (40): - Ja! Fly og hotell er booket, og jeg regner med at det ordner seg med finalebillett. Jeg har en god venn i Bataljonen.

Slike ting bør man holde for seg selv!;) For det er vel ikke så vanskelig å regne seg frem til hvem denne gode vennen er, og det står ikke minst i skarp kontrast til denne infoen fra Bataljonen der de forbildedlig nok skriver at det ikke skal være noen trynefaktor når det kommer til hvem som får billett eller ikke.

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=642
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Utmedsnolken on September 23, 2011, 10:05:52 AM
Quote from: Spelaren on September 23, 2011, 06:47:46 AM
. Det å vere medlem av klubben ser faktisk ut som den "rimeligste" måten å sikre seg billett på, 400 kr året - ned frå 600 kr, blir rundt 2000 kr om me regner med å vere i cupfinalen kvart 5. år.


da BT skrev om dyre svartebørsbilletter i 04, var det nettopp 2000 kr som var "skandaleprisen" for en billett på langsiden. 2000kr + billettprisen blir jo enda dyrere enn den dyreste svartebørsbilletten hvis det kun er hvert 5.år vi er i cupfinalen.


Disse 2000 kr er jo for medlemsskapet, som betyr penger i kassen til klubben du elsker og ikkje ein kuk som har snoket til seg ein billett.
Gå av.

Utmedsnolken

Quote from: Spelaren on September 23, 2011, 10:57:30 AM
Quote from: Utmedsnolken on September 23, 2011, 10:05:52 AM
Quote from: Spelaren on September 23, 2011, 06:47:46 AM
. Det å vere medlem av klubben ser faktisk ut som den "rimeligste" måten å sikre seg billett på, 400 kr året - ned frå 600 kr, blir rundt 2000 kr om me regner med å vere i cupfinalen kvart 5. år.


da BT skrev om dyre svartebørsbilletter i 04, var det nettopp 2000 kr som var "skandaleprisen" for en billett på langsiden. 2000kr + billettprisen blir jo enda dyrere enn den dyreste svartebørsbilletten hvis det kun er hvert 5.år vi er i cupfinalen.


Disse 2000 kr er jo for medlemsskapet, som betyr penger i kassen til klubben du elsker og ikkje ein kuk som har snoket til seg ein billett.


selvsagt, men det er ikke nødvendigvis den "rimeligste" metoden
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Quote from: Utmedsnolken on September 23, 2011, 10:58:27 AM
selvsagt, men det er ikke nødvendigvis den "rimeligste" metoden


Enn så lenge er det den med størst sikkerhet vs kostnad. Så får me sjå kor mange som melder seg inn.
Gå av.

dudo

Hva med oss på forumet, skal vi sette opp noe opplegg om noen av oss får flere billetter enn man trenger? Jeg er desperat, så alle områder som kan bidra er positivt!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

Quote from: dudo on September 23, 2011, 13:17:39 PM
Hva med oss på forumet, skal vi sette opp noe opplegg om noen av oss får flere billetter enn man trenger? Jeg er desperat, så alle områder som kan bidra er positivt!


Om man er sikret billett så håper eg alle framdeles søker nff om billetter, så kan man eventuelt selge de(for samme pris selvsagt) til brann supportere som ikke har fått. Jo flere som søker jo større er sjansen for at vi blir flere en "litenbris gjengen"(kan også kalles stormen)

Forøvrig må man jo da finne ut om man må skrive inn personnr på de som skal bruke billettene, men dette tviler eg på! Skal vaktene stå å sjekke id på alle som kommer?

tj00m

Nå har eg ikke lest hele denne posten, men noen som vet når bataljonen kommer ut med hvem som får tilgang på billetter? I form av brev muligens? Har selv ansinitet i bataljonen siden 05, så venter i spenning..
Brann Bergens Stolthet!

Spelaren

Quote from: dudo on September 23, 2011, 13:17:39 PM
Hva med oss på forumet, skal vi sette opp noe opplegg om noen av oss får flere billetter enn man trenger? Jeg er desperat, så alle områder som kan bidra er positivt!


