• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Viking, NY DATO: onsdag 3.august kl.19 (TV2)

Started by mbersve, July 19, 2011, 12:24:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Red Rabitt

Quote from: dudo on July 23, 2011, 11:23:08 AM
Skal vi hedre nasjonalisten med nasjonalsangen?


Det handler om å vise solidaritet med bruk av nasjonalsangen.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Er forøvrig en flott ide som garantert vil bety noe for sørgende personer landet over.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Ricky

Quote from: Nixon on July 23, 2011, 08:25:13 AM
Da skal det være bekreftet at alle kamper i de øverste divisjonene er avlyst denne helgen.


Fornuftig løsning, selv om større idrettsarrangementer tradisjonelt har vært en fin "overgang" til dagliglivet igjen etter hendelser som denne. Men søndag kommer nok en dag eller to for tett på..

I en bisetning må det jo også nevnes at Guastavino dermed utrolig nok fikk oppfylt ønsket sitt om at NFF skulle utsette Brann-kampen. Det gav vel temmelig høye odds for to dager siden..

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SK

July 23, 2011, 23:41:58 PM #54 Last Edit: July 23, 2011, 23:46:04 PM by SK
Leste noe om at Uruguay spilte Copa America-finale samtidig.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Mod har allerede endret navnet på tråden, men for at alle skal få det med seg legger jeg det inn som et innlegg også. Kampen blir spilt onsdag 3. august klokken 19.00 og blir vist på TV2.
Rød makt på Hansa

Nixon

En fordel med utsettelsen er at vi nå har flere spillere kampklare enn dersom den hadde blitt spilt på søndag.
Rød makt på Hansa

Erlend

Antar det er bare å stille på Stadion med billetten vi kjøpte opprinnelig?

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Don Kvalheim

En fin markering hadde vert å byttet ut "Nystemten" med "Ja Vi Elsker" før kampen. Hadde og vert flott om så mange som mulig hadde stått med Roser rundt om på stadioen.

thesevs

Quote from: Don Kvalheim on July 28, 2011, 15:39:47 PM
En fin markering hadde vert å byttet ut "Nystemten" med "Ja Vi Elsker" før kampen. Hadde og vert flott om så mange som mulig hadde stått med Roser rundt om på stadioen.


"Ja vi elsker" synes jeg passer inn etter 1 minutts stillhet..
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Klaus_Brann

Håper vi får se Kristoffer Larsen i denne kampen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Quote from: thesevs on July 28, 2011, 15:47:32 PM
Quote from: Don Kvalheim on July 28, 2011, 15:39:47 PM
En fin markering hadde vert å byttet ut "Nystemten" med "Ja Vi Elsker" før kampen. Hadde og vert flott om så mange som mulig hadde stått med Roser rundt om på stadioen.


"Ja vi elsker" synes jeg passer inn etter 1 minutts stillhet..


Er ikke vi ferdig med Ja vi elsker og stillhet nå? Skal vi gjøre det i andre serierunden og?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

thesevs

Quote from: skuteviken on August 01, 2011, 13:27:19 PM
Quote from: thesevs on July 28, 2011, 15:47:32 PM
Quote from: Don Kvalheim on July 28, 2011, 15:39:47 PM
En fin markering hadde vert å byttet ut "Nystemten" med "Ja Vi Elsker" før kampen. Hadde og vert flott om så mange som mulig hadde stått med Roser rundt om på stadioen.


"Ja vi elsker" synes jeg passer inn etter 1 minutts stillhet..


Er ikke vi ferdig med Ja vi elsker og stillhet nå? Skal vi gjøre det i andre serierunden og?


Blir aldri ferdig med 22.07.11.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

skuteviken

Quote from: thesevs on August 01, 2011, 13:37:47 PM
Quote from: skuteviken on August 01, 2011, 13:27:19 PM
Quote from: thesevs on July 28, 2011, 15:47:32 PM
Quote from: Don Kvalheim on July 28, 2011, 15:39:47 PM
En fin markering hadde vert å byttet ut "Nystemten" med "Ja Vi Elsker" før kampen. Hadde og vert flott om så mange som mulig hadde stått med Roser rundt om på stadioen.


"Ja vi elsker" synes jeg passer inn etter 1 minutts stillhet..


