• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd: Oransjepakket - Brann, søndag 31. oktober kl 18:00

Started by Nixon, October 28, 2010, 14:16:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

GÃ¥ av.


Torvanger

Applaus til Skarsfjord for å ha ståldisplin på egne spillere på cornere.

Alexåsane

Trist visst Holmvik e i troppen neste år, kan man sparke spillere for å være helt forbanna elendig? Han har jo en usansynlig høy lønn også!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

anders_flanderz

gudfaen å bedre for et møkkalag! Ka faen har vi å gjøre i TL neste år?? nei helvete heller!!!!!!
rite Drite Drite Drite på Oslo By


Northside

Var det i kveld fristen for partoutkort gikk ut før det blir en produktøkning på 8%?

Frister ikke særlig må å fornye akkurat nå. Tanken på Norges dyreste sesongkort med overbetalte udugelige klovner og sjefsklovnen Bruun i spissen...

Nei faen.

krakra

Nå bør Skarsfjord bruke pauseintervjuet på å berolige oss. "Vi spillerne vet hva de gjør og vi har full kontrol" bør være en opplagt uttalelse, så vi kan føle oss trygge på at dette går bra

Brann_ruler

Ingen ting å klage på. Vi er et sykt dårlig fotballlag. Hadde opdal vært en middelmådig kepper hadde vi hatt 11 mann og det sannsynligvis vært 1-1.

anders_flanderz

glad jeg kasta fra meg partourkortet i fjor! Er ikke vanskelig å få biletter til de kampene jeg kan/vil gå på uansett! Sparer mange lapper i året!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Jrgn

Ikke annet å si enn at dette er en trist kamp. Tydelig at vi savner Austin, Solli og Bakke.

anders_flanderz

vanskelig for dommeren? han har jo latt mange straffer til aafk gå...
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Spelaren

Quote from: Jrgn on October 31, 2010, 18:55:54 PM
Ikke annet å si enn at dette er en trist kamp. Tydelig at vi savner Austin, Solli og Bakke.


+ ein keeper
+ ein høgreback
GÃ¥ av.

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

krakra

Skarsfjord fikk kastet et dårlig fotballag blottet for selvtillitt etter seg som stod i fare for nedrykk, vi var faktisk på direkte nedrykk da Skarsfjord tok over.

Hva mer forventer egentlig folk at han skulle fått til?

Spelaren

"Hei fålkæns, nu ska dokk hør. Ikke håll så jævli mye inni feltet" kunne ha vore ein start.
GÃ¥ av.

eivhelle

Det er greit at Brann ikke akkurat er gode og at et pa av det kritiske situasjonen for så vidt er
riktig dømmt, men uansett er Moen fullstendig rævva og Aalesunds 12 mann på banen.

Ikke akkurat spesiellt intelligen å holde Aarøy så åpenlyst, men det er jo fullestendig umulig å
stoppe den mannen så lenge han får lov til å brøyte seg vei. Når han rygger seg vei gjennom
feltet er det bare naturlig at det også blir en del holding. Har sett flere tilfeller der han forsøker å
rygge seg vei gjennom Yaw for så etterpå å kjefte mot dommeren fordi han blir holdt. En spiller som
i så stor grad benytter fysikken sin må tåle at det blir brukt ufine midler tilbake.

krakra


Kai-Olai

Quote from: krakra on October 31, 2010, 18:58:47 PM
Skarsfjord fikk kastet et dårlig fotballag blottet for selvtillitt etter seg som stod i fare for nedrykk, vi var faktisk på direkte nedrykk da Skarsfjord tok over.

Hva mer forventer egentlig folk at han skulle fått til?


Forventer ikke at han skal få til så veldig mye mer. Men det er jo akkurat derfor det er viktig å få inn en annen trener, da en innser at Skarsfjord sannsynligvis ikke vil bidra til å heve oss noe særlig høyere enn der vi er nå.

StuckedPaaOstlandet

Ser ut som Davy fort kan vinne 5500,- på 0-1 handycap bongen sin..

krakra

Quote from: Kai-Olai on October 31, 2010, 19:02:27 PM
Quote from: krakra on October 31, 2010, 18:58:47 PM
Skarsfjord fikk kastet et dårlig fotballag blottet for selvtillitt etter seg som stod i fare for nedrykk, vi var faktisk på direkte nedrykk da Skarsfjord tok over.

Hva mer forventer egentlig folk at han skulle fått til?


