• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2011

Started by krakra, September 11, 2010, 20:15:20 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

olebrann3


Lister

Quote from: Spelaren on November 29, 2011, 11:34:06 AM
;D

Det som overrasker meg mest er at BA ikkje bruker uttrykket "hasjtatt".


Som i "vi hasjetatt noe hasj"
Guinness - Makes you drunk

kabelmann

Ser ut til at FP-plassen gikk til Stabæk om jeg forstod Davys kvitter rett.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Utmedsnolken

det gliset til Torp levner iallefall ingen tvil om at han er på noe.
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: kabelmann on November 29, 2011, 13:19:01 PM
Ser ut til at FP-plassen gikk til Stabæk om jeg forstod Davys kvitter rett.


Blir flott det. Et juniorlag som må spille hjemmekampene på Ullevaal. Det kan jo ikke annet enn å gå bra!
Rød makt på Hansa

Gulløl

November 29, 2011, 14:00:41 PM #2455 Last Edit: November 29, 2011, 14:02:23 PM by Gulløl
Quote from: Utmedsnolken on November 29, 2011, 13:32:34 PM
det gliset til Torp levner iallefall ingen tvil om at han er på noe.

En får det gliset etter en Sterk Skruf under overleppen ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Quote from: kabelmann on November 29, 2011, 13:19:01 PM
Ser ut til at FP-plassen gikk til Stabæk om jeg forstod Davys kvitter rett.


Håper nesten det stemmer. Herregud for en fadese av dimensjoner den FP-prisen ville vært om Stabæk fikk den ;D
Ka du ve?

Onside !!!

Quote from: olebrann3 on November 29, 2011, 11:37:51 AM


Reagerte på det selv! Men NFF er jo NFF... Synes det er ganske merkelig at Austin som er i en klasse for seg selv på spillerbørsen ikke får prisen som årets midtbanespiller.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: Markmus on November 29, 2011, 14:34:47 PM
Quote from: kabelmann on November 29, 2011, 13:19:01 PM
Ser ut til at FP-plassen gikk til Stabæk om jeg forstod Davys kvitter rett.


Håper nesten det stemmer. Herregud for en fadese av dimensjoner den FP-prisen ville vært om Stabæk fikk den ;D


hahaha, og det gjorde de jaggu meg også.

Spikeren i kisten for FP. Denne prisen har overhodet ingenting med fair play å gjøre. Vi havner også under Viking, Odd, Godset og Sarpsborg uten at jeg skjønner så mye av det heller.
Ka du ve?

Jose Arrogantio

Quote from: Markmus on December 03, 2011, 18:09:36 PM
Quote from: Markmus on November 29, 2011, 14:34:47 PM
Quote from: kabelmann on November 29, 2011, 13:19:01 PM
Ser ut til at FP-plassen gikk til Stabæk om jeg forstod Davys kvitter rett.


Håper nesten det stemmer. Herregud for en fadese av dimensjoner den FP-prisen ville vært om Stabæk fikk den ;D


hahaha, og det gjorde de jaggu meg også.

Spikeren i kisten for FP. Denne prisen har overhodet ingenting med fair play å gjøre. Vi havner også under Viking, Odd, Godset og Sarpsborg uten at jeg skjønner så mye av det heller.


Vi får vel litt minuspoeng for Skarsfjord sin hopping og kjefting fra benken under hver kamp.

kabelmann

Quote from: Jose Arrogantio on December 03, 2011, 18:12:31 PM
Vi får vel litt minuspoeng for Skarsfjord sin hopping og kjefting fra benken under hver kamp.


Positivt spill e.l. er vel også et kriterie, og det er ikke til å legge skjul på at masse av det Brann har prestert i år har vært møkkakjedelig.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Jose Arrogantio

Quote from: kabelmann on December 04, 2011, 01:03:59 AM
Quote from: Jose Arrogantio on December 03, 2011, 18:12:31 PM
Vi får vel litt minuspoeng for Skarsfjord sin hopping og kjefting fra benken under hver kamp.


Positivt spill e.l. er vel også et kriterie, og det er ikke til å legge skjul på at masse av det Brann har prestert i år har vært møkkakjedelig.


Tja, angående spillet vårt, så har jeg hørt mer positivt enn negativt. Folk som har foretrukket oss over andre Tippeliga-lag i år.

kabelmann

Vel, ikke mer positivt enn at laget har fått pepper så det holder av egne fans på tross av seier.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Jose Arrogantio

Quote from: kabelmann on December 04, 2011, 01:30:33 AM
Vel, ikke mer positivt enn at laget har fått pepper så det holder av egne fans på tross av seier.


