• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Turtråd Haugesund-Brann

Started by 1908, March 03, 2011, 20:59:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

1908

Ser det er kommet ut info om Haugesundturen.. Men kunne dere fått med prisen på turen??

Tifo-gruppen

Vi har slitt med en feilmelding på Haugesund turen så langt, men det skal nå være rettet opp i. For dere som fikk feilmeldingen så er mailen kommet frem og vil bli behandlet i den rekkefølgen dere sendte inn. Svar på de fleste mailene vil komme i løpet av onsdag.


Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

stig

Nå skal alle som har meldt seg på ha fått svar. Påmeldt i overkant av 40 stk. Plass til 96.
Nettsideansvarlig

handlevogn


1908

Sikkert Hardangerprins ;) Snarveien er opptatt siden dette er fredagsettermiddag... =)

stig

Hardangerprins. Kunne fått Snarveien,men valgte en mindre båt.
Nettsideansvarlig

Hatleking

Quote from: stig on March 10, 2011, 00:03:50 AM
Hardangerprins. Kunne fått Snarveien,men valgte en mindre båt.


Snarveien er ein utsøkt båt som eg tek kvar morgon og ettermiddag. Hardangerpris er sånn passe.

SteinA

Steike. har lurt de to eg sku ha med meg og sagt det var søndag 17...  jaja, ender vel opp med Ã¥ reise aleine siden eg allerede har betalt.. hehe... men kor mange som er pÃ¥meldt(eller hvor mange regner dere med Ã¥ komme) ?
Terje Bøe!

Gulløl

March 22, 2011, 20:59:36 PM #8 Last Edit: March 22, 2011, 21:01:08 PM by Gulløl
Noen som vet hvor mange billetter HFK gir til Brann supporterne ? Og for oss kjører nedover selv, hvor skaffer vi oss billetter og når begynner de å selge ? Er det fare for at interessen blir så stor at det blir for lite billetter på borteseksjonen ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hatleking

Trur folk kan koma til å vegre seg for å hoppe på tribunen der.

Markmus

Etter det som skjedde i fjor (Hillsborough mk2) regner jeg med folk blir stående ganske rolig ;)
Ka du ve?

Gulløl

March 22, 2011, 22:55:22 PM #11 Last Edit: March 22, 2011, 22:58:57 PM by Gulløl
Quote from: Markmus on March 22, 2011, 22:06:42 PM
Etter det som skjedde i fjor (Hillsborough mk2) regner jeg med folk blir stående ganske rolig ;)


Blir sikkert ikke lett Ã¥ stÃ¥ stille som (Mark)mus nÃ¥r Brann banker FKH  ;)

Brann supportene ble i fjor kritisert for at de ikke overholdt reglene med at de mÃ¥tte sitte. I Ã¥r blir det sikkert vakter som passer pÃ¥ at vi sitter hele tiden. Blir sikkert flotte greier Ã¥ synge Oj-oj-oj fra sittende posisjon  :D
http://fotball.bt.no/eliteserien/article174005.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

ca 80 pÃ¥meldte. Plass till 96. Borteseseksjonen  tar 250 stk. Vi har spurt om 500, som ifjor, og FKH har spurt nff videre om Ã¥ fÃ¥ lov til Ã¥ ta inn dette antallet. Hva det faktisk blir til vet vi ikke, men det er Brann som tar seg av denne saken, og det er Brann som mÃ¥ spørres om nÃ¥r de skal begynne Ã¥ selge billetter. Bataljonen har ingenting med bortebilletter Ã¥ gjøre i Ã¥r, foruten at vi tar ut en kvote til turene, og en kvote til salg til medlemmer nÃ¥r dette ikke blir en urimmelig stor andel av hele kvoten. Til Haugesund kan vi kunn ta ut en kvote til bÃ¥tturen.
Nettsideansvarlig

1908

Er det mulig om båten blir fort utsolgt at det kan bli snarveien? At flere får reise?

stig

Nei. Vi kan ikke ta langt over halvparten av billettene.180 av 250 billetter er for drøyt. Erfaringen fra ifjor var at de fleste helst vil reise på egenhånd, og vi klarte ikke å selge 2 båter den gangen,som var 270 plasser.
Nettsideansvarlig

juninho

Når blir billettene lagt ut for salg? For å få tak i billetter utenom bataljonen sine, må man bestille på brann.no då?

