• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

flott å høre. mindre konkurranse da-
"og der snubler Sæternes igjen"

stig

Vi har absolutt ikke 2400 billetter tilgjengelig. Leste det selv, men finner det ikke igjen nå. Tror misforståelsen er at det er omtrent 2400 medlemmer, selv om det heller ikke stemmer nøyaktig.  Det kommer nøyaktig regnskap for hvor alle billetter har tatt veien når vi har det klart. Først vil vi vaske opp mot Brann sine lister, og de savner vi forløpig.
Nettsideansvarlig

psv-hasund

Quote from: stig on October 07, 2011, 23:00:26 PM
Vi har absolutt ikke 2400 billetter tilgjengelig. Leste det selv, men finner det ikke igjen nå. Tror misforståelsen er at det er omtrent 2400 medlemmer, selv om det heller ikke stemmer nøyaktig.  Det kommer nøyaktig regnskap for hvor alle billetter har tatt veien når vi har det klart. Først vil vi vaske opp mot Brann sine lister, og de savner vi forløpig.


Jeg var vel redd for at det var feil. Kan det være 2.400 billetter til cupfinale showet?

Vet du når billettene sendes ut?

Seeteufel

Var nok en klassisk mix-up idag fra journalistens side ja.
Jeg forklarte at vi dessverre ikke klarte å levere billett til alle medlemmene våre, og at vi pr idag har ca 2200 medlemmer.

Ringte avisen når jeg så feilen, slik at det ble rettet opp.

Som Stig skriver er vi svært opptatt av å ha en tydelig og rettferdig fordeling, og sender ut relevant informasjon når vi har noen nyheter.

Mvh
Roger
Le jeu avant tout

Joggi Bogga

Her er en fyr som deler ut billetter. En fra BKK er allerede delt ut, men han har kvalifisert seg for en fra Brann også.

http://www.ba.no/sport/article5763407.ece
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Nixon

Quote from: stig on October 07, 2011, 23:00:26 PMDet kommer nøyaktig regnskap for hvor alle billetter har tatt veien når vi har det klart.


Høres bra ut. Ikke at vi har mistanker i noen retning, men det kan være greit å se hvor mange billetter dere har til rådighet, hvem som får og hvem som ikke får. Jeg regner med at dere også kanskje har noen samarbeidspartnere som dere vil gi billett? Det store spørsmålet blir jo om fru Davanger får billett?:)

Ellers kudos til styret for veldig bra og ikke mist tålmodig tilstedeværelse her på forumet. Det har ikke alltid vært sånn, og det er merkbart mindre frustrasjon her nå enn f.eks. høsten 2007 da det også var mye spørsmål om billetter til kamp og turer. Da ble man ofte nærmest avspist med at dersom man ikke selv stilte til valg til styret så kunne man hverken stille spørsmål eller klage.
Rød makt på Hansa

stig

Takk for det. Vi måtte ta til etterretning kritikken vi fikk i fjor, men manglende tilstedeværelse og satte oss som mål å forbedre det. 
Nettsideansvarlig

Spelaren

I kveld kom eposten om tilbud om kjøp av cupfinalebillett for oss som var medlem i 2010 og fornyet innen fristen for 2011. Problemet er at det kun tilbys kjøp i butikken på Brann Stadion, så for meg som bur i Kristiansand betyr det at Brann må akseptere at eg sender fullmakt for å få nokon andre til å kjøpe den i mitt sted...
Gå av.

Utmedsnolken

Quote from: Spelaren on October 09, 2011, 22:51:53 PM
I kveld kom eposten om tilbud om kjøp av cupfinalebillett for oss som var medlem i 2010 og fornyet innen fristen for 2011. Problemet er at det kun tilbys kjøp i butikken på Brann Stadion, så for meg som bur i Kristiansand betyr det at Brann må akseptere at eg sender fullmakt for å få nokon andre til å kjøpe den i mitt sted...


