• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking-Brann(cupen) 14.august kl 19:45

Started by olebrann3, July 06, 2011, 00:31:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Huff

Bra med innslaget med Vikingsupporteren på denne såkallte fotballpuben, viser at det selvsagt ikke er farlig å være bortesupporter i Bergen.

Utmedsnolken

Har ikke noe sånt som de siste 8 målene imot kommet pga tap av dueller i feltet eller markeringssvikt på innlegg?
"og der snubler Sæternes igjen"

Erlend


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

aleksanderhjelleseth

håper berisha gutta finner seg damer i bergen og sitter seg på båten, de er talentene sine de.

roaldinho

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 14, 2011, 21:04:14 PM
håper berisha gutta finner seg damer i bergen og sitter seg på båten, de er talentene sine de.


De kan jo ringe Gabrielle :)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

roaldinho

Klasseredning igjen av Piotr isted. Mulig matchwinner.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

ostraume

Polakken er i det umulige hjørnet. Dette tar vi på straffene.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lister

August 14, 2011, 21:13:37 PM #159 Last Edit: August 14, 2011, 21:15:09 PM by Lister
Quote from: Utmedsnolken on August 14, 2011, 21:08:22 PM
Har noen sett Ojo siden sommerpausen?

Han er der oppe han, men er en kombinasjon med at ballen ikke alltid har falt like heldig og at samtlige midtstoppere i norge har funnet ut at hvis du legger en albue enten på skulderen eller i ribben hans så blir han ikke så farlig.

Det sagt så har Ojo en eksplosiv muskulatur så han kommer nok i rykk og napp :P
Guinness - Makes you drunk

roaldinho

Brann forsvaret og Mjelde er totalt kjørt!


Håhåhå, nesten en blummer!

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Huff

Nesten Gustav der, men alt i alt er vi meget heldige ser en andre omgang samt ekstrasomgangene under ett. Så blir vi høyst trolig snytt for et mål, men det er ikke vikings feil,.

Nixon

Rød makt på Hansa

roaldinho

Brann bytter: Torp ut og Grorud inn. Er dette pga straffene?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lister

Nei er nok fordi vi ønsket litt duellstyrke ett minutt på overtid av andre ekstraomgang.
Guinness - Makes you drunk

Huff

Quote from: roaldinho on August 14, 2011, 21:15:49 PM
Brann bytter: Torp ut og Grorud inn. Er dette pga straffene?


Trolig, Grorud har forøvrig vært feilfri i denne kampen, solid.

Nixon

Rød makt på Hansa

Speedy

straffer er sÃ¥ jævlig...   glad jeg ikke er passert 70 nÃ¥...
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Ricky

Tipper vi brenner tre av de fem, alt bedre enn det blir en bonus

Nixon

Guastavino har bommet mye i dag, og kan fort finne på noe finurlig. Ser helst at han ikke tar straffe.
Rød makt på Hansa

Tom C

Quote from: Huff on August 14, 2011, 21:16:43 PM
Quote from: roaldinho on August 14, 2011, 21:15:49 PM
Brann bytter: Torp ut og Grorud inn. Er dette pga straffene?


Trolig, Grorud har forøvrig vært feilfri i denne kampen, solid.


Synes Grorud har vært usynlig.
Aldri mer Obos....

roaldinho

Vær så snill, ikke la Mjelde ta straffe!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Mjelde vant trekningen. Velger han Brann først?
Rød makt på Hansa

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

PIOTR!!!!!!! Plukker straffer som jordbær!!!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Speedy

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Nixon

Rød makt på Hansa

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Elendig straffe av Viking!!! Piotr henter den lett.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Speedy

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Nixon

Rød makt på Hansa

roaldinho

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Piotr matchwinner. Fantastisk!!!!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra


ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Rød makt på Hansa

SK

HAHAHAHJAAAAAAAAAAAA

Piotr: redder 3 av 4
Iskalde straffer av Brann, helt sykt

Ricky


Belfort


Nixon

Tror pine meg polakken psyket ut Viking-spillerne. Klasse!!!
Rød makt på Hansa

roaldinho

Mjelde er sikkert sur fordi han ikke fikk avgjøre :P

Herlig av Brann! Alle er solide på straffer, fantastisk! Noen dårlige straffer av Viking, og Piotr tar dem lett!

Kampens spiller: Piotr!!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Erlend

JAAAAAAAAAAA!! Herregud så jeg elsker polakken nå!!

Nixon

Hareide mener at Brann sin skåring var "heldig". Mens de skårer med ryggen...
Rød makt på Hansa

krakra


Huff


Speedy

hør gutter.. hør nystemten runge!!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Erlend


roaldinho

Faen Hareide! Er nå du skal være dårlig taper sånn at vi kan le og håne deg!! Faen!!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Han er rå på straffer! Hvor mange redda han mot Sogndal??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Go Up