• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-sogndal (cupen) 22.juni kl 18:00

Started by olebrann3, June 06, 2011, 08:31:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

eivhelle

Tipper Ojo tar første straffe uten tilløp. Og bommer..

roaldinho

Tipper: Ojo, Bentley, Mjelde, Gustav og Grorud. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Mjelde vil sikkert ta det straffet som kan avgjøre.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

kjegil

mjelde - ojo - gustav - hassan - bentley



Spelaren

Gå av.

Snublefot

Tror Piotr tar minst 1 til, men er styggredd for at resten av branngutta brenner sine

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Snublefot


ostraume

Haha! Elendig straffe av 5eren på Sogndal. Det gir håp.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

apop

Hmm han er visst god på å redde straffer....:)

Snublefot


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Snublefot

JAAAAAAAAAAAA!!! piotr har skremt dem!!:)

osoerli

June 22, 2011, 19:36:50 PM #165 Last Edit: June 22, 2011, 19:39:17 PM by osoerli
Heldigvis suger Sogndalspelarane meir på straffe
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Snublefot

Takk OJO! og Takk Piotr!

Synes ikke vi fortjente å gå videre, men faen å deilig det er!

eivhelle

Jaaaaaa!!!!!!!! Heldigvis suger Sogndal verre enn oss på staffer.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Tar jo helt av på stadion etter å ha slått Sogndal ut av cupen.

To gode straffer fra Brann, Grorud og Ojo. Resten sier jeg ikke noe om.

Da er vel Austin med mot Sarpsborg?

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Belfort

Piotr har en utrolig god statistikk på straffer.

osoerli

Og Tromsø er ute.  Då blir det kanskje heimekamp mot Alta likevel.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Henrik8

Deilig det. Hyggelig at Brann tar ansvar for at det blir spenning i de tidlige cuprundene også!
Kjør over pakket 09`

Tom C

Svarte satan så ufortjent det var. Sogndal var soleklart bedre enn oss synes jeg, men gud så deilig det allikevel er å flakse oss videre, spesielt når de blir så jævlig Aabrekk-usportslig på slutten.

Men tror denne kampen viser det en del av oss allerede har innsett. Brann er og blir et bunnlag denne sesongen. Og det kommer garantert til å bli en kamp om å overleve i serien.
Aldri mer Obos....

Huff

Skandaløst ræva, når Haugen var innpå var den offensive taktikken; lange baler fra Haugen til Ojo, herregud hvor svake vi er og disse ekstra minuttene hjalp selvsagt ikke på slitne ben. Skars bommer totalt med taktikken, igjen. Vi fremstår som et båslag av en annen verden. Sogndal er langt bedre taktisk og blir tildelt kampbildet i gave av Brann.

Menmen, Piotr spiller en strålende kamp, spennende greier og vi er videre. :)

Belfort

Kampen er helt grusom fra Brann sin side. Vi skal være sjeleglade hvis vi beholder plassen i år.

eivhelle

Ble unødvendig spennede dette her. Gustav kunne ha rodd dette greit i land hvis han bare hadde kunne sette de åpenbare store sjansene som alene med keeper to ganger og straffe. Men han foretrekker heller å lage ett spektakulært mål for å skape spenning.

Henrik8

Kjør over pakket 09`

Morkel

Grorud burde lanseres som straffetaker hvis Ojo ikke spiller, som tidligere nevnt Bjarnasonklasse!

krakra

Quote from: Belfort on June 22, 2011, 19:44:24 PM
Kampen er helt grusom fra Brann sin side. Vi skal være sjeleglade hvis vi beholder plassen i år.
Fordi vi spiller en dårlig kamp? Vi har tatt mer enn halvparten av de poengene vi trenger for å overleve allerede, etter 12 kamper. Vi havner neppe i bunnstriden, men vi tar ikke medalje heller før Skarsfjord klarer å sy sammen noen form for angrepsspill som ikke forutsetter at motstanderen er fullstendig i ubalanse.

apop


Klaus_Brann

Peker Ojo opp i høyre kryss før han tar straffen??
Herlig frekt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Burg91

