• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-sogndal (cupen) 22.juni kl 18:00

Started by olebrann3, June 06, 2011, 08:31:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Belfort

Dette er grusomt og se på. Det finnes ikke et offensivt samhandlingsmønster i det hele tatt.

Huff

Quote from: krakra on June 22, 2011, 17:45:23 PM
Få ut Bentley eller Holmvik og sett innpå Austin, flytt så Haugen opp og Gustav ut. Vi trenger kreativitet offensivt og vi trenger virkelig råskapen til Austin dypere i banen.


Jepp, selv vil jeg helst se Holmvik ut -Bentley på venstre og Gustav på høyre.

Forferdelig angrepsspill

Spelaren

Quote from: Huff on June 22, 2011, 17:49:01 PM
Forferdelig angrepsspill


Foruten vår heldige 3-2 seier mot Fana har me ikkje hentet opp etter å ha havnet under i år, så dette kan bli ein trasig andreomgang. Eg har ikkje fått med meg meir enn dei siste fem minuttene av første, men såg at det som blei prestert utpå der er milevis unna det me har sett tidligere i år, eksempelvis mot rbk, lsk og engen.
Gå av.

eivhelle

Det er på tide å bytte inn noen som faktisk er interessert i å spille. Ojo, Bently og Mjelde kan godt få avløsning. Det fungerte faktisk bedre med Haugsdal på topp i forrige kamp mot Sogndal enn det det gjør med Ojo på topp i dag.

Huff

Quote from: eivhelle on June 22, 2011, 17:51:53 PM
Det er på tide å bytte inn noen som faktisk er interessert i å spille. Ojo, Bently og Mjelde kan godt få avløsning. Det fungerte faktisk bedre med Haugsdal på topp i forrige kamp mot Sogndal enn det det gjør med Ojo på topp i dag.


Så ikke de første 15, men i de siste 30 fikk Ojo fint få baller å jobbe med

Romarius

Huff dette var slappe greier. Brann er dessverre fullstendig avhengig av Austin. Kommer han inn, har jeg tro på at det kan snu.
Og til slutt, hvor er det blitt av de kjappe bruddene og overgangene til Brann? Det er jo det eneste vi har vært ganske bra på - selv de 2-3 siste årene. Totalt fraværende i de siste kampene

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Morkel

Denne kampen er viktigere enn bare cupavansement, vi må vise at vi kan klare å komme tilbake etter å ligge under. Vi må bygge selvtilit og reversere den enormt dårlige trenden vi har kommet inn i hvor vi taper alle kampene hvor vi slipper inn mål først.

krakra

Byttet Yaw inn for Zsolt var virkelig merkelig. Antar det skyldes en skade og ikke mer av Skarsfjord taktikkeri.

vekkreist

no unner jeg nesten Sogndal å gå videre.. for en tafatt gjeng vi er...

flere som har vært usynlige i denne kampen !

krakra

June 22, 2011, 18:09:21 PM #60 Last Edit: June 22, 2011, 18:11:34 PM by krakra
Haugen fortsetter som DM og Mjelde blir flyttet opp igjen. Hva er egentlig tanken til Skarsfjord? Er han redd for at hvis han lar Haugen spille OM så blir det vanskelig å forsvare Mjeldes klippekort etterhvert så han "omskolerer" ham heller til DM så han kan konkurrere mot Austin og Torp?

Hvorfor tar han da av Holmvik? Hvorfor ikke bare ta av Mjelde som har vært elendig og som generelt er hakket svakere enn Holmvik?

Romarius

Austin fremstår i hvert fall 2 klasser bedre enn de andre, og gir et ørlite håp.

Markmus

Huff... var ikke måte på hvor mye jeg mobbet Sogndal-supporteren på jobb når vi slo dem 2-0. Kom igjen for faen! :P

Har vi forresten snudd noen kamper under Skarsfjord enda?
Ka du ve?

