• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd Brann - Hønefoss, 2.oktober kl 17

Started by Utmedsnolken, September 27, 2010, 09:50:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

Mannen kosar seg nok glugg i hel. Alle de tullingar går på kvar einaste eine ting han kjem med.

Når det er sagt. Kor faen er moderatorane? Er det noko i ein tråd dei er ueinige i, fjernar dei det. Uansett kor relevant det er. Men typar som bma får styra på aldri så lenge.

Markmus

Er ikke bma den Hønefoss-tullingen som kom inn før kampen?
Ka du ve?

bma

October 03, 2010, 20:53:11 PM #152 Last Edit: October 03, 2010, 20:54:43 PM by bma
Jagu meg går gullet hem til Trondheim i år.Slik skal fotball spilles som RBK utfører det.
Se å lær mine venner og mitt hjerte i Brann.Jeg måtte bare nevne det for jeg er ikke egoist
som mange andre her inne.
GRATULERE RBK.Jeg måtte bare si det om jeg skrev det her å nå.Beklager mine venner. ;)

Hatleking

Quote from: bma on October 03, 2010, 20:53:11 PM
Jagu meg går gullet hem til Trondheim i år.Slik skal fotball spilles som RBK utfører det.
Se å lær mine venner og mitt hjerte i Brann.Jeg måtte bare nevne det for jeg er ikke egoist
som mange andre her inne.
GRATULERE RBK.Jeg måtte bare si det om jeg skrev det her å nå.Beklager mine venner. ;)


Din skaptrønder. Det å seie at RBK vann med flott spel, er som å anta at det er full aktivitet på ein nattklubb onsdag morgon. Ingenting å seie på sigeren, men flott spel var det iallfall ikkje.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

bma

Quote from: krøvel vellevold on October 03, 2010, 21:00:00 PM
Hiv no ut klovnen!



........................ :D.gjør meg ikkenå om jeg blir hivet ut.Får nå går gullet til RBK.Men jeg har hjerte i Brann...... :D

krøvel vellevold

"gratulere til RBK" (uten r i gratulerer), "nøtta" (i stedet for nøtten), "ikkenå" (i stedet for ikke noe)....

Er ikke vanskelig å se at dette ikke er en bergenser. En klovn som bare er opptatt av å slenge drit om Brann, skryte RBK opp i skyene og være sur for at noen i Brann indirekte har sagt de ville hjelpe VIF til gull (ved å slå RBK).... joda, troverdigheten er kjempestor!
Legg ned hele klubben!

eivhelle

October 03, 2010, 21:08:05 PM #157 Last Edit: October 03, 2010, 21:12:56 PM by eivhelle
Quote from: bma on October 03, 2010, 20:53:11 PM
Jagu meg går gullet hem til Trondheim i år.Slik skal fotball spilles som RBK utfører det.
Se å lær mine venner og mitt hjerte i Brann.Jeg måtte bare nevne det for jeg er ikke egoist
som mange andre her inne.
GRATULERE RBK.Jeg måtte bare si det om jeg skrev det her å nå.Beklager mine venner. ;)


Ja dette var absolutt en klassikker. VIF styrer kampen fra start og leder fortjent 1-0.
Deretter filmer Prica seg til en straffe og dommeren lar seg lure igjen. For å toppe dette
får VIF en mann utvist etter et velfortjent og et merkelig gult kort.

Med dette utgangspunktet var det virkelig imponerende av RBK å snu kampen.

I tillegg kan vi legge til at Steffen Iversen laget sitt 6. straffemål for sesongen og ser ut til å
kunne bli en verdig toppscorer i tippeligaen med 14 så langt. I motsetning til PVM som bare har
12 spillemål.

Markmus

Ka du ve?

krakra

  Jeg tror på bma når han sier at han har hjertet i Brann. Han virker jo som en trønder som bare er her for å trolle, men når han sier at han har hjertet i Brann så må vi da tro ham

bma


bma

Quote from: krakra on October 03, 2010, 21:09:13 PM
 Jeg tror på bma når han sier at han har hjertet i Brann. Han virker jo som en trønder som bare er her for å trolle, men når han sier at han har hjertet i Brann så må vi da tro ham




............................... :P

mbersve

bma har nå reist til en bondegård der han leker sammen med andre likesinnede.

