• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Aalesund 19.juni kl 18:00

Started by olebrann3, June 16, 2011, 21:11:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3

June 16, 2011, 21:11:39 PM Last Edit: June 16, 2011, 21:15:47 PM by olebrann3
Bare å se framover etter denne dagen her.

Håper vi starter med disse 11 på søndag:
Piotr
Fakiri-zsolt-kalvenes-holmvik
-----------Torp-haugsdal------
Mezquida-haugen-guastavino
---------------Ojo-----------

Da vil bentley og mjelde kanskje skjønne at de må begynne å prestere! Bentley har skuffet etter han kom men mjelde har skuffet enda mer og fortsatt ikke gjort noe særlig på 1,5 år!

krakra

Mjelde blir aldri vraket. Han har klippekort, enten Skarsfjord vil innrømme det eller ikke. Tror dog at Skarsfjord etterhvert begynner å innse at Bentley ikke holder mål.

Så må han snart begynne å la de unge få spille mer og da i sine beste posisjoner. Det han gjør når Nico og Haugen ble satt innpå i dag ved å plassere Haugen som DM og Nico som OM er bare tull og ganske typisk ham. Haugsdal, Hansen, Yaw, Nico, Juninho og Haugen har nesten spilt mer i uvante posisjoner enn i den posisjonen de trives best i under Skarsfjord. Når de først har fått spille i det hele tatt. Jeg lurer på hva tanken bak dette er.

Torvanger

Kveldens tap gjør nok at noen tusen holder seg hjemme på søndag. Udugelige jævler!

olebrann3

Mjelde blir nok aldri vraket, men det er lov å håpe.

Gulløl

June 16, 2011, 22:00:04 PM #4 Last Edit: June 16, 2011, 22:09:58 PM by Gulløl
Leciejewski
Haugsdal - Korcsmár - Kalvenes - Fakiri
                   Torp - Mjelde
    Mezguida - Guastavino - Holmvik,
                          Ojo


Benken: Opdal, Grorud,  Amankwah, Haugen, Bentley, Barmen, Skage.


En alternativ lagoppstilling som ville styrket DM, men som jeg tviler blir noe av fordi Skarsfjord ikke vil ha to endringer i forsvarsfireren:

                 Leciejewski
Haugsdal - Grorud - Kalvenes - Fakiri
                   Korcsmár - Torp
   Mezguida - Guastavino - Holmvik,
                       Ojo


Benken: Opdal, Mjelde,  Amankwah, Haugen, Bentley, Barmen, Skage.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

            Piotr
Fakiri - Zsolt - Kalven - Holmvik
         Torp - Mjelde
Haugsdal - Haugen - Guastavino
                Ojo

Hatleking

Quote from: krakra on June 16, 2011, 22:02:45 PM
           Piotr
Fakiri - Zsolt - Kalven - Holmvik
         Torp - Mjelde
Haugsdal - Haugen - Guastavino
                Ojo


Einig i denne.

psv-hasund

--------------Piotr---------------
Fakiri--Grorud--Kalven--Holmvik
-----------Torp------zsolt--------
--Mezq.-----Diego-----Bentley---
----------------Ojo---------------

Det blir trolig for mange endringer bak men noe må gjøres etter flere dårlige kamper.

Jose Arrogantio

                  Piotr
Fakiri - Zsolt - Kalven - Holmvik
          Mjelde - Torp
Mesquida - Guastavino - Bentley
                Ojo

Eventuelt Guastavino høyre, Mesquida venstre og Haugen fra start i OM.

krakra

Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil la Bentley starte igjen.

Når Skarsfjords offensive bytte består av å ta UT Bentley, så sier det seg selv hvor elendig han har vært. I og med at han er temmelig svak defensivt også.

hansastril

Kan nesten garantere at det blir

Piotr
Grorud - Zolt - Kalven - Fakiri
Mjelde - Torp
"Bentley" - Gustav - Holmvik
Ojo


Skars er for redd å spille unge spillere om han ikke må, fra start. Håper på Mezquida på høgre, men tviler på det skjer.
Stolt og kry

Klaus_Brann

Quote from: krakra on June 16, 2011, 22:02:45 PM
            Piotr
Fakiri - Zsolt - Kalven - Holmvik
          Torp - Mjelde
Haugsdal - Haugen - Guastavino
                Ojo


Bytt ut Piotr med Opdal og Haugsdal med Mezquida, så er det er bra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Piotr var vår beste i dag, så han får nok fornyet tillitt. Nico eller Haugsdal er jeg usikker på. Nico var bra i kveld, Haugsdal var bra mot Sogndal og Haugsdal er flere hakk sterkere enn Nico.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on June 16, 2011, 22:14:59 PM
Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil la Bentley starte igjen.