Spelaren

Quote from: Markmus on June 22, 2011, 18:12:42 PM
Huff... var ikke måte på hvor mye jeg mobbet Sogndal-supporteren på jobb når vi slo dem 2-0. Kom igjen for faen! :P

Har vi forresten snudd noen kamper under Skarsfjord enda?


I år? Fana-kampen.
Gå av.

vekkreist

Quote from: krakra on June 22, 2011, 18:09:21 PM
Haugen fortsetter som DM og Mjelde blir flyttet opp igjen. Hva er egentlig tanken til Skarsfjord? Er han redd for at hvis han lar Haugen spille OM så blir det vanskelig å forsvare Mjeldes klippekort etterhvert så han "omskolerer" ham heller til DM så han kan konkurrere mot Austin og Torp?

Hvorfor tar han da av Holmvik? Hvorfor ikke bare ta av Mjelde som har vært elendig og som generelt er hakket svakere enn Holmvik?


ville helst slippe å gå inn på enkelte spillere..men kunne ikke dy meg etter din kommentar. Ja.. MJELDE er vår svakeste ledd..idag og siden april  i år. At han gang på gang får sjansen som OM er utrolig

Markmus

Quote from: Spelaren on June 22, 2011, 18:13:54 PM
Quote from: Markmus on June 22, 2011, 18:12:42 PM
Huff... var ikke måte på hvor mye jeg mobbet Sogndal-supporteren på jobb når vi slo dem 2-0. Kom igjen for faen! :P

Har vi forresten snudd noen kamper under Skarsfjord enda?


I år? Fana-kampen.


Ah, wow. Men mot ordentlige lag, da?
Ka du ve?

kabelmann

Tipper vi i beste fall klarer en uavgjort hvilket resulterer i ekstraomganger som er noe vi virkelig ikke trenger mtp. det tøffe kampprogrammet fremover.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

45 grader til motstpiller er jo instant suksess.
Gå av.

Ricky

Quote from: Markmus on June 22, 2011, 18:14:31 PM
Ah, wow. Men mot ordentlige lag, da?


Nærmeste er vel 3-3 borte mot Haugesund, etter å ha vært under 3-1.

Huff

Herregud, hva gjør Mjelde der fremme, og hvor er Mezquida?

osoerli

Synd at 2 bytter er brukt allerede.  For gg ville fått inn både Mezquida, Larsen og Haugsdal.
Og så ville eg hatt ut Ojo, Bentley, Guastavino og Mjelde.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Quote from: Ricky on June 22, 2011, 18:18:10 PM
Quote from: Markmus on June 22, 2011, 18:14:31 PM
Ah, wow. Men mot ordentlige lag, da?


Nærmeste er vel 3-3 borte mot Haugesund, etter å ha vært under 3-1.


Jøss, det er jo riktig. Merkeleg at ingen har arrestert meg på den tidligere, bommet nok på den under min lille sjekk hos nifs.no.
Gå av.

Markmus

Ka du ve?

Spelaren

Yaw med protese-klarering ja. Ser lovende ut, det her.
Det skal ikkje vere mulig at keeperen til Sogndal sparker ballen over på vår banehalvdel, og at den i kvitt som får den får tid til å dempe og få kontroll!!!
Gå av.

osoerli

Ser ut som nrk har modellert reklame på begge sider av måla.  Kanskje dei kunne dei modellert ei scoring til Brann også?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

kabelmann

Quote from: osoerli on June 22, 2011, 18:19:28 PM
Synd at 2 bytter er brukt allerede.  For gg ville fått inn både Mezquida, Larsen og Haugsdal.
Og så ville eg hatt ut Ojo, Bentley, Guastavino og Mjelde.


