• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

NM 2011

Started by krøvel vellevold, April 13, 2011, 21:09:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

[
Quote from: stig on August 23, 2011, 09:31:11 AM
Barnefamilier oppfordres av Brann og Bataljonen om å kjøpe billett på Felt S, som er nabofeltet til det ordinære bortefeltet. Akkurat nå er det utilgjengelig, men FFK er varslet og jobber med saken.

Vi har forøvrig tilgang på 1250 billetter.


Nå går det ann og kjøpe billetter. fikk akurat fatt i en billett selv :)

stig

Quote from: Gulløl on August 23, 2011, 09:43:50 AM
Felt S ser det ut som hvem som helst kan bestille fra. Ser ikke ut som at de har noe skille der mellom supportergruppene. Hvordan sikrer de da at Brann får sine 1250 plasser(ev.1330) ?


Jeg får opp at felt S er utilgjengelig for kjøp i det hele tatt.
Nettsideansvarlig

Gulløl

Ser at Brann en stund etter at denne artikkelen kom endret "seksjon R" fra 800 til 1250 billetter.
http://www.brann.no/nyheter/na-kan-du-kjope-semi-billetter/

Er ikke det feil ? Er det ikke "seksjon R" + deler av "seksjon S" som gir totalen på 1250 billetter ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

Fra fredrikstadfk.no:

QuoteByggestart var 16. september 2005 og anleggsprosessen var avsluttet 1. februar 2007.

Totalkostnaden for stadionet var omtrent 223 millioner kroner, og kapasiteten er på 12 560 plasser, med mulighet for utvidelse til 15 000.

I 2009 ble plankehaugfeltet omgjort fra V-stil til en vanligståfelt. Dette gjorde at Fredrikstad Stadion fikk en utvidet kapasitet.


Er det slik å forstå at kapasiteten var 12 560 og økte, eller ble den 12 560 etter kapasiteten ble utvidet?

Fra wikipedia:

QuoteTotalkostnaden for stadionet var omtrent 223 millioner kroner, og kapasiteten er på 12 800 sitteplasser, med mulighet for utvidelse til 15 000. I 2009 ble plankehaugfeltet omgjort fra V-stil til en vanlig ståfelt. Dette gjorde at Fredrikstad Stadion fikk en utvidet kapasitet på omtrent 500 plasser.


QuoteKapasitet 13 300 - pr mars 2009


Ikke vet jeg...

steinbygger

Har kanskje ikke så mye med NM 2011 å gjøre, men ser at fra og med 2006 har Brann hatt 4 hjemmekamper i cupen og det har vært mot storlagene Levanger, Valdres, Lyn og Sogndal.

Nå har vi forsvunnet tidlig ut av cupen ett par av årene, men vi kan ikke si at vi har vært heldig med oppsettet. Jeg gidder ikke å sutre over at vi er borte mot FFK i år, men jeg skulle ønske at det var trekning av hjemmebane fra og med 4 runde så slipper vi diskusjoner om ting er rettferdig eller ikke. Blir det trekning så er det likt for alle, men da må det gjøres på ett tidligere tidspunkt, det er like stor fordel å spille hjemme i 4 runde som det er i semifinalen.

Hansakongen

Tror de som driver med tur opplegget til denne semien må sjekke kampens spill dato på nytt? så vidt meg bekjent er det 23 august i dag og det står kampen spilles 21 august kl 20.


http://www.mamut.net/brannbataljonen/shop/

olebrann3

Quote from: Hansakongen on August 23, 2011, 16:40:03 PM
Tror de som driver med tur opplegget til denne semien må sjekke kampens spill dato på nytt? så vidt meg bekjent er det 23 august i dag og det står kampen spilles 21 august kl 20.


http://www.mamut.net/brannbataljonen/shop/


Det har du helt rett i. Feilen er nå rettet opp

Gulløl

August 23, 2011, 22:24:33 PM #257 Last Edit: August 23, 2011, 23:01:53 PM by Gulløl
3 timer etter at salget startet til semifinalen i dag hadde Brann supporterne allerede kjøpt 450 av 1250 bortebilletter. Det må en si er en meget god start.

