• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sarpsborg - Brann 27 Juni kl 19:00

Started by Northside, June 01, 2011, 16:42:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Da har NFF vært ute å endret datoen på en kamp som allerede var fastsatt.

Mandag  27 Juni klokken 19:00 blir det avspark.

Håper Bataljonen kan være tidlig ute å avlyse turen og ikke minst boikotte alt av organisert opplegg til turen. Både pub og buss.

Privat sparer jeg mye penger på alle disse ukekampene!

staars

Da e bor pÃ¥ Geilo, hadde e faktisk kjøpt togbill. til bÃ¥de cupkampen og kampen i Sarpsborg....dessverre miniprisbill.  :( Trudde det var greit, sÃ¥ lenge kampen hadde fÃ¥tt "fastsatt" kamptidspunkt.....men stole pÃ¥ NFF......aldri meir!!!!!!!!!

krøvel vellevold

Har oppdatert blogginnlegget med at det også ble flyttet noen seriekamper som følge av 4.runde i NM. Hvorfor ventet man ikke med å sette opp tv-listen for serierundene før og etter cuprunden, til man visste hvilke kamper som skulle gå i cupen. Og når man for enhver pris skal spre serierundene i helgene over fire dager, så vil det bli problemer når man skal presse inn serie-/cupkamper i midtuken.

Idioter!
Legg ned hele klubben!

stig

Mail er sendt nsa om BBb sin mening om denne saken. Det er helt håpløst at de kan holde på slik
Nettsideansvarlig

Larsi Ã?en

Men kan bataljonen legge ut på siden sin, at de som skal på kampen, kan ha 10 min stillhet?
Opp med det flagget!

revert

Quote from: Larsi Ã?en on June 03, 2011, 18:52:33 PM
Men kan bataljonen legge ut på siden sin, at de som skal på kampen, kan ha 10 min stillhet?


Ville neppe blitt lagt merke til. Vi er ganske stille til vanlig...

Klaus_Brann

Kan heller ha det på en hjemmekamp slik vi hadde for en stund siden, hvor Hansa også satt de første 10. Det funka bra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Klaus_Brann on June 03, 2011, 21:01:52 PM
Kan heller ha det på en hjemmekamp slik vi hadde for en stund siden, hvor Hansa også satt de første 10. Det funka bra.


Hadde vi? Hvilken kamp? Jeg tror ikke jeg fikk det memoet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

revert

Quote from: dudo on June 04, 2011, 09:56:58 AM
Quote from: Klaus_Brann on June 03, 2011, 21:01:52 PM
Kan heller ha det på en hjemmekamp slik vi hadde for en stund siden, hvor Hansa også satt de første 10. Det funka bra.


Hadde vi? Hvilken kamp? Jeg tror ikke jeg fikk det memoet.


Hjemme mot Viking i 08

Larsi Ã?en

Quote from: revert on June 03, 2011, 20:04:52 PM
Quote from: Larsi Ã?en on June 03, 2011, 18:52:33 PM
Men kan bataljonen legge ut på siden sin, at de som skal på kampen, kan ha 10 min stillhet?


Ville neppe blitt lagt merke til. Vi er ganske stille til vanlig...


Det er ikke det at vi skal bli lagt merke til eller noe. Det er rett og slett bare for Ã¥ gjøre det. Hvis ikke vi eller Fossefallet synger noe, blir det lagt merke til.  La oss ha en stille-aksjon.
Opp med det flagget!

roaldinho

Hva med 10 minutts stillhet, og som de gjør f.eks i Sør Amerika så snur de seg og står med ryggen til for vise sin misnøye. Stillhet i seg selv trenger ikke bety sånn veldig da det i kampene hender at det er totalt stillhet. Om man attpåtil snur seg vil det garantert bli merket.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on June 06, 2011, 05:57:02 AM
Hva med 10 minutts stillhet, og som de gjør f.eks i Sør Amerika så snur de seg og står med ryggen til for vise sin misnøye. Stillhet i seg selv trenger ikke bety sånn veldig da det i kampene hender at det er totalt stillhet. Om man attpåtil snur seg vil det garantert bli merket.


Får ikke gjennomført noe sånt. Hvis det dukker opp 400 Brann-supportere, så er jo 350 av det bergensfamilier bosatt på østlandet.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Akkurat. Som nevnt tidligere kan bare noe sånt funke på hjemmebane.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OC

matchbilletter legges ut på billettservice for oss, eller..?
Ser at felt F (bortesuportere) ikke er tilgjengelige enda..