Det er i hvert fall min plan å prøve alle kanaler eg kan; om det så er familie og venners forbindelser. Slekten er skremmelig lite Brann-interessert så om det dukker opp ein billett eller to er det jo mulig eg kan komme hit og distribuere videre.
Gå av.

dudo

Quote from: Spelaren on September 23, 2011, 13:47:30 PM
Quote from: dudo on September 23, 2011, 13:17:39 PM
Hva med oss på forumet, skal vi sette opp noe opplegg om noen av oss får flere billetter enn man trenger? Jeg er desperat, så alle områder som kan bidra er positivt!


Det er i hvert fall min plan å prøve alle kanaler eg kan; om det så er familie og venners forbindelser. Slekten er skremmelig lite Brann-interessert så om det dukker opp ein billett eller to er det jo mulig eg kan komme hit og distribuere videre.


Det er det jeg mener. Jeg eier ingen skam i denne sammenheng.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: tj00m on September 23, 2011, 13:47:03 PM
Nå har eg ikke lest hele denne posten, men noen som vet når bataljonen kommer ut med hvem som får tilgang på billetter? I form av brev muligens? Har selv ansinitet i bataljonen siden 05, så venter i spenning..


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=642
Rød makt på Hansa

Nixon

Ser at Stormen trekker sine billetter tilfeldig blant sine medlemmer. De mener at det er mest rettferdig. Jeg synes Bataljonen gjør rett i å ta det på ansiennitet.
Rød makt på Hansa

dudo

En liten del kunne kanskje gått til trekning blant de yngste, som ikke er gamle nok til å ha opparbeidet seg ansiennitet? Eller blir dette i overkant mye bryderi?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Som et slags U21-mesterskap?:)

Ikke en dum ide. Regner med at Bataljonen enkelt kan kjøre en liste basert på fødelsdato.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: dudo on September 23, 2011, 13:17:39 PM
Hva med oss på forumet, skal vi sette opp noe opplegg om noen av oss får flere billetter enn man trenger? Jeg er desperat, så alle områder som kan bidra er positivt!


dele ut billetter etter antall poster? er jo de på forumet som bruker klart mest tid på Brann.
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Quote from: Nixon on September 23, 2011, 14:24:42 PM
Som et slags U21-mesterskap?:)

Ikke en dum ide. Regner med at Bataljonen enkelt kan kjøre en liste basert på fødelsdato.


Det er jo bare for at de skal ha en sjanse til å få billett i det hele tatt. Blir litt urettferdig om de ikke skal stille på lik linje med dem av oss som er litt eldre.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: Utmedsnolken on September 23, 2011, 14:26:05 PM
Quote from: dudo on September 23, 2011, 13:17:39 PM
Hva med oss på forumet, skal vi sette opp noe opplegg om noen av oss får flere billetter enn man trenger? Jeg er desperat, så alle områder som kan bidra er positivt!


dele ut billetter etter antall poster? er jo de på forumet som bruker klart mest tid på Brann.


Kongeidé! ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

psv-hasund

September 23, 2011, 14:40:07 PM #119 Last Edit: September 23, 2011, 14:52:05 PM by psv-hasund
Quote from: dudo on September 23, 2011, 14:31:40 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 23, 2011, 14:26:05 PM
Quote from: dudo on September 23, 2011, 13:17:39 PM
Hva med oss på forumet, skal vi sette opp noe opplegg om noen av oss får flere billetter enn man trenger? Jeg er desperat, så alle områder som kan bidra er positivt!


dele ut billetter etter antall poster? er jo de på forumet som bruker klart mest tid på Brann.


Kongeidé! ;)


Jeg foreslår at de trekker ti billetter blandt de som har 321 innlegg. (antall vil bli oppdatert etter hvert som jeg skriver flere innlegg)

Utmedsnolken

Quote from: psv-hasund on September 23, 2011, 14:40:07 PM
Quote from: dudo on September 23, 2011, 14:31:40 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 23, 2011, 14:26:05 PM
Quote from: dudo on September 23, 2011, 13:17:39 PM
Hva med oss på forumet, skal vi sette opp noe opplegg om noen av oss får flere billetter enn man trenger? Jeg er desperat, så alle områder som kan bidra er positivt!


dele ut billetter etter antall poster? er jo de på forumet som bruker klart mest tid på Brann.


