• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stabæk-Brann 21 august kl 2000

Started by branngirl85, August 09, 2011, 16:25:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

branngirl85

Ser vi ikke er velkomne på Onkel Blå, utrolig dumt!
Men hva med å høre med Joe`s der vi var tidlegere i år når vi var på Engen kampen?

stig

Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Hvorfor er man ikke velkomne på Onkel?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on August 10, 2011, 01:47:13 AM
Hvorfor er man ikke velkomne på Onkel?


Fordi alle Brann-supportere og alle bergensere stod bak angrepet på bussen deres. På samme måte som at alle i Oslo stod bak... ja dere vet...
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on August 10, 2011, 05:54:13 AM
Quote from: Klaus_Brann on August 10, 2011, 01:47:13 AM
Hvorfor er man ikke velkomne på Onkel?


Fordi alle Brann-supportere og alle bergensere stod bak angrepet på bussen deres. På samme måte som at alle i Oslo stod bak... ja dere vet...


Så fornuftig. Slik strekker man ut ei hånd og setter ein strek over kjipe episoder som ikkje eingang har relevans. Sjå mot Bærum, moralens høyborg og eit opplyst fyrtårn i ein verden av egoisme, kynisme og generalisering. Kudos til pannebånda.
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on August 10, 2011, 08:11:53 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 10, 2011, 05:54:13 AM
Quote from: Klaus_Brann on August 10, 2011, 01:47:13 AM
Hvorfor er man ikke velkomne på Onkel?


Fordi alle Brann-supportere og alle bergensere stod bak angrepet på bussen deres. På samme måte som at alle i Oslo stod bak... ja dere vet...


Så fornuftig. Slik strekker man ut ei hånd og setter ein strek over kjipe episoder som ikkje eingang har relevans. Sjå mot Bærum, moralens høyborg og eit opplyst fyrtårn i ein verden av egoisme, kynisme og generalisering. Kudos til pannebånda.


Og spesielt latterlig blir det med tanke på hva slags ting som har skjedd i nabolaget deres i mellomtiden.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on August 10, 2011, 09:24:21 AMOg spesielt latterlig blir det med tanke på hva slags ting som har skjedd i nabolaget deres i mellomtiden.


Hvor lenge skal den tragedien brukes til å lage kunstige vennskap mellom supportergrupper?
Rød makt på Hansa

Lister

Men tenk så mye kjærlighet alle supportergruppene må ha til hverandre, når en mann kan ha så mye hat.
Guinness - Makes you drunk

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on August 10, 2011, 09:43:04 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 10, 2011, 09:24:21 AMOg spesielt latterlig blir det med tanke på hva slags ting som har skjedd i nabolaget deres i mellomtiden.


Hvor lenge skal den tragedien brukes til å lage kunstige vennskap mellom supportergrupper?


Er ikke det det er snakk om. Men man skulle jo tro at folk hadde fått annet å tenke på enn at en eller annen tulling kastet stein på bussen deres.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on August 10, 2011, 10:09:13 AM
Jeg skjoenner dem godt.


At de syntes det var ubehagelig/uhyggelig? Ja.
At de skal legge alle Brann-supportere / bergensere for hat pga en tilfeldig fyr som vi ikke har noe å gjøre med? Nei.
Legg ned hele klubben!

ostraume

At de ikke gidder å ha en masse skrålende fulle Brann-fans på sin egen pub? Full forståelse.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

De har da giddet det i mange år, så det er nok ikke det som er grunnen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

thesevs

Er vel ikke verdens undergang om en ikk får sitte på samme pub som hjemmesupporterne. Er ikke teambuilding en skal drive med. Bare å finne et annet vannhull på veien til....
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Morkel

Personlig foretrekker jeg en pub i Oslo med Hansa øl og Brannsanger fremfor Onkel Blaa uansett så det burde være grei skuring. Så hvorfor skal vi gidde å bruke tid på reise inn til Bekkestua også dra over Lysaker til Fornebu (som tar 1t 15min) når vi bare kan sette oss på 31 bussen rett til Fornebu(som tar 20min). Bussen går forøvrig også 500 meter fra Joes.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Morkel

Quote from: Klaus_Brann on August 10, 2011, 18:42:16 PM
1 15 min?! Hvis man går kanskje.


Nå tok jeg utgangspunkt i at alle reiser om Oslo, så merk deg at jeg slo sammen totalen Oslo-Bekkestu-Fornebu, mulig det går litt raskere nå enn når jeg bodde i Bærum når en reise Oslo-Bekkestua tok 40 min og Bekkestua-Fornebu tok ca 35 min. Det er uansett ikke så nøye hadde nok hengt med til Bekkestua hvis vi var velkomne og det var det flertallet ønsket, men jeg synes uansett det er litt pes å reise helt ut dit bare for å gå på en middelmådig pub for så å reise tilbake m/bussbytte. Dette blir uansett ikke noe problemstilling etter i år siden Stabæk ikke klarer å holde på gymsalen sin.

