• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2012

Started by Lasaron, September 03, 2011, 17:13:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gepard

March 08, 2012, 13:06:51 PM #3200 Last Edit: March 08, 2012, 13:12:17 PM by Gepard
Klart det er endel forutsetninger med at en slik deal skulle fungere ja.
Men det er en spesiell situasjon, et stort hordalandstalent på spissplass på billigsalg. Spesiell situasjon - spesielle løsninger

Forutsetninger:
- At Børven har et stort ønske om å spille for Brann (?)
- at der finnes klubber i TL som pga sin anstrengte økonomi kunne trengt en spiss som Børven på lån (tromsø, ffk, Stabæk, Odd (men tviler på at de er interessert))
-til dels at interessen rundt Ojo er såpass stor at Brann anser det som svært sannsynlig at han blir solgt iløpet av 2012
- At Børven selv kunne tenkt seg å være på lån i annen klubb 1\2- 1 sesong. Når man så hvor bra dette fungerte for Mos, kan det jo hende det hjelper på lysten. Men ja ser at dette punktet kan være mest vanskelig å selge inn hos Børven.

Det er noen skjær i sjøen ja ! Men er jo gøy å tenke litt hvis og om-atte, Derfor vi har dette forumet ikke ;)?

dudo

Kjøper vi Børven skal han selvsagt ikke leies ut. Han ville vært en kjempetilvekst i stallen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Men du skjønner vel at Børven aldri i verden går med på å komme til oss i Tadas-rollen?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

Quote from: ostraume on March 08, 2012, 14:32:11 PM
Men du skjønner vel at Børven aldri i verden går med på å komme til oss i Tadas-rollen?


Hvis han er en bedre spiller enn tadas, så slipper han selvsagt å få rollen hans også
"og der snubler Sæternes igjen"

osoerli

Quote from: ostraume on March 08, 2012, 14:32:11 PM
Men du skjønner vel at Børven aldri i verden går med på å komme til oss i Tadas-rollen?


Neivel?  Ingen spelarar har vel klippekort på hverken Brann eller andre lag.  Ikkje eingong Ojo.  Ein spelar må alltid ta utfordinga og ha tru på at han kan spela seg inn i 1. elveren ved å danka ut ein annan.  Om ikkje Børven er interessert i å ta den utfordringa er sjølsagt ikkje Brann interessert i Børven.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Og igjen: Hva med Børven i en David Villa-rolle på venstresiden? Jeg mener absolutt vi har rom til han, både i stallen og i dagens Skarsfjord-system.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Fåkk Villa-rollen, la oss få en i Messi-rollen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Hæ, vi har jo Haugen!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

Eg synst det er veldig stille rundt brann no, kan det være at det jobbes med en evt overgang for børven?  Eg håper virkelig det. Hadde virkelig vært en fin tillvekst til stallen, og alle trenger konkuranse, selv ojo.
Det å gå til TL start med en spiss, er idiotisk og naivt, selvsagt kommer ojo til å måtte stå over kamper, da nytter det ikke å tro at barmen skal gjøre ojos jobb. Har igrunnen troen på barmen, men ikke som ensom spiss, til det mangler han råskap. Krysser fingrer for at roald trekker kortet! GO!

Klaus_Brann

Quote from: aleksanderhjelleseth on March 08, 2012, 16:08:22 PM
Eg synst det er veldig stille rundt brann no, kan det være at det jobbes med en evt overgang for børven?  Eg håper virkelig det. Hadde virkelig vært en fin tillvekst til stallen, og alle trenger konkuranse, selv ojo.
Det å gå til TL start med en spiss, er idiotisk og naivt, selvsagt kommer ojo til å måtte stå over kamper, da nytter det ikke å tro at barmen skal gjøre ojos jobb. Har igrunnen troen på barmen, men ikke som ensom spiss, til det mangler han råskap. Krysser fingrer for at roald trekker kortet! GO!


Tviler jeg sterkt på, han er for dyr og han vil ikke slite benken i Brann, naturlig nok.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth

eg synst ikke prisen er så gale eg, 4.5 for en 20år gammel goalgetter, de vokser ikke akkurat på trær.

dudo

Ingenting i veien med prisen, men det betyr ikke at han ikke kan være for dyr for Brann.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Precis mitt poeng. Uansett skjønner man jo at Børven vil bli i et lag hvor han får spille masse og ikke gjør det så verst:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Enig meg Gepard her, det finnes en mulighet, men mange skjær i sjøen...