Er ikke vi ferdig med Ja vi elsker og stillhet nå? Skal vi gjøre det i andre serierunden og?


Blir aldri ferdig med 22.07.11.


Det er ikke meningen å høres ut som et ufølsomt svin, bare konstanterer at jeg syns det holder med at fotball-Norge viste respekt med stillhet i første serierunde.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

abe78

.og husk!

skuteviken

August 01, 2011, 17:58:09 PM #67 Last Edit: August 01, 2011, 18:02:33 PM by skuteviken
Quote from: abe78 on August 01, 2011, 16:08:33 PM
Artig avatar du har... Rimelig upassende


Like upassende blir det når folk misbruker det norske flagget til sin høyreekstreme-agenda. Det er et bilde av St George's Cross, men i lys av det som har skjedd så endrer jeg denne nå.

Det er forresten ikke slik at jeg ikke har vist min respekt for det som har skjedd, jeg har vært blant de som har markert dette på min måte som mange andre. Det og overdrevent skulle lage til samlinger hele tiden og la det påvirke samfunnsgangen vil jeg påstå er å la Breivik vinne frem med sin agenda.

Dette er forresten way off-topic.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Han vinner jo ikke frem med sin agenda ved at vi viser at vi står sammen med resten av landet ved å synge nasjonalsangen, og det påvirker ikke samfunnsgangen negativt, heller motsatt.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2011, 18:29:42 PM
Han vinner jo ikke frem med sin agenda ved at vi viser at vi står sammen med resten av landet ved å synge nasjonalsangen, og det påvirker ikke samfunnsgangen negativt, heller motsatt.




Da misforstår dere hva jeg sier, poenget mitt er at alle kampene i denne runden som var, markerte dette, og det var verdig. Skal vi gjøre det neste runde og, som får vår del kommer på onsdag? Nå var ikke dette noe stor kommentar eller greie for meg. Kjør gjerne 1 minutt stillhet og nasjonalsangen, det blir da omtrent 5. eller 6. gang siden det skjedde jeg har vært med på en slik markering.

Markeringen som var på Torgallmenningen var veldig verdig, samme var det at vi markerte det i første serierunden etter hendelsen. Man kan jo si at det er et poeng at det er vår første hjemmekamp siden det skjedde gjerne.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Det er ingen krise for meg om det ikke gjøres, men tenkte det samme som du sier, at det er vår første hjemmekamp, og da har vel de fleste lag gjort det hjemme etter denne.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Dette er jo også kampen som ble utsatt etter at det skjedde. Så jeg syns det er greit å ha en markering her også. Jeg syns også det er ok at "alle" lagene får ha en markering på hjemmebane.

Nightfox

Dersom vi skal ha et minutts stillet for selve 22.07.11 synes jeg det blir litt overkill siden det er gjort før, men dersom vi skal ha et minutts stillhet for hordalendingene som gikk bort synes jeg det er greit...


krakra

Blir spennende å se om noen av nykommerne får vise seg fram. Både Maxi, Tadas og Larsen kan få sine debuter. Tror ikke noen går rett inn i førsteelveren, så vi får neppe se alle tre, men tipper at Tadas kommer innpå og håper at vi får se Larsen også.

1908

Syns det er greit at alle lag får 1 min stillhet på sine hjemmebaner.. Men noe mer enn det blir for dumt....

nero

Har Sæternes scoret mot andre enn Brann i år?
Lions led by donkeys.

dex1974

Du mener vel scorer Sæternes mot andre enn Brann i år?
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

nero

Quote from: dex1974 on August 02, 2011, 10:56:35 AM
Du mener vel scorer Sæternes mot andre enn Brann i år?


Ja, det var vel egentlig det jeg mente, ja.
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Vi slapp i hvert fall at Viking scoret sitt 2000. toppseriemål mot oss.
Legg ned hele klubben!

Jose Arrogantio


krakra

Latterlig! De har vært klare i flere uker og det er tre dager siden vinduet åpnet(i morgen). Hva er det NFF driver med? I Larsens tilfelle er det jo ikke snakk om annet enn en proffkontrakt. Det er ingen overgang engang.

