• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Noen som vil kvitte seg med billetten etter dagens kamp? Adressen min får dere på innbox.... :P
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Halling


mort3en

Quote from: olebrann3 on October 17, 2011, 18:59:11 PM
Quote from: mort3en on October 17, 2011, 17:39:53 PM
får medlem 8409??

Mangler 07 og 08 så da får du nok ikke billett


Eg var jo med på vikingturen i kvartfinalen??

stig

Hvorfor spør du hvis du var med på Viking-turen?

Ole sitter ikke på viking-listen, og svarer på din forespørsel som om det er en ansiennitet forespørsel, logisk nok.
Nettsideansvarlig

olebrann3


olebrann3


eriksen_30

Ser salget starter imorgen men når kommer bekreftelsen til de som får billett?

chlill

Tar det lang tid før vi som bor langt unna får tilbakemelding på sendt epost om kontonummer etc... i forhold til det praktiske rundt betaling/ utsending av billett?  :)

stig

Quote from: eriksen_30 on October 17, 2011, 21:13:44 PM
Ser salget starter imorgen men når kommer bekreftelsen til de som får billett?


Hvilken bekreftelse venter du på?
Nettsideansvarlig

stig

Quote from: chlill on October 17, 2011, 21:15:49 PM
Tar det lang tid før vi som bor langt unna får tilbakemelding på sendt epost om kontonummer etc... i forhold til det praktiske rundt betaling/ utsending av billett?  :)


Det skal vi jobbe med imorgen, sammen med selve salget.
Nettsideansvarlig

The Boss

Må si dere gjør en sinnsykt bra jobb :)

Hadde dere tryllet frem en billett til meg og hadde det jo vært helt fantastisk, men still good =D

Bare kødder, veldig imponerende stykke arbeid!

chlill

Quote from: stig on October 17, 2011, 21:25:06 PM
Quote from: chlill on October 17, 2011, 21:15:49 PM
Tar det lang tid før vi som bor langt unna får tilbakemelding på sendt epost om kontonummer etc... i forhold til det praktiske rundt betaling/ utsending av billett?  :)


Det skal vi jobbe med imorgen, sammen med selve salget.


Den er grei. Henger meg på The Boss dere gjør en utrolig bra jobb og fortjener all ros for informasjon/oppdatering og at dere er "påan" hele tiden!!

eriksen_30

Quote from: stig on October 17, 2011, 21:24:34 PM
Quote from: eriksen_30 on October 17, 2011, 21:13:44 PM
Ser salget starter imorgen men når kommer bekreftelsen til de som får billett?


Hvilken bekreftelse venter du på?


På at eg har fått billett og kontonr eg ska bruke for å betale. Bor i Stavanger så eg må få billetten tilsendt. Har sendt Mail på addressen som e oppgitt men har ennå ikkje hørt noe. Har for øvrig medlemsnr. 617. Mulig eg e litt for utolmodig her men eg ble fucked av Brann. Fikk ikkje tilbud selv om eg va kvalifisert gjennom medlemskap...

Nixon

Quote from: eriksen_30 on October 17, 2011, 21:33:36 PMFikk ikkje tilbud selv om eg va kvalifisert gjennom medlemskap...


Har du tatt kontakt og påpekt feilen? Ser at Brann har spart en liten håndfull billetter til slike tilfeller.
http://fotball.bt.no/nm/article212540.ece
Rød makt på Hansa

eriksen_30

Quote from: Nixon on October 17, 2011, 21:36:23 PM
Quote from: eriksen_30 on October 17, 2011, 21:33:36 PMFikk ikkje tilbud selv om eg va kvalifisert gjennom medlemskap...


Har du tatt kontakt og påpekt feilen? Ser at Brann har spart en liten håndfull billetter til slike tilfeller.
http://fotball.bt.no/nm/article212540.ece


Jepp, men stille som graven der ifra...

Christian

Quote from: Nixon on October 17, 2011, 17:27:33 PM
http://www.brann.no/nyheter/ma-ha-ansiennitet-fra-1990-tallet/

5500 av 8000 med partoutkort får tilbud om cupfinalebillett. Ikke så verst egentlig, hadde egentlig fryktet at det var færre.

Faktisk smått imponerende at godt over halvparten av partoukortinnehaverne har hatt sine kort siden midt på 90-tallet. Ellers gledelig at så mange får, sjøl om eg ikkje er blant de. Faen ta 2008...

Nixon

Quote from: Christian on October 17, 2011, 21:44:13 PMFaktisk smått imponerende at godt over halvparten av partoukortinnehaverne har hatt sine kort siden midt på 90-tallet.


