• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Så går det igang på ny, med fordeling av cupfinalebilletter mellom lagene. Nå er plutselig passelig Branninteresserte glødende interessert og hiver seg med i kampen for å få seg adgangstegn til cupfinalen. Spørsmålet er om Brann velger å gi partoutkortholdere muligheten til å komme lettere til enn part-timere. Med 10.000 +/- partoutkortholdere sier det seg selv at ikke samtlige kan få, men jeg håper og tror at en anseelig andel av Branns billetter blir lagt ut for salg vs oss partoutkortholdere, med "første mann til mølla-prinsippet".

Noen som kan se i en spåkule og gi en idè om hvordan det kommer til å utarte seg?

KEO

Det eneste jeg vet er at SKB har avtale festet ca 5000 billetter til VIP, sponsorer, spillere osv innad i orginasjonen!
og når Brann får ca 7500 billetter så ser dere hva dere skal slåss om!
Nu kør vi!

Utmedsnolken

Jeg tar gjerne to. (merker det er bli kjent med noen som kjenner sponsorer)
"og der snubler Sæternes igjen"

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

KEO

Quote from: roaldinho on September 21, 2011, 22:14:38 PM
Bare 2500 til supportere? Skandale!

Så vi som sitter på VIP er ikke supportere??
Nu kør vi!

Utmedsnolken

Quote from: Torvanger on September 21, 2011, 22:02:53 PM
Så går det igang på ny, med fordeling av cupfinalebilletter mellom lagene. Nå er plutselig passelig Branninteresserte glødende interessert og hiver seg med i kampen for å få seg adgangstegn til cupfinalen. Spørsmålet er om Brann velger å gi partoutkortholdere muligheten til å komme lettere til enn part-timere. Med 10.000 +/- partoutkortholdere sier det seg selv at ikke samtlige kan få, men jeg håper og tror at en anseelig andel av Branns billetter blir lagt ut for salg vs oss partoutkortholdere, med "første mann til mølla-prinsippet".

Noen som kan se i en spåkule og gi en idè om hvordan det kommer til å utarte seg?



I 1999 kastet de opp tennsiballer på tribunen og de klarte å få fatt i en, fikk kjøpe seg en billett. Håper de gjør det samme med en stor andel av årets billetter også
"og der snubler Sæternes igjen"

Markmus

Quote from: KEO on September 21, 2011, 22:13:54 PM
Det eneste jeg vet er at SKB har avtale festet ca 5000 billetter til VIP, sponsorer, spillere osv innad i orginasjonen!
og når Brann får ca 7500 billetter så ser dere hva dere skal slåss om!



Det er helt sykt at sponsorer etc. skal få så mange billetter. Kan ikke fatte og begripe det.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on September 21, 2011, 22:16:29 PM
Quote from: Torvanger on September 21, 2011, 22:02:53 PM
Så går det igang på ny, med fordeling av cupfinalebilletter mellom lagene. Nå er plutselig passelig Branninteresserte glødende interessert og hiver seg med i kampen for å få seg adgangstegn til cupfinalen. Spørsmålet er om Brann velger å gi partoutkortholdere muligheten til å komme lettere til enn part-timere. Med 10.000 +/- partoutkortholdere sier det seg selv at ikke samtlige kan få, men jeg håper og tror at en anseelig andel av Branns billetter blir lagt ut for salg vs oss partoutkortholdere, med "første mann til mølla-prinsippet".

Noen som kan se i en spåkule og gi en idè om hvordan det kommer til å utarte seg?