Og kommer noen av dere til Særp? :)
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on June 06, 2011, 07:49:43 AM
Quote from: roaldinho on June 06, 2011, 05:57:02 AM
Hva med 10 minutts stillhet, og som de gjør f.eks i Sør Amerika så snur de seg og står med ryggen til for vise sin misnøye. Stillhet i seg selv trenger ikke bety sånn veldig da det i kampene hender at det er totalt stillhet. Om man attpåtil snur seg vil det garantert bli merket.


Får ikke gjennomført noe sånt. Hvis det dukker opp 400 Brann-supportere, så er jo 350 av det bergensfamilier bosatt på østlandet.


Tenkte jo egentlig på hjemmebane. Skjønner selv at det ikke lar seg gjennomføre på bortebane.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Torvanger

Denne matchen orker jeg ikke å se, så får jeg heller bli positivt overrasket om det går veien. Uavgjort er godkjent, men Skarsfjord må ikke innbille seg at Brann kan forsvare seg til seier, da går det til helvete.

Alzheimer/Silverspurs

Syns sesongen totalt sett til no har vore brukbar i forhold til kva eg forventa. Den kampen her gruar eg meg likevel til. Høyres ut som eit klassisk brannsk 0-5-tap.


Torvanger

Quote from: Alzheimer/Silverspurs on June 20, 2011, 00:46:19 AM
Syns sesongen totalt sett til no har vore brukbar i forhold til kva eg forventa. Den kampen her gruar eg meg likevel til. Høyres ut som eit klassisk brannsk 0-5-tap.




Så ille blir det ikke. Men av hensyn til det mentale velger jeg å droppe beskuelse av matchen, for jeg kommer til å bli sintere enn det jeg har godt av dersom det går skeis.

Nixon

Ja, mye tilsier at "Hurtigruten - minutt for minutt" er mye mer givende enn "Sarpsborg - Brann - minutt for minutt"...
Rød makt på Hansa

Larsi Ã?en

June 20, 2011, 12:16:38 PM #19 Last Edit: June 20, 2011, 12:26:03 PM by Larsi Ã?en
Quote from: OC on June 19, 2011, 22:27:25 PM
matchbilletter legges ut på billettservice for oss, eller..?
Ser at felt F (bortesuportere) ikke er tilgjengelige enda..

Og kommer noen av dere til Særp? :)


Fyrebussen kommer.  Det vil si noen få av de på forumet...
Billetter kan man finne her: http://www.billettservice.no/event/SARPSBORG-08-BRANN-billetter/SSA0711
Opp med det flagget!


OC

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

SKB91

Bare for sikkerhetsskyld så spør jeg her;
Det er muligheter for å kjøpe billett ved inngangen? Ettersom jeg ikke har penger til det før kampdag

osoerli

Quote from: SKB91 on June 20, 2011, 19:17:06 PM
Bare for sikkerhetsskyld så spør jeg her;
Det er muligheter for å kjøpe billett ved inngangen? Ettersom jeg ikke har penger til det før kampdag

Ganske sikkert, med mindre det er fullt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

OC

husk også at disse billettservicegreiene er reservasjon. Tror de holder av billetten din i 2 dager, og at den kan hentes ut på Narvesen, 7-Eleven eller Posten. Så du kan jo reservere billetter 1-2 dager før match evt.
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on June 20, 2011, 19:29:48 PM
Quote from: SKB91 on June 20, 2011, 19:17:06 PM
Bare for sikkerhetsskyld så spør jeg her;
Det er muligheter for å kjøpe billett ved inngangen? Ettersom jeg ikke har penger til det før kampdag

Ganske sikkert, med mindre det er fullt.


Det skjer jo nesten aldri at vi har utsolgt bortefelt, med mindre det er mot Haugesund eller steder hvor vi drar mange og får få billetter.

Vet ikke hvor mange billetter vi får i Sarpsborg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

Det kommer aldri til å bli fullt her, så her er det nok bare å kjøpe i døren.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Klaus_Brann

Hvor mange billetter er det snakk om da? Hvis det kun er 250 kan det fort bli det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on June 20, 2011, 22:40:53 PM
Hvor mange billetter er det snakk om da? Hvis det kun er 250 kan det fort bli det.


Det er sant. Husk at det er sikkert en del som har tatt ut ferie, og kanskje ikke reiser vekk før etter den kampen. Gjenstår å se.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Og det bor jo en del Brann- supportere på østlandet som fort kan komme på denne kampen, jeg tror 250 er for få, hvis det da er rundt dette tallet vi får. De har jo plass til færre enn FKH.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on June 21, 2011, 05:26:32 AM
Og det bor jo en del Brann- supportere på østlandet som fort kan komme på denne kampen, jeg tror 250 er for få, hvis det da er rundt dette tallet vi får. De har jo plass til færre enn FKH.


