• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Player of the year

Started by Sotraanda, October 20, 2003, 14:24:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

Klar over at en annen har startet en tråd med "årtes spiller", men det gjaldt bare av alle norske spillere.

Her gjelder det årets spiller på brann laget, og eg har min egen liste:

1   VÃ¥r sorte perle, George. Bankers. Ingen tvil. Sikker 1 plass
2   Robbie Winters
3   Super-ray.
4   Erlend Hanstveit
5   M. Knudsen
ater, heter, hater NFF!

KennethS

1. Seyi George Olifinjana
2. Robbie Winters
3. Raymond Kvisvik
4. Helge Haugen
5. Erlend Hanstveit
tå på Brann

DÃ? FOR BRANN

1.Olifinjana :D
2.Kvisvik
3.Winters
4.Haugen
5.hanstveit
ø for Brann

Baitle

Quote from: 1.Olifinjana :D
2.Kvisvik
3.Winters
4.Haugen
5.hanstveit

Ricky

Olofinjana
Kvisvik
Winters
Ophaug
Hanstveit

jinxter

1. Erlend Hanstveit
2. Seyi Olofinjana
3. Super-Ray
4. Helge Haugen
5. Martid Knudsen

Toa

1. Runar Normann
2. Knut Walde
3. Kenneth Storvik
4. Alex Valencia
5. Tommy Knarvik
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Gina

1. Olofinjana
2. Winters
3. Super-Ray
4. Cato
5. Hanstveit
ina

C@Bøe_79

1.Seyi
2.Winters
3.Ulfstein
4.Kvisvik
5.Guntveit


Men årets spiller er og blir GEDDI:)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Professoren

Quote from: "Ricky"Olofinjana
Kvisvik
Winters
Ophaug
Hanstveit

hjallisen

Topp tre på motsatt side:

1. Normann
2. Jonas Johnson
3. Nhleko
ed beina plantet på bakken

Ricky

Quote from: "Professoren"
Quote from: "Ricky"Olofinjana
Kvisvik
Winters
Ophaug
Hanstveit
dårligere...

monzilla

1. Olofinjana - bør vel ikke være noe tvil om at han har vært best i år
2. Haugen - Talent som har en arbeidsmotor. Spilt jevnt godt
3. Knudsen - Vært jevnt og vist stor fremgang i løpet av sesongen
4. Kvisvik - Har jo bare spilt halve sesongen, men har løftet laget
5. Winters - Har funnet målformen i det siste

Professoren

Han har ihvertfall ikke gjort forsvaret vårt dårligere...[/quote]

Nei, han har snarere tvert i mot glidd rett inn i et forsvar som til tider har vært blant tippeligaens dårligste

Ã?ge


Karsten

Erlend Hanstveit er uten tvil årets Unge spiller..

Sotraanda

Men vil BBB dele ut blomster og evt. pris til de de mener er årets spiller før kampen?

Alle kårer jo en "årets spiller" i siste kamp av sesongen.-...
ater, heter, hater NFF!

Per Hilmar

1. Per Hilmar Nybø
2. VÃ¥r sorte perle
3. Burger-Ray
4. Langdistanseløper Haugen
5. Fjellgeiten Hanstveit

Brann_Askøy

Quote from: "Sotraanda"Klar over at en annen har startet en tråd med "årtes spiller", men det gjaldt bare av alle norske spillere.

Her gjelder det årets spiller på brann laget, og eg har min egen liste:

1   VÃ¥r sorte perle, George. Bankers. Ingen tvil. Sikker 1 plass
2   Robbie Winters
3   Super-ray.
4   Erlend Hanstveit
5   M. Knudsen??????????????????????????
Martin har vært en av Branns desidert dårligste spillere! Uten tvil!

Gina

Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "Brann_Askøy"Klar over at en annen har startet en tråd med "årtes spiller", men det gjaldt bare av alle norske spillere.

Her gjelder det årets spiller på brann laget, og eg har min egen liste:

1   VÃ¥r sorte perle, George. Bankers. Ingen tvil. Sikker 1 plass
2   Robbie Winters
3   Super-ray.
4   Erlend Hanstveit
5   M. Knudsen??????????????????????????
Martin har vært en av Branns desidert dårligste spillere! Uten tvil!