stig

Ja. brann.no er stedet for bortebilletter. Det var det forsåvidt i fjor også,men da ble de pakket og sendt ut av bataljonen. Det er endret i år.Nå har brann alt ansvar omkring dette.
Nettsideansvarlig

Gulløl

March 23, 2011, 13:27:14 PM #17 Last Edit: March 23, 2011, 13:34:57 PM by Gulløl
Og en ikke fÃ¥r billetter pÃ¥ bortetribunen er det vel bare Ã¥ kjøpe pÃ¥ hjemmetribunene, slik som en god del VIF, Viking og RBK supportere har gjort i flere Ã¥r pÃ¥ Brann Stadion. I Ã¥r blir det vel ogsÃ¥ invasjon av sogninger pÃ¥ hjemmetribunene nÃ¥r Sogndal kommer pÃ¥ besøk. Om vi tar Brann drakten under jakken i Haugesund sÃ¥ skulle vel det gÃ¥ greit. NÃ¥r andre gjør det hos oss, kan vel vi ogsÃ¥ gjøre det hos dei. Gjør Brann det bra de neste par kampene og stÃ¥r med 6 - 7 poeng, blir fort billettbehovet mot Haugesund det dobbelte av 500 billetter, er jo bare 2,5 time Ã¥ kjøre ned fra Bergen sentrum og enda nærmere for oss som bor sør for Bergen. HFK bruker vel billettluka fremdeles, som vi var sÃ¥ fornøyd med en gang  ;). SÃ¥ da er det vel bare Ã¥ kjøpe pÃ¥ nett og hÃ¥pe luka ikke bryter sammen: http://www.billettluka.no/FKHaugesund. Sindige Haugesundere reiser seg vel neppe opp og klabber til oss om vi reiser oss Ã¥ jubler nÃ¥r Brann scorer 8)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

branngirl85

Vi er så jevla klar for tur ! :D

Klaus_Brann

Har betalt, men ikke fått noen bekreftelse på mail. Betyr det at turen ble full før jeg bestilte?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Det er ikke mange på forumet som kan svare deg. Send gjerne en mail til meg(stig@bataljonen.no), evt pm.

Tony er turansvarlig, men jeg tar påmeldingen til den første turen.
Nettsideansvarlig

juninho

Kan hvem som helst kjøpe billett blant bortefansen, eller må man på en aller annen måte være medlem av brann/bataljonen?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Og kven som helst kan kjøpa blandt heimefansen utan Ã¥ vera med i MÃ¥segjengen.  Men eg ser dei ikkje har starta salet enno.  Har tenkt Ã¥ ta med familien sÃ¥ me satsar vel pÃ¥ plass under tak tenker eg.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

juninho

Ingen ting nytt på brann.no om billettene som blir lagt ut i morgen. Hvordan være sikker på å få billett?

tj00m

Ser kanskje ut som det ble utsolgt på minutter, billett siden er i vert fall gått helt i stå hos meg. Trist, bor i Haugesund, har sesongkort i Bergen, men umulig å få tak i billetter til Haugesund - Brann :(
Brann Bergens Stolthet!

dragonman

April 05, 2011, 09:34:20 AM #27 Last Edit: October 22, 2017, 17:15:47 PM by dragonman
-
Når du sitter under kampen og reiser deg i pausen er du havnet på feil tribune!

Det nærmeste du kommer utlandet i Norge er vel Bergen og Brann (Ruben Yttergård Jenssen)

paf

Quote from: dragonman on April 05, 2011, 09:34:20 AM
Litt sært at så mange billetter skulle forsvinne på så få minutter på en bortekamp ... med salgstart midt på formiddagen... får til info samme meldinger som deg.

Ser da ut til at det skal være ganske greit fortsatt? Var litt nedetid på sidene i de første minuttene etter ti, men ser OK ut nå og FKH-kampen er fortsatt tilgjengelig der, så dette burde gå fint...

tj00m

Quote from: paf on April 05, 2011, 09:41:41 AM
Quote from: dragonman on April 05, 2011, 09:34:20 AM
Litt sært at så mange billetter skulle forsvinne på så få minutter på en bortekamp ... med salgstart midt på formiddagen... får til info samme meldinger som deg.

