• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FFK -Brann (semifinale), onsdag 21 sept., kl.20.00

Started by Gulløl, August 24, 2011, 11:28:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Danny

Hvordan kan en se denne kampen i utlandet?? Er i Polen.

Truls

Quote from: Danny on September 20, 2011, 16:09:49 PM
Hvordan kan en se denne kampen i utlandet?? Er i Polen.


De andre kampene har vært mulig å se på www.nrk.no for oss som bor i utlandet. De viste Fana - Brann til og med :)
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Utmedsnolken

Quote from: Truls on September 20, 2011, 17:10:17 PM
Quote from: Danny on September 20, 2011, 16:09:49 PM
Hvordan kan en se denne kampen i utlandet?? Er i Polen.


De andre kampene har vært mulig å se på www.nrk.no for oss som bor i utlandet. De viste Fana - Brann til og med :)


har nrk de internasjonale rettighetene til den norske cupen da?
"og der snubler Sæternes igjen"

Chrisstah

Quote from: Utmedsnolken on September 20, 2011, 17:12:45 PM
Quote from: Truls on September 20, 2011, 17:10:17 PM
Quote from: Danny on September 20, 2011, 16:09:49 PM
Hvordan kan en se denne kampen i utlandet?? Er i Polen.


De andre kampene har vært mulig å se på www.nrk.no for oss som bor i utlandet. De viste Fana - Brann til og med :)


har nrk de internasjonale rettighetene til den norske cupen da?


Det funker bare av og til!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Klaus_Brann

Quote from: Danny on September 20, 2011, 16:09:49 PM
Hvordan kan en se denne kampen i utlandet?? Er i Polen.


Se på stream om ikke annet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Jeg tror Brann taper, fordi jeg tror Brann er inne i et Fredrikstadkompleks. Men håpløst er det ikke. Her skal det satses max.
Forøvrig er jeg enig i at det er trist at cupfinalen ikke avslutter sesongen. Jeg kunne skrevet en stil om hvordan NFF aktivt ødelegger "produktet".
Tren på langskudd

kabelmann

Bah! Hvis Brann kan sikre seriemesterskapet i siste serierunde så synes jeg det er helt OK at dette skjer etter cupfinalen. Helt veldig OK, faktisk :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

posemedsnopi

Quote from: Danny on September 20, 2011, 16:09:49 PM
Hvordan kan en se denne kampen i utlandet?? Er i Polen.


Forhåpentligvis noen andre som har mer peiling enn meg, men har hørt noe om at du via en side kan få deg norsk, eller et annet lands ip-adresse, og dermed få tilgang til NRK fra utlandet.

Nixon

Quote from: kabelmann on September 20, 2011, 18:58:54 PM
Bah! Hvis Brann kan sikre seriemesterskapet i siste serierunde så synes jeg det er helt OK at dette skjer etter cupfinalen. Helt veldig OK, faktisk :)


Hadde vært OK, men det skjer ikke!:) Nå kan f.eks. Molde vinne serien og to lag rykke ned, så blir det tre ukers pause, og så skal det spilles to kamper til. Ikke akkurat oppskrift på engasjement.

Så vi får fokusere på det eneste som kan gi oss engasjement i november, nemlig cupfinalen. Merker at jeg begynner å glede meg skikkelig til å dra over i morgen. Vi hadde alle, både spillere og supportere, fortjent en cupfinale i år!:)
Rød makt på Hansa

Danny

Jeg sendte mail til Nrk med det samme:

"Hei! Kampen blir sendt i nett-tv, men kun tilgjengelig i Norge (rettighetsbegrensninger). Kampen blir for øvrig sendt på NRK P1 i nettradio, også til utlandet.
Mvh Ann"

Dette hadde aldri skjedd om TV2 hadde hatt rettighetene, da kunne jeg garantert sett kampen på Sumo. Kan noen "ordne" stream? Har prøvd å endre proxyinstillingene til norsk ip tidligere, men uten hell... noen som har tips her? Takker for svar!

