• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sarpsborg - Brann 27 Juni kl 19:00

Started by Northside, June 01, 2011, 16:42:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Jaja. Da brukte vi ikke byttene denne kampen heller. Kampbelastningen er visst ikke så stor at det gjør noe.

Huff

Quote from: olebrann3 on June 27, 2011, 19:46:53 PM
Får iallefall håpe guastavino får spille sentralt i neste også, men vi skulle tro at skarsfjord har skjønt det også


Fortsetter han slik bør han i alle fall fortsette, men skal Gustav inn må Mjelde i alle fall ut. Holmvik er et bedre alternativ på venstrekanten, evt får Bentley innta venstrekanten og Haugen eller Haugsdal på høyre.

Ricky

Ikke verst med 14 mål på 7 bortekamper... Og vi hadde jo tre målløse på rad før i dag :p

olebrann3

Quote from: krakra on June 27, 2011, 19:48:26 PM
Jaja. Da brukte vi ikke byttene denne kampen heller. Kampbelastningen er visst ikke så stor at det gjør noe.


vi har da byttet alle 3 idag

krakra

Quote from: olebrann3 on June 27, 2011, 19:50:53 PM
vi har da byttet alle 3 idag
Ja, det kom et bytte etter innlegget mitt. 1 min hvile for Mjelde. Forventer 90 til mot ODD.

osoerli

Quote from: osoerli on June 27, 2011, 17:54:42 PM
Forutsigbart lag, formasjon og angrepsspel.
Resultatetet er vel ganske forutsigbart også.
Dette laget Skarsfjord presenterer scorar neppe mål.
Tippar tap 2-0 og rødt kort til Austin ca 10 min ut i 2. omgang.
Bentley går seg fast gang på gang.
Torp med eit par skumle balltap som fører til baklengs.
Ojo får lite til og Guastavino skyter på alt som rører seg.

Tok heldigvis feil i det meste.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

olebrann3

Quote from: olebrann3 on June 27, 2011, 19:50:53 PM
vi har da byttet alle 3 idag

Quote from: krakra on June 27, 2011, 19:51:54 PMJa, det kom et bytte etter innlegget mitt. 1 min hvile for Mjelde. Forventer 90 til mot ODD.

Kom lovlig sent alle 3 byttene, men idag klager eg ikke. Forøvrig tror eg mezquida hadde vært et bra bytte, men når byttene kom trengte vi ikke så mye mer framover

krakra

En deilig seier å vinne. Får mye i trynet, først havner vi under, så tar vi en tomåls-ledelse som vi kaster bort på fem minutter. Da er det deilig å vinne 5-3. Spesielt med slike strålende mål som vi avgjorde med.

kabelmann

Quote from: osoerli on June 27, 2011, 17:54:42 PM
Forutsigbart lag, formasjon og angrepsspel.
Resultatetet er vel ganske forutsigbart også.
Dette laget Skarsfjord presenterer scorar neppe mål.
Tippar tap 2-0 og rødt kort til Austin ca 10 min ut i 2. omgang.
Bentley går seg fast gang på gang.
Torp med eit par skumle balltap som fører til baklengs.
Ojo får lite til og Guastavino skyter på alt som rører seg.


Denne traff du godt på ;)

Skal dog sies at jeg var like pessimistisk før start.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

olebrann3

June 27, 2011, 19:59:39 PM #159 Last Edit: June 27, 2011, 20:03:20 PM by olebrann3
1-1 guastavino med målgivende corner
2-1 Guastavino 3. sist på ballen
3-1 Guastavino scorer selv som vi har sett han gjøre 20 ganger i lyn, nå har han gjort det i 2 kamper på rad
4-3 Guastavino med målgivende
5-3 Guastavino leker seg med hele østfold, og når han kan legge ballen i mål så lar han heller austin få muligheten

1. mål, 3 målgivende og 1 der han var 3. sist på ballen

Spelaren

Alle har plikt på seg til å antijinxe veit du.
Gå av.

osoerli

Auda no skal pikken i TV2 intervjua Ojo igjen på matchball mandag, kan bli skummelt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

For en vannvittig kamp!
Herlig offensivt spill til tider og vi kunne og burde puttet flere. Gustav var helt rå i dag, og det er godt å se måten han spiller gjennom folk på. Maradona-raid for andre kamp på rad er ikke så galt, bortsett fra at dagens "kun" endte i assist.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: osoerli on June 27, 2011, 20:00:58 PM
Auda no skal pikken i TV2 intervjua Ojo igjen på matchball mandag, kan bli skummelt.