Riktig.
Skoleferien har begynt så barnefamilier der borte vil nok benytte muligheten samt andre folk. Dessuten er det vel en del fra Bergen som muligens skal på bilferie østover og som tar turen til denne kampen samtidig. Jeg tror vil fyller vår kvote om det kun er 250.

I siste utgaven av 'Vi Menn' reklamerer de for Sarpsborg - Brann på MAX lørdagen klokken 17. Det er jo tapt reklame, og nok ett stikk til Nøff.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Særping

Quote from: Klaus_Brann on June 20, 2011, 22:40:53 PM
Hvor mange billetter er det snakk om da? Hvis det kun er 250 kan det fort bli det.


Billetter til bortelaget pÃ¥ Sarpsborg stadion er 450.  8)

Hatleking

Spanande kamp. Med Hoås ute trur eg me faktisk har ei sjanse her.

OC

Ser vi er invitert til Oppe og Nede (Sarpsborg-fansens sted).. skulle det bli for "trangt" eller dårlig med muligheter for Brann-låter der, er det evt bare å flytte seg til Kontoret Bar eller Olsen Pub (begge i sentrum). Vi ses i morgen!
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Gulløl

June 26, 2011, 21:57:33 PM #34 Last Edit: June 26, 2011, 22:03:20 PM by Gulløl
Kjenner jeg Skarsfjord rett starter han nok med dette laget i morgen.

                     

PÃ¥ benken: Opdal, Amankwah, Kalvenes, Haugen, Holmvik, Haugsdal, Mezquida.

Grorud fÃ¥r nok ny tillit, Maskenes(Kalvenes) mÃ¥ nok hvile benken. Ingen vits at han spiller halvskadet nÃ¥r Grorud kan gjøre en like god jobb. Kalvenes kan bli en som ubevisst  trekker seg i duellene i den situasjonen han nÃ¥ er i og det er ikke bra.

Kunne tenkt meg at Haugen fikk plassen til Mjelde for å få frem sårt tiltrengt kreativitet i angrepet men tviler på at Skarsfjord benker kapteinen.

Ellers håper jeg at Mezquida får ca. en halvtime, en spiller som kan gi angrepet et løft og kreativitet, om Guastavino eller Bentley ikke får det til første timen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Jeg tipper Kalvenes starter, og at scenarioet du beskriver fort kan skje - ubevisst "trekking" i duell, maal imot og tap.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Torvanger

Dersom Grorud klarer å kvitte seg med hangen han har til å slå pasninger til motstander som står plassert utenfor vår 16-meter, så er han en fin tilvekst. God på hodet, leser spillet godt, flink i pasningsspill og med ball.

Torvanger

Quote from: Hatleking on June 23, 2011, 13:38:27 PM
Spanande kamp. Med Hoås ute trur eg me faktisk har ei sjanse her.


Dersom dette stemmer øker sjansene for poeng betraktelig. Mitt håp er at det står 0-0 til langt ut i kampen, før Brann putter. Scorer Brann for tidlig, før kampen har satt seg, blir det en forsvarskamp, noe Brann ikke mestrer like godt.

krakra

 Uenig. Syns Brann har spilt best i de kampene de ikke har mÃ¥ttet styre og angripe mot etablerte forsvar. Vi er gode nÃ¥r vi kan bryte og kontre, ikke nÃ¥r vi mÃ¥ styre og tre igjennom.

Romarius

Quote from: krakra on June 27, 2011, 08:32:11 AM
Uenig. Syns Brann har spilt best i de kampene de ikke har måttet styre og angripe mot etablerte forsvar. Vi er gode når vi kan bryte og kontre, ikke når vi må styre og tre igjennom.


For så vidt enig. Men synes vår evne til å bryte og kontre har tapt seg noe helt utrolig i det siste. Vi var gode til dette i starten av sesongen, f.eks. mot LSK. I det siste har vi stort sett variert spillestilen mellom lange baller på en ensom Ojo eller uhyggelig omstendelig spill, som går mer på tvers og bakover enn fremover. Får håpe og tro det snur seg med Austin, den eneste med stor fremdrift på midtbanen.

krakra

Jeg drømmer fortsatt om at vi skal få inn noen med litt gjennombruddshissighet og og tempo i spillet offensivt. Haugen. Haugsdal, Nico osv. Guastavino har sine øyeblikk, men kan være utrolig omstendelig til tider og har en tendens til å gjøre ganske vanskelige valg. Bentley og Mjelde er alltid omstendelig. Den som har vært best syns jeg er Holmvik. Han er agressiv på å få ballen frem og slår mange gode innlegg, men heller ikke han har vært allverdens.

