• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredrik Nordkvelle

Started by Churchill, August 28, 2011, 15:59:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Forsøk på oppsummering av Nordkvelles kamp i dag:

Flott mål, flere brukbare skuddforsøk.
Noen gode løp, bra driv, noen gode og mange middels involveringer. Et par balltap.
I første omgang spilte han en slags venstre indreløper.
I andre omgang ble jeg ikke helt klok på hva han spilte. Holdt igjen i midtsirkelen på Godset sine offensive dødballer. Ellers var han lite involvert defensivt.
De siste 10-15 min hadde han en dyp, sentral midtbanerolle. Klarte seg greit. Hadde vel ingen feilpasninger, men valgte stort sett trygge pasninger.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article209684.ece

Smart signering i følge Steinar Nilsen:

QuoteEnhver tropp i eliteserien trenger en spiller som Nordkvelle. En smart signering, som også kan bekle begge kantene

Spelaren

Quote from: Jose Arrogantio on September 15, 2011, 11:04:58 AM
QuoteEnhver tropp i eliteserien trenger en spiller som Nordkvelle. En smart signering, som også kan bekle begge kantene

Gå av.

Belfort

Quote from: Spelaren on September 15, 2011, 11:21:37 AM


Enig med deg! Er utrolig merkelig at Brann ikke har hentet inn en tradisjonell kant som kan gi litt bredde og ikke minst gode innlegg til Ojo

Huff

Quote from: Belfort on September 15, 2011, 11:40:36 AM


Enig med deg! Er utrolig merkelig at Brann ikke har hentet inn en tradisjonell kant som kan gi litt bredde og ikke minst gode innlegg til Ojo



Nordkvelle er/var meget god og er billig. Han er ikke prikk lik de spillertypene vi allerede har, som som også er bra. Dersom det som har kommet frem ang lønn i media stemmer, er han -isolert sett- et kupp ut fra ferdigheter versus kostnad -dersom han spiller som i fjor vel og merke. Men, så var det dette kantbehovet da. Vi har allerede Mjelde, Haugen og Gustav som er naturlige OMer. Nordkvelle er dårligere enn Gustav og per nå er jeg usikker på om han er bedre -i denne rollen- enn Haugen som uansett har et langt større potensiale. Han er bedre enn Mjelde, men dersom en vurderer Mjelde som et tredjevalg i denne posisjonen 2012 er Mjelde mer enn god nok.

Kort oppsummert ser jeg per nå på Nordkvelle som en spiller som tar opp lønnsmidler, e spiller i en posisjon der vi nå blir overbefolket og dårlig stallplanlegging.

Disse lønnsmidlene vil selvsagt gjøre lønnspotten mindre til å forsterke i posisjoner der vi ikke er godt besatt. Eksempelvis trenger vi en skikkelig kant (jeg antar Nordkvelles ankomst betyr vi ikke har plass til noen slik i stallen) og ny venstreback. I tillegg skulle vi helst ha en klassestopper tross at vi neste år har tre etablerte stoppere under kontrakt. Desverre holder kun en av disse høyt nivå, og Nordkvelles ankomst vil trolig føre til at en av de offensive sentrale spillerne blir neste års Yaw, en spiller vi strengt tatt ikke trenger. Og en som binder opp uforholdsmessig store lønnskostnader (750.000 for å spille en 2-3 kamper påer sesong). Mulig Skars tenker å la Mjelde være en potet neste år (tredjevalg på DM, andrevalg på venstre midtbane og tredjevalg på OM), men da får han lite ut av spilleren, og jeg tviler da Mjelde trolig er Skars favoritt.

Minner litt om i fjor da vi gikk til seriestart med en etablert midtstopper -som var innhentet av alderen og holdt 3.div nivå- og mellom fem og 37 sentrale midtbanespillere. Pga at de fleste av de rundt 80 sentrale midtbanespillerne i stallen i tillegg var meget godt betalte typer klarte vi ikke ta oss råd til enda en stopper, vi måtte bla bruke den elendige etablerte stopperen (Bjarnasson) og omskolere vår beste sentrale midtbanespiller til stopper, noe han overhodet ikke mestret innledningsvis og som nesten førte til nedrykk.

