• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

PFO

Started by hjallisen, October 28, 2003, 09:50:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hjallisen

PFO åpner for spill for Brann igjen... Han e svært så besluttsom den karen der ja... :lol:

fyttehelsikkeatdenmannenikkekanfårævenigirogbestemmesegkorhanvilspille!! :D
ed beina plantet på bakken

Christian

Sant sant.

Det hele utvikler seg jo til rene farsen. No er jo agenter og rådgivere òg lei av vinglingen.
Men jøss; han må gjerne bli i Brann en sesong til. Litt liv og røre er jo greit å ta med, no når Brann har fått så god orden ellers ;)

jinxter

Tja, så lenge han vingler riktig vei, så er det jo greit. Håper Brann for signert med ham snart, for han har absolutt vært bra i år. Vi har jo ikke akkurat haugevis av spissalternativer, og med mindre vi får tak i 3 nye spisser, så trenger vi PFO på laget. Han og Winters er vel omtrent like gode, og kan gi hverandre god konkurranse om den ene spissplassen. Begge bør ikke spille samtidig.

Xminator


svennsi10

Jaja.. Viser seg nok engang at mannen ikkje helt vet ka han vil..
Kanskje agentene har lovet ham gull og grønne skoger, hvis han skifter klubb??.. Tviler på om han får det i VIF..

La mannen få fred, få ham til å skrive under kontrakten med Brann, så kan han begynne å konsentrere seg med å spille ball igjen.. :shock:
lsker Brann!

Suppesupporter

Sånne spillere som PFO synes jeg ikke klubben skal bruke noe mer tid på. Han er like vinglete i valg av klubb som han er på banen. Sats på noen andre spørr du meg... :lol:

Stoffi

Og vinglepetter slår til igjen. Leste nettopp at han skal i samtaler med Vålerengen. Seriøst, akkurat nå, så begynte jge å hate PFO igjen, han får faen med bestemme seg.


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article782837.ece
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

jinxter

Heh, seriøst?
Begynner å lure litt på den karen.
Trodde han hadde skjerpet seg når jeg hørte Kjenner ikke ville leke med ham mere, men men.. :(

Stoffi

Han trodde Engen skulle rykke ned, men nå rykker de ikke ned mer. De er vel et bedre utstillingsvindu for han.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

megleren

Jeg for min del håper at Vålerengen ikke tilbyr mannen kontrakt. Nå har han vært i møte med Odd og pratet med Lyn og nettopp nevnte Vålerengen. Mannen ønsker seg mer lønn enn det Odd tilbød han og de trakk seg. Ikke PFO. Han prøver i mine øyne å få lønnen sin opp. Det beste som kunne hende er at han måtte be om ny kontrakt med Brann og at Peddien da sa nei og at da måtte selge seg billig. Så god er han i mine øyne ikke. Nei ut med vingle Petter og inn med Kovacs og Soma.
r og blir et sittesvin på Hansa

C@Bøe_79

Nei til Kovacs!!!

Petter er desverre bundet til Brann pga muntlig kontrakt.
Men det skal mye til før han forsvinner,han har fått bedre tilbud fra Brann..
Men samtidig er de sikkert lei vinglingen hans oppe på Stadion også:)

Petter i medgang er bra og ha,så hvis vi beholder han for vi håpe på opptur av dimisjoner...

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bergen Sin Gutt

He he, tror ikke Petter har en dritt å si fra eller til om Brann skulle få en "opptur av dimensjoner"! ; )

For meg kan vi sende han vekk med 'post over natt' raskest mulig, destinasjon uinteressann så lenge det er langt vekke herfra.

chriskal


KennethS

flott flott!! håper vi kan få en spiller som ofrer alt for klubben og ikkje bare går rundt og syter! endelig kvitt PFO!

en stor dag!
tå på Brann

Skumling

tjah, jeg legger meg ikke ned og griner akkurat, det er fullt mulig å erstatte PFO. Likevel, håper han får applaus og et takk for innsatsen på lørdag. Lat...kanskje - men han har da gjort mye bra for klubben. Ikke ofte en ukjent spiller fra første divisjon gjør såpass suksess som Petter har gjort.


Hasta la vista.

KennethS

han e Brann spiller på Lørdag og da får han seff støtte!
tå på Brann

Ã?ge

Men i mine øyne bør han ikke spille. Ettersom det blir vif han går til etter all sansynelighet.
Sats på Thomas Lund fra start.

