• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann 2 - sesongen 2011

Started by vebo, November 22, 2010, 16:25:51 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Pokker da. Skal vi rote det bort igjen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Tomas

Men hva skjer her da? "Fyllingen" vil jo uansett spille i 2. divisjon siden den nye klubben etter sammenslåing mellom Løv-Ham og Fyllingen har Løv-Ham sin plass uansett. Vil Brann 2 komme på førsteplass uavhengig av hvordan det går i siste runden da?

stigh

Quote from: Tomas on October 15, 2011, 17:54:29 PM
Men hva skjer her da? "Fyllingen" vil jo uansett spille i 2. divisjon siden den nye klubben etter sammenslåing mellom Løv-Ham og Fyllingen har Løv-Ham sin plass uansett. Vil Brann 2 komme på førsteplass uavhengig av hvordan det går i siste runden da?


nei.. Siden Fyllingen og Løv-Ham skal slå seg sammen og spille i 2. divisjon neste år, kommer ikke Fyllingen til å "ta imot" et eventuelt opprykk. Etter det Brann.no erfarer vil dette bety at det beste av nedrykkslagene i 2. divisjon berger plassen.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Onside !!!

Har fått dårlig følelse på dette nå! Alle som har muligheten burde stille opp å støtt laget mot FKH2 neste lørdag, har desverre ikke muligheten pga egen kamp :/

Nixon

Rød makt på Hansa


Northside

Burde kanskje klare å trekke en del tilskuere til Nymark/Stadion denne Lørdagen.

vebo

Hvem spiller vi mot og når?
Tiocfaidh ár lá

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

vebo

Tenkte klokkelsett, men bare fordi jeg er lat. Nå går jeg inn og sjekker selv.
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Rød makt på Hansa

Lasaron

Hvis de ikke klarer det, så sier det kanskje en del om skallen til talentene våre. Her har de vært nesten klare, men så taper de tre av de fire siste kampene. To av dem mot dårligere lag. Da er de kanskje ikke så store talenter likevel.
Tren på langskudd

krakra

Mens Branns seniorer hadde en sjans til medalje, men tapte tre kamper på rad. To av dem mot klare nedrykkskandidater. Den siste ble de rundspilt i. Det er ikke uvanlig å bli preget av presset. Ikke for etablerte spillere og ihvertfall ikke for 17-19 åringer.

Nixon

http://www.ba.no/sport/article5779169.ece

Nå har noen endelig funnet ut av det. Brann må vinne avdelingen for å rykke opp.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Fyllingen har ødelagt to cuper for Brann. I dag, i deres siste kamp i historien, kan de ødelegge for Brann igjen.
Tren på langskudd

TheRock

1-0 ved Larsen på straffespark. Finne som ble felt.

Lasaron

Kan tyde på at Larsen har et bra hode.
Tren på langskudd

dudo

3-0 nå. Da skal det være avgjort!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Erlend

4-0. Bare Brann (og Arsenal) kan rote vekk noe sånt

Gepard

Det hadde vært tidenes nedtur, selv for Brann skal det være umulig ;) Gratulerer til Brann ! en utrolig viktig hendelse i sesongen 2011, kanskje kun slått av en evt europacup-plass for a-laget.

Disse ungdommen må få en fremtid på a-laget slik de har prestert

krakra

5-0. Lekende lett. 2. divisjon neste år.

hakhe

7 - 0 nå, med 8 min + tillegg igjen av sesongen. For en finale kamp! Gratulerer med 2 divisjons spill!
HÃ¥kon 5266

Klaus_Brann

Godt at de klarer å prestere med et stort press på seg i dag, og får fortjent opprykket.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Tren på langskudd

Nixon

Overlegent. Mange flotte angrep og flotte mål som varmet i det sure været på Nymark.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Tilbake i 2.divisjon etter seks sesonger i 3.divisjon. Sist Brann 2 spilte i 2.div. var nemlig i 2005.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Og Viking 2 rykket ned fra 2.div. på målforskjell.
Legg ned hele klubben!

Lister

Quote from: krøvel vellevold on October 22, 2011, 17:35:09 PM
Og Viking 2 rykket ned fra 2.div. på målforskjell.


Er det med eller uten plassen til fyllingen?
Guinness - Makes you drunk

Gulløl

Hvilke av Brann 2 spillerne var best ? Ble Kristoffer Larsen byttet ut slik at han har bra friske ben om han får spilletid i morgen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gepard

Viking 2 ned til 3.div ?? Det er jo, synd Ã¥ si det kanskje, men faktisk heldig for Brann. Hvertfall neste Ã¥r.  Betyr utrolig mye dersom et talent skal velge mellom viking og brann, da er det klart et 2.div tilbud er utrolig mye bedre. Haugesund 2 er jo ogsÃ¥ i 3.div. Dermed har Brann edt bese tilbudet for talenter pÃ¥ vestlandet. Veldig veldig viktig i disse tider.

krøvel vellevold

Quote from: Lister on October 22, 2011, 17:46:53 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 22, 2011, 17:35:09 PM
Og Viking 2 rykket ned fra 2.div. på målforskjell.