Ser da ut til at det skal være ganske greit fortsatt? Var litt nedetid på sidene i de første minuttene etter ti, men ser OK ut nå og FKH-kampen er fortsatt tilgjengelig der, så dette burde gå fint...

Eg får opp en melding om eg har riktig brukernavn og passord (noe eg har siden eg er logget inn). Og under står det: L1012 - There are not enough free chairs available.
Brann Bergens Stolthet!

Gulløl

April 05, 2011, 09:49:58 AM #30 Last Edit: April 05, 2011, 09:53:39 AM by Gulløl
Etter et fantastisk opplevelse på tribunen i Lillestrøm i går skulle jeg nå logge meg inn for å kjøpe billett til Haugesund kampen. Får denne feilmeldingen, er det den samme som dere får ?

Det har oppstått en feil. Har du korrekt brukernavn/passord?
L1012 - There are not enough free chairs available.


Er det noen som er sikre på at billettsalget har startet ? Er det noen som har fått kjøpt ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

tj00m

Quote from: Gulløl on April 05, 2011, 09:49:58 AM
Etter et fantastisk opplevelse på tribunen i Lillestrøm i går skulle jeg nå logge meg inn for å kjøpe billett til Haugesund kampen. Får denne feilmeldingen, er det den samme som dere får ?

Det har oppstått en feil. Har du korrekt brukernavn/passord?
L1012 - There are not enough free chairs available.


Er det noen som er sikre på at billettsalget har startet ? Er det noen som har fått kjøpt ?

Nå får eg denne meldingen:
Info:
This event is sold out!

Det er vel et klart tegn på at det er utsolgt :(
Brann Bergens Stolthet!

bt_mann

Er det seriøst utsolgt??? Er det ikke 500 billetta det er snakk om?

dragonman

April 05, 2011, 10:20:40 AM #33 Last Edit: October 22, 2017, 17:15:37 PM by dragonman
-
Når du sitter under kampen og reiser deg i pausen er du havnet på feil tribune!

Det nærmeste du kommer utlandet i Norge er vel Bergen og Brann (Ruben Yttergård Jenssen)

tj00m

Quote from: bt_mann on April 05, 2011, 10:18:30 AM
Er det seriøst utsolgt??? Er det ikke 500 billetta det er snakk om?

Neh, om eg ikke tar helt feil, så har bortelaget krav på 5% av stadion sin kapasitet. Haugesund's storstue tar omtrent 5000 tilskuere, og da tilsvarer det 250 plasser til oss. Bataljonen's tur tar vel 100-110 billetter? (tipper eg).

SÃ¥ da tipper eg det var noe med 140-150 billetter tilgjengelig for salg idag.
Brann Bergens Stolthet!

dons599

Quote from: bt_mann on April 05, 2011, 10:18:30 AM
Er det seriøst utsolgt??? Er det ikke 500 billetta det er snakk om?


Nei, brann skal ha 5 % av ca 5000 plasser, dvs 250.

Bataljonen har solgt 96 av de på båt turen sin, så da er det snakk om ca 150 stk...

Gulløl

April 05, 2011, 10:23:12 AM #36 Last Edit: April 05, 2011, 10:26:54 AM by Gulløl
Quote from: bt_mann on April 05, 2011, 10:18:30 AM
Er det seriøst utsolgt??? Er det ikke 500 billetta det er snakk om?

Noe av billettene gikk vel i båt-turopplegget.

Noen som har fått kjøpt billetter til FKH kampen i dag ? Jeg logget meg ikke inn før kl.10.15 og fikk aldri muligheten. Var det bare 150 stk det var snakk om var de vel borte på under minuttet. Nå er det fotballfeber, Brann kunne minst tatt 1000 - 1500 billetter til den kampen. Nå er det bare å prøve å skaffe seg til hjemmetribunen, salget har ikke startet der(billettluka). Vet ikke når.
http://www.billettluka.no/FKHaugesund


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dons599


tj00m

Det er vel et tegn da, i og med at Brann aldri vinner når eg reiser på bortekamp : - )
Brann Bergens Stolthet!

dragonman

April 05, 2011, 10:28:27 AM #39 Last Edit: October 22, 2017, 17:15:22 PM by dragonman
-
Når du sitter under kampen og reiser deg i pausen er du havnet på feil tribune!