SKBrannfan

Er det noen andre enn meg som har altibox, og problemer med å se Brann-Hønefoss i opptak? Den hiver meg bare rett inn på sammendraget av kampen i stedet for å gi meg alternativer slik den gjør med alle andre kamper (enten å se hele kampen eller sammendraget.) Og som ikke det var nok er lyden helt borte...

thesevs

Quote from: SKBrannfan on October 04, 2010, 14:19:24 PM
Er det noen andre enn meg som har altibox, og problemer med å se Brann-Hønefoss i opptak? Den hiver meg bare rett inn på sammendraget av kampen i stedet for å gi meg alternativer slik den gjør med alle andre kamper (enten å se hele kampen eller sammendraget.) Og som ikke det var nok er lyden helt borte...


Har samme problemet. Fikk bare sett sammendraget... lyden var der i går i hvertfall, har ikke sjekket i dag
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

osoerli

Ja hadde same problem i går.  kan vera det er fordi det er ein nrk-kamp.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

nummer9


Northside

Quote from: nummer9 on October 06, 2010, 15:17:01 PM


Føltes herlig å lede over Hønefoss og konstantere at de er langt nærmere nedrykk enn oss. Da var det også riktig så koselig å synge "rykker ned."

Så får du heller sende noen blomster til Hønefoss for den ufyselige sangen vi gav de.

Yngve

Det skal vera slik. Passe cocky.

Hugsar i 05 (06?) me sang det mot Molde i Molde. Hele fylket rykkar ned song me. Kampen tapte me 3-1..

krøvel vellevold

Quote from: nummer9 on October 06, 2010, 15:17:01 PM

For all del, jeg er for hets av motspillere osv, men det virket krampeaktig og patetisk å høre disse pipestemmene som sang denne sangen (hørtes i alle fall slik ut på tv-overføringen (ja, jeg så den på tv)).


Ja jeg syns det står noen med pipestemme i nærheten av mikrofonene hver gang jeg ser kampene om igjen på Sumo. Tragisk!
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

De mikker jo opp bortesupportene, og ved siden av de satt det en stor gjeng med unger som sang masse, så de høres sikkert veldig godt på tv
"og der snubler Sæternes igjen"

Markmus

Så gjennom kampen på Sumo for et par dager siden. Noen ganger hørte man én Hønefoss-supporter som prøvde å dra i gang de andre - denne ene supporteren hørtes veldig mye bedre enn Hansa! De ungene hørtes utrolig godt også når de sang.

Hvorfor faen gjør de dette med mikrofonene? Det er jo helt latterlig!
Ka du ve?

Utmedsnolken

for å skape ett intrykk av hvor fantastisk stemning det er på norske kamper med to supportergrupperinger som synger mot hverandre og lager nesten like mye lyd.
"og der snubler Sæternes igjen"

Markmus

Er det NRK og TV2 som bestemmer styrke og plassering av mikrofonene eller er det noe Brann styrer? Kanskje verdt å spørre Brann hva det er for noe tull?
Ka du ve?

Spelaren

Quote from: Markmus on October 07, 2010, 12:58:18 PM
Er det NRK og TV2 som bestemmer styrke og plassering av mikrofonene eller er det noe Brann styrer? Kanskje verdt å spørre Brann hva det er for noe tull?


Tromsø-supporterne kritiserte jo TV2 for mikrofonsettingen mot Dinamo Minsk i fjor... Etter sigende fekk dei faktisk respons frå kanalen og "lovnader" om skjerping.
http://www.isberget.no/news/390/81/TV-2-s-verden-Lyden-som-ikke-var-der
Gå av.

handlevogn

Quote from: Markmus on October 07, 2010, 12:58:18 PM
Er det NRK og TV2 som bestemmer styrke og plassering av mikrofonene eller er det noe Brann styrer? Kanskje verdt å spørre Brann hva det er for noe tull?


