• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FFK -Brann (semifinale), onsdag 21 sept., kl.20.00

Started by Gulløl, August 24, 2011, 11:28:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

September 03, 2011, 13:59:07 PM #100 Last Edit: September 03, 2011, 14:01:22 PM by Gulløl
For de som vil sikre seg gode plasser på langsidene til semifinalen så bør en være klar kl.24.00.

Klipp:
Lørdag kveld ved midnatt så slippes de billettene som ikke fornyet.
Vi forventer et rush rundt midnatt. Det er mange som venter på dette frislippet. De som da lurer på hva som er / blir ledig kan klikke seg inn til Billettservice  og se online status på vårt salkart.  


Link:
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4346/372/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

olebrann3

Quote from: Juve on September 03, 2011, 10:01:42 AM
Blir kampbilletten som er kjøpt i Bataljonens nettbutikk sendt hjem til meg? Eller må jeg hente den et sted? Jeg kommer like opp til kampstart (pga jobb), så det hadde vært greit å ha hatt billetten i god tid før...:)


Den kommer i posten i god tid før kampen

Hansakongen

det er ca 50 billetter igjen på hele borte tribunen foruten det 4 billettene som er igjen. Skal bli spenndes og se om vi har klart og kuppe mange av disse billettene på nabofeltene også :D.. skulle ikke forundre meg om vi har klart det og:)

Gulløl

September 03, 2011, 23:27:21 PM #103 Last Edit: September 03, 2011, 23:32:19 PM by Gulløl
Jepp da er det bare for Brann fans å rense ut siste rest av billetter på "Brann tribunen"(DNB)  :).
Forkjøpsretten til  sesongkortkundene gikk ut ved midnatt, dermed ble det frigjort litt billetter. Nøyaktig ledig:
Felt T: 35 billetter
Felt U: 16 billetter
Siste sjanse dette til å komme inn på denne tribunen. Noen av billettene er også ganske nær Brann feltet S. I nettbutikken til bataljonen er det bare 1 stk. billett igjen på felt R.

http://www.billettservice.no/venue/fredrikstad-stadion-fredrikstad-billetter/FFKE/28?l=NO&brand=ntf_no_ffk
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

September 04, 2011, 10:59:47 AM #104 Last Edit: September 04, 2011, 11:16:39 AM by Gulløl
Restbillettene på "Brann tribunen"(DNB) går unna som bare det i foremiddagstimene etter at sesongkortplasser ble frigjort i natt, ofte slik når de siste mulighetene forsvinner. Tipper de fleste er kjøpt av Brann fans.
Men en liten rest er det fremdeles:
Felt T: 6 billetter
Felt U: 8 billetter
De fleste er enkeltseter, men en plass er det 3 seter etter hverandre og to plasser er det 2 seter etter hverandre.

I nettbutikken til bataljonen er det fremdeles 1 stk. billett igjen på felt R.

Ja nå er det virkelig grunn til å få ræven i gir om en vil på denne "moralske finalen", der trolig nærmere 2000 Brann fans tar turen  :)

Fremdeles er det flybilletter å få til Rygge, ikke så veldig dyre heller, billigste alternativ er 1398 kr tur/retur.
Tipper at de to flyavgangene har 80-90 % Brann fans som skal på kampen. Her blir det topp stemning helt fra Flesland  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hansakongen

September 05, 2011, 00:03:30 AM #105 Last Edit: September 05, 2011, 00:05:40 AM by Hansakongen
Quote from: Gulløl on September 04, 2011, 10:59:47 AM
Restbillettene på "Brann tribunen"(DNB) går unna som bare det i foremiddagstimene etter at sesongkortplasser ble frigjort i natt, ofte slik når de siste mulighetene forsvinner. Tipper de fleste er kjøpt av Brann fans.
Men en liten rest er det fremdeles:
Felt T: 6 billetter
Felt U: 8 billetter

De fleste er enkeltseter, men en plass er det 3 seter etter hverandre og to plasser er det 2 seter etter hverandre.