KennethS

Regner med at han e så proff at han gir alt for Brann siste kampen hvis han spiller fra start, men e enig, Brann har sikret eliteserie spill til neste år og bør satse på spillere som skal være med videre på lørdag.
tå på Brann

Pulekenn

Petter kan starte kampen og bli byttet ut med Geddi i pausen.

Slipper vi å klappe ham av banen.. :)
Den som har begge beina i bakken, står stille

C@Bøe_79

Start kronerulling for PFO med engang,han trenger 300kr slik at han kan sitte på med Klansbussene hjem over fjellet:)


Mel:Bergen til jeg dør!!
Petter vi er lei,Petter vi er lei.
Det er sikkert,det er sikkert
Petter er en blei!!!!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Yngve

Quote from: "C@Bøe_79"Start kronerulling for PFO med engang,han trenger 300kr slik at han kan sitte på med Klansbussene hjem over fjellet:)


Mel:Bergen til jeg dør!!
Petter vi er lei,Petter vi er lei.
Det er sikkert,det er sikkert
Petter er en blei!!!!


Petter er en blei er eit herlig uttrykk... kvifor ikkje endre litt på det som vart foreslått til :
"Mel:Bergen til jeg dør!!
Petter er vi lei,Petter er vi lei.
Det er sikkert,det er sikkert
Petter er vi lei!!!!"

Jrgn

Er det Brann som er interessert i Petter Furuset Olsen nå eller?

http://www.dagbladet.no/sport/2006/09/27/478028.html
(står helt sist at det er en klubb med stor økonomisk kapasitet)

Xminator

Neppe Brann. Ser ikke helt for meg at han dekker noen av rollene vi trenger i neste års Brannlag. Tipper VIF eller Viking.

Jrgn

Men VIF har da ikke så mye penger?
Kanskje Rosenborg?

jako

Quote from: "Xminator"Neppe Brann. Ser ikke helt for meg at han dekker noen av rollene vi trenger i neste års Brannlag. Tipper VIF eller Viking.


Høyrekanten hvis Miller forsvinner selvfølgelig. E du treg eller?:)

PFO er en kanonspiller.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brems

PFO har vært fullstendig KONGE for Hammarby!

Brann, Enga, Start eller RBK KAN ha økonomiske muskler til å hente Petter, men spørsmålet blir om vi snakker om en ny Olivier Occean som kun passer i en spesiell formasjon, eller spesielt sosialt selskap...


8R3M5

Chrisstah

tror neppe det er start som er ute etter han. de har jo en solid høyreside
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Kruxleiven

Jeg så han på Råsunda igår. Vil enkelt og greit si han var meget god, men jeg vet nå ikke helt standarden hans så lenge laget hans ikke hadde vunnet de 5-6 kampene før det. Forsvinner Miller kan jeg ikke se at vi har noen bedre høyrekant enn PFO.

BL

Glem ikkje kjøpeglade Viking.
Hansa-
Felt Z

blahblah

Vil noen ha denne klysen tilbake? en mer egoistisk kødd skal man lete lenge etter.

grei

Klart vi vil. Man trenger ikke være en "egoistisk kødd", bare fordi man forlater Brann. Ikke glem at vi alle er relativt egoistiske (f.eks med tanke på hvilke lag vi unner suksess eller hvilke spillere vi setter pris på). Og PFO var vel ikke mer egoistisk enn at han pleide å jobbe som frivillig i en eller annen form (var det som støttekontakt?)

lurkie

http://www.dagbladet.no/sport/2006/09/27/478028.html

"- Hvordan er tilbudet fra Hammarby sammenlignet med de norske klubbene?

- Tilbudene fra Norge er høyere. De er ekstraordinære."

Hva er egentlig top-lønn i Hammarby? 1 Mill. eller enda lavere?

Antar norske klubber tilbyr oppmot 2 mill, og med artist skatt greiene er vel Norge bankers? Får han en sign on fee på 1-2 mill og 15% skatt på det, så kan vel svenske klubber bare glemme det...

--

blahblah

Quote from: "grei"Klart vi vil. Man trenger ikke være en "egoistisk kødd", bare fordi man forlater Brann. Ikke glem at vi alle er relativt egoistiske (f.eks med tanke på hvilke lag vi unner suksess eller hvilke spillere vi setter pris på). Og PFO var vel ikke mer egoistisk enn at han pleide å jobbe som frivillig i en eller annen form (var det som støttekontakt?)