Kongeidé! ;)


Jeg foreslår at de trekker ti billetter blandt de som har 320 innlegg. (antall vil bli oppdatert etter hvert som jeg skriver flere innlegg)


Må ha en ordentlig minimumsgrense. 1500 innlegg før 1.oktober f.eks.
"og der snubler Sæternes igjen"

psv-hasund

Quote from: Utmedsnolken on September 23, 2011, 14:41:00 PM
Quote from: psv-hasund on September 23, 2011, 14:40:07 PM
Quote from: dudo on September 23, 2011, 14:31:40 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 23, 2011, 14:26:05 PM
Quote from: dudo on September 23, 2011, 13:17:39 PM
Hva med oss på forumet, skal vi sette opp noe opplegg om noen av oss får flere billetter enn man trenger? Jeg er desperat, så alle områder som kan bidra er positivt!


dele ut billetter etter antall poster? er jo de på forumet som bruker klart mest tid på Brann.


Kongeidé! ;)


Jeg foreslår at de trekker ti billetter blandt de som har 320 innlegg. (antall vil bli oppdatert etter hvert som jeg skriver flere innlegg)


Må ha en ordentlig minimumsgrense. 1500 innlegg før 1.oktober f.eks.


Har en følelse av at det blir mange innlegg i slutten av september :-)

Nightfox

DET er det man kaller en god ide.. Minimum 1500...

abe78

.og husk!

Klaus_Brann

Quote from: stig on September 22, 2011, 23:35:35 PM
Håper denne artikkelen blir oppklarende. Stort sett den samme som ble lagt ut 5 min etter kampslutt, men med en bønn om å ikke spamme oss med mail og telefoner. Vi kan ikke svare enkelt personer på nåværende tidspunkt annet enn at kriteriene er satt.


Litt feil link?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Red Rabitt on September 23, 2011, 08:58:32 AM
Nå sier Algerøy at alle medlemmer i Brann vil få tilbud om å kjøpe billett, utifra den kommentaren er det vel kanskje håp for medlemmer som ikke var medlem i fjor.

http://fotball.bt.no/nm/article210414.ece


Det var det jeg trodde.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on September 23, 2011, 13:17:39 PM
Hva med oss på forumet, skal vi sette opp noe opplegg om noen av oss får flere billetter enn man trenger? Jeg er desperat, så alle områder som kan bidra er positivt!


Det synes jeg. Kanskje de med over 9888 innlegg kunne blitt sikret først?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on September 23, 2011, 14:29:54 PM
Quote from: Nixon on September 23, 2011, 14:24:42 PM
Som et slags U21-mesterskap?:)

Ikke en dum ide. Regner med at Bataljonen enkelt kan kjøre en liste basert på fødelsdato.


Det er jo bare for at de skal ha en sjanse til å få billett i det hele tatt. Blir litt urettferdig om de ikke skal stille på lik linje med dem av oss som er litt eldre.


Hvorfor det? Sånn var det da når jeg var yngre og.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: Klaus_Brann on September 23, 2011, 17:23:11 PM
Det synes jeg. Kanskje de med over 9888 innlegg kunne blitt sikret først?


Føler det kanskje blir litt overkill. Rundt 3450 velskrevne, straight to the point, no bullshit og vel gjennomtenkte innlegg burde være nok.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on September 23, 2011, 17:27:33 PM
Quote from: dudo on September 23, 2011, 14:29:54 PM
Quote from: Nixon on September 23, 2011, 14:24:42 PM
Som et slags U21-mesterskap?:)

Ikke en dum ide. Regner med at Bataljonen enkelt kan kjøre en liste basert på fødelsdato.


Det er jo bare for at de skal ha en sjanse til å få billett i det hele tatt. Blir litt urettferdig om de ikke skal stille på lik linje med dem av oss som er litt eldre.


Hvorfor det? Sånn var det da når jeg var yngre og.