Lasaron

Nå mener jeg bestemt at Kristoffer Larsen er en slik vingtype. Han er rask, driblesterk og slår gode innlegg. I tillegg er han målfarlig og god på gjennombruddspasninger. La han få spille mer, sier nå jeg.
Dessuten forsvinner Guastavino og Austin.
Konklusjon: Nordkvelle er en ok+ signering.
Tren på langskudd

krakra

Venstreving ja. Vi har nok venstrevinger, Larsen, Holmvk og Bentley. Vi har derimot ikke en eneste høyrekant.

Selv om Guastavino og Austin forsvinner er det en unødvendig signering. Vi trenger ikke en OM og Nordkvelle sier selv at han verken kan spille kant eller DM.

Lasaron

Når jeg har sett Larsen for Brann 2 har jeg fått slike tanker som dette. "Hey, han slår jo gode innlegg med begge beina!" Det må ha betydd at han gjorde nettopp det. Jeg klarer ikke å erindre hvilken fot han har pleid å score med.

Tren på langskudd

Nixon

Quote from: krakra on September 15, 2011, 14:00:28 PMNordkvelle sier selv at han verken kan spille kant eller DM.


Vi får se hva slags tanker Skarsfjord har med dette kjøpet. Og hvilke spillere som er i stallen neste år.

Men at Nordkvelle selger seg inn på en bestemt plass trenger ikke å bety allverden. Det er helt vanlig, og spesialtrening gjennom en hel vinter kan endre på mye i så måte. Og hvem husker ikke skotten som hatet å spille kant, men som gjorde sine beste kamper der?
Rød makt på Hansa

krakra

Nå er jo alle de som faktisk har sett Nordkvelle i aksjon jevnlig de siste årene, samt Nordkvelle selv sagt at han ikke er god som kant. Jeg syns det er troverdige kilder.

Uansett så er det ingenting som tilsier at Nordkvelle er en god kant. Han sier selv at han er dårlig der og supporterne forteller at han har vært dårlig hver gang han er spilt. Hvis han er hentet som kant er det jo idioti. Hvorfor ikke heller kjøpe en kant?

ostraume

Han er vel kjøpt som en allsidig spiller, og som kant vil han trolig trekke inn i banen. Han er ingen driblekant ala Huseklepp, det er alle enig i, men slike er ikke lett å få fatt
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 15, 2011, 14:39:33 PM
Nå er jo alle de som faktisk har sett Nordkvelle i aksjon jevnlig de siste årene, samt Nordkvelle selv sagt at han ikke er god som kant. Jeg syns det er troverdige kilder.


Han har jo knapt spilt kant!
Så det er kanskje ikke så mye å basere det på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

storB

Quote from: Nixon on September 15, 2011, 14:29:12 PM
Quote from: krakra on September 15, 2011, 14:00:28 PMNordkvelle sier selv at han verken kan spille kant eller DM.


Vi får se hva slags tanker Skarsfjord har med dette kjøpet. Og hvilke spillere som er i stallen neste år.

Men at Nordkvelle selger seg inn på en bestemt plass trenger ikke å bety allverden. Det er helt vanlig, og spesialtrening gjennom en hel vinter kan endre på mye i så måte. Og hvem husker ikke skotten som hatet å spille kant, men som gjorde sine beste kamper der?


Eller karen som nå tjener til livets opphold i New York, gikk fra indreløper til høyreving. Nordkvelle har bedre forutsetninger enn solli til å klare den overgangen, tenker spesielt på hvor lett han er i steget samtidig som han kan dra seg inn i banen og skyte. Har vell også helt grei fart og dribleferdigheter (ihvertfall ikke dårligere enn solli). Spørsmålet er hvor finjustert innleggsfoten er.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2011, 15:52:12 PM
Quote from: krakra on September 15, 2011, 14:39:33 PM
Nå er jo alle de som faktisk har sett Nordkvelle i aksjon jevnlig de siste årene, samt Nordkvelle selv sagt at han ikke er god som kant. Jeg syns det er troverdige kilder.