Klaus_Brann

Når de spilte på Nadderud var det gjerne mer naturlig, men nå er det egentlig ett fett hvor man varmer opp, siden det er ca. like langt, men uansett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Det er nok ikke sånn at Stabæk fansen bare ser på den ene siden når Brann supporterne ikke får komme inn på puben deres. De tenker også på Brann supporternes sikkerhet. Er helt sikkert noen Stabæk fans som vil ta litt hevn.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Hvorfor i alle dager skulle de det? Akkurat som om dette er noe vi står felles bak. Jeg gir meg ende over.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

Ondo fikk rødt idag, dette er vel positive saker for vår del

Lasaron

Så vidt jeg kan se fikk Jørgen Hammer, midtstopperen, sitt tredje gule og må vel da også stå over.
Tren på langskudd

Nixon

Vi skal være glad for at Viking-kampen ikke er en midtukekamp og at det er en hel uke til Stabæk-kampen. Nå er det mange slitne Brannspillere utpå der.
Rød makt på Hansa

roaldinho

Quote from: Nixon on August 14, 2011, 21:07:25 PM
Vi skal være glad for at Viking-kampen ikke er en midtukekamp og at det er en hel uke til Stabæk-kampen. Nå er det mange slitne Brannspillere utpå der.


Nøff flytter den sikkert til onsdag/torsdag i morgen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

Jeg mener fortsatt denne kampen må brukes til å hvile spillere med mye belastning. Jeg tenker da på Mjelde, Ojo og Torp. Kanskje Fakiri også. Og Bentley må selvsagt også hvile.

Piotr
Birkir - Zsolt - Kalv - Holmvik
Austin - Haugsdal
Haugen - Guastavino - Larsen
Labukas

Hvem vet, kanskje Birkir, Zsolt og Guastavino også er slitne, men da må vi gjøre dette over to kamper.
Tren på langskudd

Spelaren

Kvile? Det er jo ei heil veke til denne kampen her. Ingen trenger å kvile i den.
Gå av.

Hatleking

Quote from: Spelaren on August 14, 2011, 22:10:49 PM
Kvile? Det er jo ei heil veke til denne kampen her. Ingen trenger å kvile i den.


Eg synst at Ojo spesielt har sett trøytt ut. Eg ville ha starta med Labbetuss i neste kamp i tillegg til Haugen.

Klaus_Brann

En ukes restitusjon bør være mer enn nok.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

      Piotr
Sæv - Zsolt - Kalvenes - Fakiri
       Austin - Torp
Gustav - Haugen - Holmvik
            Ojo


roaldinho

Quote from: krakra on August 14, 2011, 23:31:49 PM
      Piotr
Sæv - Zsolt - Kalvenes - Fakiri
       Austin - Torp
Gustav - Haugen - Holmvik
            Ojo




Enig med dette laget!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

ostraume

Vil dere virkelig trekke G ut igjen på kant slik han har herjet i midten (OM) i sommer?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lister

Bare fordi det er startoppstillingen så er det ikke gitt at de spiller slik hele kampen, eneste som er gitt er at Holmvik nok ikke bytter side, ellers kommer nok både Haugen og Gustav til å løpe ganske fritt hvis de begge får frie offensive roller.
Guinness - Makes you drunk

stig

Bli med til Stabæk. Brann har sikkert nullstilt seg allerede,  og nå er det vi supportere som må rette fokus mot seriekampen mot et Stabæk lag i form. Lettkjøpte seire i cupen gir ikke gullgaranti. Vi må ha serien å falle tilbake på, slik at en normalt sett nitrist november kan bli en euforisk parademarsj.

Vår faste sjåfør har fått mange henvendelser om tur, men vi trenger en del konkrete påmeldte for å ikke måtte avlyse.Kjøp tur nå og vær med på nok et eventyr. Gu` kor herlig det er å være Brannsupporter. 
Nettsideansvarlig

Odding

Går ut i fra at "Vi har egen stadion" tifo er med på turen?
Sportsklubben Brann er ein diagnose.
Ein nervrose, ein manisk depressiv liing.

Spelaren

Gå av.

Torvanger

Brann bør kjøre 4-4-2 mot Stabæk, med Labukas og Ojo på topp.

