• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd LSK - Brann (Mandag 04.04 19:00)

Started by abe78, March 25, 2011, 09:29:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Det er ikke bare deler av Brannfansen som har observert det åpenbare: (fra Kanarifansen)

En ting skal Berg og Belsvik understreke foran kampen i morgen. Skyt! Fra alle hold, vinkler og avstander. Opdals rekkevidde er pinlig, og i en kamp der vi etter alle solemerker kommer til å före spillet mot et lavtliggende brann-lag, er det kanskje enklere å dra i vei et skudd fra 20 meter enn å spille seg fri alene med keeper.

Det er bare å håpe at spillerne foran hindrer LSK i å komme til skudd, og dersom så er at de kommer i skuddläge, at Håkon da har en av sine bedre dager.

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on April 03, 2011, 23:54:40 PM
Synger Brann-supportere LSK-sangern på fotikken? o.O


De spiller et par LSK- sanger som gjengjeldelse for at de gjør det i Lillestrøm, når Brann er der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Larsi Ã?en

Quote from: osoerli on April 01, 2011, 23:44:36 PM


BB�/ Fyrenbussen har laget noen bannere. De er jo selvsagt ikke så veldig bra, men det er bedre enn ikke noe?
Opp med det flagget!

Christian

Forøvrig kjedelig lite stoff om kampen i Bergenspressen. Sitter på jobb og er spent på kampen, men verken BA eller BT leverer særlig til tidtrøyte. I alle fall ikkje på nett.

Torvanger

Har, som mot RBK i seriestarten, ingen magefølelse på hvordan det kommer til å gå ikveld. Dersom det er en pekepinn bør det gå bra ikveld. Vi bør bite godt fra oss offensivt med Guastav, Bentley og Ojo.

Christian

Hva er siste status for Bentley, egentlig? Kanskje klar for et innhopp?

dudo

Han er jo med i troppen, og da ville det vært rimelig skandaløst om han ikke også kunne spille noen minutter.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Alzheimer/Silverspurs

LSK melder på twitter at det er solgt 50 bortebillettar på førehand forresten.

Joggi Bogga

Håper ikke vi durer frem i 100 gjennom hele kampen, bare for å jakte de 5 målene vi trenger for tabelltopp. En rolig seier, hvor vi spiller spiller i treningstempo i 2omg for å lade opp til trening og nye kamper, er nok for meg.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

dudo

Noen som har et forslag på hvordan vi skal stoppe vingspillet til LSK? Jeg skjelver i buksene bare av tanken. Jeg vil hevde at mye av grunnen til at vi fikk en såpass enkel oppgave mot RBK som vi gjorde var at de spilte veldig smalt. Med en gang backene kom med, så var vi i trøbbel. Og når man tenker på at 5 av målene til LSK kom etter innlegg fra høyre ... Vel, jeg tror vi er i trøbbel.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Jeg tror vi kunne satt Yaw inn i midtforsvaret og Kalvenes ut på backen. Han er ingen superback, men langt bedre enn Fakiri defensivt og Yaw gir oss mer luftstyrke. Men siden vi starter med samme lag som sist blir det vanskelig å stoppe høyresiden deres hvis de fort kommer seg fram. Fakiri kommer til å være svimmel etter kampen. Vi får håpe at de blir stengt av før de får kommet seg frem på høyresiden og at stopperne har en god dag på jobben.

dudo

Austin til venstre for Torp, og en Holmvik med større defensivt ansvar er den beste løsningen om systemet skal være som det er. Så får vi bare krysse fingrene for at Austin ikke får et tidlig gult kort.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Quote from: Straffe!!! on April 04, 2011, 14:26:00 PM


Hvis Bataljonen oppfordrer til boikott blir jo det ikke akkurat et vekselsrop :P
Ka du ve?

SKBMiller

Husk at selv om Bataljonen boikotter så oppfordrer de flest mulig til å dra på kampen.

Kan bli et spinkelt vekselrop fra vår side er jeg redd...