De har jo ikke det. I dette tallet ligger partoutkort på Allmenningen og sponsorene sine partoutkort.
Rød makt på Hansa

BojeN

Giddet å sjekke medlemsnummer 5916?
ojeN

stig

Oki .Beklager mitt litt for raske svar. Vi har ikke åpnet den mailen enda så vidt jeg vet. Tar det imorgen når vi skal jobbe med salget.

Men vi vil gjerne at du presser Brann litt. Hvis vi kan spare en billett,som vi strengt talt skal, kommer det ett stk medlem ekstra til Oslo.
Nettsideansvarlig

dudo

Quote from: Christian on October 17, 2011, 21:44:13 PM
Quote from: Nixon on October 17, 2011, 17:27:33 PM
http://www.brann.no/nyheter/ma-ha-ansiennitet-fra-1990-tallet/

5500 av 8000 med partoutkort får tilbud om cupfinalebillett. Ikke så verst egentlig, hadde egentlig fryktet at det var færre.

Faktisk smått imponerende at godt over halvparten av partoukortinnehaverne har hatt sine kort siden midt på 90-tallet. Ellers gledelig at så mange får, sjøl om eg ikkje er blant de. Faen ta 2008...


Kan vi tolke dette dithen at 2500 av cupfinalebillettinnehaverne IKKE har partoutkort? ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

eriksen_30

Quote from: stig on October 17, 2011, 21:47:47 PM

Men vi vil gjerne at du presser Brann litt. Hvis vi kan spare en billett,som vi strengt talt skal, kommer det ett stk medlem ekstra til Oslo.


Mulig høstferien har forsinket ting litt, ikkje vet eg...

olebrann3


1908

Hvor mangen billetter har Bataljonen fått totalt?

roaldinho

Gidder dere sjekke medlemsnummer 3146? Takker!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

olebrann3

Quote from: 1908 on October 17, 2011, 22:28:59 PM
Hvor mangen billetter har Bataljonen fått totalt?

Eg har ikke det nøyaktige antallet

Quote from: roaldinho on October 17, 2011, 22:56:28 PM
Gidder dere sjekke medlemsnummer 3146? Takker!

Mangler 07 og 08

1908

Hvem som har det nøyaktige antallet da?

olebrann3

Morten og Roger har kontroll på det. Har vist vært litt fram og tilbake med Brann den siste tiden om hvor mange vi skal få.

1908

Hvordan har det vert mye frem og tilbake??

roaldinho

Quote from: roaldinho on October 17, 2011, 22:56:28 PM
Gidder dere sjekke medlemsnummer 3146? Takker!

Mangler 07 og 08
[/quote]

Fant ut at jeg bare mangler 07 nå. Har betalt for 08,09.10 og 11.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

BBBTore

Quote from: 1908 on October 17, 2011, 23:35:39 PM
Hvordan har det vert mye frem og tilbake??


Som Stig har vært inne på tidligere, både her på forumet og i artikler, vil vi gå ut med en total oversikt over hvor alle våre billetter har tatt veien når hele prossesen er gjennomført, så vi må be deg om å nesten avvente til vi har disse tallene avklart.
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

LikeABoss

Dere holder vel oss informert om det er billetter igjen til oss med 4 års ansiennitet?

hansa

Kan noen skjekke om disse får billetter. 5959-5961-5963-5964-5966.

Seeteufel

Det har vært noen spørsmål om hva en fullmakt bør inneholde.

Skriver derfor et eksempel:
Jeg, ......(billetteiers navn), f. dd.mm.åå, (evt. medlemsnr. i Bataljonen) gir med dette fullmakt til ....(den som henter billetten), ff.mm.åå til å hente ut billett til cupfinalen i mitt navn.

I tillegg vil vi gjerne ha LESBAR kopi av id til den som gir fullmakt, samt at den som henter har med seg id.

Viktig at fullmakten er skrevet på en slik måte at den er lett å lese og forstå.

Fullmakten med kopien av id beholder vi.


Mvh
Roger
Le jeu avant tout

BBBTore

Quote from: hansa on October 18, 2011, 07:17:39 AM
Kan noen skjekke om disse får billetter. 5959-5961-5963-5964-5966.


Alle sammen har 5 års løpende medlemskap!  :)
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

roaldinho

Quote from: LikeABoss on October 18, 2011, 06:45:30 AM
Dere holder vel oss informert om det er billetter igjen til oss med 4 års ansiennitet?


De vil uansett bli trukket.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

BBBTore

Quote from: LikeABoss on October 18, 2011, 06:45:30 AM
Dere holder vel oss informert om det er billetter igjen til oss med 4 års ansiennitet?


