• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

" Advarsel - mens du skrev har et nytt svar blitt lagt til emnet."

Started by Nightfox, May 22, 2011, 21:24:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nightfox

I blandt skriver jeg et relativt langt innlegg, og skal til å publisere det, og plutselig dukker denne meldingen opp:

QuoteAdvarsel - mens du skrev har et nytt svar blitt lagt til emnet. Du vil kanskje ønske å forandre ditt innlegg.

Nixon

Jeg har aldri opplevd å måtte trykke 5-6 ganger før innlegget blir registrert. Har bare opplevd en advarsel og så holder det å trykke en gang til. Så for meg er det ikke noe problem. Greit å få en liten advarsel om at innholdet i tråden er blitt endret.
Rød makt på Hansa

vebo

Jeg synes det er veldig greitt, så slipper jeg å poste svar andre har svart, og får mulighet til å lese det for å se om jeg vil kommentere siste innlegg.

Under brannkampene, blir det uansett for mye jaaaaaaaaaaaaa, og neeeeeeeeeeei, og 1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, for min del.
Tiocfaidh ár lá

dudo

Jeg kan røpe at det er et helvete når man prøver å skrive innlegg på mobilen et sted med dårlig dekning, ref Tertnes-kampen. Ellers plager det meg ikke nevneverdig - selv om jeg aldri tror jeg har endret et innlegg pga den advarselen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on May 22, 2011, 21:29:21 PM
Jeg har aldri opplevd å måtte trykke 5-6 ganger før innlegget blir registrert. Har bare opplevd en advarsel og så holder det å trykke en gang til. Så for meg er det ikke noe problem. Greit å få en liten advarsel om at innholdet i tråden er blitt endret.


Under kamper skjer det ofte, spesielt når det skjer mye på banen, siden det da hele tiden dukker opp nye innlegg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lister

Dette er en veldig nyttig funksjon da normal forumkotyme tilsier at at en post uten sitat er enten et svar på posten over deg, et svar på første posten eller emnet generellt.
Guinness - Makes you drunk

BrannSupporter

Det kan være greit å gjøre seg kjent med innstillingsmulighetene her på forumet.

Rediger profil -> Utseende- og layoutinnstillinger -> Ikke gi advarsel om andre innlegg når du poster et innlegg.


Nixon

Quote from: Klaus_Brann on May 22, 2011, 22:10:42 PM
Quote from: Nixon on May 22, 2011, 21:29:21 PM
Jeg har aldri opplevd å måtte trykke 5-6 ganger før innlegget blir registrert. Har bare opplevd en advarsel og så holder det å trykke en gang til. Så for meg er det ikke noe problem. Greit å få en liten advarsel om at innholdet i tråden er blitt endret.


Under kamper skjer det ofte, spesielt når det skjer mye på banen, siden det da hele tiden dukker opp nye innlegg.


Godt mulig. Jeg har ikke for vane å småpludre under kamp, så for meg er det uansett ikke noe problem.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: BrannSupporter on May 22, 2011, 23:51:11 PM
Det kan være greit å gjøre seg kjent med innstillingsmulighetene her på forumet.

Rediger profil -> Utseende- og layoutinnstillinger -> Ikke gi advarsel om andre innlegg når du poster et innlegg.




Da er vel problemet løst for trådstarter og hans relativt lange innlegg...
Rød makt på Hansa

Go Up