• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brødrene Walde

Started by Sotraanda, October 07, 2003, 23:26:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Brann69

Quote from: "Sotraanda"Ka har skjedd med Knut og Arve då?

De spiller jo på Brann 2. Personlig synes jeg ikke noen av de viser at de er på tippeliga-nivå.  Kommer seg kanskje til neste år..

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Kruxleiven

Arve hevet ikke laget slik de nye spillerne har gjort. Da bør han heller ikke spille på laget. Knut burde være nærmere med tanke på stoppersituasjonen i Brann. Det er for tidlig å gi noen av dem opp enda. Det kan godt være de kommer til neste år.

gamlefar

Hva med Erlend Storesund?  Han er det største talentet på Brann men kan slite med å få spilletid siden han spiller på sentral midtbane.
Men det er en spiller jeg har sansen for, en av de få som virkelig har hjertet i brann.
Han har uttalt at dersom han ikke slår i gjennom på Brann kommer han til å gi seg med fotballen.
Egentlig litt synd for et så stort talent.

Hva mener dere?   :)  :)  :)

Sotraanda

Eg er også en STOR fan av Storesund.

Siden eg så han i en treningskamp i vinter har eg likt denne fyren, og eg håper han får noen innhopp i de to siste kampene etter at vi har slått Bryne og plassen er sikret!

Håper Storesund slår igjennom!
ater, heter, hater NFF!

paf

De fleste av oss håper vel at både Arve og Erlend skal slå gjennom. Jeg har sett begge mye på andrelaget i år, og synes ikke det de har prestert der har vært nok til å kjempe om plass på A-laget. Det samme gjelder for andre som banker på, som Vegar Landro, Christoffer Eliassen, Torbjør Kjerrgård mfl.
Samtidig er det en stor utfordring og et problem for Brann at så mange spillere som vi hadde forventet skulle spille en del på A-laget i år har stagnert i utviklingen og i hvert  fall ikke tatt det steget vi forventet. Det er utrolig viktig for klubbens fremtid at vi ikke skusler vekk de talentene vi har i klubben nå.

Toa

Virker ikke som folk gidder trykke på linker, så jeg siterer litt i stedet:

"Mens Arve Walde (18) blir tatt opp i Branns A-stall, blir storebror Knut (22, bildet) anbefalt å finne seg en 1.divisjonsklubb. "

...og...

"Sammen med lillebror Arve har Erlend Storesund fått beskjed om at de neste sesong vil bli fullverdige medlemmer av A-stallen. Mjelde har tidligere snakket varmt om å ha faste talenter med seg hele tiden. Brann-treneren er ikke tilhenger av at medlemmer av U-stallen skal rullere på å være med A-laget. - Vi ser på Arve og Erlend som to store talenter og velger å gi disse sjansen for fullt fra neste sesong, sier Mjelde."
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Go Up