Tipper at pr.nå etter nye 10 salgs timer er det i hvert fall solgt 250 billetter til, og at totalen i hvert fall er oppe i 700 solgte bortebilletter. Et forsiktig anslag med forbehold om at det er solgt mer.

Med en slik start har jeg god tro på at alle bortebillettene blir solgt på de 4 ukene som er igjen til kampen. Litt cupfeber kan det virke som det er til denne "minicupfinalen"  :). For de som enda ikke har sikret seg billett vil jeg ikke ventet for lenge, blir ikke overrasket om borteseksjonene(R og S) er utsolgt i god tid før kampdag.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7761053
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hansakongen

Quote from: Gulløl on August 23, 2011, 22:24:33 PM
3 timer etter at salget startet til semifinalen i dag hadde Brann supporterne allerede kjøpt 450 av 1250 bortebilletter. Det må en si er en meget god start.

Tipper at pr.nå etter nye 10 salgs timer er det i hvert fall solgt 250 billetter til, og at totalen i hvert fall er oppe i 700 solgte bortebilletter. Et forsiktig anslag med forbehold om at det er solgt mer.

Med en slik start har jeg god tro på at alle bortebillettene blir solgt på de 4 ukene som er igjen til kampen. Litt cupfeber kan det virke som det er til denne "minicupfinalen"  :). For de som enda ikke har sikret seg billett vil jeg ikke ventet for lenge, blir ikke overrasket om borteseksjonen er utsolgt i god tid før kampdag.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7761053



Ikke dårlig dette vist vi skal ta dine antatte tall etter ca 10 timer med utgangs punkt i status etter 3 timers salg. De som skal på denne viktige kampen noen som drar dagen i forveien eller kommer fleste parten samme dag som kampen spilles?

Gulløl

August 23, 2011, 23:21:15 PM #259 Last Edit: August 23, 2011, 23:34:41 PM by Gulløl
Quote from: Hansakongen on August 23, 2011, 23:02:04 PM
Ikke dårlig dette vist vi skal ta dine antatte tall etter ca 10 timer med utgangs punkt i status etter 3 timers salg. De som skal på denne viktige kampen noen som drar dagen i forveien eller kommer fleste parten samme dag som kampen spilles?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Her er en annen link, da billettsalget hadde pågått i 2 timer(den andre linken var basert etter 3 timer). Står blant annet:
________

________

http://www.f-b.no/ffk/2-135-solgte-billetter-pa-to-timer-1.6438363
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

Så av de 450 billettene som var solgt etter 3 timer, er det da inkludert de 300 Bataljonen fikk?

nummer9

Brann får nå refs av NFF fordi brannsupporterne hadde mulighet til å løpe bort til andre siden under straffekonken mot Sogndal. Var det ikke gjerde/fysiske sperringer rundt bortesupporterne i den kampen?
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5708951.ece

Lister

Det var aldri fare for at det skulle skje noe som ikke kunne skjedd hvis Brann hadde solgt ut feltet ved siden av bortefeltet.
Guinness - Makes you drunk

krøvel vellevold

Quote from: Lister on August 24, 2011, 09:51:10 AM
Det var aldri fare for at det skulle skje noe som ikke kunne skjedd hvis Brann hadde solgt ut feltet ved siden av bortefeltet.


Saken er vel at NFF regner syngende supportere med supporterutstyr som farligere enn andre. For i NFFs øyne er det antagelig bare de syngende supporterne som holder med et av lagene, mens resten er nøytrale som har kommet for å heie på begge lag.

Men hvis det er et problem at fans av ulike lag står for nære hverandre, regner jeg med at det vil være en 40 meters buffersone inn på hver av langsidene når vi kommer til Fosshaugadn i september. Det er de sikkert interesserte i, på en kamp som har potensiale til å bli utsolgt!
Legg ned hele klubben!

Go Up