Jeg ble nå selv glad da han forlot Brann, vet mange andre ble det også,

Egoistisk kødd da tenker jeg på banen, han sentret aldri og hadde en feig spillestil. Uansett så er vel denne fyren spiss og spisser har vi nok av. Mange som glemmer fort må jeg si, var vel en av hovedgrunnene til at han stakk at han fikk for mye negativ oppmerksomhet fra publikum osv...

Dessuten blir vi vel det største klyse laget i Norge med Andresen, Gashi, Bakke, Miller i fronten. vel og merke mener jeg ikke alle jeg nevner er klyser, jeg tenker på fra andre supporteres synspunkt.

Noen andre som husker når han løp mot reklame skiltet på SS og diskuterte høylydt med en fra tribunen som "hetset" han midt i kampen, mot molde i 2002 tror jeg.(dårlig hukommelse)

C@Bøe_79

Quote from: "blahblah"
Quote from: "grei"Klart vi vil. Man trenger ikke være en "egoistisk kødd", bare fordi man forlater Brann. Ikke glem at vi alle er relativt egoistiske (f.eks med tanke på hvilke lag vi unner suksess eller hvilke spillere vi setter pris på). Og PFO var vel ikke mer egoistisk enn at han pleide å jobbe som frivillig i en eller annen form (var det som støttekontakt?)

Jeg ble nå selv glad da han forlot Brann, vet mange andre ble det også,

Egoistisk kødd da tenker jeg på banen, han sentret aldri og hadde en feig spillestil. Uansett så er vel denne fyren spiss og spisser har vi nok av. Mange som glemmer fort må jeg si, var vel en av hovedgrunnene til at han stakk at han fikk for mye negativ oppmerksomhet fra publikum osv...

Dessuten blir vi vel det største klyse laget i Norge med Andresen, Gashi, Bakke, Miller i fronten. vel og merke mener jeg ikke alle jeg nevner er klyser, jeg tenker på fra andre supporteres synspunkt.

Noen andre som husker når han løp mot reklame skiltet på SS og diskuterte høylydt med en fra tribunen som "hetset" han midt i kampen, mot molde i 2002 tror jeg.(dårlig hukommelse)


Husker ikke når det var jeg heller, men vet hvem han "kranglet" med også.. Var vel et bevis på at PFO var frustrert, og ferdig i klubben før han gikk..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Xminator

Quote from: "jako"
Quote from: "Xminator"Neppe Brann. Ser ikke helt for meg at han dekker noen av rollene vi trenger i neste års Brannlag. Tipper VIF eller Viking.


Høyrekanten hvis Miller forsvinner selvfølgelig. E du treg eller?:)

PFO er en kanonspiller.


Vi har jo ett helt fotball-lag med høyrekanter allerede.

Og har virkelig alle glemt Trond Fredrik Ludvigsen. Gutten er jo ikke fylt 23 enda, og før eller siden blir han skadefri. En mye bedre fotballspiller enn PFO.

Nei, bruk kronene på forsvaret. PFO passer ikke inn i Brannlaget.

Brems

TFL har ikke mye igjen av kontrakten da han endelig blir skadefri. Da spiller det liten rolle hvilken alder han har.

Spørsmålet rundt TFL blir mere; er han en OG Solskjær eller en Vegard Heggem...

Brems

Superjack

PFO ville passe perfekt inn i Brannlaget, spesielt om Winters eller Miller skulle forsvinne.

PFO, jatakk.
Brannsupporter.

Utmedsnolken

Quote from: "Brems"TFL har ikke mye igjen av kontrakten da han endelig blir skadefri. Da spiller det liten rolle hvilken alder han har.

Spørsmålet rundt TFL blir mere; er han en OG Solskjær eller en Vegard Heggem...

Brems


Kan ikke helt se at han er så veldig attraktiv for andre lag da. Han har nok ikke noe annet valg enn å skrive ny kontrakt for Brann.
"og der snubler Sæternes igjen"

Jay Tee

det er en god spiller. eg sier ja takk vis han kommer, forsvinner Miller trenger vi en kreativ høyrekant!
eia brann

grei

Quote from: "Xminator"

Og har virkelig alle glemt Trond Fredrik Ludvigsen. Gutten er jo ikke fylt 23 enda, og før eller siden blir han skadefri. En mye bedre fotballspiller enn PFO.


Jeg har ingen tro på at TFL kan bli like god som PFO. Vi må nok sikte høyere.

Xminator

Quote from: "grei"
Quote from: "Xminator"

Og har virkelig alle glemt Trond Fredrik Ludvigsen. Gutten er jo ikke fylt 23 enda, og før eller siden blir han skadefri. En mye bedre fotballspiller enn PFO.