Når Skarsfjords offensive bytte består av å ta UT Bentley, så sier det seg selv hvor elendig han har vært. I og med at han er temmelig svak defensivt også.


Jeg vil ha Bentley på venstresiden, der han hører hjemme. På høyresiden funker han ikke, men han funket jo på venstre i Odd, så bevarer ennå litt håp...

Markmus

I Brann er det slik at spillere helst skal spille hvor de ikke fungerer.
Ka du ve?

krakra

Han har vært på venstresiden i Brann og uten å ha vært noen åpenbaring. Han hører hjemme på benken for øyeblikket.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on June 16, 2011, 22:59:35 PM
Piotr var vår beste i dag, så han får nok fornyet tillitt. Nico eller Haugsdal er jeg usikker på. Nico var bra i kveld, Haugsdal var bra mot Sogndal og Haugsdal er flere hakk sterkere enn Nico.


Han får fornyet tillit uavhengig av om han hadde vært bås i dag.
Skars har tydeligvis bestemt seg, og det skal nok noen heftige tabber til før han byttes ut.
Som spiss ja.

Nico er mer spennende etter min mening.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Vel. Han er ikke den eneste med klippekort. Uansett er det naturlig å ikke bytte keeper hver gang de gjør en tabbe. Da må vi bytte keeper hele tiden og det er ikke holdbart.

Ja som spiss. Han har ikke fått sjansen til å vise seg som kant, hvor han skal være bedre. Det han viste som spiss er uansett bra nok til at han burde få mer spilletid.

Swig

Bentley spilte jo på venstre når vi vant mot Vålerenga, da var han dog også en av banens beste...

krakra

Bentley har ikke vært en av våre beste i noen kamper.

Nixon

Nei, Bentley kan ha godt av en tur på benken i neste kamp. Men det er klart at han bør kjøres inn fast på venstrekanten når han senere forhåpentligvis er god nok for laget, for noen potet er han definitivt ikke.
Rød makt på Hansa


football

Fin anledning til å teste Kalvenes ute på venstreback. Grorud inn i midten for kalven, og Fakiri over på høyreback.
Altså: Fakiri - Zsolt - Grorud - Kalvenes.

Ikke feil å få kalven høyere opp i banen! Slår gode innlegg og det skulle kunne være bra match med Ojos hodestyrke.

krøvel vellevold

Etter søndagens kamper kan vi ligge på alt fra 3 plass til 10.plass. Tar vi imidlertid med i betraktningen at RBK og VIF skulle vinne sine hengekamper, kan vi hypotetisk ligge på "12.plass".
Legg ned hele klubben!


Klaus_Brann

Quote from: krakra on June 17, 2011, 02:03:24 AM
Vel. Han er ikke den eneste med klippekort. Uansett er det naturlig å ikke bytte keeper hver gang de gjør en tabbe. Da må vi bytte keeper hele tiden og det er ikke holdbart.

Ja som spiss. Han har ikke fått sjansen til å vise seg som kant, hvor han skal være bedre. Det han viste som spiss er uansett bra nok til at han burde få mer spilletid.


Det er jeg selvfølgelig enig i, men Opdal sto bra med unntak av kampen mot Haugesund. At Piotrs klovnerier ikke har ført til mål, kan ikke han takkes for.
Det var bra det ja, men jeg syntes Nico også viste seg bra frem, så per nå tror jeg vi kan ha mer nytte av han, utfra det lille jeg så.

Ut med Bentley i alle fall, men det tviler jeg på skjer med det første. Skarsfjord sier jo at han skal få mer tid på seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Morkel

Quote from: Yngve on June 18, 2011, 14:04:46 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5643970.ece

Grorud som høgreback?


Quote from: Bt.no
Eller kanskje man bare dropper backer mot Kjetil Rekdals menn?

- Det er mulig vi bare spiller med tre bak også. Vi får se, sier hemmelighetsfulle Skarsfjord.


Tenkte et øyeblikk på om de skulle kjøre 3 stk i forsvar og en type Vingbackløsning med Fakiri og Holmvik, men det er vel mer en "morsom" tanke enn noe som lar seg gjøre.

bbjorn

Har sett kampen igjen og sitter igjen med en sterk følelse av at Nico var den aller beste når han kom inn i 2 omgang, Mjelde ødela når han hadde muligheten innenfor 16 meteren minst 3 ganger såg eg og kjefta på Nico da nnco feila en gang, men så feila altså Mjelde etterpå resten av kampen. Ojo var ikkje god, men gikk ikkje etter å få gult kort som han etter eget utsagn gjorde i Nybergsund.  ;)

Xminator

Nico var ikke noe spesielt god han heller. Han ville, men fikk det ikke helt til, og spesielt effektivt var det ihvertfall ikke.

