• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FFK -Brann (semifinale), onsdag 21 sept., kl.20.00

Started by Gulløl, August 24, 2011, 11:28:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Laget i kveld:

Piotr Leciejewski
Birkir Sævarsson
Zsolt Korcsmár
Lars Grorud
Hassan El Fakiri
Rudy Austin
Carl-Erik Torp
Fredrik Haugen
Diego Guastavino
Erik Mjelde
Kim Ojo
Rød makt på Hansa

Jose Arrogantio

Tydelig at Haugen har spilt seg til en fast plass på laget nå. Selv om det tok litt lengre tid enn enkelte likte ;)

Lasaron

Haugen startet igjen alle svar med nei eller ja. Det begynner å bli gøy. Jeg håper det fortsetter slik.
Fornøyd med at han starter.
Tren på langskudd

osoerli

Taktikken er lange baller frå Grorud til Ojo, ispedd dribleraid med Guastavino, Mjelde og Austin
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Herregud så lei jeg er av at klareringene våre aldri har adresse!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

I det hele tatt har jeg allerede begynt å irritere meg over de elendige kommentatorene til NrK.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lister

Hvis touchet til Zsolt var med overlegg så er det stopperspill i verdensklasse. Helt avsindig.
Guinness - Makes you drunk

olebrann3

Quote from: dudo on September 21, 2011, 19:16:24 PM
I det hele tatt har jeg allerede begynt å irritere meg over de elendige kommentatorene til NrK.

Så snart de åpnet kjeften så var irriterte de meg

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Her må det byttes:

Guastavino ut, Larsen inn på venstre kant, Haugen flyttes inn sentralt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Ojo virker å være totalt ute av form. Taper 80% av duellene, mangler touchet og er langt fra like bevegelig som i vår/sommer.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: osoerli on September 21, 2011, 19:24:47 PM
Her må det byttes:

Guastavino ut, Larsen inn på venstre kant, Haugen flyttes inn sentralt.
Eller bare Haugen inn sentralt og Gustav ut på kant. Larsen er ikke med.

Utmedsnolken

Brann er traurige saker. At vi er så høyt på tabellen er et undet
"og der snubler Sæternes igjen"

Lister

Tror nok det er mer sannsynlig at vi putter gustav ut på en av kantene og setter haugen sentralt etter hvert.

Lurer på hvordan vi hadde sett ut i en 4-3-2-1
Ut med Mjelde, inn med Bajter for å få større bredde på DM (Torp Austin Bajter) med Haugen og Gustav bak Ojo
Kanskje en smule defensivt, men får hvertfall hindret mellomrommet de får nå.

Evt. diamant på midten med Bajter foran backrekken og torp/austin på hver sin "kant"
Guinness - Makes you drunk

krakra

Veldig unødvendig av Piotr å risikere kort bare for å stjele noen få meter.

osoerli

Quote from: krakra on September 21, 2011, 19:33:20 PM
Quote from: osoerli on September 21, 2011, 19:24:47 PM
Her må det byttes:

Guastavino ut, Larsen inn på venstre kant, Haugen flyttes inn sentralt.
Eller bare Haugen inn sentralt og Gustav ut på kant. Larsen er ikke med.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Quote from: Utmedsnolken on September 21, 2011, 19:33:40 PM
Brann er traurige saker. At vi er så høyt på tabellen er et undet


Tenker ofte det same sjøl, sjelden meir enn no
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

olebrann3

Bare håpe vi ikke kommer under før pause. Så får vi håpe vi kommer inn igjen med et nytt spill

olebrann3

Guastavino kjenner østfold luften og drømmer seg tilbake til sarpsborg kampen.

Lister

Faens håpløse kommentatorer, nei gustav burde for faen ikke spilt ojo på kant når vi har null løp i boksen og ojo ikke akkurat har innleggsfoten. Han dribler og skyter fordi det ikke er noe annet å gjøre.

Ojo burde umiddelbart trukket innover for å binde opp folk.
Guinness - Makes you drunk

dudo

Spiller på små marginer, denne Haugen. Flaks vi slipper med skrekken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

Hvis Skarsfjord har planlagt dette spelet vi presterer så er det bye bye.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

olebrann3

September 21, 2011, 19:41:51 PM #328 Last Edit: September 21, 2011, 19:45:40 PM by olebrann3
synd guastavino ikke fikk snappet den i angrepet, vi er gode på det å stjele ballen når motstanderen ikke følger med

syns ffk forsvaret sliter litt, fortsetter de med å rote bak så tar vi ballen fra de en gang og scorer. Vent å se!