"Apropos rasisme, hva føler du nå?"
Rød makt på Hansa

TCAC


olebrann3


Kruxleiven

Grøss og gru for en kamp. 5 herlige mål, men hva hjelper det når vi har stoppere som er fraværende. Pasningskvalitet som er aldeles rævva. Hver gang vi får en fot på ballen når Sarp er i angrep så går klareringen rett til motstanderen igjen. Dette må bli bedre. Skars fikk tydeligvis også med seg dette og han lot El Fakirir få høre det.

En kan kanskje si at vi gjorde mye bra også, spesielt i angrep, men vi kan jo ikke regne med at angrepet skal være så gode i hver kamp. Selvsagt en deilig seier, men jeg tror selv de nyfrelste har problemer med å se at dette er et trygt og stødig Brannlag. Jeg lurer på om noen kan se hva som trengs for at vi kan bli like god på å forsvare ledelser som lag som Man U og Real Madrid.   Når det er sagt så er vi ikke alene om å spille med hodet under armen i denne ligaen.

Spelaren

Quote from: osoerli on June 27, 2011, 20:00:58 PM
Auda no skal pikken i TV2 intervjua Ojo igjen på matchball mandag, kan bli skummelt.


Mistenkelig normalt gjennomført. Bredeli fekk nok litt tilbakemelding på den første flausen.
Gå av.

osoerli

Vant me ein kamp etter å ha lugge under?  Ny barriere brutt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

TCAC

Quote from: olebrann3 on June 27, 2011, 20:03:40 PM
Quote from: TCAC on June 27, 2011, 20:03:11 PM
Quote from: olebrann3 on June 27, 2011, 19:59:39 PM4-3 Var guastavino innvolvert her?


Assist til Ojo!

Ikke lett å huske alle!


Nei, forsåvidt deilig å kunne si at man ikke husket alle Brann-målene etter en kamp. ;)

skuteviken

Quote from: Spelaren on June 27, 2011, 20:04:26 PM
Quote from: osoerli on June 27, 2011, 20:00:58 PM
Auda no skal pikken i TV2 intervjua Ojo igjen på matchball mandag, kan bli skummelt.


Mistenkelig normalt gjennomført. Bredeli fekk nok litt tilbakemelding på den første flausen.


Skal jeg være helt ærlig så tviler jeg på det, i og med at de la det ut på YouTube.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Quote from: skuteviken on June 27, 2011, 20:10:42 PM
Quote from: Spelaren on June 27, 2011, 20:04:26 PM
Quote from: osoerli on June 27, 2011, 20:00:58 PM
Auda no skal pikken i TV2 intervjua Ojo igjen på matchball mandag, kan bli skummelt.


Mistenkelig normalt gjennomført. Bredeli fekk nok litt tilbakemelding på den første flausen.


Skal jeg være helt ærlig så tviler jeg på det, i og med at de la det ut på YouTube.


Mykje rart havner vel der, det var vel gjerne Nybergsund-affæren som bidro mest. Menmen, minor details for å sitere raske menn.
Gå av.

skuteviken

Quote from: Spelaren on June 27, 2011, 20:12:11 PM
Quote from: skuteviken on June 27, 2011, 20:10:42 PM
Quote from: Spelaren on June 27, 2011, 20:04:26 PM
Quote from: osoerli on June 27, 2011, 20:00:58 PM
Auda no skal pikken i TV2 intervjua Ojo igjen på matchball mandag, kan bli skummelt.