Er det med eller uten plassen til fyllingen?

Hvis ett lag færre skal rykke ned, så lurer jeg på hvordan de skal komme frem til hvilket lag det skal være. Det er jo fire 2.div.avdelinger.
Legg ned hele klubben!

dudo

Men ble vi ikke enige om at Fyll-Ham kunne ha lag både i 2. og 3. div?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Navnet er bestemt at blir Varden FK, deilig om vi slutter Ã¥ bruke det bakfyll navnet  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

October 22, 2011, 19:13:26 PM #337 Last Edit: October 22, 2011, 19:28:07 PM by krøvel vellevold
Følgende antatte eliteserielag 2012, har 2.lag i 2.divisjon i 2012:

Rosenborg
Stabæk
Molde
Aalesund
Odd
Godset
Tromsø
VÃ¥lerengen
Brann

Start rykket også opp, men Start spiller gjerne ikke i TL i 2012.

Følgende antatte eliteserielag 2012, har 2.div.lag i 3.divisjon 2012:

Fredrikstad
Lillestrøm
Ulf Sandnes
Haugesund
Viking

Av de lagene som kjemper om opprykk (i tillegg til Ulf) har både Hønefoss, Hamkam og Glimt 2.lag i 3.div.

Følgende antatte eliteserielag 2012, har 2.div.lag i 4.divisjon 2012:

Sogndal (forutsatt at ikke 2.plass gir opprykk)
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Quote from: Gepard on October 22, 2011, 18:34:03 PM
Viking 2 ned til 3.div ?? Det er jo, synd Ã¥ si det kanskje, men faktisk heldig for Brann. Hvertfall neste Ã¥r.  Betyr utrolig mye dersom et talent skal velge mellom viking og brann, da er det klart et 2.div tilbud er utrolig mye bedre. Haugesund 2 er jo ogsÃ¥ i 3.div. Dermed har Brann edt bese tilbudet for talenter pÃ¥ vestlandet. Veldig veldig viktig i disse tider.


Molde og Aalesund er også fra Vestlandet, men dog litt lenger unna.
Tren på langskudd

Lasaron

October 23, 2011, 11:44:18 AM #339 Last Edit: October 23, 2011, 11:46:12 AM by Lasaron
Quote from: krøvel vellevold on October 22, 2011, 18:49:58 PM
Quote from: Lister on October 22, 2011, 17:46:53 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 22, 2011, 17:35:09 PM
Og Viking 2 rykket ned fra 2.div. på målforskjell.


Er det med eller uten plassen til fyllingen?

Hvis ett lag færre skal rykke ned, så lurer jeg på hvordan de skal komme frem til hvilket lag det skal være. Det er jo fire 2.div.avdelinger.

Men ble vi ikke enige om at Fyll-Ham kunne ha lag både i 2. og 3. div?


Det er ikke godt å si hvilket lag som rykker ned siden Varden kun kan ha ett lag i 2. divisjon, men jeg vil tippe det blir et vestlandslag. Så det ser ut til at Viking 2 holder seg.

Tren på langskudd

Lasaron

Nå rotet jeg litt med sitatfunksjonen, men det er altså dudo som stiller spørsmålet på hvit bakgrunn.
Tren på langskudd

Lasaron

Jeg har forstått det slik at Kristoffer Barmen ikke kunne delta i de siste kampene pga at han startet mot Vålerenga. Jeg har leita i NFF sine regler, men finner ikke belegg for at han måtte stå over så mange kamper. Er det noen som vet dette?
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Quote from: Lasaron on October 23, 2011, 12:17:55 PM
Jeg har forstått det slik at Kristoffer Barmen ikke kunne delta i de siste kampene pga at han startet mot Vålerengen. Jeg har leita i NFF sine regler, men finner ikke belegg for at han måtte stå over så mange kamper. Er det noen som vet dette?


Hvor står dette? Jeg trodde han bare hadde vært skadet og vært opptatt med landslagsoppdrag.

paf

Quote from: Lasaron on October 23, 2011, 12:17:55 PM
Jeg har forstått det slik at Kristoffer Barmen ikke kunne delta i de siste kampene pga at han startet mot Vålerengen. Jeg har leita i NFF sine regler, men finner ikke belegg for at han måtte stå over så mange kamper. Er det noen som vet dette?

Kampreglementet $2.11 1. ledd.
QuoteStiller en klubb med fler lag i samme aldersklasse, må en spiller for å være spilleberettiget i obligatorisk kamp for andrelaget eller lavere rangert lag, ikke ha spilt fra start av i et høyere rangert lags siste obligatoriske kamp, uavhengig av om kampen ble spilt i serie eller NM. Dette gjelder selv om kampen ble avbrutt eller senere kjent ugyldig.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Go Up