• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2011

Started by tem, January 05, 2011, 16:51:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tem

hva blir behovet nå , og hvem sol dekke inn dette dersom nå Erik Huseklepp reiser til Celtic ?

trolig må brann se etter en spiller med andre kvaliteter enn det Huseklepp bestiller
om man skal finne en erstatter av samme type , tror jeg vi ender opp skuffet

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Jeg mener at vi bør lukte på Kayke eller Borges hvis Huse nå blir solgt. Evt. Tarik om han er lei " profflivet" i Nederland. Moa har for øvrig også hjemlengsel;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Skal vi hente en med hjemlengsel til Osjlo og Norge til Bergen? Hvor er logikken der?
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Hoho:) Bergen er fortsatt Norge, selv om man liker å tro annet. Uansett var det ikke seriøst ment, og jeg tviler bittelitt på at Hannover eller Moa er spesielt interessert i å selge.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Super Hasund

Hvordan går det med Lehne Olsen for tiden?  Selger vi Huseklepp så ser eg helst at vi henter han.

Pengene får vi bruke på Borges som Klausen sier.
La Folket Synge

*Feltz*

StuckedPaaOstlandet

Borges er vel noen millioner dyrere enn Kayke så jeg ville valgt sistnevnte, skal nok ha mindre lønn også.
Kayke kan vel spille alle de offansive posisjonene våre også, så ville vært fantastisk om vi mister huseklepp.

Om austin blir solgt er det litt verre å finne en like god deffansiv spiller. Kara blir nok for dyr. Men kanskje det hadde vært mulig å sett mer på Sare som rosenborg hadde på lån nettopp? Han er ung med stort potensiale, gjorde seg heller ikke bort når han fikk spille i TL. Spiller på Elefenbenkysten sitt U21 lag om jeg ikke tar helt feil.

Edit: gjorde seg ikke bort de kampene jeg så hvertfall.. Usikker på hvorfor rosenborg lot han gå.

BBB-mod

Vi kan ikke avslutte den eksisterende overgangstråden sånn helt uten videre etter nesten fire år. Vi skifter navn for fjerde gang og fortsetter galskapen!!! Denne stenges.

Go Up