Jeg fikser det for deg jeg, bare send over fullmakten..
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on October 09, 2011, 23:01:42 PM
Quote from: Spelaren on October 09, 2011, 22:51:53 PM
I kveld kom eposten om tilbud om kjøp av cupfinalebillett for oss som var medlem i 2010 og fornyet innen fristen for 2011. Problemet er at det kun tilbys kjøp i butikken på Brann Stadion, så for meg som bur i Kristiansand betyr det at Brann må akseptere at eg sender fullmakt for å få nokon andre til å kjøpe den i mitt sted...


Jeg fikser det for deg jeg, bare send over fullmakten..


Jeg også!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stigh

Noen som vet når bataljonen sender ut tilbud om billetter?

Torvanger

Får Brannmedlemmer uten partoutkort tilbud om cupfinalebillett?

Gulløl

October 10, 2011, 01:04:37 AM #462 Last Edit: October 10, 2011, 01:12:05 AM by Gulløl
For ca.1 time siden kom det mail fra Algerøy til partoutkortinnehaverne på Brannalmenningen(kopi innrammet under). Da er det sikkert ikke så lenge før bataljonen sender ut sitt tilbud heller.
Billettene som blir tilbudt her er på Telenor tribunen nedre og øvre del(ene langsiden). Limer inn nederst (under mailen) oversikt over Ullevål.
__________________________________________________________



_____________________________________________

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Klaus_Brann

Ingen nyhet, dette var bestemt for en stund siden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Spelaren on October 09, 2011, 22:51:53 PMså for meg som bur i Kristiansand betyr det at Brann må akseptere at eg sender fullmakt for å få nokon andre til å kjøpe den i mitt sted...


Det gikk helt fint med fullmakt i 2004, så det skulle vel gå i år også.
Rød makt på Hansa

eriksen_30

Når kom dette brevet? har vært medlem i SKB siden høsten 2008 og har ennå ikkje fått noe tilbud om billett... 

stig

Vi håper å komme  igang med salget vårt denne uken. Alt er ikke på plass med hensyn til lister i fra Brann, men det er like om hjørnet. Vi bruker utelukkende informasjon på denne siden og facebook. Vi ser på all retur posten vi får at medlenmsdatabasen er mangelfull på adresser og e-post.

Vi har ikke samme mulighet til å ha like lang salgstid som Brann, så det blir 2-3 kvelder+ helg vi kan selge billetter. Informasjon om dette kommer, forhåpentligvis ikveld allerede.
Nettsideansvarlig

eriksen_30

Lurer på hvordan prioriteten er mellom Bataljonene og Brann. Har rett på billett fra begge parter gjennom medlemskap begge steder. Tilfredsstiller kravene får å si det sånn... har ennå ikkje mottatt tilbud fra Brann, vil det si at eg e kastet over til Bataljonen? hvordan fungerer det i praksis egentlig?


Nixon

Quote from: stig on October 10, 2011, 10:08:39 AMVi bruker utelukkende informasjon på denne siden og facebook.


Burde dere prøvd å få BA og BT til å skrive en notis om at informasjonen kun finnes her? Det ville vært veldig dumt dersom noen medlemmer gikk glipp av denne viktige informasjonen.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

så jeg må gå hele uken med angst for å åpne mailkontoen da.
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Blir rævstemning. De syngende kommer til å være spredt over alle hauger.
Legg ned hele klubben!

osoerli

Ein mulighet for billett er cupfinaleseminaret til NFF for trenerar.
http://www.fotball.no/Documents/Kretser/Hordaland/Diverse%20-%20en%20gang/CupfinalesemInvitasjon2011.pdf?epslanguage=en

Sikkert mange som trener eit lag i aldersbestemte klassar.
150 billettar tilgjengeleg 650,- stk går av UBC-kvoten.
+ prisen for seminaret sjølsagt. Her er barneseminaret torsdagen billegast (450,-)
Må vera medlem av NTF, men det dekker normalt klubben.
Hvis alle andre trekningar slår feil får eg melda meg som keepertrener til laget til mi yngste dotter og hive meg på dette.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

stig

Quote from: Nixon on October 10, 2011, 11:41:30 AM
Quote from: stig on October 10, 2011, 10:08:39 AMVi bruker utelukkende informasjon på denne siden og facebook.