Ble veldig imponert av Kristoffer Larsen som gjorde et friskt innpust. Ellers synes jeg Guastavino og Piotr gjennomfører solid. Resten av laget hadde et elendig kroppsspråk og tilsvarende innsats. Likevel viktig for moral at vi går videre på en dårlig dag!
"Her i Brann har vi det veldig kjekt og det må han forholde seg til!" - Mons Ivar Mjelde

Belfort

Quote from: krakra on June 22, 2011, 19:46:50 PM
Quote from: Belfort on June 22, 2011, 19:44:24 PM
Kampen er helt grusom fra Brann sin side. Vi skal være sjeleglade hvis vi beholder plassen i år.
Fordi vi spiller en dårlig kamp? Vi har tatt mer enn halvparten av de poengene vi trenger for å overleve allerede, etter 12 kamper. Vi havner neppe i bunnstriden, men vi tar ikke medalje heller før Skarsfjord klarer å sy sammen noen form for angrepsspill som ikke forutsetter at motstanderen er fullstendig i ubalanse.


Ingenting som tilsier at vi får samme poengfangst utover sommeren og høsten. Mener og huske at du i fjor vår var ganske sikker på at vi ikke ville havne i nedrykkstriden.

Jose Arrogantio

Quote from: Belfort on June 22, 2011, 19:50:37 PM
Quote from: krakra on June 22, 2011, 19:46:50 PM
Quote from: Belfort on June 22, 2011, 19:44:24 PM
Kampen er helt grusom fra Brann sin side. Vi skal være sjeleglade hvis vi beholder plassen i år.
Fordi vi spiller en dårlig kamp? Vi har tatt mer enn halvparten av de poengene vi trenger for å overleve allerede, etter 12 kamper. Vi havner neppe i bunnstriden, men vi tar ikke medalje heller før Skarsfjord klarer å sy sammen noen form for angrepsspill som ikke forutsetter at motstanderen er fullstendig i ubalanse.


Ingenting som tilsier at vi får samme poengfangst utover sommeren og høsten. Mener og huske at du i fjor vår var ganske sikker på at vi ikke ville havne i nedrykkstriden.


Var ingenting som tilsa noen seier over RBK og Lillestrøm heller etter sesongoppkjøringen, så ingen grunn til å smartmale det helt ennå.

krakra

Quote from: Belfort on June 22, 2011, 19:50:37 PM
Quote from: krakra on June 22, 2011, 19:46:50 PM
Quote from: Belfort on June 22, 2011, 19:44:24 PM
Kampen er helt grusom fra Brann sin side. Vi skal være sjeleglade hvis vi beholder plassen i år.
Fordi vi spiller en dårlig kamp? Vi har tatt mer enn halvparten av de poengene vi trenger for å overleve allerede, etter 12 kamper. Vi havner neppe i bunnstriden, men vi tar ikke medalje heller før Skarsfjord klarer å sy sammen noen form for angrepsspill som ikke forutsetter at motstanderen er fullstendig i ubalanse.


Ingenting som tilsier at vi får samme poengfangst utover sommeren og høsten. Mener og huske at du i fjor vår var ganske sikker på at vi ikke ville havne i nedrykkstriden.
Lite som tyder på nedrykk også. Vi trenger vel rundt 15 poeng på de neste 18 kampene for å overleve. Et snitt på 0.83 pr. kamp. Til sammenligning har vi et snitt på 1,53 så langt denne sesongen og hadde et snitt på over 1 i fjor. Vi er bedre enn i fjor. Inge grunn til å overdrive, men havner neppe i bunnstriden.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

apop

Gustav scorer fint må og springer mye, men av og til må det vel for pokker være lov å legge en enkel pasning i stedet for å prøve på C-momenter?

Unge Larsen som det har gått gjetord om her på forumet var veldig positiv. Gi mannen kontrakt eller ta ham opp i femmerbanden til høsten, den saken er klar.

Bentley må snart sendes på kurs for å laære seg å ta beslutninger. Man roter jo vekk ballen gang på gang på gang fordi han ikke klarer å bestemme seg hva han skal gjøre.

Og backene våre må begynne å komme fremover på løp igjen slik de gjorde masse av i begynnelsen av sesongen.

Tom C

Quote from: apop on June 22, 2011, 19:57:42 PM
Gustav scorer fint må og springer mye, men av og til må det vel for pokker være lov å legge en enkel pasning i stedet for å prøve på C-momenter?