Jo, det er det som jeg har syntes var litt rart. Nøytrale folk har tydeligvis sett mer underholdning i spillet vårt enn vi Brann supportere har.

Markmus

Quote from: Jose Arrogantio on December 04, 2011, 01:37:50 AM
Quote from: kabelmann on December 04, 2011, 01:30:33 AM
Vel, ikke mer positivt enn at laget har fått pepper så det holder av egne fans på tross av seier.


Jo, det er det som jeg har syntes var litt rart. Nøytrale folk har tydeligvis sett mer underholdning i spillet vårt enn vi Brann supportere har.


Vi klager ofte på mangelen av offensiv plan / godspill vi kan være bekjente av, og det mener jeg vi har grunn til på tross av at vi er et av de desidert mestskapende lagene i eliteserien.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Jose Arrogantio on December 04, 2011, 01:37:50 AM
Quote from: kabelmann on December 04, 2011, 01:30:33 AM
Vel, ikke mer positivt enn at laget har fått pepper så det holder av egne fans på tross av seier.


Jo, det er det som jeg har syntes var litt rart. Nøytrale folk har tydeligvis sett mer underholdning i spillet vårt enn vi Brann supportere har.


Det har vært noen få virkelig artige og målrike kamper: 6-3 vs RBK, 4-1 vs LSK, 5-3 vs S08 og denslags. Mulig det er disse kampene folk husker. For det har vært jævlig mye kjedelig også.
Legg ned hele klubben!

Huff

Quote from: krøvel vellevold on December 04, 2011, 04:33:10 AM
Quote from: Jose Arrogantio on December 04, 2011, 01:37:50 AM
Quote from: kabelmann on December 04, 2011, 01:30:33 AM
Vel, ikke mer positivt enn at laget har fått pepper så det holder av egne fans på tross av seier.


Jo, det er det som jeg har syntes var litt rart. Nøytrale folk har tydeligvis sett mer underholdning i spillet vårt enn vi Brann supportere har.


Det har vært noen få virkelig artige og målrike kamper: 6-3 vs RBK, 4-1 vs LSK, 5-3 vs S08 og denslags. Mulig det er disse kampene folk husker. For det har vært jævlig mye kjedelig også.


Tror heller ille nøytrale tilskuere har sett i nærheten av så mange kamper som oss supportere. Nøytrale tilskuere ser gjerne kampene mot RBK (begge) borte mot LSK (da kanskje Norges mest spennende lag, var nedsablingen av Stabæk et blaff eller var det en indikasjon på et nytt storlag?), de så gjerne kampene mot Viking og VIF samt Molde. Tviler på at nøytrale tilskuere benket seg foran skjermen for å se Brann-Sarpsborg eller Sogndal-Brann. Nå var jo bortekampen mot Sarpsborg uhyre underholdende, men det er ett unntak, de virkelig gode kampene vi spilte var hovedsakelig mot de bedre, spesielt kampene mot RBK som blir årets mest sette Brannkamper i TL. Den katastrofale cupfinalen ble selvsagt sett av flere, men har du eksempelvis kun sett denne, samt de to RBK-kampene er det sikkert fort gjort å tenke at det er utrolig å klage når to av tre kamper er knallgode og underholdende.

krøvel vellevold

Quote from: Huff on December 04, 2011, 20:13:23 PM
Quote from: krøvel vellevold on December 04, 2011, 04:33:10 AM
Quote from: Jose Arrogantio on December 04, 2011, 01:37:50 AM
Quote from: kabelmann on December 04, 2011, 01:30:33 AM
Vel, ikke mer positivt enn at laget har fått pepper så det holder av egne fans på tross av seier.


Jo, det er det som jeg har syntes var litt rart. Nøytrale folk har tydeligvis sett mer underholdning i spillet vårt enn vi Brann supportere har.


Det har vært noen få virkelig artige og målrike kamper: 6-3 vs RBK, 4-1 vs LSK, 5-3 vs S08 og denslags. Mulig det er disse kampene folk husker. For det har vært jævlig mye kjedelig også.