olebrann3

Var innom en tur på http://www.plankehaugen.no/ og kom over første saken deres. Kort oppsumert: Vær med å slokk Brann, kjøp et brannteppe for 200kr og plankehaugen får 100kr av de:
Er så lei av å høre at folk skal slukke oss, måtte vi brenne opp hele plankehaugen!

stig

i 04 var det jo fantastisk stemning på RL kampen etter finalen. Nå får vi også en mulighet til å hylle laget i en påfølgenmde seriekamp. Ser ikke problem med at finalen ikke avslutter, men fotball i november generellt kan jo fort bli grisekaldt. Stemmer for 14 lag
Nettsideansvarlig

Utmedsnolken

Quote from: stig on September 20, 2011, 21:28:56 PM
i 04 var det jo fantastisk stemning på RL kampen etter finalen. Nå får vi også en mulighet til å hylle laget i en påfølgenmde seriekamp. Ser ikke problem med at finalen ikke avslutter, men fotball i november generellt kan jo fort bli grisekaldt. Stemmer for 14 lag


man kan fint ha 16 lag uten å dra det ut til langt i november. Grunnen til at vi spiller så lenge i år er for å gi matching til norske lag i europacup og for spillerne på landslaget som spiller kvallik
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: Danny on September 20, 2011, 19:32:01 PM
Jeg sendte mail til Nrk med det samme:

"Hei! Kampen blir sendt i nett-tv, men kun tilgjengelig i Norge (rettighetsbegrensninger). Kampen blir for øvrig sendt på NRK P1 i nettradio, også til utlandet.
Mvh Ann"

Dette hadde aldri skjedd om TV2 hadde hatt rettighetene, da kunne jeg garantert sett kampen på Sumo. Kan noen "ordne" stream? Har prøvd å endre proxyinstillingene til norsk ip tidligere, men uten hell... noen som har tips her? Takker for svar!


Livesport247.com bruker å levere mot en billig penge.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Quote from: Danny on September 20, 2011, 19:32:01 PM

Dette hadde aldri skjedd om TV2 hadde hatt rettighetene, da kunne jeg garantert sett kampen på Sumo.
Takker for svar!


Pisspreik.

Det er akkurat det same med TV 2.  Eg budde i utlandet i 06/07, fekk ikkje sett ein einaste kamp via dei offisielle nettsidene.

skuteviken

Jeg kjøpte kamp åå sumo i utladet i mmer. De sjekketbare at min ip/land ikke krasjet med rettighetene. Jeg tviler på fotballmedia hat solgt rettigheter i utlandet for nm for menn.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Morkel

Jeg har en overraskende god magefølelse iforhold til denne kampen. Jeg dog er litt bekymret for at FFK kommer til å gå offansivt ut de første 20-30 minuttene og det må vi vel kansje regne med også.

Gulløl

September 20, 2011, 23:45:20 PM #268 Last Edit: September 20, 2011, 23:51:18 PM by Gulløl
Ser ut som at alle som vil inn på Fredrikstad Stadion i morgen kan få seg billett.

Fortsatt mulig å skaffe seg billett
http://www.f-b.no/ffk/fortsatt-mulig-a-skaffe-seg-billett-1.6503970

800 ledige billetter
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4383/372/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Merkelig. Dette er det eneste FFK har å spille for i år.

Jo færre hjemmesupportere, jo bedre for Brann sin del, men det er synd. Fredrikstad stadion er et flott skue når den er fullsatt både på hjemme- og bortetribunene.
Ka du ve?


Spelaren

Quote from: Yngve on September 20, 2011, 22:38:29 PM
Quote from: Danny on September 20, 2011, 19:32:01 PM

Dette hadde aldri skjedd om TV2 hadde hatt rettighetene, da kunne jeg garantert sett kampen på Sumo.
Takker for svar!


Pisspreik.

Det er akkurat det same med TV 2.  Eg budde i utlandet i 06/07, fekk ikkje sett ein einaste kamp via dei offisielle nettsidene.