I 1999 kastet de opp tennsiballer på tribunen og de klarte å få fatt i en, fikk kjøpe seg en billett. Håper de gjør det samme med en stor andel av årets billetter også


Det håper jeg virkelig ikke. Dette bør gå på ansiennitet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Quote from: Klaus_Brann on September 21, 2011, 22:19:05 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 21, 2011, 22:16:29 PM
Quote from: Torvanger on September 21, 2011, 22:02:53 PM
Så går det igang på ny, med fordeling av cupfinalebilletter mellom lagene. Nå er plutselig passelig Branninteresserte glødende interessert og hiver seg med i kampen for å få seg adgangstegn til cupfinalen. Spørsmålet er om Brann velger å gi partoutkortholdere muligheten til å komme lettere til enn part-timere. Med 10.000 +/- partoutkortholdere sier det seg selv at ikke samtlige kan få, men jeg håper og tror at en anseelig andel av Branns billetter blir lagt ut for salg vs oss partoutkortholdere, med "første mann til mølla-prinsippet".

Noen som kan se i en spåkule og gi en idè om hvordan det kommer til å utarte seg?



I 1999 kastet de opp tennsiballer på tribunen og de klarte å få fatt i en, fikk kjøpe seg en billett. Håper de gjør det samme med en stor andel av årets billetter også


Det håper jeg virkelig ikke. Dette bør gå på ansiennitet.


er jo nå man virkelig kan skaffe seg nye stadiongjengere. Lov cupfinalebilletter til alle nye som kjøper sesongkort til 2012. Jeg hadde kjøpt to.
"og der snubler Sæternes igjen"

Torvanger

Quote from: KEO on September 21, 2011, 22:13:54 PM
Det eneste jeg vet er at SKB har avtale festet ca 5000 billetter til VIP, sponsorer, spillere osv innad i orginasjonen!
og når Brann får ca 7500 billetter så ser dere hva dere skal slåss om!



I så tilfelle må de brenne en viss plass. Billettene, både blant de 5.000, pluss øvrige som blir fordelt rundt omkring til tilfeldig tullinger tilhørende tilfeldig idrettslag landet over, ender som regel på svartebørs. Det blir nok den samme forp runddansen denne gangen også.

roaldinho

Quote from: KEO on September 21, 2011, 22:16:07 PM
Quote from: roaldinho on September 21, 2011, 22:14:38 PM
Bare 2500 til supportere? Skandale!

Så vi som sitter på VIP er ikke supportere??


Sorry, gikk litt fort i svingene. Jeg mente at sponsorer får så sinnsykt mange billetter. Det burde gitt mer til supportere, og iallefall dem som støtter laget hver bidige sesong. Det er supportere som gjør at spillerne får lønn og de kan spille fotball. Sponsorer burde aldri fått så mange billetter. Tar sikkert med seg hele familien.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Medlemmer av Brann vil få tilbud om kjøp av cupfinalebillett.
Gå av.

KEO

Nei de som legger penger i klubben bør jo ikke få en dritt, men å grine på direkte tv å skryte over at man har vært Brann supporter i 30 år bør jo belønnes??
Diskusjonen på billetter bør ikke komme opp i år, fordelene har lagt tilgjengelig i hele sesongen men når vi først er der så skal folk være super supportere.... de som spytter mest penger inn i klubben og er meste trofaste får billetter i år, og det er fair!
Nu kør vi!

roaldinho

Quote from: KEO on September 21, 2011, 22:22:24 PM
Nei de som legger penger i klubben bør jo ikke få en dritt, men å grine på direkte tv å skryte over at man har vært Brann supporter i 30 år bør jo belønnes??
Diskusjonen på billetter bør ikke komme opp i år, fordelene har lagt tilgjengelig i hele sesongen men når vi først er der så skal folk være super supportere.... de som spytter mest penger inn i klubben og er meste trofaste får billetter i år, og det er fair!


Supportere bruker jo veldig mye penger på Brann hver sesong. Sesongkort, borteturer, supporterutstyr, osv, osv. De som har hatt sesongkort og som har vist seg trofaste burde jo få billett til cupfinalen. Snakker ikke om 1 sesong, men mange. De som støtter laget i tykt og tynt, ikke de som plutselig kommer og kallerseg supersupporter fordi de er i finalen.