I nettbutikken til bataljonen er det fremdeles 1 stk. billett igjen på felt R.

Ja nå er det virkelig grunn til å få ræven i gir om en vil på denne "moralske finalen", der trolig nærmere 2000 Brann fans tar turen  :)

Fremdeles er det flybilletter å få til Rygge, ikke så veldig dyre heller, billigste alternativ er 1398 kr tur/retur.
Tipper at de to flyavgangene har 80-90 % Brann fans som skal på kampen. Her blir det topp stemning helt fra Flesland  ;D


Denne kampen må snart bli utsolgt på borte tribunen, skuffet over at den ikke ble utsolgt i går med så få billetter igjen. 6 billetter igjen nå...




Gulløl

September 05, 2011, 20:33:43 PM #106 Last Edit: September 05, 2011, 21:02:41 PM by Gulløl
Fredrikstad Stadion nærmer seg raskt utsolgt. Veldig lite billetter igjen, men fremdeles muligheter for de som vil kaste seg rundt. Mest spredte enkeltbilletter, men også litt plasser igjen ved siden av hverandre. En rask opptelling gir et total antall på 166 sitteplass billetter igjen på hele stadion. Det er ledige ståplasser på "Plankehaugen" i tillegg men det antallet ser en ikke på billettsiden. Ikke så veldig aktuelt for Brann fans å stå der uansett  ;). Sikkert lenge siden Fredrikstad Stadion ble utsolgt 2 uker før kampstart som det ser ut som den skal bli denne gang. Fordelingen er slik:

A: 16
B: 1
C: 2
D: 4
E: 77
F: ? (Plankehaugen)
G: 12
H: 4
K: 2
L: 6
M: 10
N: 12
O: 5
P: 9
Q: 4
R: 0  (borteseksjon)
S: 0  (borteseksjon)
T: 0
U: 2

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Jeg har 4 eller 5 billetter til salgs til vanlig pris, hvis noen ikke har fått ut fingeren.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

bjss

Quote from: Klaus_Brann on September 06, 2011, 01:39:35 AM
Jeg har 4 eller 5 billetter til salgs til vanlig pris, hvis noen ikke har fått ut fingeren.


Er det på R eller S? Jeg er interessert i en billett.

olebrann3

Da er det lagt ut 17 nye billetter til Fredrikstad-Brann. Billetter som har blitt til overs andre plasser. Disse er på bortefeltet selvfølgelig!

Fortsatt ledige plasser på bussen nedover også.

Klaus_Brann

Quote from: bjss on September 06, 2011, 09:23:58 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 06, 2011, 01:39:35 AM
Jeg har 4 eller 5 billetter til salgs til vanlig pris, hvis noen ikke har fått ut fingeren.


Er det på R eller S? Jeg er interessert i en billett.


Det er på R.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/siste-mulighet-for-billetter-til-semifinalen/

100 nye billetter i morgen klokken 11.00 i Brannbutikken på Stadion.

De snakker om kø i saken, men virker ikke markedet litt mettet nå?
Rød makt på Hansa

stig

Overraskende at de legger de ut så seint som de gjør.
Nettsideansvarlig

Nixon

Quote from: stig on September 08, 2011, 09:50:57 AM
Overraskende at de legger de ut så seint som de gjør.


Det tar vel litt tid å få tilbakemelding fra alle samarbeidspartnere som de har tilbudt billettene først. Vi supportere kommer jo som alltid i andre rekke...;)
Rød makt på Hansa

olebrann3

Om noen ikke vil stå i "kø", så har vi fremdeles billetter igjen i nettbutikken vår
http://www.mamut.net/brannbataljonen/shop/