Hvorfor ikke? Det hadde vært en fin gest fra Bataljonen dersom de har ekstra billetter utenom de som er lovet vekk til kvartfinalereisende og de med ansiennitet fra 2007. Trenger ikke å være så mange billetter heller. Men klart. Det er ikke det første Bataljonen skal tenke på i kaoset nå.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: kabelmann on September 23, 2011, 17:29:26 PM
Føler det kanskje blir litt overkill. Rundt 3450 velskrevne, straight to the point, no bullshit og vel gjennomtenkte innlegg burde være nok.


Quote from: kabelmannIkke minst.

Quote from: kabelmannJojo, for all del, jeg er slett ikke uenig i det.

Quote from: kabelmannEhrm... se der ja. Det var nesten.

Quote from: kabelmannFaen er det han heter da? Det står helt stille her

Quote from: kabelmannGanske homoerotisk.

Og ein klassiker...
Quote from: kabelmann(...)Kvirrevirrevitt bom bom


Du har nok dekning for billett, ja  :P .
Gå av.

Fakiri

Forvirret av hele billettsituasjonen jeg. Har vært medlem av bataljonen i 4 år, og har hatt partoutkort i disse 4 årene. Blir det da vanskelig å få billett, eller burde dette gå bra? Takker for svar :)

kabelmann

Quote from: Spelaren on September 23, 2011, 17:56:26 PM
Du har nok dekning for billett, ja  :P .


Hehe... ehrm... tror noen må ha hacket kontoen min og postet de innleggene der. Kan ikke skjønne annet :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: Fakiri on September 23, 2011, 18:04:24 PM
Forvirret av hele billettsituasjonen jeg. Har vært medlem av bataljonen i 4 år, og har hatt partoutkort i disse 4 årene. Blir det da vanskelig å få billett, eller burde dette gå bra? Takker for svar :)


Det kan bli vanskelig, men er du heldig kan du komme akkurat innenfor siden Bataljonen kan ha billetter til de med mindre enn fem års ansiennitet.

Leder i Bataljonen Roger Lillebøe-Hansen sier de kommer til å fordele billettene etter ansiennitet. Han kan ikke love alle medlemmene billett.
- Vi ser at de som har vært medlemmer i Bataljonen i fem år eller mer er garantert billett. Trolig blir det flere. Vi har ikke den endelige oversikten.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: kabelmann on September 23, 2011, 17:29:26 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 23, 2011, 17:23:11 PM
Det synes jeg. Kanskje de med over 9888 innlegg kunne blitt sikret først?


Føler det kanskje blir litt overkill. Rundt 3450 velskrevne, straight to the point, no bullshit og vel gjennomtenkte innlegg burde være nok.


Okei, jeg kan gå med på den, jeg tror nok at det skal holde inn uansett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on September 23, 2011, 17:55:09 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 23, 2011, 17:27:33 PM
Quote from: dudo on September 23, 2011, 14:29:54 PM
Quote from: Nixon on September 23, 2011, 14:24:42 PM
Som et slags U21-mesterskap?:)

Ikke en dum ide. Regner med at Bataljonen enkelt kan kjøre en liste basert på fødelsdato.


Det er jo bare for at de skal ha en sjanse til å få billett i det hele tatt. Blir litt urettferdig om de ikke skal stille på lik linje med dem av oss som er litt eldre.


Hvorfor det? Sånn var det da når jeg var yngre og.


Hvorfor ikke? Det hadde vært en fin gest fra Bataljonen dersom de har ekstra billetter utenom de som er lovet vekk til kvartfinalereisende og de med ansiennitet fra 2007. Trenger ikke å være så mange billetter heller. Men klart. Det er ikke det første Bataljonen skal tenke på i kaoset nå.


Fordi det er en del andre som fortjener det mer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Quote from: Klaus_Brann on September 23, 2011, 17:18:28 PM
Quote from: stig on September 22, 2011, 23:35:35 PM
Håper denne artikkelen blir oppklarende. Stort sett den samme som ble lagt ut 5 min etter kampslutt, men med en bønn om å ikke spamme oss med mail og telefoner. Vi kan ikke svare enkelt personer på nåværende tidspunkt annet enn at kriteriene er satt.


Litt feil link?