Tror heller ille nøytrale tilskuere har sett i nærheten av så mange kamper som oss supportere. Nøytrale tilskuere ser gjerne kampene mot RBK (begge) borte mot LSK (da kanskje Norges mest spennende lag, var nedsablingen av Stabæk et blaff eller var det en indikasjon på et nytt storlag?), de så gjerne kampene mot Viking og VIF samt Molde. Tviler på at nøytrale tilskuere benket seg foran skjermen for å se Brann-Sarpsborg eller Sogndal-Brann. Nå var jo bortekampen mot Sarpsborg uhyre underholdende, men det er ett unntak, de virkelig gode kampene vi spilte var hovedsakelig mot de bedre, spesielt kampene mot RBK som blir årets mest sette Brannkamper i TL. Den katastrofale cupfinalen ble selvsagt sett av flere, men har du eksempelvis kun sett denne, samt de to RBK-kampene er det sikkert fort gjort å tenke at det er utrolig å klage når to av tre kamper er knallgode og underholdende.


Ja det var voldsomt som folk lagde nummer av at Brann-supporterne ikke burde klage etter én dårlig kamp - og det var altså cupfinalen...

Men vi som følger klubben ut over kampene søndag kl 2000, vet jo at det har vært mye drit også.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Er ikke TIL under lupen pga økonomi og sånt? Er det ikke slik at UEFA har som forutsetning for e-cup-deltagelse at økonomien er i orden? I så fall skulle jo vi overta deres plass. Eller rettere sagt: RBK overta deres plass, mens vi overtar RBKs plass.
Legg ned hele klubben!

Hatleking

Quote from: krøvel vellevold on December 05, 2011, 18:19:12 PM
Er ikke TIL under lupen pga økonomi og sånt? Er det ikke slik at UEFA har som forutsetning for e-cup-deltagelse at økonomien er i orden? I så fall skulle jo vi overta deres plass. Eller rettere sagt: RBK overta deres plass, mens vi overtar RBKs plass.


Me kan håpe, men eg held ikkje pusten ;)

Markmus

Danny, kommer det en slik en fra deg i år også? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=4k1mGBUj3JI
Ka du ve?

Danny

JA! :) Den kommer rundt 20 desember.

Markmus

Ka du ve?

Markmus

Hvordan går det, Danny Boy? ;)
Ka du ve?

Danny

Ble visst nyttårspresang dette her, men det går vel bra, Brann TV har jo også en slik video.

http://www.youtube.com/watch?v=sG1d3NhqoIQ

Spelaren

Quote from: Danny on January 01, 2012, 09:35:29 AM
Ble visst nyttårspresang dette her, men det går vel bra, Brann TV har jo også en slik video.

http://www.youtube.com/watch?v=sG1d3NhqoIQ


Stilig video, med bra redigering og mange herlige minner frå fjorårets overraskende sesong... kan du lage en med mindre jævlig musikk?  ;D :P 8)

Gå av.

Danny

Quote from: Spelaren on January 01, 2012, 11:33:13 AM
Quote from: Danny on January 01, 2012, 09:35:29 AM
Ble visst nyttårspresang dette her, men det går vel bra, Brann TV har jo også en slik video.

http://www.youtube.com/watch?v=sG1d3NhqoIQ


Stilig video, med bra redigering og mange herlige minner frå fjorårets overraskende sesong... kan du lage en med mindre jævlig musikk?  ;D :P 8)




Hehe, musikk er smak og behag, det noen liker faller ikke i smak hos den andre. Tenkte det var ganske safe å kjøre U2, mange som liker de, men tydeligvis ikke alle  ;) :D

Markmus

This video has been removed by the user.
Sorry about that.

:(

U2 er konge det.

edit: Men fant den igjen: http://www.youtube.com/watch?v=v-1-W_bUTZw
Ka du ve?

Markmus

Meget bra video, Danny :D
Ka du ve?

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Veldig bra video, kanskje du bør søke jobb i Branns medieavdeling;)?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

http://www.brann.no/nyheter/norges-mest-populaere-fotballag/

Skal innrømme jeg blir litt suspekt til undersøkelsen når vi hoppet så mange prosentpoeng i løpet av en sesong. Vi vant jo ingenting, så denne sesongen burde da ikke ha så stor effekt.

Utmedsnolken

20% av befolkningen har mistet interressen for fotball også? (evt gitt blanke i sitt tidligere favorittlag)

stoler ikke helt på denne undersøkelsen nei.
"og der snubler Sæternes igjen"

Lister

Quote from: Jose Arrogantio on January 03, 2012, 15:25:36 PM
http://www.brann.no/nyheter/norges-mest-populaere-fotballag/

Skal innrømme jeg blir litt suspekt til undersøkelsen når vi hoppet så mange prosentpoeng i løpet av en sesong. Vi vant jo ingenting, så denne sesongen burde da ikke ha så stor effekt.


Vi vant 2-1 og 3-6 mot RBK og 1-4 og 2-0 mot LSK.
Guinness - Makes you drunk

Go Up