Forventer ikke at han skal få til så veldig mye mer. Men det er jo akkurat derfor det er viktig å få inn en annen trener, da en innser at Skarsfjord sannsynligvis ikke vil bidra til å heve oss noe særlig høyere enn der vi er nå.
Hvem tror du kunne fått til så mye mer med de forutsetningene Skarsfjord ble gitt da? Og hva tror du vedkommende kunne klart? Hva burde en trener fått til for å være god nok? Skarsfjord burde i det minste få sjansen til å terpe inn et spillemønster uten direkte nedrykksfare gjennom en hel oppkjøring for man avskilter ham

osoerli

Opdal har for mykje å tenka på.
Ein start kan vera å overlata kapteinsbindet til ein annan.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Kai-Olai

Jeg sier ikke at Skarsfjord ikke har gjort en god jobb, og ikke bør bli hedret for det han har fått til. Mitt poeng er at jeg ikke har troen på at han kan bidra med så mye mer heller. På en annen side så har jeg ingen gode alternativer, sånn med tanke på kvaliteten i resten av klubben. Vedkommende bør ha magiske evner.

Spelaren

Molde + Rösler ser ut til å ha fungert bedre enn vår internpolitikk.
GÃ¥ av.

roaldinho

Hørte jeg riktig at det er 10570 på tribunen? Det er vel ganske bra?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Quote from: osoerli on October 31, 2010, 19:04:49 PM
Opdal har for mykje å tenka på.
Ein start kan vera å overlata kapteinsbindet til ein annan.
Eller for lite å tenke med...

Huff


[/quote]
Quote from: Spelaren on October 31, 2010, 19:07:24 PM
Molde + Rösler ser ut til å ha fungert bedre enn vår internpolitikk.


Molde var et i utgangspunktet mye bedre lag. Eneste direkte svake punktet var keeper, men like før Røsler hentet de jo inn Bugge Pettersen.

Skars har gjort det bra ut fra forutsetningene, samtidig har han og vist enorme mangler på enkelte viktige områder, noe som burde gjøre han uaktuell som trener fremover.

bernu

Poenget er vel at det er fullt mulig å snu en spillergruppe til offensiv fotball og alikevel tenke på å redde plass. Ihvertfall få spillerne til å JOBBE!!
Vi spiller fremdeles rævafotball. Vi har bare hatt mer marginer på vår side pluss at Kongsvinger og Hønefoss er enda dårligere enn oss.
Jeg klarer ikke i min villeste fantasi se hva Skarfjord skal klare å tilføre dette laget neste sesong... bortsett i fra å terpe inn mer kjedelig fotball uten underholdningsverdi og med kun en tanke for øyet... nemlig redde plassen og dermed ræva til brunikken....

Helvete så forbanna lei jeg er styret, bruun, skars og hel søplegjengen...
Og inntil vi klarer å samle oss om en måte å demonstrere vår frustrasjon og vårt hat så kommer det til å fortsette i mange år fremover..... brunn sitter til han blir kastet....
HANSA - Z

roaldinho

Jøss, ser ut som  Haugesund ikke slÃ¥r Rævbk sin rekord fra 1967 eller noe.  Overrasket, men beviser at Molde er i svært god form og at de kanskje kan fÃ¥ en ganske god sesong neste Ã¥r. Dette kan riktignok være en medgangsbølge, men de har jo masse kvalitet i laget.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

StuckedPaaOstlandet

Denne kampen er det skumleste jeg har sett på hallowen i år..


krakra

Quote from: bernu on October 31, 2010, 19:15:55 PM
Poenget er vel at det er fullt mulig å snu en spillergruppe til offensiv fotball og alikevel tenke på å redde plass. Ihvertfall få spillerne til å JOBBE!!
Vi spiller fremdeles rævafotball. Vi har bare hatt mer marginer på vår side pluss at Kongsvinger og Hønefoss er enda dårligere enn oss.
Jeg klarer ikke i min villeste fantasi se hva Skarfjord skal klare å tilføre dette laget neste sesong... bortsett i fra å terpe inn mer kjedelig fotball uten underholdningsverdi og med kun en tanke for øyet... nemlig redde plassen og dermed ræva til brunikken....

Helvete så forbanna lei jeg er styret, bruun, skars og hel søplegjengen...
Og inntil vi klarer å samle oss om en måte å demonstrere vår frustrasjon og vårt hat så kommer det til å fortsette i mange år fremover..... brunn sitter til han blir kastet....

osoerli

OK bytte, Mjelde har vore svak.
Endeleg eit bytte tidlegare enn 3 minutt før slutt.
Skarsfjord kjem seg.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Brann_ruler

Moen kan gå å ta seg et stev. Nesten like dårlig som brann.