Visst fakarten er det feil link. Her har det gått fort i svingene, eller gjort i søvne. Jaggu ikke sikker lengre. Kun du som har reagert?

Prøver med denne linken da, selv om jeg ser Nixon har spredd den godt. Takk for det.
Nettsideansvarlig

sveines

Hva mener Bataljonen med at de skal vaske listene opp mot Brann? Om man kvalifiserer til en Billett gjennom medlemskapet i Brann, samt har vært medlem i Bataljonen sammenhengende siden 2004..... får man likevel bare en billett????
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

olebrann3

Det stemmer. Dette siden flest mulig skal få muligheten

YadaYada

Quote from: Nixon on September 23, 2011, 10:55:17 AM
Hvor dum er det egentlig mulig å være? BT har i dag en "fire på gaten" der avisen spør om de skal på cupfinalen. Renate Davanger (40): - Ja! Fly og hotell er booket, og jeg regner med at det ordner seg med finalebillett. Jeg har en god venn i Bataljonen.

Slike ting bør man holde for seg selv!;) For det er vel ikke så vanskelig å regne seg frem til hvem denne gode vennen er, og det står ikke minst i skarp kontrast til denne infoen fra Bataljonen der de forbildedlig nok skriver at det ikke skal være noen trynefaktor når det kommer til hvem som får billett eller ikke.

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=642


Haha! Det der er så typisk. Ingenting som er mer urettferdig og samtidig mer uproffesjonelt enn hvis styret skal dele ut billetter på denne måten. Nå har det enda ikke skjedd. Men jeg ser ikke bort ifra at Fru Davanger stiller på Bataljonsfeltet på Ullevål.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Nixon

Nå må det presiseres at dette neppe har noe med dagens styre å gjøre. Tror det er mer snakk om et tidligere regime.
Rød makt på Hansa

1908

Syns egentlig at medlemmer som har hatt partourkort de siste 2 kanskje 3 årene bør få finalebillett.. Det er de som er skikkelige supportere som har støttet opp i skikkelig motgang.. Medlem osv fra 07 og oppover har mangen vert.. Men ikke sikkert alle har partourkort fordi...

Bobbo

Quote from: Utmedsnolken on September 23, 2011, 10:58:27 AM
Quote from: Spelaren on September 23, 2011, 10:57:30 AM
Quote from: Utmedsnolken on September 23, 2011, 10:05:52 AM
Quote from: Spelaren on September 23, 2011, 06:47:46 AM
. Det å vere medlem av klubben ser faktisk ut som den "rimeligste" måten å sikre seg billett på, 400 kr året - ned frå 600 kr, blir rundt 2000 kr om me regner med å vere i cupfinalen kvart 5. år.


da BT skrev om dyre svartebørsbilletter i 04, var det nettopp 2000 kr som var "skandaleprisen" for en billett på langsiden. 2000kr + billettprisen blir jo enda dyrere enn den dyreste svartebørsbilletten hvis det kun er hvert 5.år vi er i cupfinalen.


Disse 2000 kr er jo for medlemsskapet, som betyr penger i kassen til klubben du elsker og ikkje ein kuk som har snoket til seg ein billett.


selvsagt, men det er ikke nødvendigvis den "rimeligste" metoden


Den rimiligste måten er å betale 200 kr året til bataljonen da er du sikret billetter etter ca 4-5 år. Mange av de såkalte Die hard supporterene som reiser rundt land og strand rundt holder på med dette i 3-4 år så ser du de aldri mer, dette har pågått siden 80 tallet med gamle store stå. Jeg meldte meg inn i BST i 93 og har meget lavt nummer og den eneste grunnen til at jeg forsatt er  medlem er nettopp billetter til cupfinale/ og andre store kamper.

YadaYada

Quote from: Bobbo on September 23, 2011, 22:43:23 PM
Jeg meldte meg inn i BST i 93 og har meget lavt nummer og den eneste grunnen til at jeg forsatt er  medlem er nettopp billetter til cupfinale/ og andre store kamper.