1903

På 1903 serverer vi to herlige typer frokost/lunsj for dere som kommer tidelig til Fredrikstad.
-Frokost "Brannfakkel" :Pytt i panne,0,5 Hansa og en "Fish". Pris:150,-
-Speketallerken+0,5 Hansa.Pris: 125,-

stig

Nettsideansvarlig

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hansakongen

Quote from: Gulløl on September 10, 2011, 22:49:42 PM

Bookmakerne tror på cupfinale for FFK


http://mobil.demokraten.no/lokalsport/article5729454.ece


Må bare le disse bookmakeren er merkelige folk tiltider, selv om hjemmebane er en liten fordel tror jeg ikke de har fått med seg alle som kommer vest fra som vil gi det en liten "hjemmefordel" brann selv om man spiller på bortebane. Vil nesten si at kvarten mot viking var som og spille hjemme hørte jo ikke hjemme fansen i det hele tatt... da var vi bare 800? i stavanger?

krøvel vellevold

Quote from: Hansakongen on September 11, 2011, 01:31:19 AM
Quote from: Gulløl on September 10, 2011, 22:49:42 PM

Bookmakerne tror på cupfinale for FFK


http://mobil.demokraten.no/lokalsport/article5729454.ece


Må bare le disse bookmakeren er merkelige folk tiltider, selv om hjemmebane er en liten fordel tror jeg ikke de har fått med seg alle som kommer vest fra som vil gi det en liten "hjemmefordel" brann selv om man spiller på bortebane. Vil nesten si at kvarten mot viking var som og spille hjemme hørte jo ikke hjemme fansen i det hele tatt... da var vi bare 800? i stavanger?


"Hjemmefordel" har jo ikke bare å gjøre med hvem publikum heier på.
Legg ned hele klubben!

Jose Arrogantio

FFK er nok favoritter ja, ikke bare har de hjemmebane, men vi har også slitt mot dem i alle tre kampene mot dem i år.

Hansakongen

Quote from: Jose Arrogantio on September 11, 2011, 11:10:50 AM
FFK er nok favoritter ja, ikke bare har de hjemmebane, men vi har også slitt mot dem i alle tre kampene mot dem i år.


Ja kanskje vi har slitt litt mot de i serien. og den treningskampen  hvor jeg mener vi tapte 3-0 mot de i spania, har skarsfjord sakt i etter kant at det var spillerene som skulle forsøke og kjøres deres opplegg uten at han skulle komme med noen innvendinger. Mener han satt på tribunen for å få et bedre innblikk i hva som skjedde på banen, og ting som kan forbedres inn mot seriestart.

olebrann3

September 11, 2011, 22:08:47 PM #122 Last Edit: September 11, 2011, 22:19:33 PM by olebrann3
Edit: feilpost

Nixon

Rød makt på Hansa

olebrann3

Leste litt feil i overskriften, trodde det sto fkh!

Nixon

Vi kommer i alle fall til å ha en uthvilt og revansjesugen midtbaneduo i denne kampen. Det er da noe.
Rød makt på Hansa

Gulløl

September 11, 2011, 22:58:00 PM #126 Last Edit: September 11, 2011, 23:00:20 PM by Gulløl
Positivt:
FFK begynner å rote seg ned i nedrykkstriden og bør ha større fokus på serien en cupen.
Torp og Austin får hvile skikkelig ut til den store semifinalen, av noen kalt den moralske finalen.

Det er bare å kjøpe billett, med samme innsats som i dag blir det er thriller. 13 billetter igjen i nettbutikken.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/vinn-tur-med-brann-til-fredrikstad/

For de som ikke har fått det med seg er det mulig å vinne en tur med Brann til Fredrikstad. Frem og tilbake samme dag/natt.
Rød makt på Hansa

kabelmann

Quote from: Gulløl on September 11, 2011, 22:58:00 PMTorp og Austin får hvile skikkelig ut til den store semifinalen, av noen kalt den moralske finalen.