Selv tror jeg ikke det er aktuellt for Børven å gå til en klubb der han ikke er garantert mye spilletid. Dersom Brann skal fortsette i 4-2-3-1, noe de bør mtp stallen m.m en hiver seg på den nyeste 3-4-1-2 bølgen, noe jeg betviler på det sterkeste. Dermed kan ikke Børven garanteres mer enn en backuprolle noe han neppe vil akspetere mtp at han er ung, ambisiøs og mer enn god nok for å starte i de fleste TL-klubber. Så har vi det faktum at han er ung lokal og ift lengden på kontrakt og det han har vist sålangt -rimelig. Selv om ingen skal garanteres spilletid og alle må finne seg i konkurranse, er det ikke for Børvens del riktig å gå til Brann og konkurrere med Ojo slik ståa er nå. En kan aldri være 100 prosent sikker på at en spiller vil slå til, men for den prisen Børven er tilgjengelig for skal det ikke være lett å finne en solid målskorer som ikke er helt på hell aldersmessig (godt over 30). Brann har dog en bedre spiss, men han kan fort selges, hadde Ojo vært på vei ut hadde Børven vært ideell, men det er ikke Ojo, og vi har ingen garantier for at han blir solgt i år. Dermed virker kjøp og utleie mest realistisk.

Ang dette er jeg  enig i at vi ikke skal forsterke TIL som er meget sterke allerede, men tror mange klubber er interessert i et lån av en spiss som skorer mye mål og tror ikke det blir vanskelig å leie Børven ut til Odd. Hva gjelder andre posisjoner er Børven en utpreget goalgetter, han er spiss, ikke OM eller kant, og vil neppe bli en bedre spiss av å flyttes rundt etter behov. Han er ung og har nok behov for tryggheten og stabiliteten i å ha en posisjon å konsentrere seg om. Dessuten tror jeg ikke vi får hentet han dersom han forespeiles en annen rolle enn spiss.

storB

Hva med Ojo som hengende spiss? Bruke han som oppspillspunkt der han kan fordele ballen videre til vingene, for deretter å komme seg inn i boksen for avslutning m hodet og Børven som lukter returer?

Trenger ikke være melodien i hver kamp, men passer bra i vanskelige bortekamper der vi blir liggende dypt og satser på kontringer.

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

dudo

Jeg synes folk henger seg opp i rollespesialisering i alt for stor grad. Skarsfjord også, forsåvidt. Det er åpenbart for meg at vi har plass til en så god spiller som Børven.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kjegil

Har aldri likt Tore Strand. Synes utspillet hans denne gang er utrolig hypotetisk og lettvint. Har Brann 4,5 millioner kroner til kjøp? Vil Børven gå til en klubb som skal leie ham ut med en gang? Hva skjer om Ojo ikke blir solgt denne sesongen?

Joggi Bogga

March 09, 2012, 01:32:46 AM #3217 Last Edit: March 09, 2012, 01:34:54 AM by Joggi Bogga
Quote from: dudo on March 08, 2012, 23:03:37 PM
Jeg synes folk henger seg opp i rollespesialisering i alt for stor grad. Skarsfjord også, forsåvidt.


Jeg er i utgangspunktet helt enig, men noen spillere er såpass spesielle i stilen at de ikke virker å passe i andre roller enn deres beste. Alt det jeg har sett av Børven tyder på at han er en slik.

Jeg ser for meg at vi kommer til å hente en aldrende middelmådighet som dekning for Ojo. Alternativet er en ung spiller som er såpass uferdig at han ikke kan "kreve" fast plass. Dvs en som er et godt stykke unna Børvens dokumenterte kvaliterer. En slags uslip diamant. Tenk Anelka og Arsenal. Treffer en bra på en slik spiller, kan det bli sportslig og økonomisk veldig bra.