Når vi kommer sålangt i prosessen vil vi selvsagt informere om dette via våre kanaler.
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

Spelaren

Har for øvrig fått bekreftelse på bruk av fullmakt for å kjøpe billetter i Brannbutikken. Algerøy har automatisk svarer for tiden (pga enorm epostflow) og har klokelig valgt å inkludere dette som info i svaret.
Gå av.

Halling

Har send mail til langtvekke@bataljonen.no, men har ennå ikke fått noe svar! noen som vet når de vil svare oss som ikke bor i Bergen?

Spelaren

October 18, 2011, 14:24:02 PM #938 Last Edit: October 18, 2011, 15:12:55 PM by Spelaren
Frida (1) vant to billetter til cupfinalen. Skjønn liten jente :) .
For øvrig er pappa Tord partoutkortinnehaver og har vore det i ti år så billettene har i det minste havnet i gode hender.

Redigert i skam...
Gå av.

Nixon

He he, skal si han ble glad!:) Jeg skjønner jo at jeg kanskje mister litt av gleden når jeg helt siden jeg gikk ut fra semifinalen har visst at jeg har hatt billett. Det blir som å vinne serien seks runder før slutt kontra å skåre det avgjørende målet i siste minutt i siste kamp.
Rød makt på Hansa

stig

Quote from: Halling on October 18, 2011, 13:26:23 PM
Har send mail til langtvekke@bataljonen.no, men har ennå ikke fått noe svar! noen som vet når de vil svare oss som ikke bor i Bergen?


Vi satser på å få svart folk i løpet av denne salgsuken. Aller helst ikveld, men vi forventer trøkk. 
Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on October 18, 2011, 14:24:02 PM
Frida (1) vant to billetter til cupfinalen. Skjønn liten jente :) .
For øvrig er pappa Tord sesongkortinnehaver og har vore det i ti år så billettene har i det minste havnet i gode hender.


Når slutta det å hete partoutkort? Både BT og du? En skam!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 18, 2011, 14:33:48 PM
He he, skal si han ble glad!:) Jeg skjønner jo at jeg kanskje mister litt av gleden når jeg helt siden jeg gikk ut fra semifinalen har visst at jeg har hatt billett. Det blir som å vinne serien seks runder før slutt kontra å skåre det avgjørende målet i siste minutt i siste kamp.


Haha, ja, det må virkelig være en deiligere måte å bli sikret.
Samtidig blir det litt verre med overnatting og transport, men men.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on October 18, 2011, 15:06:15 PM
Quote from: Spelaren on October 18, 2011, 14:24:02 PM
Frida (1) vant to billetter til cupfinalen. Skjønn liten jente :) .
For øvrig er pappa Tord sesongkortinnehaver og har vore det i ti år så billettene har i det minste havnet i gode hender.


Når slutta det å hete partoutkort? Både BT og du? En skam!


Oh, teh shame. Har redigert, og skylder helhjertet på bt.no som snikinfiserer meg ved kynisk bruk av små sjarmtroll i Brann-drakt!
Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on October 18, 2011, 15:14:25 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 18, 2011, 15:06:15 PM
Quote from: Spelaren on October 18, 2011, 14:24:02 PM
Frida (1) vant to billetter til cupfinalen. Skjønn liten jente :) .
For øvrig er pappa Tord sesongkortinnehaver og har vore det i ti år så billettene har i det minste havnet i gode hender.


Når slutta det å hete partoutkort? Både BT og du? En skam!


Oh, teh shame. Har redigert, og skylder helhjertet på bt.no som snikinfiserer meg ved kynisk bruk av små sjarmtroll i Brann-drakt!


Forståelig det!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Vi står ved presseinngangen midt på spv-tribunen.  Salget begynner kl 18. Folk står faktisk i kø allerede. Merk at man ikke kan kjøpe andre sin billett, så det er ingen fare for at noen kjøper din billett.
Nettsideansvarlig

Ingo

kan dere sjekke om eg for billett, medlemsnr. 2626

BBBTore

Quote from: Ingo on October 18, 2011, 16:26:43 PM
kan dere sjekke om eg for billett, medlemsnr. 2626


Mangler innbetaling for 09 og 10.
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

BBBTore

Da er salget i gang her nede. Vi har litt problemer med kortterminalen, men det skal være fikset ca kl 18.30.
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

BBBTore

Det er store køer her oppe på stadion, så vi anbefaler dere som ikke har tatt turen nedover i kveld å heller komme nedover i morgen istedet.
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

Go Up