En ikke-sponsor supporter kommer jo ikke til å spytte inn like mye penger som en som sponser, det vet man. Syntes ikke det er fair at sponsorer skal få så jævlig mange billetter. De får sikkert til familie også som ikke bryr seg ett kvekk og de selger billetten på svartebørs.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Torvanger

Quote from: roaldinho on September 21, 2011, 22:28:24 PM
Quote from: KEO on September 21, 2011, 22:22:24 PM
Nei de som legger penger i klubben bør jo ikke få en dritt, men å grine på direkte tv å skryte over at man har vært Brann supporter i 30 år bør jo belønnes??
Diskusjonen på billetter bør ikke komme opp i år, fordelene har lagt tilgjengelig i hele sesongen men når vi først er der så skal folk være super supportere.... de som spytter mest penger inn i klubben og er meste trofaste får billetter i år, og det er fair!


Supportere bruker jo veldig mye penger på Brann hver sesong. Sesongkort, borteturer, supporterutstyr, osv, osv. De som har hatt sesongkort og som har vist seg trofaste burde jo få billett til cupfinalen. Snakker ikke om 1 sesong, men mange. De som støtter laget i tykt og tynt, ikke de som plutselig kommer og kallerseg supersupporter fordi de er i finalen.

En ikke-sponsor supporter kommer jo ikke til å spytte inn like mye penger som en som sponser, det vet man. Syntes ikke det er fair at sponsorer skal få så jævlig mange billetter. De får sikkert til familie også som ikke bryr seg ett kvekk og de selger billetten på svartebørs.


Sponsorer er ansiktsløse supportere, styrt av et eksponeringsbehov. De støtter ikke Brann av veldedighet og drar nytte av at Brann blant annet har kommet til cupfinalen. Der ligger belønningen, det er ikke nå DAF & co skal pisse dem ytterligere opp etter ryggen. Partoutkortholdere bør premiereres og jeg er enig i forslaget om ansennietet.

steinbygger

Quote from: KEO on September 21, 2011, 22:13:54 PM
Det eneste jeg vet er at SKB har avtale festet ca 5000 billetter til VIP, sponsorer, spillere osv innad i orginasjonen!
og når Brann får ca 7500 billetter så ser dere hva dere skal slåss om!



Da tror jeg du vet feil. Det er ingen sponsorer som lengre har avtalefestet billetter til cupfinalen. Etter forrige cupfinale fjernet Brann dette i avtalene. Det er mulig at sponsorer vil få kjøpt billetter, men det er ingen som har dette avtalefestet.

roaldinho

Quote from: Torvanger on September 21, 2011, 22:33:44 PM
Quote from: roaldinho on September 21, 2011, 22:28:24 PM
Quote from: KEO on September 21, 2011, 22:22:24 PM
Nei de som legger penger i klubben bør jo ikke få en dritt, men å grine på direkte tv å skryte over at man har vært Brann supporter i 30 år bør jo belønnes??
Diskusjonen på billetter bør ikke komme opp i år, fordelene har lagt tilgjengelig i hele sesongen men når vi først er der så skal folk være super supportere.... de som spytter mest penger inn i klubben og er meste trofaste får billetter i år, og det er fair!


Supportere bruker jo veldig mye penger på Brann hver sesong. Sesongkort, borteturer, supporterutstyr, osv, osv. De som har hatt sesongkort og som har vist seg trofaste burde jo få billett til cupfinalen. Snakker ikke om 1 sesong, men mange. De som støtter laget i tykt og tynt, ikke de som plutselig kommer og kallerseg supersupporter fordi de er i finalen.

En ikke-sponsor supporter kommer jo ikke til å spytte inn like mye penger som en som sponser, det vet man. Syntes ikke det er fair at sponsorer skal få så jævlig mange billetter. De får sikkert til familie også som ikke bryr seg ett kvekk og de selger billetten på svartebørs.


Sponsorer er ansiktsløse supportere, styrt av et eksponeringsbehov. De støtter ikke Brann av veldedighet og drar nytte av at Brann blant annet har kommet til cupfinalen. Der ligger belønningen, det er ikke nå DAF & co skal pisse dem ytterligere opp etter ryggen. Partoutkortholdere bør premiereres og jeg er enig i forslaget om ansennietet.