En tadas-løsning blir aldri mer en middels.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

vebo

Quote from: Hatleking on February 15, 2012, 20:23:02 PM
Quote from: vebo on February 15, 2012, 20:20:10 PM
Nå må du passe deg litt - slik jeg ser det er han like norsk som deg. Han kom her da han var to år. Løk..


Ah, legg meg flat på det punktet. Har alltid trudd at han var utanlandsk. Uansett meiner eg han ikkje er god nok.


Jeg tror du tar feil, han ser lovende ut. :D
Tiocfaidh ár lá

Hatleking

Quote from: vebo on March 09, 2012, 09:54:24 AM
Quote from: Hatleking on February 15, 2012, 20:23:02 PM
Quote from: vebo on February 15, 2012, 20:20:10 PM
Nå må du passe deg litt - slik jeg ser det er han like norsk som deg. Han kom her da han var to år. Løk..


Ah, legg meg flat på det punktet. Har alltid trudd at han var utanlandsk. Uansett meiner eg han ikkje er god nok.


Jeg tror du tar feil, han ser lovende ut. :D


Får håpe det. Uansett har det aldri vore innsatsen det har stått på for Askar, og me har jo eigentleg ikkje hatt ein høgrekant i det siste. Eg trur likevel me kunne ha funne betre, men no er eg sjølvsagt bak han som alle oss andre!

Kjell249

Det virker som Brann har ansett Askar som mye bedre enn Halvorsen, for jeg er ganske sikker på at vi kunne fått han billig fra Sogndal. FFK har ikke så mye penger...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Tror ikke det er bare ferdighetene som gjelder når vi henter spillere

Sindre32

Virker ikke slik, nei. Godt er det, synes Halvorsen virker som en ganske usportslig og ufin type.

Jose Arrogantio

Quote from: Sindre32 on March 09, 2012, 19:08:44 PM
Virker ikke slik, nei. Godt er det, synes Halvorsen virker som en ganske usportslig og ufin type.


Kan nok være hovedgrunnen Skarsfjord ikke hentet ham i så fall. Med Skarsfjord er innstilling alfa omega.

Giles

Jeg tar sjansen på å gjenta meg selv. Hent Halvorsen, bytt han gjerne med Grorud. Spillere med det lille ekstra vokser ikke på trær, og med talenter som enten ikke er gode nok eller aldri får sjansen så er Halvorsen en mann både for høyre og venstre kant.
Ellers skulle jeg gjerne sett raske ben også sentralt på midten som kan gi skikkelig konkurranse til Soko og eventuelt erstatte Austin om det skulle være aktuelt. Hent Alfred Sankoh. Han har tempo og rekkevidde som holder internasjonalt, og er god begge veier.
Begge vil være bortimot gratis og vil signalisere satsing og gi økt engasjement. Troppen trenger også en klar melding om at det ikke handler om å være middelhavsfarere. Det får være grenser for nøkternhet.

Giles

Må legge til at det også er helt nødvendig med en god spiss til. Ellers må en spiss fra "talentfabrikken" fortelles at han er god nok. Det ser imidlertid ut som ingen vurderes som gode nok.

roaldinho

Quote from: Giles on March 10, 2012, 18:23:36 PM
Jeg tar sjansen på å gjenta meg selv. Hent Halvorsen, bytt han gjerne med Grorud. Spillere med det lille ekstra vokser ikke på trær, og med talenter som enten ikke er gode nok eller aldri får sjansen så er Halvorsen en mann både for høyre og venstre kant.
Ellers skulle jeg gjerne sett raske ben også sentralt på midten som kan gi skikkelig konkurranse til Soko og eventuelt erstatte Austin om det skulle være aktuelt. Hent Alfred Sankoh. Han har tempo og rekkevidde som holder internasjonalt, og er god begge veier.
Begge vil være bortimot gratis og vil signalisere satsing og gi økt engasjement. Troppen trenger også en klar melding om at det ikke handler om å være middelhavsfarere. Det får være grenser for nøkternhet.



http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.8027827

Ser ut som Halvorsen skal til Fredrikstad.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Sindre32

Quote from: Giles on March 10, 2012, 18:23:36 PM
Jeg tar sjansen på å gjenta meg selv. Hent Halvorsen, bytt han gjerne med Grorud. Spillere med det lille ekstra vokser ikke på trær, og med talenter som enten ikke er gode nok eller aldri får sjansen så er Halvorsen en mann både for høyre og venstre kant.
Ellers skulle jeg gjerne sett raske ben også sentralt på midten som kan gi skikkelig konkurranse til Soko og eventuelt erstatte Austin om det skulle være aktuelt. Hent Alfred Sankoh. Han har tempo og rekkevidde som holder internasjonalt, og er god begge veier.
Begge vil være bortimot gratis og vil signalisere satsing og gi økt engasjement. Troppen trenger også en klar melding om at det ikke handler om å være middelhavsfarere. Det får være grenser for nøkternhet.