Jeg tror ikke jeg har sett andre enn deg omtale det som den moralske finalen, men jeg har litt problemer med å skjønne hvorfor dette skulle være en moralsk finale.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Joda, jeg har sett andre kalle det den moralske finalen. Sikkert fordi det de to lagene med den desidert lengste og beste cuphistorien.
Rød makt på Hansa

kabelmann

Da ville jeg heller kalt det drømmefinalen e.l. (av de lagene som gjenstår), da jeg har store problemer med å se hvor det moralske kommer inn i dette :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Men er ikke drømmefinale og moralske finale to sider av samme sak i slike sammenhenger?
Rød makt på Hansa

Churchill

Drømmefinalen er Brann - Start. Walk over, med andre ord...
...we shall never surrender.

ostraume

Nei, en moralsk finale er om de to klart beste lagene møtes i semien og blir forventet storfavoritt i finalen. En drømmefinale har langt flere faktorer; historie, derby, tilskuere, poenger i matchen osv
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

uansett blir det ingen av delene, uten at Brann er med.
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: Churchill on September 12, 2011, 15:20:57 PM
Drømmefinalen er Brann - Start. Walk over, med andre ord...


Vent litt med å jinxe en evt. finale.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

September 12, 2011, 23:31:15 PM #136 Last Edit: September 12, 2011, 23:34:05 PM by Gulløl
8 dager til kampstart. Noen som har hørt om det er blitt noe avsetning av de i underkant 100 billettene som ble lagt ut til salgs sist fredag ? Tipper at Brann har minst halvparten igjen. Burde kjørt en ny markedsføring av de i forkant av FKH kampen, og at de kan kjøpes før og etter denne kampen. Markedet begynner vel å gå i metning. Noen tror muligens at det heller ikke er flere billetter å få kjøpt på Brann seksjonene siden Billettservice viser utsolgt.
http://www.brann.no/nyheter/siste-mulighet-for-billetter-til-semifinalen/

Ser at bataljonens nettbutikk har 11 billetter igjen.

Noe ledig på supporterbussene ?

Ser at begge flyavgangene Bergen - Rygge har ledig plasser fremdeles.
http://www.norwegian.no/fly/velg-flyvning/?D_City=BGO&A_City=RYG&D_Day=21&D_Month=201109&D_SelectedDay=21&R_Day=22&R_Month=201109&R_SelectedDay=22&dFlight=DY476&dFareType=RESTRICTED&rFlight=DY477&rFareType=RESTRICTED&IncludeTransit=false&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=NOK&rnd=16296&processid=54292
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

olebrann3


1908


Gulløl

September 17, 2011, 12:42:21 PM #139 Last Edit: September 17, 2011, 12:51:41 PM by Gulløl
Da er det oppkjøring og samling til neste kamp, årets hittil klart største og viktigste kamp, semifinalen mot Fredrikstad som kan bringe oss til CUPFINALEN for første gang siden 2004.

Kun litt over 4 døgn igjen, håper de fleste gleder seg noe sinnsykt til den største borteturen siden Everton kampen for 3,5 år siden. En begivenhet en absolutt ikke bør gå glipp av :).

Vi blir 1400 Branntilhengere på borteseksjonene R og S. Inkl. det som er plukket av billetter på nabofeltene T og U og ellers på Fredrikstad Stadion nærmer vi oss trolig 2000 Branntilhengere. Vi trenger ikke tvile på at det blir et helsikens liv og stemning der vi som den "12 mann" skal hjelpe Brann til CUPFINALEN 06 november.

Før kampen blir det forspill og STORT semifinaleshow fra klokken 15 på hotel Fredrikstad, tidligere omtalt her på bataljonen på nyhetssiden.

Ellers utvider "Supporterkafe 1903" uteplassen sin i denne anledning og åpner allerede kl.08.00 for Brann tilhengerene. Selger Hansa og har leid inn DJ som skal spille masse Brann sanger. Mer info tidligere i denne tråden fra daglig leder på denne serveringstedet.

Ellers ser jeg at nettbutikken til bataljonen nå er utsolgt for billetter til felt R.

Brann hadde for en uke siden i underkant av 100 billetter igjen som de selger i Brann butikken. Går ut fra de er utsolgt siden det ikke har kommet ny info siden denne infoen kom ut:
http://www.brann.no/nyheter/siste-mulighet-for-billetter-til-semifinalen/
Er det i tilfelle billetter igjen går jeg ut fra at Brann er raske med å legge ut info om det.

