• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny i Bataljonen!

Started by decn, August 08, 2011, 17:08:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

decn

Heisann. Jeg er en ivrig Brann-supporter, som nå flytter fra sørlandet til Bergen, for så å ta del i Bataljonen. Har dere noen tips/triks til hvordan jeg kan sette meg bra inn i kjernen? :)

dons599

Gå på stadion og syng:) Få med deg folk du kjenner, og gå på stadion.....

skuteviken

Quote from: decn on August 08, 2011, 17:08:46 PM
Heisann. Jeg er en ivrig Brann-supporter, som nå flytter fra sørlandet til Bergen, for så å ta del i Bataljonen. Har dere noen tips/triks til hvordan jeg kan sette meg bra inn i kjernen? :)


Brann-miljøet er veldig mangfoldig, så det spørs litt hvordan du er som type og.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Nixon

August 08, 2011, 18:48:20 PM #3 Last Edit: August 08, 2011, 19:56:26 PM by Nixon
Men han spør etter kjernen. Det må da være den litt slitne gjengen som henger på Fotballpuben!:)
Rød makt på Hansa

decn

hehe. Nei, det som er problemet er at jeg så å si flytter alene til Bergen, de få jeg kjenner er ikke brannfans, så jeg får vell bare smekke meg inn på stadion å bli kjent med folk! :P

Lister

Guinness - Makes you drunk

Onside !!!

Nå er vel stort sett vi ganske lett å bli kjent med.. Kjøp deg en billett på nedre frydenbø og still deg med noen som synger, det funker nok greit :)

Spelaren

Intelligensiaen befinner seg heilt klart her inne :) .
GÃ¥ av.

dudo

Quote from: Spelaren on August 08, 2011, 23:04:34 PM
Intelligensiaen befinner seg heilt klart her inne :) .



Vi som kan skrive?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Ja. Analfabetene er ikke her.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

abe78

Tror det er et godt tips å dra på borteturer. Om du i tillegg har en fetish for statistikk så kan du henge deg på Krøvel! :)
.og husk!

Markmus

Quote from: decn on August 08, 2011, 17:08:46 PM
Har dere noen tips/triks til hvordan jeg kan sette meg bra inn i kjernen? :)


Skal du sette deg inn i kjernen bør du nok heller dra til Lerkendal ;)
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on August 11, 2011, 15:23:32 PM
Quote from: decn on August 08, 2011, 17:08:46 PM
Har dere noen tips/triks til hvordan jeg kan sette meg bra inn i kjernen? :)


Skal du sette deg inn i kjernen bør du nok heller dra til Lerkendal ;)


Da er det vel Kjernen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Ka du ve?

Lister

He is technically correct, the best kind of correct.
Guinness - Makes you drunk

Erlend

Still deg opp på Stadion, snu deg mot sidemannen og start en diskusjon om den felles interessen alle har: Fotball

Go Up