Unge Larsen som det har gått gjetord om her på forumet var veldig positiv. Gi mannen kontrakt eller ta ham opp i femmerbanden til høsten, den saken er klar.

Bentley må snart sendes på kurs for å laære seg å ta beslutninger. Man roter jo vekk ballen gang på gang på gang fordi han ikke klarer å bestemme seg hva han skal gjøre.

Og backene våre må begynne å komme fremover på løp igjen slik de gjorde masse av i begynnelsen av sesongen.


Amen.
Aldri mer Obos....

Spelaren

Ellers var det kjekt at Sogndals usportsligheter ikkje lønnet seg, og at nepen i dommerkostyme ikkje klarte å føkke alt til.
Gå av.

Nixon

Quote from: osoerli on June 22, 2011, 19:40:05 PM
Og Tromsø er ute.  Då blir det kanskje heimekamp mot Alta likevel.


Det hadde jo vært perfekt. For slik vi spiller nå er det sannsynligvis vår eneste sjanse til å gå videre. Jeg lurer veldig på hva som har skjedd med laget siden de første kampene i år.
Rød makt på Hansa

Falkman


Sist vi var involvert i ( og gikk videre fra )  etter en straffekonk var borte mot Bodø/Glimt i 4.runde i 2004. og de fleste  husker vel hvordan det endte året..

Torvanger

Som sagt er Kristoffer Larsen enn mann Brann bør gi frie tøyler i tiden fremover. Denne unggutten kommer til å peke nese til de fleste etterhvert, tror faktisk han har potensiale til å bli en bedre spiller enn Huseklepp. Men, en ting av gangen, først må han etablere seg i førsteelleveren.

PS! Var det tumulter mellom fans etter matchen? Leste på ba.no at det ble sendt politibiler m.m til Stadion.

roaldinho

Piotr viste fing til Sogndalsupporterne.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Brann_ruler86

Quote from: Torvanger on June 22, 2011, 21:10:12 PM
PS! Var det tumulter mellom fans etter matchen? Leste på ba.no at det ble sendt politibiler m.m til Stadion.


Det som skjedde var at når dommerene bestemte at straffekonken skulle tas foran BT (som nesten var tom), løp hele Hansa ned foran søndre og endte opp foran/ved siden av bortefeltet. Jeg så ingen tumulter, kun noen som ble dyttet vekk av vaktene da de var helt borte med gjerdet.

Fra BT.no:
QuoteDet kan trygt sies å ha vært et spesielt syn da Frydenbø-tribunen tømtes for mennesker som stormet over til NextGenTel-tribunen for å få god utsikt til begivenhetene.
Gå ta banen!

krakra

Quote from: Nixon on June 22, 2011, 20:31:25 PM
Quote from: osoerli on June 22, 2011, 19:40:05 PM
Og Tromsø er ute.  Då blir det kanskje heimekamp mot Alta likevel.


Det hadde jo vært perfekt. For slik vi spiller nå er det sannsynligvis vår eneste sjanse til å gå videre. Jeg lurer veldig på hva som har skjedd med laget siden de første kampene i år.
Vel slik vi har fremstått tar jeg egentlig heller Molde eller noen andre som hadde vært favoritter enn Alta. Vi sliter jo mest mot lagene vi tror vi skal slå lett.

Romarius

Quote from: krakra on June 22, 2011, 21:39:40 PM
Quote from: Nixon on June 22, 2011, 20:31:25 PM
Quote from: osoerli on June 22, 2011, 19:40:05 PM
Og Tromsø er ute.  Då blir det kanskje heimekamp mot Alta likevel.


Det hadde jo vært perfekt. For slik vi spiller nå er det sannsynligvis vår eneste sjanse til å gå videre. Jeg lurer veldig på hva som har skjedd med laget siden de første kampene i år.
Vel slik vi har fremstått tar jeg egentlig heller Molde eller noen andre som hadde vært favoritter enn Alta. Vi sliter jo mest mot lagene vi tror vi skal slå lett.


Nja, vi har jo tross alt hanglet oss videre på bekostning av tullelagene. Og vi har tatt til sammen hele to poeng mot lagene som ligger foran oss på tabellen...

Go Up