Burde dere prøvd å få BA og BT til å skrive en notis om at informasjonen kun finnes her? Det ville vært veldig dumt dersom noen medlemmer gikk glipp av denne viktige informasjonen.



Det kan vi prøve på.

Nettsideansvarlig

stig

Quote from: eriksen_30 on October 10, 2011, 10:49:35 AM
Lurer på hvordan prioriteten er mellom Bataljonene og Brann. Har rett på billett fra begge parter gjennom medlemskap begge steder. Tilfredsstiller kravene får å si det sånn... har ennå ikkje mottatt tilbud fra Brann, vil det si at eg e kastet over til Bataljonen? hvordan fungerer det i praksis egentlig?


I utgangspunktet vasker vi vekk de som har billett gjennom Brann, men vi må jo være sikre på at de vi vasker vekk faktisk får tilbud fra Brann. Så er jo spørsmålet hvorfor folk som skal ha tilbud fra Brann ikke fått det.
Nettsideansvarlig

eriksen_30

Så då får dere en liste med navn på personer som er tilbudt billetter gjennom Brann etter at de er ferdig med sin fordeling med andre ord...

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on October 10, 2011, 11:54:54 AM
Blir rævstemning. De syngende kommer til å være spredt over alle hauger.


Det vil neppe bli helt optimalt, men vi får da hele VG-svingen med Bataljon- og Brannmedlemmer i fremste rekke. Jeg tror nok at eventuell dårlig stemning vil ha helt andre årsaker.
Rød makt på Hansa

stig

Quote from: eriksen_30 on October 10, 2011, 12:16:28 PM
Så då får dere en liste med navn på personer som er tilbudt billetter gjennom Brann etter at de er ferdig med sin fordeling med andre ord...


Vi har da vært klar på hele tiden at vi vil vaske våre lister opp mot brann sine. Det er en politikk, som både Brann og Bataljonen fører at man ikke skal kunne skaffe seg flere billetter av de 7000 Brann har fått, slik at flest mulig Brannsupportere kommer seg på kamp.

En skulle tro at Brann er ferdig med sin fordeling nå, siden salget starter hvert øyeblikk. Er vel bare partoutkortinnehavere det har vært usikkerhet om hvem som skal få kjøpe, er det ikke? At medlemmer av Brann skulle få mulighet har vært klart siden før semien.
Nettsideansvarlig

javsnes

Hvordan blir det med henting av billetter fra bataljonen? Må man møte opp personlig eller kan de bli sendt til adressen registrert på medlemsweben? Evt få noen med fullmakt til å hente?

eriksen_30

Har sendt en etterlysende mail til Brann. Satser på at det ordner seg og at fornuften seirer ;) Om eg får billletten gjennom Bataljonen eller Brann spiller ingen rolle så lenge eg får billetten min.

Tullpip

Quote from: eriksen_30 on October 10, 2011, 14:07:44 PM
Har sendt en etterlysende mail til Brann. Satser på at det ordner seg og at fornuften seirer ;) Om eg får billletten gjennom Bataljonen eller Brann spiller ingen rolle så lenge eg får billetten min.

eriksen_30


megleren

Jeg har vært medlem i bataljonen siden 04 og i Brann siden 06 og har ikke mottat noe fra noen så her stiger spenningen etter hvert som tiden går.. Men vet også fra tidligere innlegg at Bataljonen ikke har vasket lister enda.. Men savner brev eller mail fra Brann.. Men men ordner seg sikkert..
r og blir et sittesvin på Hansa

tj00m

October 10, 2011, 15:13:17 PM #484 Last Edit: October 10, 2011, 15:16:33 PM by tj00m
http://fotball.bt.no/nm/article211989.ece

Fordelingen blant de 62.047 bestillingene er slik:

Brann: 34.461
Aalesund: 18.781
Nøytrale tilskuere: 8805.

edit: Om en tenker at det er fordelt 1000 billetter til Brann, så regner eg meg til at det er omtrent 0,7% sjanse for å bli trukken ut, om hver enkelt registrering har registrert 4 billetter.
Brann Bergens Stolthet!

olebrann3

Quote from: tj00m on October 10, 2011, 15:13:17 PM
http://fotball.bt.no/nm/article211989.ece

Fordelingen blant de 62.047 bestillingene er slik:

Brann: 34.461
Aalesund: 18.781
Nøytrale tilskuere: 8805.