Han har jo knapt spilt kant!
Så det er kanskje ikke så mye å basere det på.
Det er iallefall mer som tilsier at han er dårlig som kant enn det motsatte.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 15, 2011, 16:16:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2011, 15:52:12 PM
Quote from: krakra on September 15, 2011, 14:39:33 PM
Nå er jo alle de som faktisk har sett Nordkvelle i aksjon jevnlig de siste årene, samt Nordkvelle selv sagt at han ikke er god som kant. Jeg syns det er troverdige kilder.


Han har jo knapt spilt kant!
Så det er kanskje ikke så mye å basere det på.
Det er iallefall mer som tilsier at han er dårlig som kant enn det motsatte.


Det er altfor lite å basere det på.
Snakk om noen få kamper.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

September 15, 2011, 16:31:58 PM #215 Last Edit: September 15, 2011, 16:33:33 PM by krakra
Nordkvelle selv syns iallefall det var nok grunnlag til å si at han ikke er god er, men du er visst villig til å drite i hva spilleren selv mener om hvor god han er så lenge det ikke passer inn i ditt bilde.

Dessuten er det ingen verdens ting som tyder på at Nordkvelle er hentet inn som kant, eller som DM. Det er bare noe folk har kommet frem til fordi de fleste skjønner hvor idiotisk det er å hente enda en OM, men så lenge vi fortsetter å spille i 4-3-3 er det faktisk overhengende sannsynelig at Nordkvelle vil konkurrere om OM-plassen. Ingenting tyder på noe annet.

Jose Arrogantio

Hvis Nordkvelle er hentet inn som OM vil nok det bety at Guastavino er på vei vekk, og at Skarsfjord vil ha bedre dekning enn Haugen og Mjelde. Skarsfjord har så langt ikke sett ut som den type trener som henter spillere bare for navnet, han har så langt hatt klare planer for sine spillerkjøp, så velger å stole på at Skarsfjord vet hva han driver med.

krakra

Ja, det er ditt valg. Jeg velger å mener at vi overhodet ikke trenger en ny OM. Selv om ikke om Guastavino skulle forsvinne. Høyrekanten, venstrebacken, stopperplassen og DM har langt større behov for nye spillere.

Nixon

Quote from: krakra on September 15, 2011, 16:31:58 PM
Nordkvelle selv syns iallefall det var nok grunnlag til å si at han ikke er god er, men du er visst villig til å drite i hva spilleren selv mener om hvor god han er så lenge det ikke passer inn i ditt bilde.


Det handler egentlig ikke så mye om hva som passer inn i bildet. I alle fall ikke for min del. En spiller sier det som passer han best. Nordkvelle har sin favorittposisjon og er ikke særlig lysten på å bli omskolert eller rullere i andre posisjoner. Andre spillere er mye mer positiv til å bli lagets potet. Så jeg tar Nordkvelle med en solid klype salt!

Så med tanke på at dette ikke er et impulskjøp, men basert på flere samtaler mellom Nordkvelle og Skarsfjord, så velger jeg også å stole på at Skarsfjord vet hva han driver med. Spesielt med tanke på at dette ikke skjer før neste år. Mye kan ha forandret seg innen da.
Rød makt på Hansa

krakra

Jaja, man tar jo det som ikke passer seg stort sett alltid med en klype salt. Det er ingen som faktisk kjenner til Nordkvelle, verken ham selv eller supportere(eller Skarsfjord selv for den saks skyld) som har sagt at han kan spille kant. Selv ser jeg ingen grunn til denne overbevisningen om at han vil være god på kant når alle som kjenner til ham mener noe annet. Han har bare spilt 2-3 kamper som kant, sier noen? Ja, det er vel en grunn til det.

Jeg tror Skarsfjord nå har fått sjansen til å hente en spiller han har siklet på i mange år, og ikke er like interessert i hvor stort behovet egentlig er for ham. Jeg tror vi har forsterket en posisjon hvor vi allerede har tre spillere, mens vi fortsatt har posisjoner uten spillere eller med relativt dårlige spillere. En posisjon som ikke trenger nye spillere selv om Guastavino skulle forsvinne. Vi har høyst sannsynelig hentet en spiller som vil plassere et av Norges største midtbanetalenter på benken i minst en sesong til. så han tidligs slår igjennom i bosmansesongen, mens høyrekanten har så dårlig dekning spillere at Erik Mjelde, som egentlig er for dårlig i sin naturlige posisjon, spiller fast der.