Store ord, du. Eg var i Dubrovnik på bryllupsreise i '06 og fekk sneket meg til kampene mot Molde og Stabæk på sumo eller kva det het den gangen.
Gå av.

Lister

Quote from: olebrann3 on September 20, 2011, 21:15:43 PM
Var innom en tur på http://www.plankehaugen.no/ og kom over første saken deres. Kort oppsumert: Vær med å slokk Brann, kjøp et brannteppe for 200kr og plankehaugen får 100kr av de:
Er så lei av å høre at folk skal slukke oss, måtte vi brenne opp hele plankehaugen!


Kan jo tipse de om at de også får kjøpt brannteppe i nettbutikken på brann.no
Guinness - Makes you drunk

Utmedsnolken

Quote from: Spelaren on September 21, 2011, 07:02:07 AM
Quote from: Yngve on September 20, 2011, 22:38:29 PM
Quote from: Danny on September 20, 2011, 19:32:01 PM

Dette hadde aldri skjedd om TV2 hadde hatt rettighetene, da kunne jeg garantert sett kampen på Sumo.
Takker for svar!


Pisspreik.

Det er akkurat det same med TV 2.  Eg budde i utlandet i 06/07, fekk ikkje sett ein einaste kamp via dei offisielle nettsidene.


Store ord, du. Eg var i Dubrovnik på bryllupsreise i '06 og fekk sneket meg til kampene mot Molde og Stabæk på sumo eller kva det het den gangen.


jeg kjenner en som bodde i ungarn et halvår og brukte sumo til alt. De viste alt av kamper bortsett fra europacupen.
"og der snubler Sæternes igjen"

Lidenskapen

Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Gulløl

September 21, 2011, 09:48:17 AM #275 Last Edit: September 21, 2011, 11:12:31 AM by Gulløl
Her i Fredrikstad skinner solen og det er blå himmel. Ser ut som at det er kommet noen hundre brannsupportere allerede, det går mot en rolig start og bygger seg opp mot mot Brann showet kl. 17, så er det full trøkk utover kvelden  8). Ser at brann.no skriver at showet er på Quality Hotel Fredrikstad, det er vel feil så vidt jeg vet feil, det heter vel Hotel Fredrikstad(tidligere hotel Fortunen). Navnene er litt like så brann.no har nok blinkset her.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Alzheimer/Silverspurs

Ser ut til at eg har ein billett til overs for dei som er interesserte. Send meg pm om det er nokon som ønsker :)

Gulløl

September 21, 2011, 12:23:04 PM #277 Last Edit: September 21, 2011, 12:31:38 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

Quote from: Gulløl on September 21, 2011, 12:23:04 PM
(og der var gjengen ferdig med å synge hele nystemten på altanen på naborommet, vi er i gang  8))


Allerede ja, då blir det vel 200 mann+ med bar overkropp å sjå på TV frå kl 20 i kveld.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

tj00m

Quote from: Utmedsnolken on September 21, 2011, 07:49:20 AM
Quote from: Spelaren on September 21, 2011, 07:02:07 AM
Quote from: Yngve on September 20, 2011, 22:38:29 PM
Quote from: Danny on September 20, 2011, 19:32:01 PM

Dette hadde aldri skjedd om TV2 hadde hatt rettighetene, da kunne jeg garantert sett kampen på Sumo.
Takker for svar!


Pisspreik.

Det er akkurat det same med TV 2.  Eg budde i utlandet i 06/07, fekk ikkje sett ein einaste kamp via dei offisielle nettsidene.


Store ord, du. Eg var i Dubrovnik på bryllupsreise i '06 og fekk sneket meg til kampene mot Molde og Stabæk på sumo eller kva det het den gangen.


jeg kjenner en som bodde i ungarn et halvår og brukte sumo til alt. De viste alt av kamper bortsett fra europacupen.


