• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Turtråd Engen-Brann 070511 kl 1600

Started by branngirl85, April 12, 2011, 21:04:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

branngirl85


stig

Nettsideansvarlig

stig

Nettsideansvarlig

Hansakongen

Blir det evt lånt buss for å komme seg fra sentrum til og fra ullevaal til sentrum etter kamp? slik det har vært med tidligere kamper der borte mot lyn og vif?

Klaus_Brann

Får bare håpe det ikke blir som i fjor, hvor politiet skulle leie oss i hendene hele veien til t-banen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Det er ikke plangt å leie buss opp til kampen.
Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Det er helt greit. Bortkastede penger når t-banen er så lett tilgjengelig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

handlevogn

Håper alle går samlet fra puben denne gangen også. Ble flott med liv på t-banen :D

Hansakongen

Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2011, 18:40:06 PM
Det er helt greit. Bortkastede penger når t-banen er så lett tilgjengelig.


Man vet at den er lett tilgjengelig. men hvordan maker de som driver banen og få betalt av så mange skal dit samtidig. eller blir det gratis :) alle cupfinalen 2004 hvor jeg tipper ikke en brøkdel betalte noe som helst for å komme seg tilbake til sentrum igjen......

Klaus_Brann

Nei, DET var ganske håpløst:)
Da var det jo bare å trykke seg inn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SteinA

Terje Bøe!

tj00m

Eg booket fly og hotell med en gang eg fant ut at dette ble en Lørdagskamp :-D
Brann Bergens Stolthet!

stig

De første som har fått svar på påmelding til bussturen til Oslo har fått beskjed om å betale 750 kr. Dette er da feil. Riktig pris er 700 kr.
Nettsideansvarlig

tolind

Hva er mulighetene for at denne kampen blir flyttet til søndag eller mandag? Går vel noen rykter om at dette kan bli en realitet pga risikoen forbundet med disse kampene..
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

dudo

Den er jo allerede flyttet til lørdag, en kontrabeskjed om dette et par uker før kampen skal spilles ville vært uhørt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: tolind on April 19, 2011, 10:25:56 AM
Hva er mulighetene for at denne kampen blir flyttet til søndag eller mandag? Går vel noen rykter om at dette kan bli en realitet pga risikoen forbundet med disse kampene..


For noe pølsevev. Vi har jo til og med spilt denne kampen på en 16.mai. Kan heller ikke se at lørdag kl 16 skal være noe verre tidspunkt enn søndag kl 18 eller 20.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

April 19, 2011, 12:24:42 PM #16 Last Edit: April 19, 2011, 12:26:45 PM by krøvel vellevold
Jeg har snakket med Branns sikkerhets-/arrangementsansvarlige, Knut Iversen, som i sin tur har sjekket med NFF. Kampen blir spilt som oppsatt, men det hadde tidligere vært diskutert en flytting til kl 18. Ikke pga sikkerhet (det hadde i så fall vært feil vei), men pga TV som hadde pushet på. Det ønsket fra TV hadde imidlertid blitt avvist fordi Brann hadde blitt sittende fast i Oslo, supporterne ikke hadde kommet seg hjem, folk hadde blitt sittende stuck med billetter de ikke kunne bruke, etc. Hvis den argumentasjonen medfører riktighet, så er det jo faktisk tegn til intelligens i de styrende organer ennå.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Seeteufel

Det er korrekt at TV2 var inne og prøvde å endre kamptidspunktet til kl. 18 for denne kampen.

Imdlertid satt både Brann og Bataljonen seg på bakbeina, blant annet fordi det kom håpløst sent.

Vi så at det var fullt mulig å rekke siste flyet hjem til Bergen og regnet med at flere av supporterne har fått billetter til dette flyet. Da var det lite aktuelt å akseptere en slik endring.


Mvh
Roger
Le jeu avant tout

tj00m

Når blir billetter til denne kampen lagt ut?
Brann Bergens Stolthet!

stig

 Kan forhøre meg imorgen med Dag Frode om det.
Nettsideansvarlig

aune

Quote from: tj00m on April 24, 2011, 15:44:41 PM
Når blir billetter til denne kampen lagt ut?




de ble lagt ut i forrige uke

stig

Har du en link? Finner bare Haugesundkampen, som står som utsolgt.
Nettsideansvarlig

tj00m

Quote from: aune on April 24, 2011, 19:00:44 PM
Quote from: tj00m on April 24, 2011, 15:44:41 PM
Når blir billetter til denne kampen lagt ut?




de ble lagt ut i forrige uke

Bortebilletter? Når eg går på billetter og bortebilletter på brann.no, så står det jo ingen info?
Brann Bergens Stolthet!


stig

Flott. Reddet meg fra en pinelig telefonsamtale;)
Nettsideansvarlig

stig

Skal sies at rullegardinen under fanen som heter billetter ikke er oppdatert. Det er jo ikke helt bra.
Nettsideansvarlig

Hansakongen

hvor blir sammlings stedet i oslo både før/ etter kamp??

stig

Satser på Joes. Må bare avtale med de.
Nettsideansvarlig

tj00m

Quote from: stig on April 24, 2011, 22:15:42 PM
Satser på Joes. Må bare avtale med de.


