• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sarpsborg - Brann 27 Juni kl 19:00

Started by Northside, June 01, 2011, 16:42:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gud

Quote from: Lister on June 27, 2011, 22:52:49 PM
Bentley gjorde en ekstremt viktig jobb før kanonskuddet til Gustav, fint rykk innover, skapte strekk i forsvaret og gjorde at de ikke kunne støte siden bentley da kunne være alene med keeper, som igjen ga rom og tid til at gustav kunne fyre. Vi lå veldig riktig med mange gode løp før akkurat det målet.


Bør også legge til at Bentley hadde en veldig god gjenvinning av ballen i forkant av psychoraidet til Guastavino.

Hatleking

Eg synst at Mjelde var grei inntil det stod 20 minutt att. Då hadde guten ikkje mykje å springe med og vart då hengande i mellom. Synst Skarsfjord burde ha byta han i Haugen ei god stund før han vart bytta ut.

dudo

Quote from: Gud on June 28, 2011, 01:09:59 AM
Quote from: Lister on June 27, 2011, 22:52:49 PM
Bentley gjorde en ekstremt viktig jobb før kanonskuddet til Gustav, fint rykk innover, skapte strekk i forsvaret og gjorde at de ikke kunne støte siden bentley da kunne være alene med keeper, som igjen ga rom og tid til at gustav kunne fyre. Vi lå veldig riktig med mange gode løp før akkurat det målet.


Bør også legge til at Bentley hadde en veldig god gjenvinning av ballen i forkant av psychoraidet til Guastavino.


La oss ikke glemme at det bare var flaks (ev S08s udyktighet) som gjorde at han ikke hadde flere balltap/tversoverpasninger som førte til baklengs enn det ene. Jeg lot meg ikke imponere i dag, selv om han åpenbart viser kvaliteter innimellom.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Vi var ikke så god i angrep i første omgang, ble for mye egoisme. I andre omgang la man merke til at Skarsfjord hadde fortalt spillerne å sentre istedenfor å gjøre alt selv, og det ga resultater med en gang. Når jeg nå kun tenker på andre omgang så leverte både Ojo, Bentley og ikke minst Gustav, mens Mjelde var like bås som vanlig, utenom når han scorte det målet, men det var det eneste. Hvordan er det mulig å spille så dårlig når resten av angrepet + Austin fungerte så bra? Da er det på tide å putte Mjelde på benken, for når han ikke spiller bra når resten av angrepet spiller bra så er det døfødt.

Austin var jo fremme ved flere anledninger, og gjorde både sin jobb som midtbanespiller og Mjelde sin som offensiv. Mjelde er for dårlig, rett og slett!

Gustav desidert banens beste, var fantastisk kult å se han dominere så mye. Håper ikke han er for høyt oppe, da blir fallet veldig hardt.

Forsvaret var ikke bra i det hele tatt, og da er det synd at rutinerte Kalvenes er ute til neste kamp. Det svekker jo forsvaret, og håper virkelig ikke den deffensive varianten av Korcsmar er like dårlig fremover som i denne, da blir det kjipt. Scorte ett flott mål, og det skal han ha.

Håper bare de slutter med tversover pasninger, spesielt fra Bentley.

Takk for kampen, Gustav.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Northside

Vi skal faen være glad for at Sarpsborg er mer bås enn Brann!

Litt artig kamp, men er det helt umulig å benke Bently? Trenger ikke erstatte han med noen, bare få han vekk! Det går så sykt treigt når han får ballen, og angrepet Sarpsborg fikk når de puttet første scoringen var fra en helt unødvendig feilpassning av nettopp Bently!

Pluss til bortefeltet som faktisk hadde en stille protest første 10min. Som sagt, så trodde jeg ikke det ville skje.
Artig å se NFF-banneret som ble heist ned og stjelt på Stadion i kampen mot Aalesund, mistenker visse personer i øst-miljøet for å ha dradd det med inn på bortefeltet :)

TL

Noen som hadde giddet å gi karakterer på spillerene? Jeg var på jobb i dag så fikk bare sett målene via mobilen :(

Leciejewski   4
Sævarsson    4
Kalvenes       4
Korcsmár       3
El Fakiri         5
Austin            7
Torp              5     
Mjelde           5
Bentley         5
Guastavino   9
Ojo               6

nero

Guastavinho var god i andre, men var da vitterlig ikke så mye å skryte av i første; utrolig ego, mange balltap som følge av det. Når det er sagt så er det selvfølgelig lett å tilgi det når han herjer slik som i andre omgang. Utrolig potensiale på den mannen hvis han lærer at fotball er et lagspill. Litt Messi over Diego når han er i slag.
Lions led by donkeys.

Torvanger

Quote from: Markmus on June 27, 2011, 23:56:51 PM
Fortsatt mye rask fra Bentley, men det ser jo ut til at det kommer seg for hver kamp. Minner om Guastavino sin første sesong.


Bentley kommer bare mer og mer. Kommer det et forløsende mål mot Odd kan mye være gjort.

dudo

Kampen går i reprise på tv2 sport om 5 min.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

Quote from: psv-hasund on June 27, 2011, 20:57:35 PM
Quote from: osoerli on June 27, 2011, 17:54:42 PM
Forutsigbart lag, formasjon og angrepsspel.
Resultatetet er vel ganske forutsigbart også.
Dette laget Skarsfjord presenterer scorar neppe mål.
Tippar tap 2-0 og rødt kort til Austin ca 10 min ut i 2. omgang.
Bentley går seg fast gang på gang.
Torp med eit par skumle balltap som fører til baklengs.
Ojo får lite til og Guastavino skyter på alt som rører seg.

-------------------------------
  Bøyer meg i støvet for at du klarte å bomme på alle punkter i analysen din.



    Eg satsar på å gjenta succeen mot Odd
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

5-3-målet kom nettopp på tv2 sport-reprisen. Jeg fikk ikke med meg ekstasen til kommentatorene i går, det der var jævla kjekt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Utrolig artig å høre Langli der. Høres akkurat som når jeg skrev/fortalte historier på barneskolen. "Og så... . Så... . Så.... . Så..."

;D
Ka du ve?

Klaus_Brann

Jeg tar gjerne i mot en torrent fra denne kampen!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Quote from: krakra on June 27, 2011, 19:48:26 PM
Jaja. Da brukte vi ikke byttene denne kampen heller. Kampbelastningen er visst ikke så stor at det gjør noe.


Jeg synes synd på deg krakra når du i seiersrusen rett etter kamp klarer å sutre over dette. Da er glasset rimelig halvtomt.

For en kamp! Vi er tross alt Brann og ingen kan si det blir kjedelig i alle fall. Meget sterk borteseier, tenker vi ser Sarpsborg kollapse og rykke ned sammen med Sogndal.

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Quote from: Huff on June 27, 2011, 18:57:28 PM
Er det rart noen av oss skirker etter en spiller med forståelse til å avlevere ballen i riktig tid og som skal spille bak Ojo [les: Fredrik Haugen]. Mjelde har verken farten eller spilleforståelsen og Gustav har ikke spilleforståelsen, feilvalg, feilvalg, feilvalg. Ojo gjør det samme, men det får en bare leve med. Ut med Mjelde (garderoben), ut med Gustav (ut på kanten der altså) inn med Haugen sentralt!


Må nesten få trekke inn denne også. At guasrav gjør en del feilvalg er ueg enig i, men han er klart best som OMS og vårt sterkeste kort i den posisjonen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up