• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking-Brann(cupen) 14.august kl 19:45

Started by olebrann3, July 06, 2011, 00:31:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Og så blir det jo veldig tilfeldig hvilke regler NFF har akkurat det året. I 1993 spilte vi også uavgjort, men da ble det omkamp.

Men jeg er ikke uenig i at kampen i går skal regnes som seier. Det ble jo avgjort der nede.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

roaldinho

Quote from: Utmedsnolken on August 15, 2011, 12:30:08 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 15, 2011, 12:01:02 PM
Quote from: Ricky on August 15, 2011, 11:16:58 AM
Quote from: Nixon on August 15, 2011, 09:15:03 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 11, 2011, 12:10:01 PM
Vi har ikke vunnet en cupkamp mot Viking i Stavanger siden 1929...

http://www.brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/676654_-aar-siden-forrige-cupseier-mot-viking-i-stavanger


Teller kampen i går som seier på statistikken siden det var uavgjort ved full tid?


I statistikkene blir det vel som med disse "2-1 eeo"-seirene.
"Seier 1-1, 5-3 e.str." eller noe sånt.

Selvfølgelig, trekker vi Viking borte i NM neste år og Hordene ønsker å lage et mobbebanner om at vi ikke har slått dem siden 1929, så får de nå bare sette i gang :)

Det blir jo som å si at Brann ikke slo Viking i går.
Cupen handler om å gå videre. Om man brukte 90 minutter, 120 minutter eller straffekonk på å klare det, er jo bare av akademisk interesse.


Ikke for gamblerne


Joda, om de spiller på 'hvem går videre`
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde


ostraume

Det er en pervers tabbe av Helgerud, og må resultere i noen uker i Adecco. Kan ikke skjønne annet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on August 15, 2011, 13:27:48 PM
Liker dette bildet!

http://www.brann.no/supporter/bildegalleri/12900/?image=15


Herlig. Kunne tro det var på hjemmebane. Det hørtes også ut som det var hjemmebane for Brann. Viking har et usedvanlig stumt publikum.
Ka du ve?

Northside

Denne er grei, selv om det ikke runger noen sanger akkurat der. Bare kaos og galskap på tribunen :D

http://www.youtube.com/watch?v=2XTHAf5U0UY

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on August 15, 2011, 12:30:08 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 15, 2011, 12:01:02 PM
Quote from: Ricky on August 15, 2011, 11:16:58 AM
Quote from: Nixon on August 15, 2011, 09:15:03 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 11, 2011, 12:10:01 PM
Vi har ikke vunnet en cupkamp mot Viking i Stavanger siden 1929...

http://www.brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/676654_-aar-siden-forrige-cupseier-mot-viking-i-stavanger


Teller kampen i går som seier på statistikken siden det var uavgjort ved full tid?


I statistikkene blir det vel som med disse "2-1 eeo"-seirene.
"Seier 1-1, 5-3 e.str." eller noe sånt.

Selvfølgelig, trekker vi Viking borte i NM neste år og Hordene ønsker å lage et mobbebanner om at vi ikke har slått dem siden 1929, så får de nå bare sette i gang :)

Det blir jo som å si at Brann ikke slo Viking i går.
Cupen handler om å gå videre. Om man brukte 90 minutter, 120 minutter eller straffekonk på å klare det, er jo bare av akademisk interesse.


Ikke for gamblerne


Det stemmer. Jeg røk på FFK-Molde fordi jeg hadde satt FFK som vinner etter 90 min og ikke etter 120.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Quote from: Northside on August 15, 2011, 12:21:59 PM
God stemning på bortefeltet gjennom alle omgangene. Var ikke mange minuttene vi var stille i går!
Viginghordene var like dårlig som de pleier å være, om ikke litt dårligere enn vanlig faktisk.


Amatørene i NRK presterte å mic'e stormtrommen, så på TV hørte det helt jævlig ut.
Tiocfaidh ár lá

Nixon

d12m (bladet, ikke bandet) skal, dersom vi får bilder, lage en bildesak fra den magiske turen til Stavanger. Så dersom du har gode eller dårlige bilder fra turen, det være seg på vei ned med fly, bil eller båt, tribuneliv eller hjemturen, er det bare å sende inn. Gjerne med en liten bildetekst.

E-post: leif5@mac.com
Rød makt på Hansa

Go Up