Jeg kan ikke fordra Halvorsen som type, så jeg ser selvsagt ikke poenget med å hente ham uansett. Men spilleren satt til side - hvorfor i all verden skal vi hente enda en høyrekant? Vi har hentet to så langt, å hente tre blir vel litt i overkant råflott? Greit at han kan dekke opp på venstre også, kanskje, ved behov - men der har vi jo både Bentley og Larsen.

Giles

Da får man la noen gå til andre klubber, men problemet er egentlig at Halvorsen burde vært hentet som førstevalg. Innser at han i utgangspunktet er en for mye på plasser med god dekning. Iallefall hva antall angår.
Midtbanen er imidlertid heller skral hvis Soko ikke slår til, angrepet likedan. Brann må som klubb vise ambisjoner ellers er engasjementet snart borte.
Publikumstall og stemning på stadion ifjor var mildt sagt dalende.
Det kan bli dyrt i lengden.

Jose Arrogantio

Synes Brann har vært gode på å vise ambisjoner med et begrenset budsjett. Demir, Soko og Jonsson er bra hylle å hente fra.

Herman

Quote from: Jose Arrogantio on March 11, 2012, 22:43:22 PM
Synes Brann har vært gode på å vise ambisjoner med et begrenset budsjett. Demir, Soko og Jonsson er bra hylle å hente fra.


Enig. Med forbehold om at nevnte spillere er fremdeles ferske i Brann, synes jeg at Skarsfjord med sportssjef har fått mye for lite. I motsetning til forrige sportssjef, som fikk lite for mye.

nero

Ja, Skarsfjord har imponert stort som sportssjef.

Den dagen han får sparken som trener, vil jeg gjerne ha ham som permanent sportssjef. ;D
Lions led by donkeys.

Huff

Quote from: Giles on March 11, 2012, 21:49:23 PM
Da får man la noen gå til andre klubber, men problemet er egentlig at Halvorsen burde vært hentet som førstevalg. Innser at han i utgangspunktet er en for mye på plasser med god dekning. Iallefall hva antall angår.
Midtbanen er imidlertid heller skral hvis Soko ikke slår til, angrepet likedan. Brann må som klubb vise ambisjoner ellers er engasjementet snart borte.
Publikumstall og stemning på stadion ifjor var mildt sagt dalende.
Det kan bli dyrt i lengden.


Skal Brann bedre stemningen kontra i fjor bør de begynne å spille underholdende fotball. Det jeg leser om treningskampene tyder på at en tar tak ang dette.

Når det kommer til forsterkningene har vi ikke ubegrenset med midler, og vi får klare oss med det vi har som i TL-sammenheng ikke er verst. Tross mangel på backupspiss har vi nær dobbel dekning i forsvar, og vi har flust av forskjellige spillertyper på midtbanen. Slår ikke Soko til er det flere andre alternativer og vi har muligheten til å variere ganske mye.

Herman

March 12, 2012, 12:34:24 PM #3233 Last Edit: March 12, 2012, 12:38:33 PM by Herman
Quote from: nero on March 12, 2012, 11:56:48 AM
Ja, Skarsfjord har imponert stort som sportssjef.

Den dagen han får sparken som trener, vil jeg gjerne ha ham som permanent sportssjef. ;D


Jeg skrev Skarsfjord MED sportssjef, ikke Skarsfjord SOM sportssjef.
Med andre ord Skars OG sportssjef...

Edit: Kanskje jeg misforsto deg...

aleksanderhjelleseth

Quote from: Herman on March 12, 2012, 12:34:24 PM
Quote from: nero on March 12, 2012, 11:56:48 AM
Ja, Skarsfjord har imponert stort som sportssjef.

