• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fyllingen â?? Brann, 19. mai kl. 18.00 (2. runde i cupen)

Started by Nixon, May 18, 2010, 13:05:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Scottishman


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Ka du ve?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Scottishman

Ja det e jo faktiskt det verste av alt, det e fullt fortjent!

Tom C

"Vi skal score masse mål og spille på oss selvtillit."

Sitat Steinar Nilsen

Et drit.
Aldri mer Obos....

dudo

Fytti katta for et bytte. Grønner har da virkelig ikke vært den som i størst grad fortjener å bli byttet ut.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Scottishman


Spelaren

Eg prøver fortsatt å forstå korfor Holmvik, Fakiri og Guntveit fremdeles hever lønn i Brann.
GÃ¥ av.

Markmus

Steinar Nilsen kan spise bedervet reke på turen opp igjen til nord-Norge. Håper han har en utdanning han kan falle tilbake på.
Ka du ve?

Spelaren

Quote from: Markmus on May 19, 2010, 18:28:00 PM
Steinar Nilsen kan spise bedervet reke på turen opp igjen til nord-Norge. Håper han har en utdanning han kan falle tilbake på.


Han kan vel gjere som nordlendinger flest...
GÃ¥ av.

B-moderator

Nesten så jeg håper på tap til Brann, da er jo det nødt til å bli trener spørsmål hos Brann...
Dette er jo en skandale, ut av cupen i 2 runde, og potensielt nedrykk, det er ikke godt nok!
Brann inside

B-moderator

Quote from: Scottishman on May 19, 2010, 18:21:11 PM
Taktikeren Nilsen på hoyt nivå!


Han eier ikke taktikk. Han sa en gang at formasjon bare var tall for ham, han brukte de spillerne han mente var best. Det er tydelig at han ikke har peiling på taktikk, men han har ikke peiling på hvem som er god heller!!! Lurer på om han kjenner spillerstallen.
Brann inside

Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Tom C

Greit nok at Nilsen gjør mye rart, men jeg tror nok at du må rette den største takken til en viss Bruun Hansen for å ha systematisk bygget Branns gullag i 07 ned til det største drittlaget jeg kan huske at Brann har hatt.

Kan rett og slett ikke huske at et Brannlag har hatt flere spillere i elleveren med så drit elendige basisferdigheter.
Aldri mer Obos....

Markmus

Quote from: Spelaren on May 19, 2010, 18:29:36 PM
Quote from: Markmus on May 19, 2010, 18:28:00 PM
Steinar Nilsen kan spise bedervet reke på turen opp igjen til nord-Norge. Håper han har en utdanning han kan falle tilbake på.


Han kan vel gjere som nordlendinger flest...


Yte på det sørlige Norge?
Ka du ve?

Brann_ruler

May 19, 2010, 18:36:44 PM #66 Last Edit: May 19, 2010, 18:39:33 PM by Brann_ruler
Før sesongen startet var det mange som mente dette laget var sterkt nok til medalje. blant annet flere sentrale ledere i brann. Er det rart vi ligger der vi gjør når de åpenbart ikke har evne til å se hva som er kvalitet og hva som er møkkdårlige fotballspillere.

Keeperen til fyllingen har 0 redninger. Vi har 0 avslutninger på mål. Det er jo allikevel kjempepositivt at vi holder utgiftsbudsjettet.

Hele jævla brannadministrasjonen og brannlaget kan reise til helvete.

Den aller største syndebukken er RBH. Han bør forvises fra republikken. Inkompetent løgner som har bygd ned brann fortere enn noen hadde klart å gjøre med overlegg.

Forventer nesten at Nilsen sier opp, for jeg har sjelden sett et så mange dårlige spillere i rødt som årets brannstall består av.

Spelaren

GÃ¥ av.

B-moderator

Men det er jo ikke RBH som velger ut laget, som bytter helt merkelige lag, og som velger å klage på alt og alle når noe går gale, som ser ut som en sur pomp som er plassert i Brann som om han skal sone samfunnstraff og Brann er en vernet bedrift. Han bringer ikke inn noe positivt ingen geni løsninger. Jeg tror ikke Brann selv om jeg er enig i at RBH har tilført Brann totalt katastrofale løsninger, hadde vært der de er på tabellen, og i denne situasjonen med en klasse trener.
Brann inside

Spelaren

Holmvik - også kjent som stokk dum stut - klatrer opp på ryggen og forårsaker frispark der me ville ha fått corner.