Det nærmeste du kommer utlandet i Norge er vel Bergen og Brann (Ruben Yttergård Jenssen)

Gulløl

April 05, 2011, 10:32:43 AM #40 Last Edit: April 05, 2011, 10:46:03 AM by Gulløl
Vi trenger ikke ha dårlig samvittighet for å kjøpe på hjemmeseksjonene i Haugesund. Nå har jeg hatt så mye trøndere og østlendinger rundt meg på mange kamper på Brann Stadion siste årene uten at de har blitt noe oppstyr rundt det, så hvorfor kan ikke vi gjøre det samme så lenge vi oppfører oss (og det gjør vi jo).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

I fjor fikk vi doblet bortekvoten i Haugesund. Grunnet gjerdet som raste sammen, så nektet NFF å innvilge Haugesund sin søknad om utvidet bortefelt i år, selv om årets gjerdet er forsterket!
TÃ¥pelig av NFF!

Bataljonen sin båt tar i underkant av 100stk, dvs det var kanskje i overkant av 150 billetter som ble lagt ut i dag. Da forbehold om billetter som Brann har lovet vekk til andre....

Gulløl

April 05, 2011, 10:50:17 AM #42 Last Edit: April 05, 2011, 10:56:12 AM by Gulløl
Quote from: Northside on April 05, 2011, 10:43:20 AM
I fjor fikk vi doblet bortekvoten i Haugesund. Grunnet gjerdet som raste sammen, så nektet NFF å innvilge Haugesund sin søknad om utvidet bortefelt i år, selv om årets gjerdet er forsterket!
TÃ¥pelig av NFF!

Bataljonen sin båt tar i underkant av 100stk, dvs det var kanskje i overkant av 150 billetter som ble lagt ut i dag. Da forbehold om billetter som Brann har lovet vekk til andre....

Da har vel alle 150 gått til sponsorene da tipper jeg. Vi trofaste som støtter laget i med- og motgang har ikke sjanse. Nå dukker vel mye medgangs supportere opp foran oss i køen igjen. Heldigvis har jeg partoutkort og er sikret plass til hjemmekampene og eventuell cupfinale. Men dumt med den Haugesund kampen, skulle gjerne stått på borteseksjonen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Bataljonen er vel nesten 100, og i tillegg er det en annen tur (ikke sponsorer eller noe sånt) som har fått ca 40. Da er det ikke mer enn vel 100 igjen til andre.
Legg ned hele klubben!

stig

Det stemmer at Bataljonen har fått ca 100 bill. til denne kampen. Vi har fått kritikk for at ikke medlemmer kunne kjøpe billett uten tur på forhånd, men vi kunne ikke ta flere enn de 100 vi måtte ha til turen. Trist at Haugesund ikke kunne jobbet hardere for å øke kvoten. I fjor var det 500, pluss en god del som ble flyttet i fra andre seksjoner. Kunne satt stopp på 375 f. eks ( 250*1,5) og vi ville hatt god ståplass.
Nettsideansvarlig

Gulløl

Haugesund FK gjør alt som er i deres makt for å forhindre Brann supportere til å komme på denne kampen. Har vist stengt billettluka salget (se link). Hva svineri er dette ? Skal vi kjøre tilsvarende opplegg når FKH kommer til Stadion senere i år ?? Brann har aldri hatt slike tiltak mot bortesupportene så vidt jeg vet, vi har hatt trøndere, østlendinger, siddiser og haugesundere rundt oss i alle år og det har gått helt fint. Dette ligner på rasisme mot bergensere og branntilhengere >:(