Hadde trodd spriket mellom Brann og Aalesund var større.
Forøvrig antyder de at det var ny søkerekord i år. Ifjor var det for øvrig 6288 som søkte om billett.

stig

Quote from: javsnes on October 10, 2011, 14:05:06 PM
Hvordan blir det med henting av billetter fra bataljonen? Må man møte opp personlig eller kan de bli sendt til adressen registrert på medlemsweben? Evt få noen med fullmakt til å hente?


Vi kjører personlig oppmøte, men med mulighet til å hente for andre med fullmakt og legimitasjon(gjerne kopi)

Vi vil helst unngå å sende i posten, da vi vet av erfaring at det alltid forsvinner en konvolutt eller to. I noen tillfeller vil vi måtte gjøre det, men vi regner med det da blir rekomandert etter betalt billett.
Nettsideansvarlig

Yngve

Quote from: tj00m on October 10, 2011, 15:13:17 PM
http://fotball.bt.no/nm/article211989.ece

Fordelingen blant de 62.047 bestillingene er slik:

Brann: 34.461
Aalesund: 18.781
Nøytrale tilskuere: 8805.

edit: Om en tenker at det er fordelt 1000 billetter til Brann, så regner eg meg til at det er omtrent 0,7% sjanse for å bli trukken ut, om hver enkelt registrering har registrert 4 billetter.


Det me må hugsa her er at dei 62.047 bestillingane vil ha 224.436 billettar..

Reknar sjansen for at eg får bill i trekninga som særs liten..

GlennK

Quote from: tj00m on October 10, 2011, 15:13:17 PM
http://fotball.bt.no/nm/article211989.ece

Fordelingen blant de 62.047 bestillingene er slik:

Brann: 34.461
Aalesund: 18.781
Nøytrale tilskuere: 8805.

edit: Om en tenker at det er fordelt 1000 billetter til Brann, så regner eg meg til at det er omtrent 0,7% sjanse for å bli trukken ut, om hver enkelt registrering har registrert 4 billetter.


Står i artikkelen at det ikke eksisterer en tredeling, men at det er helt tilfeldig trekning..

psv-hasund

Det er søkt om 3,6 billetter per søker. Dette gir 691 forventet antall vinnere, noe som gir 1,11 % sannsynlighet for hver søker å bli trukket ut. Forventningene mine er ikke store

tj00m

Quote from: GlennK on October 10, 2011, 15:25:26 PM
Quote from: tj00m on October 10, 2011, 15:13:17 PM
http://fotball.bt.no/nm/article211989.ece

Fordelingen blant de 62.047 bestillingene er slik:

Brann: 34.461
Aalesund: 18.781
Nøytrale tilskuere: 8805.

edit: Om en tenker at det er fordelt 1000 billetter til Brann, så regner eg meg til at det er omtrent 0,7% sjanse for å bli trukken ut, om hver enkelt registrering har registrert 4 billetter.


Står i artikkelen at det ikke eksisterer en tredeling, men at det er helt tilfeldig trekning..


Se der ja, litt for rask lesing for min del. Ble for ivrig med sannsynlighetsregningen ;)
Brann Bergens Stolthet!

Yngve

Quote from: psv-hasund on October 10, 2011, 15:28:14 PM
Det er søkt om 3,6 billetter per søker. Dette gir 691 forventet antall vinnere, noe som gir 1,11 % sannsynlighet for hver søker å bli trukket ut. Forventningene mine er ikke store


Mange, som meg, har vel registrert seg med fleire mailadresser og dermed stig vel vinnarsjansane noko. Truleg ikkje mykje, men noko.

Alle monnar dreg..

The Boss

Quote from: Yngve on October 10, 2011, 15:52:02 PM
Quote from: psv-hasund on October 10, 2011, 15:28:14 PM
Det er søkt om 3,6 billetter per søker. Dette gir 691 forventet antall vinnere, noe som gir 1,11 % sannsynlighet for hver søker å bli trukket ut. Forventningene mine er ikke store


Mange, som meg, har vel registrert seg med fleire mailadresser og dermed stig vel vinnarsjansane noko. Truleg ikkje mykje, men noko.

