• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Rosenborg 20.03 kl. 20

Started by skuteviken, March 12, 2011, 18:35:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

GlennK


krøvel vellevold

Herlig opptak! Beste stemningslyd på en tv-sending fra Stadion noensinne! Og trønderpakket hører man ikke.
Legg ned hele klubben!

Oppreist

Hvilket opptak? Har du torrent? Gjerne i HD :)
Stein på stein blir Steinar.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

skuteviken

March 27, 2011, 20:48:10 PM #355 Last Edit: March 28, 2011, 18:57:17 PM by skuteviken
--
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Oppreist

Skuteviken - jeg hadde ihvertfall vært takknemlig. 
Stein på stein blir Steinar.

GlennK

Quote from: Oppreist on March 27, 2011, 21:12:52 PM
Skuteviken - jeg hadde ihvertfall vært takknemlig. 


Da er vi to  :)

Nightfox

Quote from: Oppreist on March 27, 2011, 21:12:52 PM
Skuteviken - jeg hadde ihvertfall vært takknemlig. 


Hva med å *badambish* betale selv..?

dudo

Ingen som har den paa pvr-en sin, da? Jeg glemte aa sette den paa opptak. Paa den annen side hadde vi sikkert ikke vunnet da ... ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Du kan låne SUMO-kontoen min til å se den dudo..
Tiocfaidh ár lá

dudo

Har sumo selv, men jeg liker aa ha opptakene. Ihvertfall naar vi slaar rbk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: dudo on March 28, 2011, 13:58:16 PM
Har sumo selv, men jeg liker aa ha opptakene. Ihvertfall naar vi slaar rbk.


Definitivt en grei samling! Tar liten plass og hører til sjeldenheten. Har fortsatt opptaket fra sist vi knuste RBK i Bergen. Denne kampen går lett inn i samlingen dersom opptak kommer på markedet ;)

dudo

Jeg hadde massivt harddiskkrasj for et par år siden, hvor backup og alt mulig forsvant. Hadde bl a Viking-kampen, 5-1 mot LSK, 5-3 (?) mot LSK og 4-1 mot RBK. Noen som har disse og kan legge dem ut noen steder? Gjerne med andre godbiter òg?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

Quote from: dudo on March 28, 2011, 15:49:58 PM
Jeg hadde massivt harddiskkrasj for et par år siden, hvor backup og alt mulig forsvant. Hadde bl a Viking-kampen, 5-1 mot LSK, 5-3 (?) mot LSK og 4-1 mot RBK. Noen som har disse og kan legge dem ut noen steder? Gjerne med andre godbiter òg?


Høres ut som en veldig spesiell form for backup.
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Mer en spesiell form for krasj, som gikk over et par mnd.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BrannSupporter

Quote from: dudo on March 28, 2011, 15:49:58 PM
5-3 (?) mot LSK


Du tenker på 16. mai-kampen i 2005 som endte 6-2? Vi fikk vel også to feilaktig annullerte mål, noe som gjorde at det var massiv pipekonsert til pause - til tross for at vi ledet. 

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

Quote from: krøvel vellevold on March 27, 2011, 18:20:56 PM
Herlig opptak! Beste stemningslyd på en tv-sending fra Stadion noensinne! Og trønderpakket hører man ikke.


Det eneste er at man hører enkelt stemmer godt, og jeg føler ikke at den fanger skikkelig opp når det er trykk fra hele stadion. Vi er mikket som resten av TL/Bortesupportere.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

skuteviken

En annen ting. Hvorfor i pokker ble det lagt til 6 minutter totalt i denne kampen. Det virker som typiske RBK-minutt.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Ble da bare lagt til 4 minutter.
Ka du ve?

skuteviken

Quote from: Markmus on March 28, 2011, 20:45:45 PM
Ble da bare lagt til 4 minutter.


2 i første, og jeg syns ikke 4 minutter i andre var riktig.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Ka du ve?

Xminator

4 minutter på slutten var i overkant ja. Kanskje det var like greit vi møtte RBK i starten av sesongen...

Nixon

Hjemme med febersykt barn. Og hva er vel bedre enn å ligge på sofaen med guttungen på toppen, finne kampen på PVR-en, og prøve å overse at jeg sakte men sikkert blir slevet ned;), mens jeg nyter kampen og stemningen en gang til!

Jeg tror nesten jeg må spare denne på harddisken, for det er ikke umulig at den må hentes frem senere i sesongen for litt håp og oppmuntring...
Rød makt på Hansa

Gulløl

April 03, 2011, 20:32:15 PM #375 Last Edit: April 03, 2011, 20:38:31 PM by Gulløl
RævBK er i ferd med å gå på et nytt tap  8). Og 14 plass på tabellen. Noen som har medlidenhet ? ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hansakongen

Quote from: Gulløl on April 03, 2011, 20:32:15 PM
RævBK er i ferd med å gå på et nytt tap  8). Og 14 plass på tabellen. Noen som har medlidenhet ? ;D


medlidenhet for rææbbbkkk ikke faen for håpe adecco neste for trønder pakket :D men tviler på at det skjer desverre :(

Gulløl

Trøkket var absolutt bra på denne kampen, som dette videoklippet viser :)
http://baronen.blogg.no/1301860731_rosenborg_rykker_ned.html

Og ja vi elsker den sangen, ingen ting er som å trykke RævBK skikkelig ned i sanddynene på Stadion  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

vebo

GKH, noen som fikk med seg fruen med to barn som pent og pyntelig ble bedt om å gå et annet sted med barna sine? Barn og Felt Z er ingen god kombo :)
Tiocfaidh ár lá

Go Up