Klaus_Brann

Det spørs jo om folk får det med seg eller ei, men det er vel tvilsomt at en haug av de som skal på kampen fra østlandet leser her inne.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Alzheimer/Silverspurs on April 04, 2011, 15:09:28 PM
LSK melder på twitter at det er solgt 50 bortebillettar på førehand forresten.


Det er nå sikkert over 100 inne her allerede.
Legg ned hele klubben!

tem

sitter med en lei følelse i forkant med tanke på dagens kamp

i forkant av rbk kampen hedde jeg en god følelse for at det kunne bli poeng
dette da man var dømt nedenom og hjem av de aller fleste , inkludert mange av sine egne "trofaste"

nå er man derimot til en viss grad hauset opp igjen , og kejnner man Brann rett da , så er det ingen mer ideell tid for nedtur

ser desverre for meg at man kan blir til de grader fraløpt om man ikke ligger ekstremt lavt i dag
og det og ligge lavt her vel ikek vært brann sin store styrke de siste 100 år

likefult han man en fair mulighet til å vinne midtbanen der lsk ikek er spesielt gode

frykter likevel at maks i dag er 1 poeng , men ingenting vil glede meg mer enn at jeg blir motbevist
gudene skal vite jeg har tatt feil før , og gjør det gjerne igjen i dag

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on April 04, 2011, 17:20:57 PM
Quote from: Alzheimer/Silverspurs on April 04, 2011, 15:09:28 PM
LSK melder på twitter at det er solgt 50 bortebillettar på førehand forresten.


Det er nå sikkert over 100 inne her allerede.


Gjerne mange som kjøper i døra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

God innsats fra start i alle fall. Vi får håpe det varer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Nixon

Rød makt på Hansa

Erlend


Røde Jarl


Nixon

Men selvsagt en alt for tidlig skåring. Liker det egenlig ikke...
Rød makt på Hansa

krakra

Var det ikke ca. på samme tidspunkt som vi scoret sist?

Ojo er en klassespiller. For et kjøp.

Spelaren

"Corner til Brann? Jaja, då kan eg definitivt gå og hente småtten og legge han til sengs igjen, skal jo sove no..."
Så kjem eg tilbake og berre "høh? Jaha, 1-0".

MEN DENNE FEKK EG MED MEG, JAAAAAAAAAAAA!
GÃ¥ av.


Erlend


Markmus

Ka du ve?

Morkel


boven


Spelaren

GÃ¥ av.

Røde Jarl

Herlig start pÃ¥ kampen, hÃ¥per det holder.  :P

bbjorn

For en sinnsyk innsats !!
Endelig er vi kvitt den daffefotballen som vi har sett av brann i mange Ã¥r og desse overbetalte spillerene  ;D

Markmus

Elsker hvordan samtlige spillere hele tiden presser.
Ka du ve?

krakra

Hjertet i halsen hver gang Opdal går ut. Helsefarlig å ha ham i mål.

Morkel

Vi må slutte å lage så mange dødballer på 18 meter!

skuteviken

Det er en grunn til at Kalven har 9 på hurtighet på FM :D
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

skuteviken

Holmvik må skjerpe kroppsspråket sitt BTW.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Ser ut som han løper i slow motion når han løper så fort han kan :P
Ka du ve?

Markmus

Quote from: skuteviken on April 04, 2011, 18:21:29 PM
Holmvik må skjerpe kroppsspråket sitt BTW.


Skjønte ikke helt hvorfor han klagde på den dommeravgjørelsen i sted (frisparket utenfor boksen).
Ka du ve?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Mjelde mer innvolvert offensivt i dag. Det er positivt. Holmvik litt mer defensiv enn mot RBK. Ojo er stor.

Brann_ruler86

Hadde Sævarsson hatt et snev av teknikk hadde han vært en av tippeligaens beste backer...
GÃ¥ ta banen!

skuteviken

Faen så dårlig teknikk Birkir har!! Han har dog mange egenskaper som veier han opp på middels igjen.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde


Erlend

MÃ¥tte skje.  Kan ikke gi vekk sÃ¥ mange dødballer mot LSK uten Ã¥ bli straffet

Go Up