• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Leeds 27. juli

Started by vebo, July 09, 2010, 15:37:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

July 17, 2010, 15:26:12 PM #50 Last Edit: July 17, 2010, 15:31:15 PM by krøvel vellevold
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Du gløymte både Smørås og Kalandseid :(
Gå av.

dragonman

July 18, 2010, 13:18:44 PM #52 Last Edit: October 22, 2017, 17:17:39 PM by dragonman
-
Når du sitter under kampen og reiser deg i pausen er du havnet på feil tribune!

Det nærmeste du kommer utlandet i Norge er vel Bergen og Brann (Ruben Yttergård Jenssen)

Brann er best

Quote from: dragonman on July 18, 2010, 13:18:44 PM
Jeg har vært inne på sjekket etter tilgang på billetter på Frydenbø x ganger nå (vil også stå på min faste plass), vet noen noe mer om dette ? ... evt om vi må i Brannbutikken for å kjøpe ?


Lurer jeg og :S skal ta å sjekke når jeg er på stadion ikveld ;)
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

Yes!wehavenobananas

Kommer det mer enn 1000 stk på denne kampen så blir jeg overrasket.

krakra

Forventer at alle nye spillere: Kalvenes, Zsolt, Haugen, Dure og de som eventuelt kommer senere spiller denne kampen. De spiller ikke kampen før, mens iallefall Zsolt sannsyneligvis starter neste. Likevel bør de få sjansen til å vise seg fram i denne kampen og sjansen til å se såpass mange nye spillere for første gang kan jo trekke litt flere tilskuere.

stig

Hansa blir ikke åpnet for salg. Kun langsidene. Bt-tribunen blir forbeholdt Leeds-supportere.
Nettsideansvarlig

Brann er best

Quote from: stig on July 19, 2010, 22:10:20 PM
Hansa blir ikke åpnet for salg. Kun langsidene. Bt-tribunen blir forbeholdt Leeds-supportere.


Og med det mener du at ingen kan stå på Hansa mot Leeds eller?
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

Nixon

Quote from: Brann er best on July 19, 2010, 22:12:55 PMOg med det mener du at ingen kan stå på Hansa mot Leeds eller?


Det pleier ikke å være noe problem å samle seg på Hansa selv om man må kjøpe billett på en annen tribune.
Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Quote from: Nixon on July 19, 2010, 23:10:20 PM
Quote from: Brann er best on July 19, 2010, 22:12:55 PMOg med det mener du at ingen kan stå på Hansa mot Leeds eller?


Det pleier ikke å være noe problem å samle seg på Hansa selv om man må kjøpe billett på en annen tribune.


Grunnet ekstra renholdskostnader, har Brann gitt beskjed om at det ikke vil bli mulig å benytte seg av Hansa under denne kampen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

vebo

Har dere planer om å samle bataljonen da?
Tiocfaidh ár lá

skuteviken

Quote from: BBB-Tony on July 19, 2010, 23:14:12 PM
Quote from: Nixon on July 19, 2010, 23:10:20 PM
Quote from: Brann er best on July 19, 2010, 22:12:55 PMOg med det mener du at ingen kan stå på Hansa mot Leeds eller?


Det pleier ikke å være noe problem å samle seg på Hansa selv om man må kjøpe billett på en annen tribune.


Grunnet ekstra renholdskostnader, har Brann gitt beskjed om at det ikke vil bli mulig å benytte seg av Hansa under denne kampen.


Like greit.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

roaldinho

Jada! Barcelona kommer til tullevål, men hvem kommer? Tviler på Messi, Xavi og flere av de andre stjernespillerne gidder å komme så kjapt etter vm-sluttspillet. De skal faktisk ha sommerferie de også. Om de hadde kommet så hadde selvsagt interessen vært større.
Det blir jo selvsagt stjernespillere, men med tanke på at Spania kom helt til finalen så tviler jeg at noen av de spillerne derfra kommer. Da blir det mer og mer tynt.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Quote from: roaldinho on July 20, 2010, 11:45:04 AMDa blir det mer og mer tynt.


Og tynt blir det. Dagbladet melder om at ingen av VM-spillerne kommer:
Lionel Messi og Dani Alves har ferie til 2. august, og samtlige av Barcelonas åtte spanske VM-gullvinnerne har fri enda en uke. Det forteller Carles Escolán, den spanske avisa Marcas Barcelona-korrespondent.
- Det er umulig å vite nå hvem som blir med, men de 13 spillerne som spilte VM kommer ikke til å dra til Norge for å spille mot Vålerengen. Valdes, Puyol, Pique, Busquets, Villa, Pedro, Iniesta, Xavi, Messi, Caceres, Abidal, Alves og Marquez har ferie alle sammen, fastslår Escolan overfor Dagbladet.