Ansennietet er jeg fullstendig enig i.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Torvanger

Håper at sentrale personer i Brannsystemet, samt byens journalister tar seg tid å blant annet skumme denne tråden.

Ricky

Quote from: Spelaren on September 21, 2011, 22:22:08 PM
Medlemmer av Brann vil få tilbud om kjøp av cupfinalebillett.


Gode nyheter for alle supporterne som meldte seg inn i vinter for å lage bråk på neste årsmøte :)

KEO

sponsorer VIP kall det hva man vil, men Brann får ikke nok biletter til å dekke alle med partoukort.
de fleste sponsorer har partoukort på mange plasser og ikke bare SPV tribunen og der er det nok avtale festet cupfinale billett. ( skal ikke være 100% sikker)
Men alle på spv har avtale festet billett det vet jeg!
Nu kør vi!

posemedsnopi

Quote from: KEO on September 21, 2011, 22:16:07 PM
Quote from: roaldinho on September 21, 2011, 22:14:38 PM
Bare 2500 til supportere? Skandale!

Så vi som sitter på VIP er ikke supportere??


Kjenner en som sitter på VIP. Han fikk beskjed om å sette seg da han reiste seg mens Bataljonen sang "reis opp hvis du elsker Brann..."


Har ikkje Brann reklamert med at en av fordelene ved å ha partoutkort er at du får forkjøpsrett til cupkamper?

KEO

Quote from: posemedsnopi on September 21, 2011, 22:45:40 PM
Quote from: KEO on September 21, 2011, 22:16:07 PM
Quote from: roaldinho on September 21, 2011, 22:14:38 PM
Bare 2500 til supportere? Skandale!

Så vi som sitter på VIP er ikke supportere??


Kjenner en som sitter på VIP. Han fikk beskjed om å sette seg da han reiste seg mens Bataljonen sang "reis opp hvis du elsker Brann..."
og forkjøpsrett er ikke det samme som rett til!!

Har ikkje Brann reklamert med at en av fordelene ved å ha partoutkort er at du får forkjøpsrett til cupkamper?

Han sitter ikke med meg:-) jeg har faktisk klart å fått 1 ekstra vakt på grunn av litt overengasjement:-) så ikke noe problem der i gården... å hadde noen sagt sitt ned så hadde nok replikken komt kjapt tilbake..
Nu kør vi!

Spelaren

September 21, 2011, 22:49:32 PM #22 Last Edit: September 21, 2011, 22:51:22 PM by Spelaren
Ein ting er svarte så sikkert, det er at det vil vere veldig mange misfornøyde Bergensere den nærmeste måneden... Ullevaal er paradoksalt nok for liten.

Ellers, sjekk denne linken - gammel sak som sikkert blei hentet over frå den gamle sida. Den er signert HL, Hans Lokøy?
http://www.brann.no/nyheter/cupfinalebilletter/
Gå av.

Torvanger

September 21, 2011, 22:50:31 PM #23 Last Edit: September 21, 2011, 22:53:03 PM by Torvanger
Utfordringen i år vs i 2004 er at vi møter et lag med publikumsapell, enten det er Start eller AAFK. (til tross for at Start rykker ned vil nok sørlendinger gå mann av huse dersom de slår AAFK imorgen) Lyn vil alltid være en vits på publikumsfronten, derfor var det nok relativt sett enkelt å skaffe seg billett dengang. 6 november blir en helt annen skål. Det kan bli en utfordring også å holde supportere adskilt. Man vet jo aldri hvilke fraksjoner som kan ende opp med å ha tilhold i nærheten av hverandre. Når svartebørsen går unna er det ikke mye kontroll på hvem som sitter hvor.

Derfor burde faktisk NFF fordelt billettene mer raust mellom klubbene, fremfor å gi billetter rundt i hytt og pine til idrettslag landet over.

KEO

Quote from: Spelaren on September 21, 2011, 22:49:32 PM
Ein ting er svarte så sikkert, det er at det vil vere veldig mange misfornøyde Bergensere den nærmeste måneden... Ullevaal er paradoksalt nok for liten.