Den som er vanlig å benytte seg av? Forge gang eg var i Oslo på kamp, hadde vi kapret saras telt. Er absolutt ikke feil det heller, på en evt solfyllt Mai dag..
Brann Bergens Stolthet!

stig

Vært på Joes siste 2 år. Saras sluttet vi med etterhvert. Dyrt øl, utgått på dato øl, ikke Hansa og ikke minst, folk klagde på stemningen. Ble for åpent,men ser selvsagt poenget med en fin vårdag og utendørs.
Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Saras var artig nok det, men det gjorde ingenting at vi flytta til Joe's og nabopuben. Lettere å få til stemning der, og generellt bedre atmosfære.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

hansastril

Er det mulig å få rabatterte billetter om en kun skal en vei eller er det samme pris uansett? Hadde egentlig tenkt å reise hjem søndagen.
Stolt og kry

Hansakongen

Quote from: hansastril on April 25, 2011, 20:04:33 PM
Er det mulig å få rabatterte billetter om en kun skal en vei eller er det samme pris uansett? Hadde egentlig tenkt å reise hjem søndagen.


Hvis det er bussen du skal ta over fjellet og reise hjem på annen måte er det nok full pris på bussen. Slik jeg er vant med når jeg har tatt bussen på tidligere turer.

Klaus_Brann

Ja, slik har det vært på tidligere turer med båt også, så regner med det er det samme her. Det er uansett ikke snakk om enorme summer
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

branngirl85

hvem som blir reiseleder til denne kampen? Reiseleder Thomas er jo i Thailand :(

stig

Vi setter ikke opp egen reiseleder. Sjåføren har sagt han har kontroll og oppnevner kanskje en til å hjelpe seg hvis han føler behov for det.
Nettsideansvarlig

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Får håpe det, vi kom på feil vane i fjor, selv om det var bra med liv på den og.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

branngirl85

Et under at banen ikke kolapset når vi hoppa å sang på banen !

Speedy

Fin tur i fjor.. Har vært knallvær i flere uker nå  uten regn og skyer, så tror dette kan bli jæla bra!!  helt til man kommer til  ullevål.....
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

SteinA

Hvordan er det å la ting ligge i bussen til vi skal på igjen? går det greit? og noen som vet ca tidspunkt for når vi er i Oslo? :)
Terje Bøe!

Hansakongen

Quote from: SteinA on April 30, 2011, 21:31:55 PM
Hvordan er det å la ting ligge i bussen til vi skal på igjen? går det greit? og noen som vet ca tidspunkt for når vi er i Oslo? :)
 

den bussen bør vel kunne være i oslo i 12 tiden kommer ann på hvor mange pauser man tar over. Men satser på dere som styrer disse buss turene har litt kontroll, hvordan bussen kan retunere rett etter kampslutt, finnes regler i bussbransjen/transport bransjen generelt sett. Vist det ikke er en annen som kjører bussen tilbake, så blir 6 timers pause i det minste laget, vist det kun er en som kjører bussen begge veier.

1908

Regler er 9 timer for yrkessjåfører...

stig

Ting og tang kan ligge igjen på bussen. Man beholder samme plass på bussen begge veier.

Sjårføren har kontroll på hvileregeler. Vi krever at de følges. Hvordan han vil løse det skal jeg finne ut av.
Nettsideansvarlig

dex1974

Quote from: stig on April 24, 2011, 22:15:42 PM
Satser på Joes. Må bare avtale med de.



Har fått bekreftet av både eieren Urfan og Wenche i baren at vi er hjertelig velkomne fra kl.12 neste lørdag. Håper folk klarer å oppføre seg denne gangen da det ikke var noe særlig med blussingen, knallskudd og glassknusingen ifjor. Ble litt dårlig stemning rett før vi skulle dra opp til Tullevaal og var flere som fryktet vi ikke lengre var ønsket på Joe´s.
Men det er vi altså gledelig nok!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Klaus_Brann

Litt leven må det da være når Bergen sine gutter drar på tur:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Takk for det dex. Godt stamkundene setter på sjarmen;)
Nettsideansvarlig

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stig

Nettsideansvarlig

Go Up