Jeg har ingen tro på at TFL kan bli like god som PFO. Vi må nok sikte høyere.


Hvorfor ikke? TFL er ett mye større talent enn PFO. Det handler kun om å få Ludvigsen frisk. Deretter vil resultatene komme av seg selv.

Suksess i allsvenskan er ikke det samme som god nok. Eks. Izhinoerart, som floppet i norge og nå dominerer i sverige igjen.

naitsirk

nå er jo ikkje PFO eit talent heller då, men ein etablert spelar.

grei

Forskjellen ligger i at jeg aldri har latt meg imponere over TFL, mens jeg vet hva PFO er god for. Det så jo alle på Stadion, mange har bare glemt det pga. bitterheten over kontraktsvinglingen dengang.

blahblah

Quote from: "grei"Forskjellen ligger i at jeg aldri har latt meg imponere over TFL, mens jeg vet hva PFO er god for. Det så jo alle på Stadion, mange har bare glemt det pga. bitterheten over kontraktsvinglingen dengang.

Tuller du? for meg ser det ut som mange har glemt hvordan han egentlig var. dette var en slik spiller alle hatet, men lot vær og si noe pga han spiller på Brann, men når han stakk kunne man si det. og noe god var han heller ikke, mener selv han var middels da for brann og ja brann er faktisk blitt bedre.

Superjack

Quote from: "blahblah"
Quote from: "grei"Forskjellen ligger i at jeg aldri har latt meg imponere over TFL, mens jeg vet hva PFO er god for. Det så jo alle på Stadion, mange har bare glemt det pga. bitterheten over kontraktsvinglingen dengang.

Tuller du? for meg ser det ut som mange har glemt hvordan han egentlig var. dette var en slik spiller alle hatet, men lot vær og si noe pga han spiller på Brann, men når han stakk kunne man si det. og noe god var han heller ikke, mener selv han var middels da for brann og ja brann er faktisk blitt bedre.


Har aldri hatet noen Brannspillere, uansett hvor ubrukelige noen av dem har vært.
PFO er en spiller med selvtillit og teknikk. Han tør og kan utfordre 1 mot 1.
At PFO ble lagt for har av enkelte tror jeg mest skyltes at han ikke klarte å bestemme seg for å bli, eller å dra fra klubben.
Brannsupporter.

jako

Quote from: "blahblah"
Quote from: "grei"Forskjellen ligger i at jeg aldri har latt meg imponere over TFL, mens jeg vet hva PFO er god for. Det så jo alle på Stadion, mange har bare glemt det pga. bitterheten over kontraktsvinglingen dengang.

Tuller du? for meg ser det ut som mange har glemt hvordan han egentlig var. dette var en slik spiller alle hatet, men lot vær og si noe pga han spiller på Brann, men når han stakk kunne man si det. og noe god var han heller ikke, mener selv han var middels da for brann og ja brann er faktisk blitt bedre.


For noe pisspreik. PFO var jo bedre enn Alex Valencia. Og han er jo plutselig god nok for landsen nå.

Jeg har sett den gutten i såpass mange kamper for Brann så jeg føler jeg har meget godt belegg for det jeg sier. Det eneste du kan hoste opp av argumenter er at du ikke likte ham som person, og at han holdt for lenge på ballen.

Dessuten er han åpenbart blitt mer moden med årene. Og det lover i så fall bra. Heller ikke negativt at en klubb som Hammerby er såpass interessert i å beholde ham. Hvis han kommer tilbake så tror jeg du må svelge i deg de ordene.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

blahblah

Mener det er mer enn gode nok argumenter. hvem vil ha noen de ikke liker som er en av de største egoistiske spillerne i norsk historie inn på yndlingslaget sitt?:)

mulig jeg overdriver litt, men jeg er ihvertfall imot og få den spilleren tilbake til brann, dermed basta!

jako

Quote from: "blahblah"Mener det er mer enn gode nok argumenter. hvem vil ha noen de ikke liker som er en av de største egoistiske spillerne i norsk historie inn på yndlingslaget sitt?:)

mulig jeg overdriver litt, men jeg er ihvertfall imot og få den spilleren tilbake til brann, dermed basta!


Det skal du selvsagt få lov til å mene:)

Men jeg håper du ikke setter i gang med en heksejakt hvis han skulle komme tilbake til Brann. Jeg vet godt at ikke alle liker denne gutten. Personlig hadde jeg ingen ting imot ham. Han ble fort frustrert, men det blir jeg også når det går dårlig. Så jeg bør kanskje ikke kritisere ham for mye.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Go Up