Mistenkelig normalt gjennomført. Bredeli fekk nok litt tilbakemelding på den første flausen.


Skal jeg være helt ærlig så tviler jeg på det, i og med at de la det ut på YouTube.


Mykje rart havner vel der, det var vel gjerne Nybergsund-affæren som bidro mest. Menmen, minor details for å sitere raske menn.


Altså poenget mitt er at viss de hadde syns det gikk over streken, så kan de ikke mene det når TV2 Sporten legger det ut på YouTube :)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Kruxleiven on June 27, 2011, 20:03:53 PM
Grøss og gru for en kamp. 5 herlige mål, men hva hjelper det når vi har stoppere som er fraværende. Pasningskvalitet som er aldeles rævva. Hver gang vi får en fot på ballen når Sarp er i angrep så går klareringen rett til motstanderen igjen. Dette må bli bedre. Skars fikk tydeligvis også med seg dette og han lot El Fakirir få høre det.

En kan kanskje si at vi gjorde mye bra også, spesielt i angrep, men vi kan jo ikke regne med at angrepet skal være så gode i hver kamp. Selvsagt en deilig seier, men jeg tror selv de nyfrelste har problemer med å se at dette er et trygt og stødig Brannlag. Jeg lurer på om noen kan se hva som trengs for at vi kan bli like god på å forsvare ledelser som lag som Man U og Real Madrid.   Når det er sagt så er vi ikke alene om å spille med hodet under armen i denne ligaen.


Hva hjelper det med 5 mål? Det hjelper oss til å vinne kampen.

Vil mye heller se oss spille på denne måten enn kjedelige 1-0 seire. Det skaffer publikum og oppmerksomhet rundt Brann og gjør oss mye mer interessante. Selv om det selvfølgelig er ting å rette på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on June 27, 2011, 20:05:57 PM
Vant me ein kamp etter å ha lugge under?  Ny barriere brutt.


Vi gjorde da det forrige kamp også...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on June 27, 2011, 20:19:19 PM
Quote from: osoerli on June 27, 2011, 20:05:57 PM
Vant me ein kamp etter å ha lugge under?  Ny barriere brutt.


Vi gjorde da det forrige kamp også...



Ble uavgjort mot Aalesund. Tror faktisk dette er første kampen vi snur under Skarsfjord (sett bort fra Fana-kampen i cupen).
Ka du ve?

krakra

Som forsterkning til førsteelveren tar jeg gjerne Storflor. Vi trenger en kantspiller og vi trenger en klok spiller der fremme. Storflor er begge deler.

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on June 27, 2011, 20:27:43 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 27, 2011, 20:19:19 PM
Quote from: osoerli on June 27, 2011, 20:05:57 PM
Vant me ein kamp etter å ha lugge under?  Ny barriere brutt.


Vi gjorde da det forrige kamp også...



Ble uavgjort mot Aalesund. Tror faktisk dette er første kampen vi snur under Skarsfjord (sett bort fra Fana-kampen i cupen).


Trodde vi spilte kamp mot Sogndal etter det jeg...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

Nja, vi fikk uavgjort og vant på straffer, men vi hentet riktig nok opp igjen sogndal 2 ganger og attpåtil helt på slutten begge ganger

Klaus_Brann

Vi hentet opp som du sier og vi vant til slutt, det duger for meg som en barrierebryter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Men cup er cup. Vi hentet oss opp mot Fana også.

psv-hasund

Quote from: osoerli on June 27, 2011, 17:54:42 PM
Forutsigbart lag, formasjon og angrepsspel.
Resultatetet er vel ganske forutsigbart også.
Dette laget Skarsfjord presenterer scorar neppe mål.
Tippar tap 2-0 og rødt kort til Austin ca 10 min ut i 2. omgang.
Bentley går seg fast gang på gang.
Torp med eit par skumle balltap som fører til baklengs.
Ojo får lite til og Guastavino skyter på alt som rører seg.