Bare tull! Martin har ofret mye, arbeidet mye og vært en av banens beste i flere kamper. For eksempel borte mot Viking da han i tillegg puttet to mål.
ina

Brann_Askøy

Bare tull! Martin har ofret mye, arbeidet mye og vært en av banens beste i flere kamper. For eksempel borte mot Viking da han i tillegg puttet to mål.[/quote]

Kampen mot viking var Martin suveren! Men jeg synes det har vært alt for mye opp og ned når det gjelder den karen der! Det holder ikke til toppnivå i Norsk toppserie! Hvertfall ikke til å bli kåret til Branns 5 beste spiller i år, så dårlige har ikke Brann vært!

Sotraanda

Eg skrev:

"Martin har vert veldig god i år, noen som husker matchen mot Viking, innlegget til PFO mot Sogndal, å ellers andre store øyeblikk kor han vertfall har imponert meg stort"

Dette var noen av høydepunktene.
Det finnes flere.
Martin har vært veldig god i år, og fordi om eg mener Martin har vært Branns 5 beste, trenger vel ikke du å mene det samme?
Det finns da andre kamper han har vært gode, og dette innlegget mot SIL er bare EN ting som Martin har gjort godt.

Føler eg har fått poenget mitt god nok fram, og anser denne diskusjonen som avsluttet fra min side, og eg håper du Brannfan fra Askøy respekterer det.
ater, heter, hater NFF!

Brann_Askøy

Quote from: "Sotraanda"
Quote from: "Brann_Askøy"
jeg synes det har vært alt for mye opp og ned når det gjelder den karen der! Det holder ikke til toppnivå i Norsk toppserie! Hvertfall ikke til å bli kåret til Branns 5 beste spiller i år


Saken her er at du høyst sannsynlig har innstilt deg før denne sesongen på at du skal hate Martin, uansett kor dårlig han er.

Martin har vert veldig god i år, noen som husker matchen mot Viking, innlegget til PFO mot Sogndal, å ellers andre store øyeblikk kor han vertfall har imponert meg stort.

Må si eg ikke likte Martin før, men når spillere gjør det bra så fortjener de ros, ikke sant Brann_askøy??

Syns det er urettferdig ovenfor Martin, at du uansett hans prestasjoner på banen må hetse han uansett, og at du er innstilt på å hate han å ikke like han.....

Det handler ikke om at jeg har noe som helst hat ovenfor vÃ¥r kjære Martin, men som  du sier, innlegget til PFO mot Sogndal Skal det være grunnnen til at du nominerer han som Branns 5te beste spiller gjennom sesongen sÃ¥ begynner jeg virkelig Ã¥ tvile pÃ¥ din bedømming!

Brann_Askøy

Quote from: "Sotraanda"Eg skrev:

"Martin har vert veldig god i år, noen som husker matchen mot Viking, innlegget til PFO mot Sogndal, å ellers andre store øyeblikk kor han vertfall har imponert meg stort"

Dette var noen av høydepunktene.
Det finnes flere.
Martin har vært veldig god i år, og fordi om eg mener Martin har vært Branns 5 beste, trenger vel ikke du å mene det samme?
Det finns da andre kamper han har vært gode, og dette innlegget mot SIL er bare EN ting som Martin har gjort godt.

Føler eg har fått poenget mitt god nok fram, og anser denne diskusjonen som avsluttet fra min side, og eg håper du Brannfan fra Askøy respekterer det.


Klart jeg respekterer en så godt likt og velkjent supporter i Brann- miljøet. Men fremdeles kommer jeg og står jeg på mitt synspunkt på Branns topp 5! Dersom det er så mange høydepunkter og du betrakter et innlegg som et av de største så må de høydepunktene være veldig små. Even tough, no hard feelings, right?

Suppesupporter

1.Olofinjana
2.SuperRay
3.Winters
4.Haugen
5.Ulfstein

Go Up