Det er det jeg tror. Nordkvelle får klippekort som OM neste sesong, Haugen får  maks 5-6 kamper fra start og Mjelde vil spille fast på høyrekanten.

Nixon

Quote from: krakra on September 15, 2011, 17:12:49 PMJaja, man tar jo det som ikke passer seg stort sett alltid med en klype salt.


Det kan sikkert stemme. Men det skal jo sies at de fleste av oss tenker lagets beste. Mens du stort sett tenker på hva som er best for Haugen. Så jeg vet nå ikke helt...
Rød makt på Hansa

krakra

Det handler ikke bare om Haugen, men om hele talentarbeidet, som Brann faktisk bruker mye penger på. Jeg syns ikke det er en smart handling å hente enda en spiller som sperrer får vårt største talent når det er flere posisjoner hvor vi har langt større behov for forsterkninger.

roaldinho

Mjelde har jo denne offensive rollen i laget som passer Nordkvelle. Kan det være at Mjelde ikke blir satset på? Har jo vært snakk om at Mjelde ikke klarer yte sitt beste og kanskje trenger operasjon? Dessuten har jo han ikke overbevist om man tar hele sesongen under ett. En spiller som i mine øyne ikke passer i Brann og har aldri gjort.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Belfort

Hvorfor ikke hente inn en spiller som har dokumterte ferdigheter som kantspiller istedet for at man skal satse på at noen skal omskoleres?

dudo

Jeg er litt usikker på hvor han skal brukes selv, uten at jeg anser det som en krise. Dessuten er det ikke en enorm justering som må gjøres for at vi skal kunne spille med både Kvelle, Guastavino og Haugen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

storB

Quote from: Belfort on September 15, 2011, 17:40:01 PM
Hvorfor ikke hente inn en spiller som har dokumterte ferdigheter som kantspiller istedet for at man skal satse på at noen skal omskoleres?


Nordkvelle er vell den beste bosmann spilleren på markedet, som samtidig var interessert i å gå til Brann. Der har du hovedgrunnen. Husker folk her var tilsvarende kritisk til Torp i fjor. Let's se..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

ostraume

Quote from: krakra on September 15, 2011, 17:38:25 PM
Det handler ikke bare om Haugen, men om hele talentarbeidet, som Brann faktisk bruker mye penger på. Jeg syns ikke det er en smart handling å hente enda en spiller som sperrer får vårt største talent når det er flere posisjoner hvor vi har langt større behov for forsterkninger.


Kan være med på at det er andre posisjoner som trenger forsterkninger, men det handler jo også om hva som er tilgjengelig. Når man får en godbit gratis til en rimelig lønn så er det ikke dumt å slå til.

Du på din side har fabulert om å by 5 mill for Villsvik, noe Molde angivelig har fått avslag på. Jeg tar gjerne Villsvik, men du ser at pris og tilgjengelig spiller inn her? Dette var noe best-i-alten vår var virkelig dårlig på (ref de ørten forsøkene og desperate budene på Moldskred).
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Ja, pris er selvfølgelig en faktor, men er vi ikke villige til å betale for spillere så blir vi stuck i midtsjiktet av TL for alltid. Nå er vi i en ganske trang situasjon, men vi går med et relativt solid overskudd og Hardball er i følge RBH investeringsvillige igjen. Så da bør vi fokusere på å forsterke de posisjonene hvor vi trenger forsterkninger, selv om det koster litt, fremfor å "forsterke" posisjoner hvor vi ikke trenger det bare fordi spilleren er gratis.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 15, 2011, 16:31:58 PM
Nordkvelle selv syns iallefall det var nok grunnlag til å si at han ikke er god er, men du er visst villig til å drite i hva spilleren selv mener om hvor god han er så lenge det ikke passer inn i ditt bilde.