Oslo by er for liten:-))
Nu kør vi!

Klaus_Brann

Det er vel bare rett og rimelig at NFF flytter kampen til stadion, siden vi har fått så mange borte nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


KEO

Den store skandalen er jo at NFF slipper billetter ut på det løse markede???
skjønner ikke poenget med det når klubbene har mer en nok kjøpere!!
Nu kør vi!

roaldinho

Quote from: KEO on September 21, 2011, 22:53:21 PM
Den store skandalen er jo at NFF slipper billetter ut på det løse markede???
skjønner ikke poenget med det når klubbene har mer en nok kjøpere!!


Der er jeg enig.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Men det er sant det Torvanger sier, det kommer til å bli mange som blir skuffet og irritert fordi de ikke fikk cupfinale billett.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

KEO

Quote from: Spelaren on September 21, 2011, 22:49:32 PM
Ein ting er svarte så sikkert, det er at det vil vere veldig mange misfornøyde Bergensere den nærmeste måneden... Ullevaal er paradoksalt nok for liten.

Ellers, sjekk denne linken - gammel sak som sikkert blei hentet over frå den gamle sida. Den er signert HL, Hans Lokøy?
http://www.brann.no/nyheter/cupfinalebilletter/


Er ikke mr lokøy på tynn is her?? det står vel ingen ting i vedtektene på partoukort avtalen at du mister retten din til cupfinale billett vist du betaler sent??
Nu kør vi!

Spelaren

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5470893.ece

For øvrig blei det nevnt tidligere i år (før årsmøtet og "masse"-innmeldingen) at det var ca 700 medlemmer i Brann. Me får altså tilbud om éin stk billett kvar om eg tolker brevet mitt riktig.
Gå av.

Nixon

Quote from: posemedsnopi on September 21, 2011, 22:45:40 PMHar ikkje Brann reklamert med at en av fordelene ved å ha partoutkort er at du får forkjøpsrett til cupkamper?


Det spørs hva som legges i forkjøpsrett. For når det ikke er flere billetter igjen hjelper det ikke at man har forkjøpsrett. Brann har vel også begynt å bruke utrykket at de med partoutkort skal bli prioritert. Noe som heller ikke nødvendigvis gir noen billetter. Det begynner å bli noen år siden Brann garanterte billett til de som betalte innen en viss dato. For jeg er redd for at det ikke blir mange billetter igjen til "vanlige" partoutkortinnehavere når Brann, VIP-er, sponsorer og Bataljonen har forsynt seg.

http://www.bt.no/fotball/Slik-kan-du-f-finalebillett-2579458.html

Verdt å merke seg her at man kan registrere seg hos NFF for å kapre en av 2500 billetter.
Rød makt på Hansa

Nixon

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=642

"Det kreves 5 års løpende medlemskap i Bataljonen (2007,2008,2009,2010 og 2011) for å kunne få kjøpe billett."

Her er det bare å begynne å tenke tilbake på om man har betalt hvert år eller ikke...:)
Rød makt på Hansa

roaldinho

September 22, 2011, 01:19:56 AM #34 Last Edit: September 22, 2011, 01:22:21 AM by roaldinho
Quote from: Nixon on September 22, 2011, 01:15:12 AM
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=642

"Det kreves 5 års løpende medlemskap i Bataljonen (2007,2008,2009,2010 og 2011) for å kunne få kjøpe billett."

Her er det bare å begynne å tenke tilbake på om man har betalt hvert år eller ikke...:)


Edit: På forsiden av Bataljonen.no kan man logge inn, og der inne finner man oversikten.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

tsrqpo

Huff.

Her faller eg gjennom på nesten bra nok på alle punkt.
Har hatt partoukort i fem år i strekk, men kun siste året i mitt navn,.
Har da bare vert medlem i bataljonen i ett år.
Var på viking-brann kampen i kvartfinalen, men da med bil for vi skulle bli igjen i stvg. i noen dager..