Tipper det er mange med billett som er skuffet nå. Og da er det bedre å møte et lag der vi ikke hadde hørt om noen av spillerne i utgangspunktet!:)
Rød makt på Hansa

roaldinho

Jepp, leste den artikkelen selv. Står også at det er under 4000 billetter igjen til kampen, men de kjøpte fordi de trodde nok at stjernene ville komme. Nå som de ikke gjør det så går ikke billettene like bra, det er helt sikkert. Hadde stjernene kommet så hadde jo det vært ett varp.
Tror en hel del av dem føler seg snytt, og har en følelse av at noen av dem gir vekk/ikke gidder å gå/prøver å selge for å slippe å gå. For det blir nærmest Barcelona B som kommer. Og vi i Bergen nyter det, såklart.

Sannheten er nok veldig nærme når jeg sier at om de hadde visst at stjernene ikke kom da billettene ble lagt ut, så hadde det vært veldig mange billetter igjen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Korvidt har Barcelona faktisk lovet å stille med så mange stjerner då? Det er pre-season det her, og ein uinteressant treningskamp mot middelmådig motstand er vel ikkje all verden å bry seg om heller. Spørsmålet er om engen naturleg nok har melket dette til de grader, skvist sitronen sålenge det var "håp" om stjernekrig på Ullevaal...
Gå av.

Brann er best

Bestilte billetter igår (20/6), noen som vet hvor lenge man må vente på bekreftelse?
Er første gangen jeg bestiller gjennom her så jeg vet ikke helt hvor lenge man må vente.
Og hvor lang tid tar det før man får billetten i posten etter man har betalt?
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

stig

Tar bekreftelsene innemellom jobbing,(og litt forumlesing),så det varierer. Billettene blir nok sendt fredag,slik at du har den lørdag/mandag.
Nettsideansvarlig

aune

kommer bataljonen til å samle seg på ett bestemt felt på denne kampen?

stig

Billettene er unummererte,så man kan stille seg hvor man vil på den tribunen du kjøper billett til. Kjøper billett til Søndre tribune og trekk sammen med likesinnede.
Nettsideansvarlig

bergensgutt95

Tror neppe det blir noe særlig med stemning på denne kampen , men vi må alltid prøve..
Brann alternative

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on July 13, 2010, 18:06:59 PM
Quote from: Spelaren on July 13, 2010, 17:05:28 PMHvilket er, i mangel av eit bedre ord, jækla patetisk.


Hvorfor er det jækla patetisk? Det motsatte hadde vært mer patetisk etter min mening. Det må da være bra at Leeds fortsatt har mange tilhengere når laget har gjort det så dårlig de siste årene. Det må jo bety at det stikker litt dypere enn mange anti-anglofile-supportere liker å innrømme...


Nei nei, nå skal jo alle disse supporterne være trofaste og vise at de følger klubben i sitt hjerte i tykt og tynt. Klubben de elsker.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann er best

Quote from: aune on July 22, 2010, 01:07:07 AM
kommer bataljonen til å samle seg på ett bestemt felt på denne kampen?


Kan vi ikke klare å samle alle i Bataljonen midt på Tribunen? fks. felt L og M eller et annet sted på Søndre tribune?
Da klarer vi nok å få til noe sang og sånt og :)
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on July 22, 2010, 16:02:42 PM
Quote from: Nixon on July 13, 2010, 18:06:59 PM
Quote from: Spelaren on July 13, 2010, 17:05:28 PMHvilket er, i mangel av eit bedre ord, jækla patetisk.


Hvorfor er det jækla patetisk? Det motsatte hadde vært mer patetisk etter min mening. Det må da være bra at Leeds fortsatt har mange tilhengere når laget har gjort det så dårlig de siste årene. Det må jo bety at det stikker litt dypere enn mange anti-anglofile-supportere liker å innrømme...


Nei nei, nå skal jo alle disse supporterne være trofaste og vise at de følger klubben i sitt hjerte i tykt og tynt. Klubben de elsker.


Så de fortsetter å holde med Leeds på trass? Vel, jeg tror nok at det finnes ganske mange sånne Brannsupportere også!:)
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on July 22, 2010, 17:41:35 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 22, 2010, 16:02:42 PM
Quote from: Nixon on July 13, 2010, 18:06:59 PM
Quote from: Spelaren on July 13, 2010, 17:05:28 PMHvilket er, i mangel av eit bedre ord, jækla patetisk.


Hvorfor er det jækla patetisk? Det motsatte hadde vært mer patetisk etter min mening. Det må da være bra at Leeds fortsatt har mange tilhengere når laget har gjort det så dårlig de siste årene. Det må jo bety at det stikker litt dypere enn mange anti-anglofile-supportere liker å innrømme...