Hvorfor tror du han sier det mon tro?
Kanskje fordi han heller vil spille et annet sted?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2011, 18:43:53 PM
Quote from: krakra on September 15, 2011, 16:31:58 PM
Nordkvelle selv syns iallefall det var nok grunnlag til å si at han ikke er god er, men du er visst villig til å drite i hva spilleren selv mener om hvor god han er så lenge det ikke passer inn i ditt bilde.


Hvorfor tror du han sier det mon tro?
Kanskje fordi han heller vil spille et annet sted?
Kanskje han sier det fordi det er sånn det er? Ja, han vil selvfølgelig spille et annet sted. Hva er poenget ditt? Hvis vi ønsker en høyrekant, så hent en som ønsker å spille høyrekant. Vi har nok av offensive midtbanespillere som "kan" spille kant. Det funker dårlig.

Klaus_Brann

Jeg vet ikke hva han er hentet som, og jeg sier ikke at han er rå som høyrekant. Jeg er bare lei av at du er så forbanna bombastisk på at det er sånn tingene er.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Quote from: storB on September 15, 2011, 18:29:43 PM
Quote from: Belfort on September 15, 2011, 17:40:01 PM
Hvorfor ikke hente inn en spiller som har dokumterte ferdigheter som kantspiller istedet for at man skal satse på at noen skal omskoleres?


Nordkvelle er vell den beste bosmann spilleren på markedet, som samtidig var interessert i å gå til Brann. Der har du hovedgrunnen. Husker folk her var tilsvarende kritisk til Torp i fjor. Let's se..


Er skremmende hvis Brann sin spillerlogistikk fremover nå er basert på hvem som er gratis og hvem som har dame i byn. Nå er vi helt avhengig av og få en balansert stall, det har vi definitivt ikke nå.

Nixon

Quote from: krakra on September 15, 2011, 18:40:12 PMselv om det koster litt


Det der er jo typisk supporterdrømmer og har kanskje ikke så mye med virkeligheten å gjøre. Når selv Skarsfjord ikke vet hva han har å rutte med neste år er det jo litt rart at du mener at han skal avvente når det er en så god spiller som Nordkvelle tilgjengelig. En spiller som han tilsynelatende har stor tro på skal passe inn i Brann.
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2011, 18:57:42 PM
Jeg vet ikke hva han er hentet som, og jeg sier ikke at han er rå som høyrekant. Jeg er bare lei av at du er så forbanna bombastisk på at det er sånn tingene er.
Jeg er ikke bombastisk. Jeg sier at jeg tviler på at han vil spille kant(spesielt bra iallefall) og støtter meg til uttalelser fra spilleren selv, samt supporterne som har sett ham spille de siste sesongene. Jeg ser ingen grunner til å tro at han skal gå inn på kanten, men han kan selvfølgelig overraske. KAnskje tar han høyrebacken.

krakra

Quote from: Nixon on September 15, 2011, 19:06:25 PM
Quote from: krakra on September 15, 2011, 18:40:12 PMselv om det koster litt


Det der er jo typisk supporterdrømmer og har kanskje ikke så mye med virkeligheten å gjøre. Når selv Skarsfjord ikke vet hva han har å rutte med neste år er det jo litt rart at du mener at han skal avvente når det er en så god spiller som Nordkvelle tilgjengelig. En spiller som han tilsynelatende har stor tro på skal passe inn i Brann.
Vi kan jo ikke bare hente inn gode spillere fordi det er gratis og tilgjengelig.

Da ender vi opp med den samme skjevfordelte stallen med enkelte posisjoner som er overbefolket, mens andre knapt har spillere, som RBH bygget opp.

Nixon

Quote from: Belfort on September 15, 2011, 18:59:45 PMEr skremmende hvis Brann sin spillerlogistikk fremover nå er basert på hvem som er gratis og hvem som har dame i byn.


Men er det bare slik i dette tilfelle? Skarsfjord sier i alle fall at han har fulgt Nordkvelle i mange år siden tiden i Pors, og det er ikke bare pris og tilgjengelighet som spiller inn.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: krakra on September 15, 2011, 19:08:33 PMVi kan jo ikke bare hente inn gode spillere fordi det er gratis og tilgjengelig.


