• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd LSK - Brann (Mandag 04.04 19:00)

Started by abe78, March 25, 2011, 09:29:44 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra


Markmus

Ka du ve?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve


Nixon

Opdal er på bærtur, men hadde han nådd bort om han hadde blitt stående på strek? Sløvt av forsvaret å tape to slike dueller!
Rød makt på Hansa

nummer9

Herregud hvor tafatt Mjelde er til tider...

StuckedPaaOstlandet

Det er jo slike dødballer Brann er landets dårligste på. Opdal har null kontroll på dødballer som kommer inn og usikkerheten smitter over på resten.

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Romarius

Nå er det ikke så mye som funker. Nå må vi ri av stormen og klare å etablere litt eget spill igjen

krakra

Nå tror jeg vi må holde ut til pause og nullstille foran andreomgangen. Vi blir overkjørt. Få som er gode akkurat nå.

Morkel

Quote from: krakra on April 04, 2011, 18:35:51 PM
Nå tror jeg vi må holde ut til pause og nullstille foran andreomgangen. Vi blir overkjørt. Få som er gode akkurat nå.


Ja tenkte på det samme. Tar på å gå ut så hardt.

Markmus

Quote from: StuckedPaaOstlandet on April 04, 2011, 18:31:59 PM
Det er jo slike dødballer Brann er landets dårligste på. Opdal har null kontroll på dødballer som kommer inn og usikkerheten smitter over på resten.


Akkurat. Trygghet i laget starter med keeperen.
Ka du ve?


Erlend

JADDA!! Korscmar med sitt første Brannmål!


Nixon

Rød makt på Hansa

Markmus

Ka du ve?

Røde Jarl


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

LSK har i alle fall ikke resignert (her kommer ordet til sin rett!).
Ka du ve?

Morkel

Nå må vi klare å holde ut til pause!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on April 04, 2011, 18:43:17 PM
Skolissetrikset ;D


Hehe, det er lenge sia:) Sist vi drev med det ble det gull!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend


Ewen

Kan noen fortelle meg koffor Torp spiller med hårstrikk??


Fy faen for et fotball lag!!

krakra

Faen Guastavinho blir viktig offensivt i år. Absolutt ikke på sitt beste i dag, men innvolvert i alle målene. Ojo og Torp fremstår som to fantastiske signeringer. Disse fikk vi altså gratis!

Hatleking

Fantastisk! No har me fått det obligatoriske målet òg, så kanskje me klarar å snøra igjen då!?

Belfort

En helt vanvittig innsats av laget, har de krefter igjen i 2 omgang?

krakra

Ikke så sykt overraskende. Visste at vi hadde en meget god førsteelver. Litt overrasket over at Holmvik er såpass god og at Ojo har tatt nivået så lekende lett med tanke på treningskampene.

Vi har en mer enn god nok førsteelver til å overleve i TL, men med denne innsatsen frykter jeg slitasje når kampprogrammet blir tettere. Spesielt på Ojo, som løper som et helvete og ikke har en reell konkurrent(backup) i laget.

Romarius

Nesten like sjokkert som mot Rosenborg her jeg sitter. Klarer de å fortsette med tilnærmet samme herlige innsats og aggressivitet som i de tre omgangene de har spilt så langt, blir det en morsom sesong. Hvem skulle trodd det?

OmOssSjølOgHansaøl

Whaddaf... Deilig å lede med to til pause. Håper gutta har saft nok i beina til å fullføre!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Vi får mørne LSK litt til og sette innpå Haugen og Bentley, så blir det skikkelig lekestue.

Hatleking

6-1 og så leier me serien. KOM IGJEN NO BRANN!

Klaus_Brann

Quote from: Romarius on April 04, 2011, 18:51:21 PM
Nesten like sjokkert som mot Rosenborg her jeg sitter. Klarer de å fortsette med tilnærmet samme herlige innsats og aggressivitet som i de tre omgangene de har spilt så langt, blir det en morsom sesong. Hvem skulle trodd det?


