• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bilder: Lillestrøm - Brann

Started by BrannSupporter, April 05, 2011, 15:59:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannSupporter


30 minutter før kampstart



Innmarsj



0-1



Frisparket som fører til 1-3



1-3






Spillerne takker de 699 Brannsupporterne på bortetribunen.

Larsi Ã?en

Bra at noen tar bilder!
Noen som har noe imot flaggingen min nå? ingen svarte flagg! fornøyd?
Opp med det flagget!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Hvordan var de flaggene dine nå igjen, Lars?
Ka du ve?

Larsi Ã?en

Quote from: Markmus on April 05, 2011, 23:19:05 PM
Hvordan var de flaggene dine nå igjen, Lars?


Tror det er fordi jeg kjøpte dem? Ikke Brann bergen 1908, men de andre. Har da 5 store flagg nå.. Noe mer du lurte på?
Opp med det flagget!

Markmus

Ja, jeg lurte på hvordan de så ut :P Husker jo du hadde bilder, men ikke hvordan de ble.
Ka du ve?

Larsi Ã?en

Opp med det flagget!

Markmus

Du skrapet vel ikke alle flaggene? Husker at jeg reagerte på det Tyskland-flagget (keiserriket).
Ka du ve?

Larsi Ã?en

Quote from: Markmus on April 06, 2011, 11:06:30 AM
Du skrapet vel ikke alle flaggene? Husker at jeg reagerte på det Tyskland-flagget (keiserriket).


Har fortsatt alle. Men det er ikke alltid jeg tar med alle. Det blir litt stress med å ta med, og få folk til å flagge.
Opp med det flagget!

Klaus_Brann

Quote from: Larsi Ã?en on April 06, 2011, 12:05:15 PM
Quote from: Markmus on April 06, 2011, 11:06:30 AM
Du skrapet vel ikke alle flaggene? Husker at jeg reagerte på det Tyskland-flagget (keiserriket).


Har fortsatt alle. Men det er ikke alltid jeg tar med alle. Det blir litt stress med å ta med, og få folk til å flagge.


Flaggfetish?Hehe.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Gi meg et flagg, så skal jeg flagge på stadion ;) Men ikke nede forann gjerdet, men fra tribuneplass der det hører heme ;)

vebo

Kan bare prøve deg å flagge fremfor meg! Flagg som Tifo og feiring - ok, under kamp - for flaggfetishister og ultras. ;)
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Ja, under kamp er det irriterende.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up