Tja, eg fikk ikke benytte meg av Sumo da eg var i Egypt. Fikk at utenlandsk ip-adresse støttes ikke, eller noe i den dur..
Brann Bergens Stolthet!

stig

Quote from: Gulløl on September 21, 2011, 09:48:17 AM
Her i Fredrikstad skinner solen og det er blå himmel. Ser ut som at det er kommet noen hundre brannsupportere allerede, det går mot en rolig start og bygger seg opp mot mot Brann showet kl. 17, så er det full trøkk utover kvelden  8). Ser at brann.no skriver at showet er på Quality Hotel Fredrikstad, det er vel feil så vidt jeg vet feil, det heter vel Hotel Fredrikstad(tidligere hotel Fortunen). Navnene er litt like så brann.no har nok blinkset her.


Det riktige er at det er gamle Hotel Fortunen, eller Fontenen som de kaller det her
Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Sumo funket som bare det i Tsjekkia i både 05 og 06. Det høres VELDIG rart ut om ikke utenlandsrettighetene til cupen følgte med. Det kan da umulig ha noen verdi?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Birkir prøver å jinxe det han kan;

"Gleder meg til å oppleve min første finale på Ullevål. Fredrikstad blir walkover med meg på banen!"

God kamp folkens!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


krakra

Kan ikke tenke meg at Daffy skriver autografer til folk uten autografbukse.

Nixon

Quote from: Markmus on September 21, 2011, 15:11:40 PMHva skjer her? Skriver Algerøy autografer? ;D


Han skulle vel ønsket det!;) Nei, damene på bildet delte ut billetter på flyet.
Rød makt på Hansa


Danny

Quote from: Yngve on September 20, 2011, 22:38:29 PM
Pisspreik.

Det er akkurat det same med TV 2.  Eg budde i utlandet i 06/07, fekk ikkje sett ein einaste kamp via dei offisielle nettsidene.


Jeg bor i utlandet nå, og ser alle (norske) kamper via TV2 Sumo.

Falkman

et par kuriøse poeng som bidrar til optimisme: da vi slo stabæk borte i semien i 04, hadde vi tapt begge kampene mot dem i serien. i tillegg har vi vel ikke tapt en enkelt-stående semifinale på bortebane siden  tidlig på 80-tallet eller noe sånt.( ser bort fra tapet  på åråsen i 95, siden vi snudde det i hjemmekampen) utenfor Bergen, da vel og merket. det famøse tapet i Fyllingsdalen i 1990 forbigås i stillhet!!!

Lasaron

Tipper trioen bak Ojo blir Mjelde-Guastavino-Holmvik.
Mjelde og Guastavino er bankers hos Skarsfjord. Jeg tipper han velger rutinen og den defensive tryggheten til Holmvik. Når den siste plassen står mellom Holmvik, Bentley og Haugen syns jeg forøvrig at Holmvik er det nest beste valget.
Tren på langskudd

roaldinho

Quote from: Markmus on September 21, 2011, 15:11:40 PM
Hva skjer her? Skriver Algerøy autografer? ;D

http://www.brann.no/supporter/bildegalleri/13078/?image=3


Hvor er RBH? Er sikker på han er med, sitter sikkert i cockpiten fordi han vet alt og kan alt :)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Brann er best

blir det noe feiring i byn inatt hvis vi vinner eller kommer folk til å bare gå hjem etter kampen og noen sitter igjen på puben?
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

Truls

Quote from: Yngve on September 20, 2011, 22:38:29 PM
Quote from: Danny on September 20, 2011, 19:32:01 PM

Dette hadde aldri skjedd om TV2 hadde hatt rettighetene, da kunne jeg garantert sett kampen på Sumo.
Takker for svar!
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

1908


1908

Quote from: Brann er best on September 21, 2011, 16:53:17 PM
blir det noe feiring i byn inatt hvis vi vinner eller kommer folk til å bare gå hjem etter kampen og noen sitter igjen på puben?


Feire og feste skal vi fint ta når pokalen er heme :D

Brann er best

Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

Spelaren

Gå av.

Go Up