Av og til vil det seg vel berre nesten. Vi får satse på finn.no

mbs

Quote from: roaldinho on September 22, 2011, 01:19:56 AM
Quote from: Nixon on September 22, 2011, 01:15:12 AM
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=642

"Det kreves 5 års løpende medlemskap i Bataljonen (2007,2008,2009,2010 og 2011) for å kunne få kjøpe billett."

Her er det bare å begynne å tenke tilbake på om man har betalt hvert år eller ikke...:)


Edit: På forsiden av Bataljonen.no kan man logge inn, og der inne finner man oversikten.


Er det ikke bare forumet en kan logge seg på der?
Og medlem siden viser jo til forumet?

osoerli

September 22, 2011, 08:14:57 AM #37 Last Edit: September 22, 2011, 08:35:39 AM by osoerli
Quote from: Nixon on September 22, 2011, 01:15:12 AM
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=642

"Det kreves 5 års løpende medlemskap i Bataljonen (2007,2008,2009,2010 og 2011) for å kunne få kjøpe billett."

Her er det bare å begynne å tenke tilbake på om man har betalt hvert år eller ikke...:)


Ville trudd at partoutkort også hadde ein viss betydning.  Ellers kan jo ein sofa-supporter frå Indre Enfold som har vert Bataljonsmedlem i 5 år utan å ha vert på ein einaste brannkamp sikra seg finalebillett.  Og det blir litt feil i mitt hovud.

Håpar iallefall dei som får billettar som Brann-medlemmer (dersom desse ryktene stemmer), blir fråtrekt i bataljonskvoten, så fleire får sjansen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Quote from: osoerli on September 22, 2011, 08:14:57 AM
Håpar iallefall dei som får billettar som Brann-medlemmer (dersom desse ryktene stemmer), blir fråtrekt i antalet, så fleire får sjansen.


Det er kun drøye 700 medlemmer. Fleire av oss har sikkert sponsorforbindelser og dekning på den måten, og nokon er kanskje ikkje interessert i å reise bort til det hølet der. Me får tilbud om å kjøpe éin billett, ingen hamstring altså.
Gå av.

osoerli

Quote from: Spelaren on September 22, 2011, 08:17:49 AM
Quote from: osoerli on September 22, 2011, 08:14:57 AM
Håpar iallefall dei som får billettar som Brann-medlemmer (dersom desse ryktene stemmer), blir fråtrekt i antalet, så fleire får sjansen.


Det er kun drøye 700 medlemmer. Fleire av oss har sikkert sponsorforbindelser og dekning på den måten, og nokon er kanskje ikkje interessert i å reise bort til det hølet der. Me får tilbud om å kjøpe éin billett, ingen hamstring altså.


Det eg meinte var om nokon av desse 700 også har vert bataljonsmedlem i 5 år, så håpar eg dei blir trekt ut av bataljonskvoten så fleire i bataljonen får sjansen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Utmedsnolken

Quote from: Spelaren on September 22, 2011, 08:17:49 AM
Quote from: osoerli on September 22, 2011, 08:14:57 AM
Håpar iallefall dei som får billettar som Brann-medlemmer (dersom desse ryktene stemmer), blir fråtrekt i antalet, så fleire får sjansen.


Det er kun drøye 700 medlemmer. Fleire av oss har sikkert sponsorforbindelser og dekning på den måten, og nokon er kanskje ikkje interessert i å reise bort til det hølet der. Me får tilbud om å kjøpe éin billett, ingen hamstring altså.


det er vel ingen som får tilbud om billett som sier nei. Er ikke mangel på kjente som har lyst på en
"og der snubler Sæternes igjen"

stig

Vi kommer til å "vaske" listene opp mot Brann sine, slik at flest mulig får tilbud. Samme med vår liste over ansiennitet og Viking-turen.

