• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FFK -Brann (semifinale), onsdag 21 sept., kl.20.00

Started by Gulløl, August 24, 2011, 11:28:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3


krøvel vellevold

NRKs Knut Nesbø sa etter semien at den stemningen vi lagde hadde han ikke hørt maken til på en norsk fotballbane siden vi vant serien.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on September 24, 2011, 17:24:17 PM
NRKs Knut Nesbø sa etter semien at den stemningen vi lagde hadde han ikke hørt maken til på en norsk fotballbane siden vi vant serien.


Ja, det var rått. Og som jeg skrev tidligere i tråden hadde formannen i Fredrikstad sagt under kampen at det var akkurat som det var de som hadde bortebane.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on September 24, 2011, 17:24:17 PM
NRKs Knut Nesbø sa etter semien at den stemningen vi lagde hadde han ikke hørt maken til på en norsk fotballbane siden vi vant serien.


Uten tvil, det var 07-nivå over stemninga i Fredrikstad.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on September 24, 2011, 19:08:50 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 24, 2011, 17:24:17 PM
NRKs Knut Nesbø sa etter semien at den stemningen vi lagde hadde han ikke hørt maken til på en norsk fotballbane siden vi vant serien.


Uten tvil, det var 07-nivå over stemninga i Fredrikstad.


Burde være sånn stemning på hver hjemmekamp.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

TheRock

Tydelig at stemningen tar seg opp når alle de syngende er samlet på et felt, og ikke spredd rundt omkring på hele Frydenbø. Jeg kan i hvert fall ikke si at jeg tok i noe mer enn hva jeg vanligvis gjør...

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on September 24, 2011, 22:04:31 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 24, 2011, 19:08:50 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 24, 2011, 17:24:17 PM
NRKs Knut Nesbø sa etter semien at den stemningen vi lagde hadde han ikke hørt maken til på en norsk fotballbane siden vi vant serien.


Uten tvil, det var 07-nivå over stemninga i Fredrikstad.


Burde være sånn stemning på hver hjemmekamp.


Egentlig ikke, for da hadde vi aldri snakket om topper som dette. Men at vi burde hatt et høyere nivå generellt er det liten tvil om.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: TheRock on September 24, 2011, 23:32:48 PM
Tydelig at stemningen tar seg opp når alle de syngende er samlet på et felt, og ikke spredd rundt omkring på hele Frydenbø. Jeg kan i hvert fall ikke si at jeg tok i noe mer enn hva jeg vanligvis gjør...


Nei, enig i det. Og så har det en del å gjøre med tribunen. Det er ikke tilfeldig at det som regel er veldig bra stemning i Fredrikstad. Lyden blir på tribunen på en helt annen måte enn i Bergen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Jeg er enig i det dere sier her, men lydtrykket vi skapte var ikke høyere enn i Bergen. Vi får jo til mye mer trøkk i lydtoppene våre på Stadion. Det var det jeg savnet der nede, for jeg følte vi var mange, men vi fikk ikke til at det runget skikkelig, men så var vi på bortebane :) Det var jævlig gøy iallefall!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Det har nok med antall å gjøre. På lydtoppene på Stadion er det flere som synger med.|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Quote from: Klaus_Brann on September 25, 2011, 14:52:21 PM
Det har nok med antall å gjøre. På lydtoppene på Stadion er det flere som synger med.|


Akkurat. Så selv om vi sto mange samlet, så er det en forskjell til hjemme fordiom. Det var poenget mitt.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

nummer9

Finnes det noe fornuftig sammendrag fra denne kampen på nett? Var i utlandet da den ble spillt, så fikk ikke sett den. Skulle gjerne sett et sammendrag som har med litt mere enn bare målene :)

Gud


Klaus_Brann

Quote from: nummer9 on September 25, 2011, 18:13:43 PM
Finnes det noe fornuftig sammendrag fra denne kampen på nett? Var i utlandet da den ble spillt, så fikk ikke sett den. Skulle gjerne sett et sammendrag som har med litt mere enn bare målene :)


Brann.no har vel også et greit sammendrag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up