• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Leser Moderator(ene) sine PM'er?

Started by Xminator, July 25, 2010, 13:45:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Har sendt PM til to moderatorer (som det etter "sist aktiv" ser ut til å ha lest forumet de samme dagene) de siste dagene om ett kritisk problem, og har fortsatt ikke fått svar. Er det noen av dere moderatorer som kunne tenke seg å stå frem som aktive og faktisk lese en PM fra meg?

BBB-mod

Jeg må for min del bare beklage. Jeg leste meldingen, men trodde at du hadde sendt en fellesmelding til alle moderatorene. Og siden spørsmålet var av teknisk karakter, lot jeg være å svare da jeg ikke har noe kompetanse på det området. Jeg regnet med at noen av data-nerdene i web-gruppen kunne svare, og løse problemet.

Jeg har nå sendt henvendelsen videre til web-gruppen, og håper at problemet ditt løser seg!:)

Xminator

Takk for det, jeg håper det løser seg utover dagen da.

Xminator

Leser web.gruppen sine PM'er? Hvem er denne gruppen så jeg kan snakke med dem direkte?

mbersve

Quote from: Xminator on July 28, 2010, 07:40:38 AM
Leser web.gruppen sine PM'er? Hvem er denne gruppen så jeg kan snakke med dem direkte?


Endre og Wood er dem du bør høre med om du har problemer med påloggingen.

Xminator

Har fortsatt ikke hørt ett pip fra dere om problemet mitt. Det er rimelig håpløst å måtte bytte nett bare for å kunne lese Bataljonens forum.

Wood

Heisann, beklager dette. Vært litt inaktiv pga ferie etc. Skal se på dette problemet nå!

- Wood
Utvikler på Bataljonen.no. Har du forslag eller andre ting du vil ta opp. Send en PM her på forumet!

Xminator

Takk for det. Som jeg skrev i PM til deg, det kan være noe krøll med forumet når man bruker Google (open) DNS.

AndreasNV

Jeg sendte et par PMer med bl. a. et spørsmål om hvordan man legger bilder inn i innlegg til Northside i april, kom jeg på (og sjekket utboksen) ... Fikk du disse?
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Go Up