Jeg meldte meg inn i 98/99 engang. Og har nr. 990 på medlemskortet.
Men aner jo ikke om det er nummeret det går på. Jeg tror (uten å huske helt sikkert) at jeg ikke var medlem i 2006. Teller ansienniteten min isåfall fra 2006 da?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Bobbo

Quote from: YadaYada on September 23, 2011, 22:55:44 PM
Quote from: Bobbo on September 23, 2011, 22:43:23 PM
Jeg meldte meg inn i BST i 93 og har meget lavt nummer og den eneste grunnen til at jeg forsatt er  medlem er nettopp billetter til cupfinale/ og andre store kamper.


Jeg meldte meg inn i 98/99 engang. Og har nr. 990 på medlemskortet.
Men aner jo ikke om det er nummeret det går på. Jeg tror (uten å huske helt sikkert) at jeg ikke var medlem i 2006. Teller ansienniteten min isåfall fra 2006 da?
Ja sånn som jeg har skjønt det teller ansienniteten din fra 2007 siden du ikke betalte i 2006.

Nixon

Quote from: YadaYada on September 23, 2011, 22:55:44 PMJeg meldte meg inn i 98/99 engang. Og har nr. 990 på medlemskortet.


Startet ikke alle på null i 2003 da Bataljonen overtok medlemsbasen til gamle BST? Så ingen har lenger ansiennitet enn det året.
Rød makt på Hansa

brann02

Jo stemmer det,...sjekket medlemsweben her inne å heldigvis finnes det ikke hull i mitt medlemskap fra BST tiden :)

olebrann3

Quote from: Nixon on September 23, 2011, 23:08:10 PM

Startet ikke alle på null i 2003 da Bataljonen overtok medlemsbasen til gamle BST? Så ingen har lenger ansiennitet enn det året.


Vist du mangler medlemskap for året 2006 begynte du på nytt i 2007!
Det går ikke på medlemsnr(kan være du mangler et år).
Nixon det er riktig.

dudo

Quote from: Klaus_Brann on September 23, 2011, 20:11:42 PM
Quote from: Nixon on September 23, 2011, 17:55:09 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 23, 2011, 17:27:33 PM
Quote from: dudo on September 23, 2011, 14:29:54 PM
Quote from: Nixon on September 23, 2011, 14:24:42 PM
Som et slags U21-mesterskap?:)

Ikke en dum ide. Regner med at Bataljonen enkelt kan kjøre en liste basert på fødelsdato.


Det er jo bare for at de skal ha en sjanse til å få billett i det hele tatt. Blir litt urettferdig om de ikke skal stille på lik linje med dem av oss som er litt eldre.


Hvorfor det? Sånn var det da når jeg var yngre og.


Hvorfor ikke? Det hadde vært en fin gest fra Bataljonen dersom de har ekstra billetter utenom de som er lovet vekk til kvartfinalereisende og de med ansiennitet fra 2007. Trenger ikke å være så mange billetter heller. Men klart. Det er ikke det første Bataljonen skal tenke på i kaoset nå.


Fordi det er en del andre som fortjener det mer.



Det kan man si, men samtidig synes jeg det er rart å diskvalifisere ut fra alder. Hypotetisk sett, hva om en gutt hadde tatt en krøvel og vært på samtlige kamper siden han fylte 16 for fire år siden - bør han ekskluderes bare fordi han ikke var gammel nok til å få lov å være med tidligere?

Pluss at jeg synes det ville vært en fin gest. Jeg snakker heller ikke om mange billetter - ikke mer enn 50, for å si det sånn. Gjerne bare 20 - men man sikrer ihvertfall at noen av kidsa kan få være med.

Alt dette selvsagt forutsatt at jeg får billett selv. ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stig

Quote from: 1908 on September 23, 2011, 22:41:45 PM
Syns egentlig at medlemmer som har hatt partourkort de siste 2 kanskje 3 årene bør få finalebillett.. Det er de som er skikkelige supportere som har støttet opp i skikkelig motgang.. Medlem osv fra 07 og oppover har mangen vert.. Men ikke sikkert alle har partourkort fordi...



Som sagt tidligere, er det Brann som selger partoutkort, og dermed må belønne de. Vi må ta oss av våre medlemmer.

Nettsideansvarlig

Go Up