• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spillerbørs

Started by Sotraanda, October 04, 2003, 18:07:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

LoveBrann

Må vel stort sett si meg enig i den spillerbørsen der. George er vel muligens en 2/3, han gjorde ikke akkurat mye ut av seg. Glad jeg ikke så kampen på tv, da hadde nok ikke tv'en vært like hel... Håper nå Brann skjerper seg, helt utrolig å se forskjellen fra Molde (2.omgang) til dette... Brann så ut som et middels 2.divisjonslag der de spilte. Men men, vi har vist at vi kan før, så nå er det bare å stå på. Brann kommer sterkere tilbake! Også foreslår jeg Wassberg som spiss. Da får vi mål! Neida, jeg bare kødder. Men det var nesten som om det var "scorings-angst" tilbake i laget idag, ikke begynn med det der igjen da... Hva skjedde med Hanstveit? Så det ikke, da jeg var på andre siden av Nadderud...
rann e best! Uansett...

Brann69


Sotraanda

Ja, mulig eg burde gitt George en 2er...

Men bare den dragningen kor han fintet vek de to bærum gutta i 1 omg var en glede for meg!!!

Men George, og resten av laget kommer sterkt tilbake - forhåpentligvis mot Bryne.

Møt opp og støtt Brann!!
ater, heter, hater NFF!

LoveBrann

Hva var det som skjedde med Hanstveit da? Siden han slepte seg ut av
banen... Bare jeg som la merke til at Teitur var på Nadderud idag?
rann e best! Uansett...

KennethS

Wassberg 1 spør du meg, har aldri sett han så dårlig som i går.
tå på Brann

Storvik

Haugen 1, Knarvik 3?!?!?! ka e d for nåkke! Haugen jobbet da i d minste, Knarvik løpte som regel feil vei av der ballen skal når Brann er i angrep! Bytt om poengene på de to spør du meg!

Veronica

wassberg 3?? hallo ,kunne gitt han 0 om det var mulig.. 1!!
dette var så pinlig, eg skjønner ikke ka de tenkte på utpå der!!!
 Stolt og kry

Sotraanda

Nja....

Haugen gjorde ingenting utpå der, for det holder ikke bare å løpe...

Eneste må være at Knarvik og Roy burde vert senket ned 1 poeng...
ater, heter, hater NFF!

LoveBrann

Etter hva jeg kunne se (har ikke studert, så ikke skyt meg om jeg tar feil) hadde VG en ganske god spillerbørs på Brann. Men jeg synes ikke denne her er så ille heller. Untatt Olofin da, som jeg allerede har sagt.

Bare jeg som synes at Ophaug hadde en del (for mange) feilpasninger?
rann e best! Uansett...

LoveBrann

Ja, det var helt tragisk! Noen som var på bussen på veien tilbake? Hvordan var stemningen? Håper virkelig Brann spiller bedre enn det neste kamp, ellers passer de inn i 2.divisjon!
rann e best! Uansett...

Tonje

Eg var på bussen tilbake. Stemningen var vel ikke helt i hundre, men det ble no noen sanger denne veien også.. men logisk nok var ikke stemningen og humøret på topp. Mange sov vel også. Det gjorde jo forsåvidt eg også deler av veien...
idenskapen min har et navn --> Brann!

LoveBrann

Hvor mange fra BBB var det egentlig som var med? Synes det var fint og rødt på Nadderud jeg. Hørte nå endel rop også, og det er jo KJEMPE bra og viktig at vi støtter Brann, selv om det ikke var noe å juble for det vi så igår.
rann e best! Uansett...

Go Up