Markmus

Om det er NFF som somler, så bør de bare tillate at Brann bruker spillerne. Om det er Brann som somler, så sier jeg bare: faen ikke overrasket.
Ka du ve?

Hansakongen

Ser ut som at det blir fÃ¥ viking supportere pÃ¥ tribuen. De klaget pÃ¥ forkort varsel før kampen ble lagt til ny spille dato.  SÃ¥ er spørsmÃ¥let hvordan var belegget pÃ¥ bÃ¥ten til stavanger pÃ¥ torsdags kampen vi hadde der i juni? nesten full eller? var dette et stort taps prosjekt?

http://vikinghordene.com/news.php?id=60

stig

Båten til Stavanger hadde 76 passasjerer ut av 96 mulige. Da åpnet vi også for ikke medlemer for å fylle opp, men har ikke tall på hvor mange det bidro med.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

RBKs CL-kval-kamp begynner ca 15 minutter ut i 2.omg. i morgen. Jeg blir sur hvis speaker sier RBK har tatt ledelsen, og publikum JUBLER...
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

Quote from: krøvel vellevold on August 02, 2011, 16:47:45 PM
RBKs CL-kval-kamp begynner ca 15 minutter ut i 2.omg. i morgen. Jeg blir sur hvis speaker sier RBK har tatt ledelsen, og publikum JUBLER...


Har du feberfantasier nå? RBKmål har vel aldri blitt møtt med applaus på stadion
"og der snubler Sæternes igjen"

Falkman

Quote from: Utmedsnolken on August 02, 2011, 18:37:08 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 02, 2011, 16:47:45 PM
RBKs CL-kval-kamp begynner ca 15 minutter ut i 2.omg. i morgen. Jeg blir sur hvis speaker sier RBK har tatt ledelsen, og publikum JUBLER...


Har du feberfantasier nå? RBKmål har vel aldri blitt møtt med applaus på stadion


syns ikke det er noe merkelig  med det Krøvel skriver i det hele tatt. Det finnes da nok av dem som gÃ¥r pÃ¥ stadion som synes det er stas at "hele Norges RBK" gjør det bra i Europa. uforstÃ¥elig nok.

dudo

Jeg blir sur hvis speaker i det hele tatt refererer fra noe fra RBK-kampen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Yngve


Falkman

Quote from: Yngve on August 02, 2011, 19:42:04 PM
Einig med Dudo her.

Drit no vel i rbk.


hvis Arne Tvedt, eller hva det nå var han het, fremdeles var speaker, kunne det fort ha skjedd. men Remi vet selvsagt bedre.

Nixon

Slapp av, Remi kommer bare til å si noe når bartepakket ligger under. Han er en av oss, og som Falkman sier, han vet bedre!
Rød makt på Hansa


abe78

Satser på at vi knuser rekorden fra 83 i dag!
.og husk!


Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Selvfølgelig får ikke Haugen starte, og selvfølgelig er både Larsen og Barmen vraket. Hadde vært overraskende hvis snakket om å satse på talentene fortsatt hadde hatt noen troverdighet, men den har vel forsvunnet for lenge siden.

Dog flott at Skarsfjord endelig vraker Bentley, selv om det ikke er lenge siden han sto å forsvarte sin ubegrensete tillitt til Bentley med at det begynte å lønne seg og at Bentley hadde spilt bra. Tipper en begrenset Holmvik vil være omtrent tre ganger så god.

bernu

PÃ¥'an igjen med sutring....
Hvor mener du Haugen skulle spilt da ? Skal vi flytte Gustav vekk fra plassen han endelig blomstrer på ? Skal Haugen spille ving ? Vi har et lag som fungerer og vinner kamper. Det er det som teller.
Og mener du seriøst at Larsen og Barmen burde gått rett inn på benken ?
HANSA - Z

krakra

Ja, jeg mener Haugen kunne spilt på vingen. Jeg tror også Guastavino kunne spilt like bra på kanten.

Og ja, jeg mener Larsen burde gått rett inn på benken. Hans innhopp mot Sogndal var jo bedre enn noe av det Bentley har levert for Brann.

bernu

Du lever jo i en fantasiverden.
Og nei, Gustav spiller ikke like bra på kant. Det har vi da sett soleklart nå i sommer.
HANSA - Z

Go Up