• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Supportermøte 8.september

Started by olebrann3, September 02, 2011, 14:22:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3

Møtet er altså torsdag 8. september.
Tid: 19.00
Sted: Brannallmenningen
Inngang: 8

http://www.brann.no/nyheter/nytt-mote-med-supporterne/


Bare å starte grublingen på ka som skal spørres om. Håper det kommer flere folk på dette møtet enn det forrige

dudo

Hvorfor vurderte ikke Brann å bruke Softball til å hente Dure? Hva er den fotballfaglige vurderingen som gjør at Haugen til en hver tid skal holdes ute av startelleveren?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: dudo on September 02, 2011, 15:23:27 PM
Hvorfor vurderte ikke Brann å bruke Softball til å hente Dure? Hva er den fotballfaglige vurderingen som gjør at Haugen til en hver tid skal holdes ute av startelleveren?


Softball skylder vel fortsatt penger for Haugen?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Markmus

Kan noen spørre Brann om de noen sinne har hørt om Stråmyhr? :P
Ka du ve?

krakra

Jeg syns også det bør stilles spørsmål rundt Branns vilje rundt talentsatsningen. Hvorfor hentet vi ikke et så stort talent som Dure? Hvor langt strakk vi oss i fjor og hvorfor strakk vi oss eventuelt ikke lengre? Hvorfor holdes Haugen på død og liv unna førsteelveren og hvorfor har ikke de andre talentene får spille mer.

Fez

Har ikke mulighet til å gå, men kan noen spørre om spillemønster. Koffor evner ikke Brann å holde ballen bakerst i laget når det ikke er åpninger istedenfor å gi ballen bort (les: lange baller). Få folk inn i boksen når det ligger an til innlegg fra kant. Løp mellom back og stopper fra midtbanespillere.

Den slags :)

krakra

En annen ting som jeg håper blir spurt om er hva pengene guttelaget fikk etter NM-gullet har gått til. De fikk 15.000 for å komme seg til finalen, samt 30.000 for å vinne den. I tillegg ble det gitt 40.000 fra diverse samarbeidspartnere før finalen, samt denne gaven i vinter:
http://www.brann.no/nyheter/samarbeidspartnere-stotter-guttelaget/

Totalt 145.000. Hva har disse pengene gått til? Soltvedt ville bruke dem til å delta i internasjonale turneringer. Har dette blitt gjort?

aleksanderhjelleseth

Kanskje vi  bør spørre roald om hvor mange skritt det er mellom kontoret hans og kaffemaskinen.

Nixon

Det er noen flaskepantpenger fra kantinen der oppe jeg gjerne skulle likt å vite hvor blir av.
Rød makt på Hansa

krakra

Hvorvidt øremerkede midler fra sponsorer og premiepenger til guttelaget faktisk har blitt brukt til det som det skulle brukes på syns jeg er interessant. Internasjonal matching er verdifult for talentene, det var det Soltvedt ønsket, men hvor har det blitt av?

roaldinho

Quote from: Nixon on September 07, 2011, 22:15:37 PM
Det er noen flaskepantpenger fra kantinen der oppe jeg gjerne skulle likt å vite hvor blir av.


De går jo til oppgradering av superkabal 2012 til Bruun.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 07, 2011, 15:48:50 PM
Totalt 145.000. Hva har disse pengene gått til? Soltvedt ville bruke dem til å delta i internasjonale turneringer. Har dette blitt gjort?


Var de ikke med på Norway Cup?;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Quote from: krakra on September 02, 2011, 20:55:55 PM
Jeg syns også det bør stilles spørsmål rundt Branns vilje rundt talentsatsningen. Hvorfor hentet vi ikke et så stort talent som Dure? Hvor langt strakk vi oss i fjor og hvorfor strakk vi oss eventuelt ikke lengre? Hvorfor holdes Haugen på død og liv unna førsteelveren og hvorfor har ikke de andre talentene får spille mer.


Dette vil jeg også ha svar på.

dudo

Hva skjedde? Var det ikke en eller annen som skulle ha livedekning?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stig

Klarer stort sett ikke to ting på en gang. Skarsfjord,Nilsen og Hansen har gått. Algerøy tar debatten om billettpriser der det blir lansert flere billige felt
Nettsideansvarlig

dudo

Full forståelse. Håper på et bra referat, da.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stig

Forløpig er det bare forslag fra Dag Frode. Innspill kommer. BA blogger Osdal vil ha salg av flere kamper om gangen. Også kommet innspill at salg av nye partoutkort begynner tidligere. Brann vil løse det med en gavekortløsning.
Nettsideansvarlig

stig

Billettboder åpne rett etter kampslutt. Er testet i 4 kamper ifjor, 2 i år. Dårlig salg. Innser at det ikke gir vaner. Neste år blir bodene åpne i 30 min etter kampslutt,samme som butikken.
Nettsideansvarlig

1908

Er det snakket om plassering neste år?

stig

Partoutkort neste år blir billigere
Nettsideansvarlig

1908


stig

Quote from: 1908 on September 08, 2011, 19:18:40 PM
Er det snakket om plassering neste år?