Ellers står det på forumet at Brann jobber med å få tak i tilsvarende billetter som i fjor, altså 500 stk:

iflg brann då så e fkh i dialog med nff om å sleppa inn 500 mann på feltet som kollapsa ifjor. Nff vil aldri i livet gå med på det.
EDIT: har nettopp snakt med assistenten te assisterande sikkerhetsassistent på Gamlå; han seie forespørselen fra brann har komt, men at fkh har sagt at det komme ikkje på tale og gi di mer enn 250.


http://maakeberget.no/forum/viewtopic.php?f=2&t=3370

ALLE er mot oss, NFF og Haugesund FK trÃ¥kker pÃ¥ oss  >:(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

paf

April 05, 2011, 11:37:17 AM #46 Last Edit: April 05, 2011, 11:39:14 AM by paf
Quote from: Gulløl on April 05, 2011, 09:49:58 AM
Etter et fantastisk opplevelse på tribunen i Lillestrøm i går skulle jeg nå logge meg inn for å kjøpe billett til Haugesund kampen. Får denne feilmeldingen, er det den samme som dere får ?

Det har oppstått en feil. Har du korrekt brukernavn/passord?
L1012 - There are not enough free chairs available.

Er det noen som er sikre på at billettsalget har startet ? Er det noen som har fått kjøpt ?

Jeg fikk kjøpt men var logget på i god tid før klokken 10. Kan ha med det å gjøre.

paf

Quote from: Gulløl on April 05, 2011, 11:28:30 AM
Haugesund FK gjør alt som er i deres makt for å forhindre Brann supportere til å komme på denne kampen. Har vist stengt billettluka salget (se link). Hva svineri er dette ? Skal vi kjøre tilsvarende opplegg når FKH kommer til Stadion senere i år ?? Brann har aldri hatt slike tiltak mot bortesupportene så vidt jeg vet, vi har hatt trøndere, østlendinger, siddiser og haugesundere rundt oss i alle år og det har gått helt fint. Dette ligner på rasisme mot bergensere og branntilhengere >:(


Ellers står det på forumet at Brann jobber med å få tak i tilsvarende billetter som i fjor, altså 500 stk:

iflg brann då så e fkh i dialog med nff om å sleppa inn 500 mann på feltet som kollapsa ifjor. Nff vil aldri i livet gå med på det.
EDIT: har nettopp snakt med assistenten te assisterande sikkerhetsassistent på Gamlå; han seie forespørselen fra brann har komt, men at fkh har sagt at det komme ikkje på tale og gi di mer enn 250.


http://maakeberget.no/forum/viewtopic.php?f=2&t=3370

ALLE er mot oss, NFF og Haugesund FK trÃ¥kker pÃ¥ oss  >:(

En viktig problemstilling, som FKH ble bøtelagt for i fjor, er hva tribunen er sertifisert til og hva som er den totale kapasiteten på Haugesund Stadion. Jeg har stor forståelse for at de ikke vil ha nye bøter eller overskride kapasiteten for å "være grei" mot Brann. Sånn er reglene og vi skal bare være takknemlige for at NSA for noen år siden fikk kjempet gjennom at 5% av kapasiteten skal gå til bortelaget. I denne kampen kunne vi ellers fort endt opp med de 30 klubben får utenom.

Gulløl

Er bortetribunen så dårlig så har HFK nå hatt 1 år på seg til å oppruste den. Skal vel ikke så mye dugnadtimer til for å klare det(??). Kunne de solgt 250 flere billetter til Brann supporterne i år kunne de sikkert fått dekket mye av utgiftene bare med denne kampen. Et forbehold om konstruksjonen lar seg utbedre. Husker ikke hvordan den var, noen år siden jeg var der.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Quote from: Northside on April 05, 2011, 10:43:20 AM
I fjor fikk vi doblet bortekvoten i Haugesund. Grunnet gjerdet som raste sammen, så nektet NFF å innvilge Haugesund sin søknad om utvidet bortefelt i år, selv om årets gjerdet er forsterket!
TÃ¥pelig av NFF!

Bataljonen sin båt tar i underkant av 100stk, dvs det var kanskje i overkant av 150 billetter som ble lagt ut i dag. Da forbehold om billetter som Brann har lovet vekk til andre....


Ganske latterlig. Det var jo ikke plassmangel og trengsel som førte til at gjerdet raste sammen.
Ka du ve?

Go Up