Nei nei, nå skal jo alle disse supporterne være trofaste og vise at de følger klubben i sitt hjerte i tykt og tynt. Klubben de elsker.


Så de fortsetter å holde med Leeds på trass? Vel, jeg tror nok at det finnes ganske mange sånne Brannsupportere også!:)


Selvfølgelig gjør de det! Ja, akkurat som en del Brannsupportere gjør det. "Eg e så trofast eg, se på meg!"
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

http://www.brann.no/nyheter/mange-nye-ansikter-mot-leeds/

Zsolt, Kalvenes, Haugen og Dure blir å se mot Leeds! Håper vi får se flere fra "fremtidens Brann" i aksjon og. Nøkkelspillerne bør hvilkes og jeg ser heller Andres Næs og Kjetil Kalve enn David Nielsen og Gylfi Einarsson.

skuteviken

For oss som ikke får sett denne på stadion den dagen, men er interessert i å se våre nye signeringer, går den på SUMO/TV?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Nixon

Det skal bli spennende å se disse spillerne mot Leeds. Vi husker jo alle hvordan Huseklepp herjet med Birmingham for noen år siden, og det ble nærmest et folkekrav at han skulle bli hentet til klubben.

Men jeg håper ikke at det blir et tilnærmet Brann 2 i hele kampen. Alle Brann sine spillere klarer å spille i alle fall én omgang, selv om det er midt mellom to TL-kamper. Så jeg håper vi også får se spillere som nevnte Huseklepp, PVM, Solli, Bakke, Guastavino, Mjelde med flere.
Rød makt på Hansa

krakra

July 23, 2010, 12:09:13 PM #78 Last Edit: July 23, 2010, 12:15:19 PM by krakra
Håper på følgende lag fra start¨:
       
           Opdal
Grønner - Dure - Zsolt - Kalvenes
Kalve - Jaiteh - Haugen - Mjelde
           Hansen - Haugsdal

Benk:¨
Mohus
Møvik
Næs
Huseklepp
Solli
Austin
PVM
Holmvik
Sæv

Spillere med en stygg skadehistorikk(Guntveit og Bakke) eller null fremtid i klubben verken på kort eller lang sikt(Gylfi, Nielsen og Bjarnason) utelates. De største talentene spiller fra start. Kunne byttet ut Hansen med Næs, men tror ikke kan klarer to kamper på tre dager og Løv-Ham er viktigere enn en treningskamp.

Spelaren

Møbelsnekkerens sponsorarm strekker seg langt tilbake i vår historie. Litt nifst...
Gå av.

Brann er best

Har tidligerer komt med et forslag om hvor Bataljonen kunne samles på Gamle tribunen men ingen som har sagt noe om det, er det bestemt hvor vi skal samles eller?
Så på billetten at det sto felt ST men det er jo ikke noe felt som heter det så tenker meg at det sto får Søndre Tribune eller tar jeg feil?
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

stig

Søndre tribune er korrekt. Alle billetter er unummerert,og inneholder derfor hverken sete,rad eller felt
Nettsideansvarlig

krakra

Noen som vet om kampen blir sendt på Tv2-Sumo? Burde jo være greit å få solgt denne kampen når de sender treningskamper mot Løv-Ham.

The Boss

Quote from: krakra on July 25, 2010, 20:52:37 PM
Noen som vet om kampen blir sendt på Tv2-Sumo? Burde jo være greit å få solgt denne kampen når de sender treningskamper mot Løv-Ham.


Den ligger på listen over fremtidige kamper på Sumo så vil tro det blir en "en kameras produksjon"..

Brann er best

Quote from: The Boss on July 25, 2010, 21:12:20 PM
Quote from: krakra on July 25, 2010, 20:52:37 PM
Noen som vet om kampen blir sendt på Tv2-Sumo? Burde jo være greit å få solgt denne kampen når de sender treningskamper mot Løv-Ham.


Den ligger på listen over fremtidige kamper på Sumo så vil tro det blir en "en kameras produksjon"..


Ettersom jeg har hørt så skal den vises på TV2 Sumo
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

gunnar

Utdrag fra sendeskjema TV2 mottatt på mail:

Treningskamper         
         
27.jul   19.00   Brann - Leeds   TV 2 Sumo
         
29.jul   19.00   Vålerenga - Barcelona   TV 2
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Nixon

Quote from: Yes!wehavenobananas on July 19, 2010, 19:59:47 PMKommer det mer enn 1000 stk på denne kampen så blir jeg overrasket.


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5203005.ece

Vær forberedt på å bli overrasket! Det er allered solgt 1500 billetter, og Brann regner med at det kommer 4000 tilskuere.