Delvis, men planen er å ta det etter innspillene til salen. Diskuter prispolitikk nå, og stadion generellt. Også tar vi nedre frydenbø til slutt
Nettsideansvarlig

stig

Pris får vi ikke vite. Men spørsmålene om at de som vanlig skal sette frister på partoutkort der tidligste frist er billigst. Da fryktet man at 2. frist ville bli en økning. Svar var at alt blir billigere. I tillegg til at enkelte felt skal bli veldig billig.
Nettsideansvarlig

stig

cupbilletter inn på partoutkort er et forslag. bankløsning må sjekkes. Måndelig avdrag på partoutkort. Billige cupbilletter i de første rundene. gratis er umulig pga rapportering. vi ønsket billig,ikke gratis
Nettsideansvarlig

stig

forslag fra DFA at Nedre A på frydenbø blir unummert billig felt.Inspill fra salen at han tar et annet felt på en annen tribune
Nettsideansvarlig

stig

Roger tar ordet og leser opp de løsningene vi har diskutert her inne
Nettsideansvarlig

1908

Ytterste feltet (BT tribunen) mot bortesupportere bør jo vere et felt for billige billetter..

stig

utfordring er at ingen vet antallet som faktisk ønsker de forskjellige løsningen. forslag er at man får valgmulighet når man fornyer,slik at når fristene er ute,vet man antall som ønsker unummerert. Selvsagt må de legges en avgrensing for hvor man kan fornye med nummerert sete
Nettsideansvarlig

stig

Quote from: 1908 on September 08, 2011, 19:34:23 PM
Ytterste feltet (BT tribunen) mot bortesupportere bør jo vere et felt for billige billetter..


Det ble foreslått. felt p på langsiden mot bortesupporter fortsetter som i år,som billig unummerert
Nettsideansvarlig

stig

de forskjellige feltene hvor DFA vil ha billigere billetter er valgt på grunnlag av hvor høyt partoutkortsalget er på det feltet.
Nettsideansvarlig

1908

Hvor mangen?? Tror neppe de har problem å selge nedre C unummererte... Dette med å se hva som skjer osv er noe forbanna tull.. Da blir folk skeptisk og heller velger det trygge.. Vi må GI gass her... Få noe gjort..

stig

DFA vil gjerne gjøre et felt unummert. Salen vil ha halve c og halve b
Nettsideansvarlig

stig

stemningen heller mot at man beholder setene i 2012, tar første skritt med unummert og evaluerer etter sesongen.
Nettsideansvarlig

1908

Hvem vinner?? Supportere? eller DFA?

1908

Skal vi ha 1 år til med det samme tragiske systemet som i dag???

stig

DFA ønsker å sende en mail til alle han har mailadresse til for å rett og slett spørre hva de mener. Da de med partoutkort på nedre.
Nettsideansvarlig

stig

Quote from: 1908 on September 08, 2011, 19:46:09 PM
Skal vi ha 1 år til med det samme tragiske systemet som i dag???


Nei. delvis unummert, men med at setene blir. Ingenting endelig
Nettsideansvarlig

1908

Jaaa så klart.. Det er jo smart når 40% på nedre er folk som driter i stemmning og bare skal ha goplassene sine... De sier jo klart at de vil ha plassene sine osv.. Trodde Brann var villige til å høre på oss supportere jeg.. Men som vanlig pisser DFA oss i tryne...

stig

tok en uhøytidlig avstemning av de 50 i salen. 2 ville ha nummert. 25 ville fjerne setene. 15 ville ha free seating. og noen som ikke stemte tydeligvis. Dette er selvsagt ikke avgjørende,kun pekepinn av de som stilte. Noen mente styre burde få fullmaskt til å ta en avvgjørelse.
Nettsideansvarlig

1908

Men får vi et større område no med unummererte plasser??

Nixon

Quote from: 1908 on September 08, 2011, 19:48:42 PMTrodde Brann var villige til å høre på oss supportere jeg.. Men som vanlig pisser DFA oss i tryne...


Unummerert må da være et solid skritt i riktig retning. Og et godt virkemiddel for bedre stemning. Jeg skjønner godt at Brann ikke vil skru ned setene sånn helt uten videre.
Rød makt på Hansa

dudo

Quote from: Nixon on September 08, 2011, 20:04:41 PM
Quote from: 1908 on September 08, 2011, 19:48:42 PMTrodde Brann var villige til å høre på oss supportere jeg.. Men som vanlig pisser DFA oss i tryne...


Unummerert må da være et solid skritt i riktig retning. Og et godt virkemiddel for bedre stemning. Jeg skjønner godt at Brann ikke vil skru ned setene sånn helt uten videre.


Ja, det er ikke vanskelig å forstå.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

1908

Nixon: Er enig med det. Men han maste jo om å sende mailer rundt til alle å spørre osv. Sende ut partourkort med begge muligheter.. 

No bør det komme et felt eller 2 halve der det er unummererte plasser med stoler i første omgang...

stig

Nå var det forslag fra salen å sende ut fornyelse med begge muligheter.Ikke sikkert det er praktisk mulig. DFA er åpen for forslag han, og det heller mot et unummerert felt med seter,selv om det skal diskuteres videre.Stridens kjerne på dagens møte var et felt eller to halve.  Debatten må gå her også.
Nettsideansvarlig

Spelaren

Det er under bataljonsforumets verdighet å hevde at DFA pisser på folk, kom igjen... Fyren er i det minste ikkje redd for diskusjonen. Det er framgang å spore, og siden det ikkje skal tas avgjørelser på dette enno er det godt med tid for ham og diverse sentrale bataljister å komme fram til ein god plan.

Prisjusteringen - bra at det som blei tatt opp på årsmøtet blei bekreftet.
Gå av.

1908

Ble det tatt opp det med å lukke sidene på Hansa?


krøvel vellevold

Quote from: stig on September 08, 2011, 19:52:47 PM
tok en uhøytidlig avstemning av de 50 i salen. 2 ville ha nummert. 25 ville fjerne setene. 15 ville ha free seating. og noen som ikke stemte tydeligvis. Dette er selvsagt ikke avgjørende,kun pekepinn av de som stilte. Noen mente styre burde få fullmaskt til å ta en avvgjørelse.


Men jeg syns avsteningen var tullete, for det ene trenger ikke utelukke det andre eller tredje.
Legg ned hele klubben!

Go Up