• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Alex Valencia

Started by Sotraanda, October 07, 2003, 23:23:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

Eg ble steik forbanna når eg leste BA i dag.
Alex forsvinner fra Brann etter sesongen.
For min del er dette en skandale!

Fyren spilte landskamp for noen få år siden??
HALLO???

Han er ung, og i form mener eg han er landets beste høyrekant.
Fordi om en Valencia i ikke-form er helt elendig...

Men ka mener dåkke, skal brann bare slippe Alex gratis???

Eg synest Brann gjør en stor, stor, veldig STOR feil i denne saken, og eg håper Mons tar til fornuft......
ater, heter, hater NFF!

Brann69

Trodde de kanskje skulle omskolere han til spiss..  
Kan jo være en grei backup å ha når vi nå mister PFO..
Alltid trist når det ikke er plass til lokale talenter i Brann, men
i fjor høst var jo Helge Haugen på vei bort fra Brann også i følge
BA, og se hvor han er nå.. Kan skje en del i løpet av vinteren..

Ricky

Egentlig helt greit av Brann. Såpass profesjonelle må vi være at vi til enhver tid må være villig til å kvitte oss med spillere som over lengre tid ikke greier å spille seg inn i selve troppen. Og når Valencia heller ikke passer inn i laget som spillertype, ja da er det greit å heller finne noen som gjør det - selv om Valencia utvilsomt er på landslagsnivå når han spiller på sitt aller beste.

gamlefar

NÃ¥r Brann spiller bra fotball, spiller Valencia bra.
Det Brann trenger er spillere som tar i et tak og spiller bra og fÃ¥r med seg de andre spillerne i motgang.  Der vil jeg si Valencia er elendig.
Kvisvik er kanskje Norges beste på dette området.
Men nÃ¥r Brann spiller dÃ¥rlig og sliter, er ofte Alex den tammeste og dÃ¥rligste spilleren pÃ¥ laget.  Dessverre.

BFA_15

Nei, vettu ka??  dette e for gale.. Tenk pÃ¥ den tiden Alex'en spilte pÃ¥ sitt beste, da var det Alex hele tiden... Han burde, og FORTJENER en plass i BRANN... men er enig med han at han skal gÃ¥.. For nÃ¥r han er en fotball spiller, mÃ¥ han nesten gjøre det han skal, som Ã¥ spille fotball.. Men siden han ikke fÃ¥r en ny sjanse i Brann kan han egentlig, for sitt eget beste, finne en ny klubb som lar han spille.. Alex e en GOD snill person... En god venn og.. Han finner helt sikkert en klubb som lar han SPILLE...


****LYKKE TIL Alex...!!!  HÃ¥per det beste for deg...!!  :D  ****

E.B.S

Er det noen som ser Brann2 kamper og kan fortelle meg hvordan han gjør det. Ser at han ikke er på benken lenger, er han helt ute av form eller?
Kunne vel spillt i noen kamper når høyresiden vår sliter, og en mulig tredje spiss i sluttminutter.

monzilla

Er så lei av at folk syntes at spillere skal spille uansett. Han spiller på Brann 2 der han ikke hever seg spesielt over de andre spillerne og da fortjener han ihvertfall ikke plass på A-laget. Har full tillit til at Mons vet hvem som er gode nok for stallen og hvem som ikke er gode nok, og de som ikke er gode nok kan for min del bare pakke kofferten og dra.

Toa

Rene medgangsspillere er ikke det vi trenger. Folk som tar et tak i motgang er alltid det viktigste, folk som er sterkt delaktig i å snu en dårlig trend, osv...

Alle kan spille bra i medgang... Til og med Martin Knudsen...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

monzilla

Syntes at Martin Knudsen har vært en av våre beste spillere i år jeg. Selv i motgang. Tror egentlig det at folk har bestemt seg for å legge merke til alle dårlige tingene han gjør og er blind når det kommer til gode ting. Hvis man ser på de siste kampene så har jo han vært blant de bedre på laget.

Kruxleiven

Martin? Helt middelmÃ¥dig sesongen sett under ett. Ikke  dÃ¥rlig, men likevel ikke en spiller Brann trenger. Lurer liksom pÃ¥ hva styrken til hr.Knudsen egentlig er. MÃ¥ være Ã¥ pÃ¥dra seg gule kort samt Ã¥ overraske oss med plutselig Ã¥ score noen helt uventede mÃ¥l (Viking kampen) og vanvittige pasninger som mot Sogndal. Men det blir for sjelden. Synd med Alex, men er man ikke god nok lenger sÃ¥ er man ikke god nok. HÃ¥per han finner seg en annen tippeligaklubb. Skal ta godt imot han jeg hvis han kommer tilbake for en annen klubb mot Brann.

janos

jeg Syns at Alex Skal bli i brann
han kan sikkert brukes til noe :oops:

men man skal ikke tro på alt som står i avisene selv ikke i BA :?

Ã?rnen

Den mannen har fått nok sjanser i Brann - trøyen. Han er desverre ingen vinner type. Nå er han ikke i troppen til Brann engang. Hadde det vært noe tak i karen så hadde han bitt tennene sammen og kjempet seg tilbake.

Ricky

Jepp, det er holdningene det står på. Han hadde veldig mye opptur i ung alder, og fikk til og med en A-landskamp. Etter det har det bare gått nedoverbakke, og det virker ikke som om det har gått opp for Alex at man må gi 100% HELE tiden for i det hele tatt å være aktuell for spill på A-laget.

Gina

Quote from: "Ricky"Jepp, det er holdningene det står på. Han hadde veldig mye opptur i ung alder, og fikk til og med en A-landskamp. Etter det har det bare gått nedoverbakke, og det virker ikke som om det har gått opp for Alex at man må gi 100% HELE tiden for i det hele tatt å være aktuell for spill på A-laget.


Helt enig. Mannen mangler en vesentlig kvote arbeidsmoral og ambisjoner for å bli ordentlig god.
ina

Go Up