Men det er nok bare en drøm. Tipper vi starter med Bentley, Mjelde og Guastavino i kveld. Da håper jeg iallefall vi bruker Sævarsson mye. Han og Ojo har vært de som i størst grad har stått for gjennombruddshissigheten i angrepet vårt.

Ellers tror jeg også endel vil bedre seg nå som Austin er tilbake. Han gir oss trøkk og driv i den sentrale midtbanen som vekren Mjelde eller Haugen er i nærheten av. Torp har vært litt opp og ned uten Austin, men jeg har troen på at han vil glitre igjen med Austin ved sin side og at vi nok engang kan se en av TLs beste midtbaneduoer.

Torvanger

Ojo har vært søppel etter karanten, uvenn med ballen og tilsynelatende uten retningssans. Får håpe vi får oppleve en mer direkte og distinkt Ojo ikveld.

football

Quote from: Gulløl on June 26, 2011, 21:57:33 PM
Kjenner jeg Skarsfjord rett starter han nok med dette laget i morgen.

                     

PÃ¥ benken: Opdal, Amankwah, Kalvenes, Haugen, Holmvik, Haugsdal, Mezquida.

Kalvenes trekke seg i duell? Trokke det gitt:P

Grorud fÃ¥r nok ny tillit, Maskenes(Kalvenes) mÃ¥ nok hvile benken. Ingen vits at han spiller halvskadet nÃ¥r Grorud kan gjøre en like god jobb. Kalvenes kan bli en som ubevisst  trekker seg i duellene i den situasjonen han nÃ¥ er i og det er ikke bra.

Kunne tenkt meg at Haugen fikk plassen til Mjelde for å få frem sårt tiltrengt kreativitet i angrepet men tviler på at Skarsfjord benker kapteinen.

Ellers håper jeg at Mezquida får ca. en halvtime, en spiller som kan gi angrepet et løft og kreativitet, om Guastavino eller Bentley ikke får det til første timen.

Northside

Lurer på om bortefeltet vil klare å holde kjeft første 10 minuttene av denne kampen, i protest mot Mandagskamper.

Tviler egentlig.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on June 27, 2011, 15:38:27 PM
Lurer på om bortefeltet vil klare å holde kjeft første 10 minuttene av denne kampen, i protest mot Mandagskamper.

Tviler egentlig.


Ikke når infoen er fullstendig fraværende. Jeg visste ingenting om det.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: Gulløl on June 26, 2011, 21:57:33 PM
Kjenner jeg Skarsfjord rett starter han nok med dette laget i morgen.

                       


Nesten, Kalvenes spiller i stedet for Grorud. Utenom det er laget identisk. For det er vel ingen trenere man like lett kan stille klokken etter som Skarsfjord.

Ellers har jeg en dårlig magefølelse for kampen i kveld. Noe som kan være et godt tegn siden magefølelsen min har sviktet meg urovekkende ofte denne sesongen. Men sannsynligvis ikke...
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Nixon on June 27, 2011, 17:03:44 PM
For det er vel ingen trenere man like lett kan stille klokken etter som Skarsfjord.


Nei. En ting er at man kunne tjent seg styrtrik hvis det hadde vært mulig å tippe førsteelveren på oddsen, men det er også fult mulig å forutse både bytter og uttalelser etter kampen på forhånd. Han er like forutsigbar som angrepsspillet vårt.

osoerli

Forutsigbart lag, formasjon og angrepsspel.
Resultatetet er vel ganske forutsigbart også.
Dette laget Skarsfjord presenterer scorar neppe mål.
Tippar tap 2-0 og rødt kort til Austin ca 10 min ut i 2. omgang.
Bentley går seg fast gang på gang.
Torp med eit par skumle balltap som fører til baklengs.
Ojo får lite til og Guastavino skyter på alt som rører seg.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Bentley skal somle rundt på høgrevingen igjen ja. Fabelaktig! Tja, henger på venstrevingen så langt....
GÃ¥ av.

skuteviken

June 27, 2011, 18:10:05 PM #49 Last Edit: June 27, 2011, 18:13:13 PM by skuteviken
R nydelig!" :D
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Go Up