Det er jeg helt enig i. Det må selvsagt være noe mer enn det.
Rød makt på Hansa

krakra

Så er spørsmålet om han hentes fordi Skarsfjord har siklet på ham i mange år og ikke klarer å dy seg når han endelig er tilgjengelig, eller fordi vi faktisk har en rolle som passer ham perfekt, hvor han kan storspille og er bedre enn de som allerede er der.

Nixon

Quote from: krakra on September 15, 2011, 19:11:43 PMeller fordi vi faktisk har en rolle som passer ham perfekt, hvor han kan storspille og er bedre enn de som allerede er der.


Men du vil jo ikke ha han selv om han blir den beste i den posisjonen!
Rød makt på Hansa

Belfort

Quote from: Nixon on September 15, 2011, 19:10:15 PM
Quote from: Belfort on September 15, 2011, 18:59:45 PMEr skremmende hvis Brann sin spillerlogistikk fremover nå er basert på hvem som er gratis og hvem som har dame i byn.


Men er det bare slik i dette tilfelle? Skarsfjord sier i alle fall at han har fulgt Nordkvelle i mange år siden tiden i Pors, og det er ikke bare pris og tilgjengelighet som spiller inn.


Han er en god spillet og ikke i tvil om at skarsfjord liker han. Men er han den rette av den grunn? Jeg ringer ikke etter en elektriker hvis det er en rørlegger jeg egentlig må ha.

Lasaron

Nordkvelle ble i kveld byttet inn i det 42. minutt og fikk 5 på spillerbørsen til tv2.

Krakra: Til en viss grad deler jeg din frykt for at resultatet blir at Haugen blir benket, men jeg klarer ikke å se at det eneste alternativet til Nordkvelle er kant. Og Brann spiller ikke 4-3-3, de spiller 4-2-3-1. Det vet du.
Hvis vi neste sesong spiller 4-3-3 kan Nordkvelle spille indreløper, en posisjon Brann ikke spille med i år. Han kan og være sentral i 4-4-2.
Tren på langskudd

dudo

Og da trenger vi iallefall kanter!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Kynisk sett tror jeg det beste for Brann er å selge Gustav, bytte Haugen mot Villsvik og signere ny kontrakt med Austin. Så bruker vi pengene fra Gustav til å kjøpe Hovland og en høyrekant med investor hjelp. Grunnen til jeg mener vi kan beholde Mjelde er at vi trolig ikke får noe penger for han og at han fungerer i flere roller. Haugen har ikke overbevist meg de gangene han har fått sjansen, og var direkte svak mot Molde. Han har desverre ekstrem ferdigheter som er for lite anvendbare. Se på huseklepp i England. Første han får beskjed om er å lære seg forvar. Hadde Haugen blitt kvitt primadonna nykkene, og tatt tak i det defensive så kunne han blitt en bra DM.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Kunne heller byttet vekk Mjelde, men det er vel ingen som vil ha ham.

dudo

Primadonnanykker? Sludder og pølsevev, som det heter.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

Kom over David Nielsen sitt drømmelag over spillere han hadde spilt sammen med.
Der var Nordkvelle, beskrivelsen av han: Har slått igjennom for fullt først i år, men den målfarlige midtbanespilleren fra Porsgrunn har lenge overbevist i Drammen. Skal stå for den ungdommelige entusiasmen på laget.

Forøvrig hadde han Austin og Huseklepp på laget sitt så vi får håpe at Nordkvelle får samme nivå.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article185048.ece

Lasaron

Nordkvelle fikk 6 på tv2 sin spillerbørs i dag.
Tren på langskudd

Churchill

Etter det som skjedde med Torp, fremstår dette som en enda bedre signering enn først antatt.
...we shall never surrender.

Lister

Nordkvelle er nok langt fra en ren DM, men har større aksjonsradius defensivt og mange flere defensive fibre enn noen av de andre vi har pdd. på OM.
Guinness - Makes you drunk

Hatleking

Quote from: Lister on October 01, 2011, 14:34:23 PM
Nordkvelle er nok langt fra en ren DM, men har større aksjonsradius defensivt og mange flere defensive fibre enn noen av de andre vi har pdd. på OM.


Eg skal vera nøgd med Austin, Jørgensen, Nordkvelle, Mjelde og Barmen som alternativ til DM.

Go Up