Alle monnar dreg..


Registrert flere navn eller flere e-post adresser? Håper de luker ut de som åpenbart er samme person.. F.eks om det er registrert 20 søknader med ulik email men med samme mob.nr, da sier det vel seg selv at en og samme person står bak...

Xminator

Quote from: tj00m on October 10, 2011, 15:13:17 PM
http://fotball.bt.no/nm/article211989.ece

Fordelingen blant de 62.047 bestillingene er slik:

Brann: 34.461
Aalesund: 18.781
Nøytrale tilskuere: 8805.

edit: Om en tenker at det er fordelt 1000 billetter til Brann, så regner eg meg til at det er omtrent 0,7% sjanse for å bli trukken ut, om hver enkelt registrering har registrert 4 billetter.

Gulløl

October 10, 2011, 16:07:25 PM #494 Last Edit: October 10, 2011, 16:11:29 PM by Gulløl
Quote from: psv-hasund on October 10, 2011, 15:28:14 PM
Det er søkt om 3,6 billetter per søker. Dette gir 691 forventet antall vinnere, noe som gir 1,11 % sannsynlighet for hver søker å bli trukket ut. Forventningene mine er ikke store


Da var min tidligere beregning på 1 % vinnersjanse omtrent en innertier ;D.

Selv om flere av oss her på forumet har registret mange mailadresser, blir det nok få av oss her inne
som får juble på onsdag, 2 - 3 av oss tipper jeg.

Personlig er jeg født med gullhår i ræven når det gjelder slike trekninger så satser på at det slår til  :P  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

jeg har rundt 20 søknader inne, så da er det 90% sannsynlighet for ikke å bli trukket ut. ser mørkt ut dette

1-(1.11)^x
"og der snubler Sæternes igjen"

Yngve

Quote from: The Boss on October 10, 2011, 16:02:09 PM
Quote from: Yngve on October 10, 2011, 15:52:02 PM
Quote from: psv-hasund on October 10, 2011, 15:28:14 PM
Det er søkt om 3,6 billetter per søker. Dette gir 691 forventet antall vinnere, noe som gir 1,11 % sannsynlighet for hver søker å bli trukket ut. Forventningene mine er ikke store


Mange, som meg, har vel registrert seg med fleire mailadresser og dermed stig vel vinnarsjansane noko. Truleg ikkje mykje, men noko.

Alle monnar dreg..


Registrert flere navn eller flere e-post adresser? Håper de luker ut de som åpenbart er samme person.. F.eks om det er registrert 20 søknader med ulik email men med samme mob.nr, da sier det vel seg selv at en og samme person står bak...


Eg har registrert meg på tre - fire ulike mailadresser, sjølvsagt med ulike namn, og i alle fall tre av dei gjekk igjennom.

Og det er ikkje anna enn rett og rimeleg.

The Boss

Vel, i kampen om cupfinalebillett er igrunn det meste lov :)

Tullpip

Quote from: eriksen_30 on October 10, 2011, 14:27:33 PM
har vært medlem siden 2008.


Fra www.brann.no
Medlemmer i SK Brann med gyldig/betalt medlemskap for 2010/2011 (betalt innen 20/9 2011).

Vanskelig å skjønne hva det egentlig betyr. At man må ha vært medlem i både 2010 og 2011, samt at man må ha fornyet 2011 (altså 2012?) før 20/9 (semien).

Hvis man ikke har fornyet ser det ikke ut som man er garantert tilbud ihvertfall.

Yngve

Quote from: Tullpip on October 10, 2011, 18:45:36 PM
Quote from: eriksen_30 on October 10, 2011, 14:27:33 PM
har vært medlem siden 2008.

Hvis man ikke har fornyet ser det ikke ut som man er garantert tilbud ihvertfall.


Og det er vel heilt naturleg.

Som Nixon har sagt før er dette den klart enklaste måten å få seg cupfinalebill på..

Go Up