Vi lever av medlemmer og setter derfor av flesteparten av våre billetter til disse via ansiennitet. Derfor kan et Bataljonsmedlem, med 5 år løpende medlemskap, fra Indre Enfold sikre seg billett. Partoutkortinnehavere er det Brann som må ta seg av.
Nettsideansvarlig

mbs

Hvor mye kan vi stole på medlemsdataene da?
Jeg ser selv at jeg har et hull i medlemsrekken, som jeg har prøvd å rette opp i før, uten at det er blitt gjort. Det kostet meg billett til sist cupfinale....Da sendte jeg dokumentasjon på det, men er ikke sikker på om jeg har den enda... Bataljonen rettet det ikke opp selv om jeg sendt kvitering på betaling fra banken med stempel og underskrift.

Jeg ender vel på svartebørsen igjen....

Gud

Noen som vet hvordan man registrerer seg på NFF sine sider? Finner ingen info om hvordan man gjør det.

handlevogn

Er det håpløst for oss med 4års ansiennitet å få billett??

Nixon

Quote from: Gud on September 22, 2011, 09:29:46 AM
Noen som vet hvordan man registrerer seg på NFF sine sider? Finner ingen info om hvordan man gjør det.


Det er ikke før 1. oktober.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: stig on September 22, 2011, 09:22:30 AM
Vi kommer til å "vaske" listene opp mot Brann sine, slik at flest mulig får tilbud. Samme med vår liste over ansiennitet og Viking-turen.

Vi lever av medlemmer og setter derfor av flesteparten av våre billetter til disse via ansiennitet. Derfor kan et Bataljonsmedlem, med 5 år løpende medlemskap, fra Indre Enfold sikre seg billett. Partoutkortinnehavere er det Brann som må ta seg av.


Vet dere ca. Hvor mange billetter får Bataljonen da?Jeg har hatt medlemsskap siden 07, og det kan vel ikke være voldsomt mange som har hatt i minimum 5 år eller mer?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

September 22, 2011, 09:49:44 AM #47 Last Edit: September 22, 2011, 10:09:10 AM by krøvel vellevold
Hvordan har de fått til dette regnestykket? Vi får da over 7000 uansett!

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5745776.ece

Hver klubb skal i utgangspunktet ha 3000. I tillegg fordeles 7000 i forhold til tilskuersnittet. Branns snitt er 13153, Starts snitt er 7351, og AaFKs snitt er 9698. Det betyr at Brann skal ha ca 64,1 %(4490) av de 7000 hvis vi møter Start, og ca 57,6 % (4029) av de 7000 hvis vi møter AaFK. Dermed får vi totalt 7490 billetter mot Start, og 7029 billetter mot AaFK.

Brann vs AaFK = 7029 vs 5971 i billetter
Brann vs Start = 7490 vs 5510 i billetter

Start-seier i kveld gir oss altså 461 flere billetter.
Legg ned hele klubben!

ostraume

Quote from: stig on September 22, 2011, 09:22:30 AM
Vi kommer til å "vaske" listene opp mot Brann sine, slik at flest mulig får tilbud. Samme med vår liste over ansiennitet og Viking-turen.

Vi lever av medlemmer og setter derfor av flesteparten av våre billetter til disse via ansiennitet. Derfor kan et Bataljonsmedlem, med 5 år løpende medlemskap, fra Indre Enfold sikre seg billett. Partoutkortinnehavere er det Brann som må ta seg av.


Når vet dere hvor mange billetter vi får? Og når legges disse ut for salg? Og hvordan?

For min del så har jeg muligheten gjennom Brann (partoukort) og Bataljonen (medlem), hvor skal jeg gå "først"?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Xminator

Quote from: Nixon on September 22, 2011, 01:04:41 AM
Verdt å merke seg her at man kan registrere seg hos NFF for å kapre en av 2500 billetter.


Opplegget til NFF denne gangen er at man registrerer seg mellom 1. og 7. oktober (tror jeg) og man trekker deretter 2500 billetter tilfeldig blant de som meldte seg på. Opplysningene blir slettet i etterkant.

Så spørs det hvor smarte de er med tanke på å stoppe dem som legger inn 100 epostadresser for å øke sjansene sine.

Go Up