Er det helt umulig å få tak i mer billetter på Brann feltene R og S er det et godt alternativ på felt T ved siden av der billettservice nå oppgir at det er 20 billetter igjen
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Håper på dette laget:

Piotr - Fakiri, Zsolt, Yaw, Sævarsson - Austin, Torp - Gustav, Haugen, Bentley/Larsen - Ojo
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

September 17, 2011, 20:33:52 PM #141 Last Edit: September 17, 2011, 20:36:00 PM by Gulløl
Lasse Staw med stor keepertabbe i 0-1 tapet mot Molde i dag. Trolig en keeper med en smule dårlig selvtillit Brann spillerne skal skyte på i semifinalen, ikke en ulempe.
En keeper som har sine største ferdigheter på streken men kan være usikker i feltet.

For FFK var dagens kamp viktigere en onsdagens semifinalekamp mot Brann sa de før kampen. Med dagens tap er de nede i nedrykks gjørma og tenker nok mer serie en cup.

FKK har nå ikke vunnet i serien siden 18.juli. Ja det var mot Brann, 4-2 seier.

FFK har på de 6 siste kampene,  1 uavgjort og 5 tap.

Dette var FFKs femte hjemmetap denne sesongen.

FFK er på 15 plass på formtabellen, Brann er på 8 plass.
http://fotball.bt.no/eliteserien/index.jsp?stats=true&type=seasonformtable

Brann møter en klubb i negativ trend på onsdag, men klubben har et godt tak på Brann så det er vel en åpen kamp med 50/50 sjanse for seier til begge lag. Eller hva sier dere ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Føler det ofte er laget som sliter og som er i motbakke som kommer best ut av sånne kamper! Har bare ett eksempel og det er Birmingham. De ville ikke være med i EL, men likevel kvalifiserte de seg, dog med en del andre spillere som spiller nå. Fordi de satser på opprykk er EL en negativ ting for dem.

Om de slår Brann vil de jobbe på seg selvtillit og kanskje redde seg ut av nedrykssonen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Jeg tror det er bra for semifinalen sin del at Fredrikstad tapte. Da fortsetter de i den vonde trenden.

Noen som har oversikt over karantener til denne kampen? For begge lag?
Tren på langskudd

Markmus

Fortsetter den vonde trenden? Det er jo mot Brann det snur. Som alltid.

Og Staw vil selvfølgelig stå sitt livs kamp i buret.
Ka du ve?


Utmedsnolken

Er ingenting som er mer norsk enn at nedrykkslag havner i cupfinalen
"og der snubler Sæternes igjen"

eivhelle

Celso Borges var elendig i kampen mot Molde så vi ligger nok an til nok et hattrick mot Brann.

Ellers er det utrolig hvor mye tur Molde har hatt denne sesongen. De var ikke spesielt gode hverken mot FFK eller Brann, men fikk like herlig med seg 4 poeng først og fremst pga to keepertabber.

Men jeg har god tro på at Brann kan vinne dette her. Vi kan stille med vårt beste lag, har god flyt og ikke minst to tap å revansjere fra tidligere i sesongen. Og siden det er godt håp om cupfinale kan det være verdt å nevne at Daffy lover cupfinalebilletter til alle som er Brannmedlem pr. 20. september. Så det koster 400 kr å sikre seg plass.

Nixon

Quote from: eivhelle on September 18, 2011, 08:29:28 AMOg siden det er godt håp om cupfinale kan det være verdt å nevne at Daffy lover cupfinalebilletter til alle som er Brannmedlem pr. 20. september. Så det koster 400 kr å sikre seg plass.


Tåpelig! Brann burde heller skrape sammen flest mulig billetter til å belønne de som har partoutkort på Stadion. Ikke legge opp til at folk som ikke går på Stadion skal karre til seg en cupfinalebillett.
Rød makt på Hansa

Go Up