Den dagen han får sparken som trener, vil jeg gjerne ha ham som permanent sportssjef. ;D


Jeg skrev Skarsfjord MED sportssjef, ikke Skarsfjord SOM sportssjef.
Med andre ord Skars OG sportssjef...

Edit: Kanskje jeg misforsto deg...


Er det ikke skarsfjord som er trener/sportssjef da? "Rolf Magne Walstad er ansatt som sportslig administrativt ansvarlig i Brann". Om det er det samme som sjef, er eg usikker på, men det er vell Skarsfjord som har det siste ordet?

nero

Jeg oppfatter Skarsfjord som de facto sportssjef, med Walstad som partner/assistent. Uansett hva den formelle tittelen måtte være, tror jeg Skars har det siste ordet i spørsmål om "spillerlogistikk". Mulig jeg tar feil, men dette er i hvert fall mitt inntrykk.
Lions led by donkeys.

krakra

Skarsfjord har nok siste ordet ja, men det tror jeg mange hovedtrenere har. Noen føringer er han uansett ilagt f.eks. med "kravet" om at to lokale spillere skal få proffkontrakt hvert år, og en skal få langtidskontrakt.

Ellers jobber nok Walstad mye med organiseringen rundt spillerkartleggingen, kontraktsforhandlinger, talentutvikling osv, mens Skarsfjord tar seg mer på det praktiske. Tror Walstad blir en nøkkelperson i Brann fremover. En god struktur og plan bak spillerkartleggingen og kontraktforhandlinger, samt en rød tråd fra talentavdelingen til a-laget er veldig viktig.
Fremtiden vil nok vise hvor utrolig viktig det er å ha en sportslig leder som faktisk vet hva han gjør. Viktigheten av en kompetent sportssjef ble litt bagatellisert av RBH-forsvarerne tidligere. Jeg mener det er avgjørende og kan være forskjellen mellom et heislag og et stabilt topplag.

Huff

http://fotball.bt.no/eliteserien/article228021.ece

Sogndal har heltidsansatt speider, ikke Brann. Går egentlig på det samme en diskuterte her i går. Forstår at Walstad er untersturmbanfuhrer (sportslig-administrativ ansvarlig) og ikke sportsdir fordi en vil understeke at det er Skars som er sjef (selv om jeg er uenig i modellen), men Walstad har som de facto sportssjef nok av arbeidsoppgaver foruten speiding. På sikt må vi ha inn en speider, men da ikke en Trond Fylling, men en som faktisk har bedrevet speiding før Brann ansetter vedkommende. Liker at RBh er inne på at en ønsker å ansette en speider. Håper bare det er Walstad/Skars som ansetter vedkommende og ikke Bruun som bommet grovt med Aabrekk som kun fant ''juvelen'' Cato Hansen -på tross av at Bruun kunne opplyse at Aabrekk var en speider i ypperse verdensklasse på et supprtermøte.

tem

man kan spekulere i hva man skulle hatt og ikke skulle hatt
hvem man bør kjøpe og ikke

det som for meg virker betryggende er at det de siste 2 år virker som det før første gang på lenge ligger en plan bak det som skjer

om vi velger å like planen eller ikke , så mener ejg det på lengre sikt vil være posetivt for Brann , og det er det som teller

AndreasNV

Savner en skotte. Her er en som er klubbløs: http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Gritton. Hvis han ikke vil ha for mye lønn, hvorfor ikke? Seriøst, hvorfor ikke? Det er sikkert mange svar på det spørsmålet.

Ingen vits i å søke på YouTube. Her er alt som jeg fant: http://www.youtube.com/watch?v=FmAV2USGSL4. Bare lurer på om noen vet noe om han. Jeg bare sjekket han ut da han plutselig slo til og skåret fem mål mot Le Mans på Fifa 10. Helstad skåret to i den samme kampen, forresten.lol
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

dudo

Hvorfor ikke? Er du seriøs? 33 år gammel spiss som har scoret ett mål de siste tre-fire årene og ble frigitt av det dårligste laget i engelsk liga i fjor?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on March 14, 2012, 02:52:29 AM
Hvorfor ikke? Er du seriøs? 33 år gammel spiss som har scoret ett mål de siste tre-fire årene og ble frigitt av det dårligste laget i engelsk liga i fjor?