Hatleking

Det var hands. Ganske tilsvarande den som Guastavino vart dømd på mot Stabæk.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Derabilo

Her er det bare å stå på videre og kjempe, vise en stor innsats. Da kommer vi til å få stjelt til oss noen sjanser. Det er ikke håpløst, men Fredrikstad har spilt en veldig god kamp. Hvis ikke alle våre er på hugget i andre omgang og FFK fortsetter på samme måten vinner de.
Jeg er litt usikker på om Brann er dårlig eller FFK god. Jeg heller mot at det er FFK som er god, de har spilt relativt bra.

Klarer vi å få litt mer ro når vi har ballen, så skal dette kunne gå ! Trenger ingen bytter enda, Bajter inn for Torp etterhvert. Så er det bare å vente med å ta bytter inntil videre, og se hvem som har tunge bein.
Bergen ut av Norge -

Spelaren

Gå av.

Falkman

Quote from: osoerli on September 21, 2011, 19:47:24 PM


tull og tøys. dette er sånn vi har sett ut i en haug med kamper. men pent å se på er det ikke. det er helt korrekt.

Lasaron

Det virker på meg som om trenerne til FFK er bedre fotballfaglig enn våre.

Brann har elendig taktikk, og mye dårlige prestasjoner med ball. Haugen har hatt skuffende mange feilpasninger.
Austin fortsetter med de syke crosspasningene sine. Synd det er Sævarsson som må ta imot de.

Men jeg sitter med en følelse av at Fredrikstad vil slite mer og mer. For hvert minutt som går uten mål kommer vi nærmere finalen. Gjerne på en god enkeltmannsprestasjon av Austin, Ojo eller Guastavino. Eller at Jørgen Horn driter seg ut.

Forøvrig er Aune Sand en lite typete type.
Tren på langskudd

olebrann3

No skal vi få distriks nyhetene! Fantastisk, mange klager når tv2, tv3 osv viser for lite i pausen. Vil ikke si nrk har vært noe bedre akkurat. Intervju med aune sand og distriksnyheter, da kunne det liksågodt vært reklame.

Utmedsnolken

Vi har jo en plan, men den er ikke stort met enn å slå ballen langt fra bakre ledd mot Ojo.
"og der snubler Sæternes igjen"

olebrann3

Hadde guastavino trilt den til mjelde hadde vi fått sett enda en utrolig bom

Lister

I tillegg prøver ikke gustav å skru den rundt keeper som kommentator prøver å få frem, han bruker utsiden for å prøve å skyte den raskt under keeper og i lengste, men får litt for mye vinkel på den.
Guinness - Makes you drunk

hansastril

Lurer på om Scheie har glemt igjen fotball forståelsen sin på tidlig 90 tall.
Stolt og kry

storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Lister

Horn er en spiller som kan hisse på seg kort i alle regnbuens farger, håper det fortsetter slik.
Guinness - Makes you drunk

olebrann3

Horn ser veldig stresset ut. Har vi syndebukken?

Torvanger

Jeg forstår meg ikke på Skarsfjord. I noen kamper gir han spillerene frie tøyler og lar dem spille fin, ballbesittende fotball, i andre kamper, som i kveldens oppgjør, kjører han en primitiv kick and run-stil. Det er cup for i svingende, vinn eller forsvinn, ha det moro, underhold publikum og la spillerne blomstre!

Derabilo

Begynner å bli lei av at Scheie kaller Torp for Haugen heeeeeele tiden..
Bergen ut av Norge -

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Torvanger

Quote from: Utmedsnolken on September 21, 2011, 19:56:20 PM
Vi har jo en plan, men den er ikke stort met enn å slå ballen langt fra bakre ledd mot Ojo.


Før eller siden vil det bli stilt krav til Skarsfjord. Så lenge poengene kommer er han sikker, men han må vise etterhvert at han tør mer.

Torvanger

Quote from: Derabilo on September 21, 2011, 20:15:08 PM
Begynner å bli lei av at Scheie kaller Torp for Haugen heeeeeele tiden..


Det var etter at Torp skulle ha slått til Fakiri som kom på et løp der han kunne ha kommet nærmest alene med keeper. Torp kjælte nok en gang for mye med ballen.

LikeABoss


osoerli

Håpar ingen har bestillt fly og hotell allereide.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up