Om vi bytter inn tre og ut ut fire spillere har vi da i det minste noe å skylde på.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

apop

Hvordan er det mulig at vi nå har gjort tre bytter og Mjelde er fortsatt på banen?

osoerli

Piotr har faktisk hatt vesentleg meir å gjera enn Udjus.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: apop on June 22, 2011, 18:29:48 PM
Hvordan er det mulig at vi nå har gjort tre bytter og Mjelde er fortsatt på banen?
Har to mulige forklaringer:
1. Skarsfjord har ikke sett en eneste Brannkamp i år, inkludert denne, og tror fortsatt at Mjelde er en god fotballspiller.
2. RBH har delt hva enn slags pressmiddel han har mot Brann med Mjelde og han bruker det for å få klippekort.

vekkreist

UT MED MJELDE .. PLEASE.. . hva annet kan vi si?? det er jo helt uforståelig at han fortsatt er på banen!

blir så pissed

StuckedPaaOstlandet

Tror dette blir siste kampen i cupen for oss i år. Begynner å bli lei av det trange spillet nå, funket helt i starten av sesongen, men ikke nå lengre! Må ha mer variasjon, med spill på kanter! Og ikke bare en pasning på hodet eller foten til Ojo som skal sende den tilbake, snu og få en pasning i bakrom. Fungerer ikke når pasningen aldri kommer når den skal.

Der var det forøvrig ganske nære, og burde stått 1-1!

Spelaren

Det er pokker meg utrulig at det går an å bomme på to slike sjanser.
Gå av.

kabelmann

Byttene har da vært helt greie de. Regner med det må ha vært en skade på Korcsmar.

Hvorfor i helvete står det ikke 1-1 nå?!
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

vekkreist

Nice redning av Udjus! der burde det stått 1-1!!! beste angrepet hittil i kampen


ps: Udjus sa før kampen at nå var det slutt på gavepakker til Brann... true indeed...

krakra

Quote from: kabelmann on June 22, 2011, 18:35:07 PM
Byttene har da vært helt greie de. Regner med det må ha vært en skade på Korcsmar.

Hvorfor i helvete står det ikke 1-1 nå?!
Vel, både Haugen og Holmvik har vært bedre enn Mjelde. Og Bentley.

Dessuten holder Guastavino virkelig ikke mål som noen ballfordeler i OM. Han velger alltid de vanskeligste løsningene.

StuckedPaaOstlandet

Synd ikke skuddet til Austin gikk inn, foruten keeper tviler jeg faktisk ikke på om Austin er vår beste spiller i ALLE posisjoner..

Utmedsnolken

Quote from: Markmus on June 22, 2011, 18:12:42 PM
Huff... var ikke måte på hvor mye jeg mobbet Sogndal-supporteren på jobb når vi slo dem 2-0. Kom igjen for faen! :P

Har vi forresten snudd noen kamper under Skarsfjord enda?


Var så ovenpå etter sist at jeg ingikk veddemål med vår sogndøling. Angrer nå
"og der snubler Sæternes igjen"

kabelmann

Quote from: krakra on June 22, 2011, 18:36:36 PM
Vel, både Haugen og Holmvik har vært bedre enn Mjelde. Og Bentley.


Ikke nevneverdig. Har vært søppel stort sett over hele linjen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Markmus

Udjus gjør i alle fall opp for seg mtp forrige kamp og vel så det.
Ka du ve?

apop

oh guddi, Yaw er flyttet opp, for lange baller frem til targetman har vi ikke prøvd før i kampen

Spelaren

INGEN som gidder sjekke om det ligger ein utenfor 16-meteren for å knalle av. Ubrukeleg.
Gå av.

Klaus_Brann

Utilgivelig at vi ikke putter på to slike gigasjanser.

Og så forbanna tafatt å ikke dekke mann alene på 16.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

"Minner om neste hjemmekamp" ja, er sikkert mange som har lyst å sjå dette laget her drite seg ut ytterligere. MEN JAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAA!!  GUD ASTAVINO!
Gå av.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

apop


Spelaren

Mjelde og Bentley prøver naturlegvis å avslutte kampen tidligere med balltap på egen banehalvdel men berges av Yaw begge gangene.
Gå av.

Snublefot


kabelmann

Jaja.. tredve minutter ekstra med Brann er jo ikke helt feil det heller.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

vekkreist


osoerli

Alle mann i forsvar og satsa på straffekonk no.  Piotr skal vel vera bra på straffar.  I tillegg veit han jo kor alle på Sogndal plar setta straffane.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up