Jeg sitter litt med samme følelse. Jeg har hatt troen på at vi skulle overraske litt i år, i motsetning til de fleste andre her inne, men jeg hadde aldri drømt om at det skulle skje på denne måten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Synes den nye liveoppdateringen til Brann er bra: http://www.brann.no/historie/kampdatabase/lillestrom-sk-brann38/

Hundre ganger bedre enn den CoverIt Live-greien de hadde for seg. Ser jo kampen på TV, men artig å lese hva de skriver.
Ka du ve?

monzilla

Syntes måten Ojo feirer målet på sier mye om hva Skarsfjord prøver å bygge opp her. I stedet for at Ojo løper og hyller seg selv løper ha rett til benken. Elsker sånne feiringer.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: krakra on April 04, 2011, 18:15:54 PM
Hjertet i halsen hver gang Opdal går ut. Helsefarlig å ha ham i mål.


Det er i så fall bare på grunn av dine egne (manglende) forventninger og fint lite annet. Opdal har da gjort en god og viktig jobb.

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 04, 2011, 18:59:17 PM
Quote from: krakra on April 04, 2011, 18:15:54 PM
Hjertet i halsen hver gang Opdal går ut. Helsefarlig å ha ham i mål.


Det er i så fall bare på grunn av dine egne (manglende) forventninger og fint lite annet. Opdal har da gjort en god og viktig jobb.


Han har vært god på alt annet enn feltarbeidet. Der er han alltid et stort usikkerhetsmoment. Noe vi så på 2-1-scoringen til LSK hvor han var på bærtur.

Morkel

Quote from: Klaus_Brann on April 04, 2011, 18:56:06 PM
Quote from: Romarius on April 04, 2011, 18:51:21 PM
Nesten like sjokkert som mot Rosenborg her jeg sitter. Klarer de å fortsette med tilnærmet samme herlige innsats og aggressivitet som i de tre omgangene de har spilt så langt, blir det en morsom sesong. Hvem skulle trodd det?


Jeg sitter litt med samme følelse. Jeg har hatt troen på at vi skulle overraske litt i år, i motsetning til de fleste andre her inne, men jeg hadde aldri drømt om at det skulle skje på denne måten.


Ja jeg hadde også troen på Brann i vår, men jeg trodde nok at det skulle gå litt tid før laget begynte å brilijiere. Må nok dog forvente en liten downperiode på et eller annet tidspunkt. Håper de fortsetter å bygge lag nå og fortsetter å tenke langsiktig selvom det skulle skje et mirakel og at vi ligger an til medalje i sommerpausen.

Spelaren

No er eg jo naturlegvis innstilt på 4-3 til LSK.
GÃ¥ av.

monzilla


Spelaren

Lars Eriksen virker knytt, er det fotballfruens månedtlige?
GÃ¥ av.

Markmus

Litt mer nøyaktig der fra Guastavino, så hadde det jaggu blitt mål på ham i dag også.
Ka du ve?

Morkel

Ikke noe skade på Austin nå!!! Bank i bordet*

Spelaren

Fankens drittdommer, frispark til Mjelde!
GÃ¥ av.

krakra

Så ut som en støtskade. Med mindre han brakk noe går det over, men det er jævlig vondt.

skuteviken

Haha. "Heia Brann"-ropet med østlandsdialekt er sjarmerende og litt nerdete :D
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Quote from: skuteviken on April 04, 2011, 19:18:03 PM
Haha. "Heia Brann"-ropet med østlandsdialekt er sjarmerende og litt nerdete :D


Eg er veldig overbærende med austlendinger som finner fram til riktig lag... ;)
GÃ¥ av.

Morkel

Godt å se at Torp ikke lider av Petter Rudi komplekser og bærer mojo`en i lokkene.

storB

Vil trekke frem Fakiri idag, de klarte vell kun ett innlegg fra høyrekanten hittil, samme høyrekant som ga 5 mål mot Stabækk...


BIRKIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Morkel


Go Up