Bøyer meg i støvet for at du klarte å bomme på alle punkter i analysen din.

osoerli

Eg meinte i serien.  Herlig seier.  Men neste gong me slepp inn 3 mål tapar me.  Må skjerpa presset på ballførar fleire hakk.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Torvanger

Brann på godt og vondt, Jekkyl & Hyde, aldri kjedelig. Det er ikke mange TL-lag med et giftigere angrep enn Branns, defensivt går det på hogg og belegg.

hansastril

Mjelde gjor faktisk en helt greit kamp i dag. Kanskje det er håp for angrepsrekken:
------------Ojo
Mjelde - Diego - Bentley ?
Stolt og kry

Nixon

Ja, Mjelde gjorde seg ikke vekk i dag. Da synes jeg heller at Torp var mer anonym.
Rød makt på Hansa

krakra

Var Mjelde borti ballen utenom scoringen?

Nixon

Quote from: krakra on June 27, 2011, 21:21:14 PM
Var Mjelde borti ballen utenom scoringen?


Ja, så du ikke at han mistet den noen ganger?
Rød makt på Hansa

krakra

Jeg så ærlig talt ikke Mjelde i det hele tatt i førsteomgang. Så scoret han i starten av andre før han forsvant igjen.

Austin og Guastavino dominerte. Ellers var det ingen som var spesielt gode.


Markmus

Quote from: krakra on June 27, 2011, 21:34:05 PM
Jeg så ærlig talt ikke Mjelde i det hele tatt i førsteomgang. Så scoret han i starten av andre før han forsvant igjen.

Austin og Guastavino dominerte. Ellers var det ingen som var spesielt gode.


Jeg bante over Mjelde ved et par anledninger og så scorte han et mål. Det er det jeg husker av ham i kampen. Bra med målet, men ellers like dårlig som vanlig.
Ka du ve?

Leffen

Friskmelde Mjelde? Da kan du ikke ha sett samme kamp som meg. Som nevnt tidligere; bortsett fra scoringen var han helt usynlig. Noe som var godt gjort egentlig i en kamp hvor det var så mye rom i begge retninger.

osoerli

Syns kontringane satt  betre etter at Bentley var tatt av.  Kan jo vera fordi Sarpsborg sto litt høgare kanskje.  Men vil gjerne sjå Mezquida frå start på torsdag.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Kjell249

June 27, 2011, 22:30:51 PM #194 Last Edit: June 27, 2011, 22:36:28 PM by Kjell249
Quote from: osoerli on June 27, 2011, 22:00:45 PM
Syns kontringane satt  betre etter at Bentley var tatt av.  Kan jo vera fordi Sarpsborg sto litt høgare kanskje.  Men vil gjerne sjå Mezquida frå start på torsdag.

Tror ikke vi har sett samme kamp. Vi skapte nesten ingenting etter Haugsdal og Holmvik kom inn. Helt greit det, for da skulle seieren sikres.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lister

Bentley gjorde en ekstremt viktig jobb før kanonskuddet til Gustav, fint rykk innover, skapte strekk i forsvaret og gjorde at de ikke kunne støte siden bentley da kunne være alene med keeper, som igjen ga rom og tid til at gustav kunne fyre. Vi lå veldig riktig med mange gode løp før akkurat det målet.
Guinness - Makes you drunk

StuckedPaaOstlandet

Noen som hadde giddet å gi karakterer på spillerene? Jeg var på jobb i dag så fikk bare sett målene via mobilen :(

stigh

nå har eg sett 2 omg i reprise det må være årsbeste frem over... for å ikke snakke om diego i 2 omg fantastisk...

håppe tar me  oss det offensive til torsdag mot odd da kan det bli bra

TheRock

Er så deilig at noen endelig har forklart Bentley at han har et fullt fungerende høyreben også, mye bedre i denne enn tidligere.

Markmus

Fortsatt mye rask fra Bentley, men det ser jo ut til at det kommer seg for hver kamp. Minner om Guastavino sin første sesong.
Ka du ve?

Go Up