Gulløl

August 16, 2011, 11:29:04 AM #36 Last Edit: August 16, 2011, 11:37:39 AM by Gulløl
Stabæk supporterne sin kamptråd(link). Mye statistikk i åpningsinnlegget. Registrer også at Stabæk har to spillere som må stå over med for mange gule kort og rødt kort. Jørgen Hammer som er forsvarsspiller har spilt alle kampene i år og vil sikkert bli savnet. Gilles M'bang Ondo er ikke en like sentral spiller, har 8 kamper fra start og har en god del innhopp. Stabæk har klart seg greit uten Veigar Pall Gunnarsson etter at han ble solgt, men en kan jo håpe på at de merker savnet av han mot Brann.
http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=6327
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on August 16, 2011, 11:19:07 AM
Brann bør kjøre 4-4-2 mot Stabæk, med Labukas og Ojo på topp.


Enig i det. Masse power på topp og knuse de i senk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Red Rabitt

Quote from: Lasaron on August 14, 2011, 22:08:01 PM
Jeg mener fortsatt denne kampen må brukes til å hvile spillere med mye belastning. Jeg tenker da på Mjelde, Ojo og Torp. Kanskje Fakiri også. Og Bentley må selvsagt også hvile.

Piotr
Birkir - Zsolt - Kalv - Holmvik
Austin - Haugsdal
Haugen - Guastavino - Larsen
Labukas

Hvem vet, kanskje Birkir, Zsolt og Guastavino også er slitne, men da må vi gjøre dette over to kamper.



Kvile?! Er jo nesten seriefinale for å regne, da med forbehold om at Molde kollapsen fortsetter og at Brann og Stabæk fortsetter storspillet. Det lukter nemlig gull både her og der;)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Gulløl

August 16, 2011, 16:49:16 PM #40 Last Edit: August 16, 2011, 16:52:06 PM by Gulløl
Merker at det siste par dager ihvertfall lukter gullfeber rundt Brann igjen, entusiasmen er på vei tilbake. Blir det seier mot Stabæk blir det festaften fredag 26 august mot Tromsø med stinn brakke på Stadion. Billettsalget til Tromsø kampen starter forresten i morgen kl.10, det er bare å være klar og hamstre billetter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Jeg tror neppe at folk flest lukter noe gull. Jeg tror vi skal kjempe hardt for en medalje i det hele tatt når de andre lagene har hatt sine hengekamper. Så selv med seier mot Stabæk tviler jeg på stinn brakke mot Tromsø.

Har Brann i det hele tatt spilt 4-4-2 i år? jeg vet ikke helt om de bør innføre noe helt nytt nå. Selv om vi alle har mange gode minner med 4-4-2, og det er vel tross alt det Brann har spilt mest de siste årene.
Rød makt på Hansa

JørnAE

vi må ikke begynne å drømme fgor mye om hverken gull eller annen medalje. Heller ikke cupfinale.
Vi må fortsette å ha beina på jorden og ta en kamp av gangen.
Det er pottetett i toppen og et tap mot Stabæk kan medføre at vi vinker farvel til medaljer.
Nærliggende er det å tro vi taper i gymsalen.
Er som jeg har vært stort sett i hele år:
Forsiktig pessimist men alltid optimist :)
Stiller iallefall i gymsalen og takk alle makter for at det (forhåpentligvis) blir siste gang vi er der.
Forferdelig å bivåne en fotballkamp med de rammene...
Da sees vi på Joes først da :)

oslo øst

tar heller gymsalen enn nadderud , har du noengang stått i svingen der ?? høydepunktet der i fra er når vi EIDE nadderud , tror det var i 97 vi feira sølvet det var tider det , mener det var siste seriekamp det året . får håpe det løser seg for stabæk anng. telenor arena , nadderud nei takk


har ett spørsmål til bataljonen     blir det bestilt busser fra joes bar på søndag til telenor arena , det gjør det enklere for mange , betaler gjerne noen kroner .    det er jo ikke så mange år siden frode hellebø styra med dette for at vi skulle komme oss til ullevål fra saras telt

Klaus_Brann

Heldigvis fikk vi plasser på langsiden de siste årene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


stig

Nettsideansvarlig

Markmus

Tror ikke linje 31 stopper i Bærum på sin tur mellom Varden og Lægdene ;)
Ka du ve?

Speedy

Quote from: Gulløl on August 16, 2011, 16:49:16 PM
Merker at det siste par dager ihvertfall lukter gullfeber rundt Brann igjen, entusiasmen er på vei tilbake. Blir det seier mot Stabæk blir det festaften fredag 26 august mot Tromsø med stinn brakke på Stadion. Billettsalget til Tromsø kampen starter forresten i morgen kl.10, det er bare å være klar og hamstre billetter.


For min del  er sjansene for Brann etter endt sesong:

1. plass  : 10pst
2-3. Plass: 65pst
4-8. plass: 25pst

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Northside


Go Up