Jeg vil se Bentley til venstre. Det handler mye om selvtillit for ham nå, og det får han ikke på benken. Ikke har han vert dårligere enn Haugen heller...

Utmedsnolken

Kamp igjen allerede ja. hadde vært greit med en seier i dag for å beholde kontakten til 3.plassen istedenfor å måtte begynne å se nedover på tabellen.
"og der snubler Sæternes igjen"

blobby winters

Enig med Krakra. Kan ikke være så vankselig å erstatte Sævarsson. Fakiri på høyere hvor han hører hjemme og Holmvik som venstre beck hvor han hører hjemme og endelig får vi sett Bentley på venstre kant istedet for høyere.

Jose Arrogantio

Quote from: Xminator on June 19, 2011, 07:09:36 AM
Nico var ikke noe spesielt god han heller. Han ville, men fikk det ikke helt til, og spesielt effektivt var det ihvertfall ikke.

Jeg vil se Bentley til venstre. Det handler mye om selvtillit for ham nå, og det får han ikke på benken. Ikke har han vert dårligere enn Haugen heller...


Tror mye av det Nico gjorde feil kom av mangel på erfaring, og han kan bare bli bedre med spilletid. Han viste i hvert fall mye potensiale, og håper på mer spilletid for ham fremover, enten det er fra start eller innhopp fra benken.

Gulløl

June 19, 2011, 12:11:54 PM #32 Last Edit: June 19, 2011, 12:14:16 PM by Gulløl
Nico må fortest mulig få mest mulig spilletid, men trenger nok fem seks 90 minutters kamper for å komme skikkelig i gang. Blir han på Stadion de neste årene tror jeg han kommer til å bli utvikle seg til å bli en av de aller største Brann spillerne gjennom tidene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

En vellykket aften i dag er Brann seier + Rekdal sur og sint (lurer på hvem han lar det gå utover i kveld  ;)). Noen som har laget en Rekdal sang for å terge han opp ?  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann



Romarius

Har tro på en bra kamp igjen. Vi har tapt 3 av de 4 siste, interessen for kampen er på et bunnivå, og forventningene deretter. Det er da vi slår til - tipper på en særdeles god og underholdende kamp, med mange mål den rette veien og god stemning på tribunene.

dudo

Vi virker om ikke annet å være på fra start.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Fikk ikke med meg første omgang. Har vi vært gode?

Klaus_Brann

Har vel nesten bare vært oss. Aafk har hatt tre (?) cornere som har rent ut i ingenting, og et par skuddforsøk som har gått greit over, mens vi presset ganske mye til tider uten å ha skapt altfor mye farligheter. Bentley virker friskere på venstre.
Ojo smeller ballen kontant i krysset. Vi har vel hatt en-to større sjanser utenom scoringa.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

eivhelle

June 19, 2011, 17:53:43 PM #40 Last Edit: June 19, 2011, 17:55:53 PM by eivhelle
Quote from: krakra on June 19, 2011, 17:49:41 PM
Fikk ikke med meg første omgang. Har vi vært gode?

Nei, men Aalesund har vært enda dårligere.

Det har vært elendig tempo og selv om Bently fungerer bedre på venstresiden fungerer det tilsvarende dårlig med Holmvik på høyresiden. Håper å få inn Haugen og Mezquida i andre omgang.


vekkreist

at de lar Barantes skyte derfra er utrolig!! han prøvde på skudd ofte i 1 omgang også skjer dette!! f...... så UFORTJENT at Aalesund scorer at det ikke fins ord

Spelaren

Eg ser det er Grorud som dummer bort ballen forut for Aalesunds kontring og utligning. Svakt.
Gå av.

vekkreist

Klareringen til Grorud ret på Barantes er horribelt.... f...

Spelaren

Oohh nære på der. Litt meir følsomhet frå Mjelde så er Bentley aleine med keeper. Og like etterpå holder nevnte Bentley på å påføre oss eit baklengs med ein slurvete ball bakover...
Gå av.

vekkreist

Mjelde eier ikke følsomhet.. bare sjekk hans "goalgetter egenskaper" i 18 minutt 1 omgang

Spelaren

Det som slår meg av det lite eg har fått med meg av andreomgangen er at venstresida vår fremdeles ikkje fungerer, samt at vårt "forsvar" slepper motstanderne til altfor mange skuddsjanser. Stadion ser for øvrig ekstremt glissent ut - på tide å bygge ut ja.
Gå av.

Morkel

Jeg begynner å bli litt resignert når Brann gir fra seg iniativet i kamp etter kamp etter å ha vært best fra start. Lurer på om de trenger litt motivasjonshjelp i sommerpausen.

vekkreist

helt enig. 2 omgang har vært ræva. AAFK fortjener nesten det ene poenget vi gir bort

Go Up