Et slikt tilskuertall vil gi Brann et greit overskudd, og det er etter min mening et godt argument for å dra på denne kampen. Ja, ved siden av å se Kalvenes, Korscmár og Haugen dra på seg den røde drakten.
Rød makt på Hansa

Spelaren

"Allerede" 1500 billetter? Regner dei med å selge 2500 billetter fram mot i morgen, er det normalt?
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on July 26, 2010, 10:34:14 AM
"Allerede" 1500 billetter? Regner dei med å selge 2500 billetter fram mot i morgen, er det normalt?


Til slike kamper er jo forhåndssalget minimalt i forhold til tilskueroppmøtet kampdag. Alle vet at de får plass, og siden billettene er unummererte er det ikke tidspunktet for billettkjøpet som avgjør om du får et bra sete.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Dere kan plusse på èn billett fra Nixon på statistikken!:)

Ellers er det vel stor fare for billettkøer til langt ut i 1. omgang på slike kamper. For det er vel tradisjonen tro liten kapasitet i billettlukene til slike kamper...
Rød makt på Hansa

Nixon

Antatt Brann-lag skal vi tro BA:

Jørgen Mohus
Bjarte Haugsdal, Zsolt Korcsmár, Christian Kalvenes, Bjørnar Holmvik
Tijan Jaiteh, Kristoffer Møvik
Kjetil Kalve, Gylfi Einarsson, Cato Hansen
David Nielsen.
Rød makt på Hansa

krakra

Latterlig hvis vi starter med Gylfi Einarsson fremfor Haugen, enkelt og greit.

Nixon

Quote from: krakra on July 26, 2010, 18:17:30 PM
Latterlig hvis vi starter med Gylfi Einarsson fremfor Haugen, enkelt og greit.


Nå må ikke Haugen-fetisjen din ta helt over her. Ingen av Brannspillerne som startet i går spiller fra start i morgen. Det er vel ikke unaturlig at Løv-Ham også vil spare Haugen litt. Han kommer nok innpå skal du se...
Rød makt på Hansa

dudo

Haugen er jo midt i kampprogram, så det er sikkert avtalt at han ikke skal ha mer enn max én omgang.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Det kan jo være at Skarsfjord har planer om å avslutte med noen av Brann sine såkalte stjerner, og at Haugen har mer utbytte av å spille med disse enn med Møvik, Kalve, Hansen og Nielsen
Rød makt på Hansa

krakra

July 26, 2010, 18:30:30 PM #95 Last Edit: July 26, 2010, 18:33:25 PM by krakra
Jeg tror han hadde taklet å starte denne kampen helt fint. Brannspillerne blir noe helt annet. De spiller for Brann hver helg og alle vet hva de står for. De trenger ingen mulighet til å vise seg frem.
Men Haugen får vel komme innpå 10 minutter før slutt, så folk får konkludere med at han skapte lite og ikke er klar for TL. Får virkelig håpe jeg tar feil og han får en skikkelig sjanse til å vise seg frem.

Uansett er det bare trist å se Gylfi Einarsson i en Brannførsteelver. Treningskamp eller ikke.

Utover det er jo Zsolt, Kalve og Udjus spennende. Kalvenes skulle jeg helst sett på venstreback, antar at det blir der vi får se ham mest denne sesongen.

krøvel vellevold

Kan se ut til at det er solgt oppunder 2500 nå.

Det er nemlig 9538 ledige. Kapasiteten er 16717 minus ca 700(?) vip-plasser oppunder taket på SpV, minus ca 4000 plasser på Hansa = ca 12000.
Legg ned hele klubben!

krakra

Flott. Da er det all grunn til å tro at vi tjener penger på kampen og det vil nok komme godt med.

The Boss

Quote from: krakra on July 26, 2010, 18:30:30 PM
Utover det er jo Zsolt, Kalve og Udjus spennende. Kalvenes skulle jeg helst sett på venstreback, antar at det blir der vi får se ham mest denne sesongen.


Udjus er skadet så blir Mohus fra start!

Men ser poenget ditt, Mohus/Udjus... Poteto/potato..?

Gulløl

July 27, 2010, 09:37:00 AM #99 Last Edit: July 27, 2010, 09:46:13 AM by Gulløl
Leeds supporterne gleder seg til kampen, strømmer til fra hele Norge ser det ut til og noen fra England.
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14816.300.html

Skal bli spennende å se hvem som gir mest lyd fra seg, en ca. 2500 halvinteresserte Brannsupportere i feriemodus mot ca.1500 mye mer interesserte Leeds supportere. Ikke ofte vi blir sunget ut på eget stadion men det kan skje i kveld.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up