Engelsk fotball er jo verdens beste, så alt derfra er jo bra.
Gå av.

AndreasNV

Quote from: dudo on March 14, 2012, 02:52:29 AM
Hvorfor ikke? Er du seriøs? 33 år gammel spiss som har scoret ett mål de siste tre-fire årene og ble frigitt av det dårligste laget i engelsk liga i fjor?
Ja ... Sa jo det. Du gav to gode svar til spørsmålet mitt.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Huff

http://fotball.bt.no/eliteserien/article228099.ece

Vi har fire stoppere i tillegg til et stort stoppertalent. Fatter ikke hvorfor vi ikke ville leie ut Grorud som ikke er god nok for ellveren, har null potensiale og som rett og slett ikke er spesielt god. Direkte talentfiendtlig, dette kunne åpnet for Grønner, som er en fremtidsløsning.

nummer9

Skjønner ikke hva et utlån skulle gi Brann. Om de var villige til å kjøpe han hadde det vært noe helt annet.

Gulløl

Skal Brann leie ut noen av midtstopperne må det eventuelt være Kalvenes som nå bør være et 5 valg. De andre fire midtstopperne må vi ha disponible. Med det veldig tette kampprogrammet på våren med 12 seriekamper + 2 cupkamper over 8 uker blir det stor belastning på spillerstallen. Så jeg forstår at Brann ikke vil leie ut spillere, blir et konkurranse fortrinn for de klubbene som har en bra fyldig stall å ta av når slitasje, skader og karantener kommer i et slikt tett kampprogram. Brann har 18 utespillerne i stallen pr. i dag, tror de fleste vil få bra med spilletid frem til sommerpausen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

psv-hasund

Quote from: Huff on March 14, 2012, 10:05:40 AM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article228099.ece

Vi har fire stoppere i tillegg til et stort stoppertalent. Fatter ikke hvorfor vi ikke ville leie ut Grorud som ikke er god nok for ellveren, har null potensiale og som rett og slett ikke er spesielt god. Direkte talentfiendtlig, dette kunne åpnet for Grønner, som er en fremtidsløsning.


Jeg tror du har en litt annen oppfatning av Grorud enn Brann har, så det er nok forklaringen på at de ikke ville leie han ut.

Grorud er 28 år og kan fortsatt utvikle seg. Zsolt ønsker seg til en større liga, og det er vel antydet her inne at han vil bli solgt i sommer. Kalvenes er ferdig etter sesongen (og trolig også før). Jeg mener det er plass til Grorud, så får Grønner vise at han kommer før i køen. Jeg er ganske sikker på at Grorud er brann sin tredje beste stopper, og også ett tredje valg hos Skarsfjord.

krakra

March 14, 2012, 12:42:36 PM #3247 Last Edit: March 14, 2012, 12:47:18 PM by krakra
Grorud er for.dårlig og selges Zsolt må han erstattes. Hvor mye vil en 28 åring utvikle seg på benken til Brann? Grønner har vært be enn Grorud de sjansene han har fått denne oppkjøringen, men han er vel ikke gammel nok.dre

osoerli

Quote from: krakra on March 14, 2012, 12:42:36 PM
Grønner har vært bedre enn Grønner ...


Høyres jo svært lovande ut (den første) ;)
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

psv-hasund

Quote from: krakra on March 14, 2012, 12:42:36 PM
Grorud er for.dårlig og selges Zsolt må han erstattes. Hvor mye vil en 28 åring utvikle seg på benken til Brann? Grønner har vært bedre enn Grønner de sjansene han har fått denne oppkjøringen, men han er vel ikke gammel nok.


Det er jo nettopp om Grønner er bedre enn Grorud som vi er uenig om. Jeg og Skarsfjord holder en knapp på Grorud (selvom Grønner ikke er langt bak), mens du og Huff mener Grønner er best. En midtstopper er gjerne passert 30 før han når toppen av karrieren så han kan fortsatt utvikle seg.

Det er vel egentlig du som er mest opphengt i alder og ikke nødvendigvis i prestasjoner eller i roller i laget.

Go Up