• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd Brann - FFK 9.4.2011 kl 16.00

Started by vebo, April 06, 2011, 11:27:29 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on April 10, 2011, 14:03:59 PM
I kamper som denne, hvor vi skal styre og dominere syns jeg vi bør stille med følgende 11er. Forutsatt at alle er i form, noe Bentley ikke er akkurat nå.

           Piotr
Sæv - Zsolt - Kalven - Holmvik
       Austin - Torp
Gustav - Haugen - Bentley
             Ojo

Jeg frykter ikke at Haugen og Bentley blir for lite defensive som mange andre gjør. FFK la seg stort sett bakpå i går og presset ikke. I slike kamper er det stort sett vi som vil ha ballen mest, mens motstanderen ligger bakpå og venter på en kontringsmulighet. Da bør vi stille med spillere som kan spille seg igjennom etablert forsvar og holde på ballen og unngå brudd og kontringer i mot.


Er litt skeptisk til Holmvik som back, men ellers stort sett enig. Men kanskje Holmvik har spilt seg opp til selvtillit nok til å spille greit back også.

krakra

Jeg tror ikke Holmviks gode spill så langt utelukkende skyldes posisjonsskiftet. Han virker kvikkere, sterkere og tryggere enn jeg noen sinne har sett ham i Brann og jeg tror ikke han er dårligere enn Fakiri.

Halling

Mjelde beviste mot Fredrikstad at han ikke fortjener en plass på laget. etter 3 minutter bør han sette en stor sjanse, ikke mæle ballen rett på keeper. Etter det løp han rundt og surra som en annen idiot. Han var heller ikke god i de 2 første kampene.
Slipp til unge lovende Haugen. Selvom han vil variere i starten er det erfaring han trenger. Nå må ikke Brann rote bort nok ett talent, det handler om spilletid og det trenger Haugen. Syntes han har vært positiv  i de 3 første kampene, uansett bedre enn  Mjelde!

Go Up