Hvis du ser rett foran gjerde ca ved målet, så ser du mikrofonen. Og det som er, er at det alltid er unger eller kvinnfolk som står der. Jeg og "gjengen min" liker å stille oss bak målet hvis det er plass. Men som oftest er det unger og stein dritings kvinnfolk der. Mikrofonen burde stått i trappene mellom B og C. Det er vel litt mer mandige folk oppover på tribunen.

De gangene vi står bak mål slipper vertfall folk å høre pipestemmer.

Markmus

Trappene? Hva med å plassere mikrofonene ytterst oppunder taket? Da slipper man nesten helt unna enkeltstemmer.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: handlevogn on October 07, 2010, 19:27:26 PM
Jeg og "gjengen min" liker å stille oss bak målet hvis det er plass. Men som oftest er det unger og stein dritings kvinnfolk der.


Krøvel irriterer seg over folk som snakker under sangene, men da skulle han tatt seg en tur nedover på tribunen. Helt utrolig at de folka slipper inn. De klarer såvidt å stå på bena, og så står de og hyler "Gå i an dååååå!" hele forbanna tiden.

I tillegg til noen eldre damer som står med lommelerka, og blir knadd på daiene av enda mer dritings kåte mannfolk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Quote from: Klaus_Brann on October 07, 2010, 20:43:32 PM

I tillegg til noen eldre damer som står med lommelerka, og blir knadd på daiene av enda mer dritings kåte mannfolk.


Haha!! De største klovnene er samlet nede med gjerdet ofte virker det som, uten å kritisere deg;)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on October 07, 2010, 20:43:32 PM
Quote from: handlevogn on October 07, 2010, 19:27:26 PM
Jeg og "gjengen min" liker å stille oss bak målet hvis det er plass. Men som oftest er det unger og stein dritings kvinnfolk der.


Krøvel irriterer seg over folk som snakker under sangene, men da skulle han tatt seg en tur nedover på tribunen. Helt utrolig at de folka slipper inn. De klarer såvidt å stå på bena, og så står de og hyler "Gå i an dååååå!" hele forbanna tiden.

I tillegg til noen eldre damer som står med lommelerka, og blir knadd på daiene av enda mer dritings kåte mannfolk.


Bedre at de roper "gå i an dååå" og engasjerer seg i det som foregår på banen enn at de prater om alt mulig annet i alle fall :p
Ka du ve?

Spelaren

Quote from: Markmus on October 08, 2010, 00:23:13 AM
Bedre at de roper "gå i an dååå" og engasjerer seg i det som foregår på banen enn at de prater om alt mulig annet i alle fall :p


Kanskje dei faktisk snakker om å gå i an som knar puppene? For en gjeng, gkh.
Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on October 08, 2010, 00:23:13 AM
Quote from: Klaus_Brann on October 07, 2010, 20:43:32 PM
Quote from: handlevogn on October 07, 2010, 19:27:26 PM
Jeg og "gjengen min" liker å stille oss bak målet hvis det er plass. Men som oftest er det unger og stein dritings kvinnfolk der.


Krøvel irriterer seg over folk som snakker under sangene, men da skulle han tatt seg en tur nedover på tribunen. Helt utrolig at de folka slipper inn. De klarer såvidt å stå på bena, og så står de og hyler "Gå i an dååååå!" hele forbanna tiden.

I tillegg til noen eldre damer som står med lommelerka, og blir knadd på daiene av enda mer dritings kåte mannfolk.


Bedre at de roper "gå i an dååå" og engasjerer seg i det som foregår på banen enn at de prater om alt mulig annet i alle fall :p


Nei, det er det faktisk ikke. Når du hører "gå i an dåååå" med de hylestemmene i 90 pinefulle minutter, tenker du nok at det meste annet er bedre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: skuteviken on October 07, 2010, 21:42:04 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 07, 2010, 20:43:32 PM

I tillegg til noen eldre damer som står med lommelerka, og blir knadd på daiene av enda mer dritings kåte mannfolk.


Haha!! De største klovnene er samlet nede med gjerdet ofte virker det som, uten å kritisere deg;)


Jeg står heldigvis noen rader lengre opp, men de supersoniske hylestemmene høres godt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up