Kruxleiven

Det er mye som er dårlig på vårt lag. Opdal for å nevne en er jo helt totalt under båten. Taktikken og coachingen kan heller ikke være bra. en til tross for det er det jo vi som spiller fotball. Det Aalesund driver med er ikke mye til fotball. Underholdningsessig svakt. Utrolig at vi skal slite så mye med å forsvare oss mot den drittfotballen de spiller. En begynnelse burde vært å gå rent opp i duellene ed Aarøy. Vinner han duellen så vinner han. Det betyr ikke at det blir mål hver gang av den grunn.

roaldinho

Hansen inn for Gustav. 20 minutter før slutt, virker som Skarsfjord begynner å lære.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

skuteviken

Quote from: roaldinho on October 31, 2010, 19:30:26 PM
Hansen inn for Gustav. 20 minutter før slutt, virker som Skarsfjord begynner å lære.


Er det å lære? Ka faen? Gustav har jo scoret? Hansen har ikke scoret noen sinne i TL i sine to år i Brann.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

gunnar

Med den notoriske målscoreren Hansen går vi for uavgjort.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

roaldinho

Quote from: skuteviken on October 31, 2010, 19:31:29 PM
Quote from: roaldinho on October 31, 2010, 19:30:26 PM
Hansen inn for Gustav. 20 minutter før slutt, virker som Skarsfjord begynner å lære.


Er det å lære? Ka faen? Gustav har jo scoret? Hansen har ikke scoret noen sinne i TL i sine to år i Brann.


Det har jeg ikke sagt, jeg bare kommenterte at han har lært seg å bytte tidligere enn han har gjort før. Om det var riktig bytte mente jeg ikke, var ganske rart. Burde vel byttet ut Holmvik istedenfor og puttet Korken på midtstopperplass og Kalvenes på backen. Hansen har jo strengt tatt noe å bevise, og det er vel i grunn denne kampen er til.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

roaldinho

Quote from: StuckedPaaOstlandet on October 31, 2010, 19:03:50 PM
Ser ut som Davy fort kan vinne 5500,- på 0-1 handycap bongen sin..


Vår neste motstander ligger under, så han sliter. Kan iallefall ikke klage på at Brann ikke gjorde jobben for han der.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

roaldinho

Quote from: skuteviken on October 31, 2010, 19:39:25 PM
Dynamitt på topp nå.


Ja, dette lukter utligning.

Btw, vår neste motstander utlignet så kanskje Davy får inn bongen likevel.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

bernu

Jeg lurer på hvor lenge Cato Hansen skal få lov til å springe rundt som en hodeløs hane uten teknikk og ballkontroll og KUN fart som egenskap før folk begynner å innse at fyren faktisk ikke er i nærheten av tippeliganivå ???
Jeg har sett samtlige hjemmekamper med Brann 2 i år.... han er svært sjelden toneangivende der heller.
Juninho ble toppscorer med bare en håndfull kamper.
Jeg har sett MANGE treninger i løpet av sesongen.... han er svært sjelden toneangivende der heller.
Og enda står folk og roper på Cato allerede når 2.omgang starter hver eneste hjemmekamp.
Cato har KUN fart, ingenting annet. Og det er faktisk ikke nok til å spille tippeligafotball.
HANSA - Z

Brann_ruler

Moen er en vits. En dårlig vits. Når ble det lov å sparke folk i magen, selv om de kanskje ikke mente det?!!

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde


Romarius

Jau jau, vi gjør vel en like god kamp med 10 mann som med 11, uten at vi på noen som helst måte har imponert med 10 mann heller. Ellers må jeg si at de som har et håp om at vi har erstatteren til PVM i egne rekker i form av Mjelde, skal ha all mulig ros for sin optimistiske innstilling.
Men vi har jo en plan, så det blir sikkert kanon.

SK

Quote from: bernu on October 31, 2010, 19:45:01 PM
Jeg lurer på hvor lenge Cato Hansen skal få lov til å springe rundt som en hodeløs hane uten teknikk og ballkontroll og KUN fart som egenskap før folk begynner å innse at fyren faktisk ikke er i nærheten av tippeliganivå ???
Jeg har sett samtlige hjemmekamper med Brann 2 i år.... han er svært sjelden toneangivende der heller.
Juninho ble toppscorer med bare en håndfull kamper.
Jeg har sett MANGE treninger i løpet av sesongen.... han er svært sjelden toneangivende der heller.
Og enda står folk og roper på Cato allerede når 2.omgang starter hver eneste hjemmekamp.
Cato har KUN fart, ingenting annet. Og det er faktisk ikke nok til å spille tippeligafotball.



Har han i det hele tatt vært borti ballen etter at han kom inn?

Go Up