• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd Vålerengen - Brann, søndag 26/9 kl 20

Started by Torvanger, September 21, 2010, 09:36:03 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Christian

Dette var vel Brann på godt og vondt slik vi har sett det før i år. Tidvis bra: Bra defensivt, gode kombinasjoner og gode kontringer. Tidvis dårlig: Håpløst press, balltap som ikkje hører hjemme i 3. div, pasningsfeil og for dårlig foran mål.

Synes spillerne individuelt svinger på samme måte. Satt og tenkte for meg sjøl at Fakiri gjorde en god figur på midten, så kom en periode der han rotet mykje. Samme med Solli. Gode offensive løp, så en del ille pasninger. Og Huseklepp, i samme situasjon atpåtil: Slår tunnel og kommer aleine for å bomme på mål.

Forøvrig: De som klager på Huseklepps defensive arbeid i går bør se kampen igjen og følge med på Bakke. Det var en kar som ikkje løp stort i går. Spurte gjorde han vel knapt en eneste gang.

vebo

Quote from: Klaus_Brann on September 27, 2010, 01:02:30 AM
Quote from: bernu on September 26, 2010, 20:26:55 PM
Quote from: apop on September 26, 2010, 20:07:48 PM
Liker Hansen mer og mer, Gi den mannen mer selvtillit og jeg tror vi har noe


Nå må folk slutte med denne jævla Hansen hypinga!!!
Han har kun EN god egenskap, hurtighet.


Jeg hyper ikke Hansen, kmen akkurat det er tull. Han har jo også en enorm spenst, og vinner mange hodedueller mot mye høyere spillere.


Er enig med at han tidligere er "hypet" uten grunn, men at han er "hypet" nå er det vel en god grunn til? Var han ikke god? Særlig i andre sammen med Huse?
Tiocfaidh ár lá

vebo

Ut ifra kampartikkelen i BA idag så kan det se ut som om Huse ønsker å fortsette med Cato ved sin side. De to på topp i gjennombruddshissig 4-4-2 løredag?
Tiocfaidh ár lá

osoerli

Kampen viste iallefall at det bur meir i Hansen enn han har fÃ¥tt vist til no.  Reknar med bÃ¥de han og Juninho fÃ¥r massevis av speletid i treningskampar i vinter, etter at Bakke har reist til Sogndal for godt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: vebo on September 27, 2010, 07:27:28 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 27, 2010, 01:02:30 AM
Quote from: bernu on September 26, 2010, 20:26:55 PM
Quote from: apop on September 26, 2010, 20:07:48 PM
Liker Hansen mer og mer, Gi den mannen mer selvtillit og jeg tror vi har noe


Nå må folk slutte med denne jævla Hansen hypinga!!!
Han har kun EN god egenskap, hurtighet.


Jeg hyper ikke Hansen, kmen akkurat det er tull. Han har jo også en enorm spenst, og vinner mange hodedueller mot mye høyere spillere.


Er enig med at han tidligere er "hypet" uten grunn, men at han er "hypet" nå er det vel en god grunn til? Var han ikke god? Særlig i andre sammen med Huse?

Larsi Ã?en

ehhh, sikkert noen som har sagt det, men enga målet, stod 20 meter fra, og det så ut som at han dempa den på hånden før han skjøt.
Opp med det flagget!

Utmedsnolken

Huseklepp så noe iallefall. Stoppet opp for å veive armene i været istedenfor å spille
"og der snubler Sæternes igjen"

bma


Det sies her inne at kampen på søndag mot VIF var på godt og vondt.Bra defensift,gode kombinasjoner og gode kontringer....
Et lag spiller ikke godt nokk så lenge det taper for et annet lag.Brann har ikke noe å gjøre i denne tippeligaen ut fra det spillet di viser til.
Da er det bedre å få Sogndal opp i tippeligaen,for di spiller fotball og tar tingene alvorlig.
Så kommer Hønefoss til Stadion,tro om Brann ser alvoret da.For vist Hønefoss vinner over Start i dag og vinner over Brann på Stadion i kommende kamp, da er denne skuta sunket til bunns i denne tippeligaen. Men vi får håpe di beste lagene spiller neste år i tippeligaen.




1908

Kan noen stenge denne klovnen ute?? Han tilfører ikke en dritt her inne....

thesevs

Quote from: 1908 on September 27, 2010, 11:12:17 AM
Kan noen stenge denne klovnen ute?? Han tilfører ikke en dritt her inne....


Jeg vurderte å analysere innlegget, men fant ut at jeg ikke hadde orken til det...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Markmus

Quote from: Utmedsnolken on September 27, 2010, 10:20:07 AM
Huseklepp så noe iallefall. Stoppet opp for å veive armene i været istedenfor å spille


Han så det fra siden og da kan det lett ha sett ut som hands, men forfra var det ikke mye som tydet på det.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 27, 2010, 09:05:20 AM
Quote from: vebo on September 27, 2010, 07:27:28 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 27, 2010, 01:02:30 AM
Quote from: bernu on September 26, 2010, 20:26:55 PM
Quote from: apop on September 26, 2010, 20:07:48 PM
Liker Hansen mer og mer, Gi den mannen mer selvtillit og jeg tror vi har noe


Nå må folk slutte med denne jævla Hansen hypinga!!!
Han har kun EN god egenskap, hurtighet.


Jeg hyper ikke Hansen, kmen akkurat det er tull. Han har jo også en enorm spenst, og vinner mange hodedueller mot mye høyere spillere.


Er enig med at han tidligere er "hypet" uten grunn, men at han er "hypet" nå er det vel en god grunn til? Var han ikke god? Særlig i andre sammen med Huse?


Jeg ble som sagt positivt overrasket over han i går, selv om jeg hele tiden har trodd at han er bedre enn de fleste tror. Men nå har han ikke spilt kamp eller hatt innhopp på en god stund, og han viser igså en vilje til å arbeide som ingen andre på laget er i nærheten av.

Håper og tror han kan få til enda mer fremover sammen med Huseklepp, men da trenger han å få spilletid og tillit.
Dog blir det nok noe annet mot Hønefoss enn mot VIF, jeg tipper vi ikke kommer til å få like store rom å løpe i bak Hønefoss' forsvarsfirer som i går.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Chrisstah

Quote from: bma on September 27, 2010, 11:04:06 AM

Det sies her inne at kampen på søndag mot VIF var på godt og vondt.Bra defensift,gode kombinasjoner og gode kontringer....
Et lag spiller ikke godt nokk så lenge det taper for et annet lag.Brann har ikke noe å gjøre i denne tippeligaen ut fra det spillet di viser til.
Da er det bedre å få Sogndal opp i tippeligaen,for di spiller fotball og tar tingene alvorlig.
Så kommer Hønefoss til Stadion,tro om Brann ser alvoret da.For vist Hønefoss vinner over Start i dag og vinner over Brann på Stadion i kommende kamp, da er denne skuta sunket til bunns i denne tippeligaen. Men vi får håpe di beste lagene spiller neste år i tippeligaen.






Noen som har hørt at tro kan flytte fjell? At Sogndal er bedre enn Brann må være den dårligste vitsen på lenge.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up