OG NOK ET ELENDIG OPPSPEL...
GÃ¥ av.

Brann_ruler

Jaiteh og Hansen. Hadde ikke fått spille på fyllingen. De fortjener å få sparken.

Tom C

Quote from: gjertm on May 19, 2010, 18:37:48 PM
Men det er jo ikke RBH som velger ut laget, som bytter helt merkelige lag, og som velger å klage på alt og alle når noe går gale, som ser ut som en sur pomp som er plassert i Brann som om han skal sone samfunnstraff og Brann er en vernet bedrift. Han bringer ikke inn noe positivt ingen geni løsninger. Jeg tror ikke Brann selv om jeg er enig i at RBH har tilført Brann totalt katastrofale løsninger, hadde vært der de er på tabellen, og i denne situasjonen med en klasse trener.


Det finnes ikke en trener i hele verden som hadde klart å lage gull ut av denne talentløse gjengen med middelmådigheter. Er jo bare å se på hva i helvete de gjør utpå der. Slår faen meg feil på feil på feil. Feil som en jævla 6 divisjonsspiller ikke en gang ville gjort. Skandale!
Aldri mer Obos....


Ricky


OC

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Markmus

Gratulerer med dagen alle sammen, ENDELIG er Steinar Nilsen ferdig som Brann-trener.
Ka du ve?

OC

Jeg burde strengt talt endret signaturen min... "god fotball"? ..joa..
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!


boven

Flaut. Flaut. Flaut.

Treneren må rett og slett gå.

Skumling



Hatleking

Viss VÃ¥lerengen kjem vidare vert denne dagen kolsvart.

kabelmann

Fremdeles noen som mener at Brann skal satse på ungdommen og ikke bruke penger på kortsiktige løsninger som eksempelvis Helstad? Da får dere det nedrykket dere håper på for Brann er Fredrikstad.

Skandaløst. Igjen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Kruxleiven

Flaut og meget vondt! Etter det jeg har hørt er jo Fyllingen klart best også. Uforståelig at det skal gå så dårlig for årets Brannlag.

Erlend

FY FAEN.  Verste er at det ikke er ufortjent engang

Derabilo

Det er ganske mange som bør vurdere sin fotballfremtid etter dette.
Bergen ut av Norge -

Brann_ruler86

GÃ¥ ta banen!

Hatleking


Tom C

Cato Hansen - Søppel.
Jaiteh - Søppel.
Holmvik - Søppel
Fakiri - Gammelt Søppel
Guntveit - Gammelt Søppel
Bjarnason - Eldgammelt Søppel
Guastavinho - Ego Søppel
Solli - Latsabb Søppel.
Einarsson - Innbytter Søppel
Sævarsson - Trefot-søppel

Hvis du krydrer dette med generelt dårlig innsats, ballkontroll og pasninger. En ustabil keeper og urutinert midtforsvar, så har du et lag som ingen i verden kan gjøre noe fornuftig med. Lukter nedrykk lang vei.

Takk for det ditt jævla syre-glis!
Aldri mer Obos....

The Boss


roaldinho

Quote from: Markmus on May 19, 2010, 18:49:46 PM
Gratulerer med dagen alle sammen, ENDELIG er Steinar Nilsen ferdig som Brann-trener.


Det blir ikke bedre med ny trener. Alt for mange spillere som er daukjøtt i laget. Som ikke hadde kommet inn på Fyllingen engang. Snakker om Jaiteh, Guntveit og Holmvik, sikkert Fakiri også.

Det blir ikke bedre før det er nytt styre og man får bygget opp eget lag med bedre spillere. Tror ikke det finnes en eneste trener som kan få bedre ut av dette laget.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

osoerli

Fyllingen var det klart beste laget og vant fortent.  Brann hadde nesten ikkje sjansar.  Fyllingen hadde faktisk ein som kunne scora pÃ¥ hodet.  Kanskje ein idé for Brann.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Markmus

Kom ikke her og fortell meg at det ikke er mulig å danne en spilleplan med den stallen vi har, roaldinho, spesielt når vi spiller mot lag som Fyllingen.

De klovnene som ropte på Mjeldes avgang kan føle seg jævla lure nå.
Ka du ve?


vebo

Quote from: Tom C on May 19, 2010, 19:00:14 PM
Cato Hansen - Søppel.



Nei, Hansen var eneste som ikke får en ener, men heller toer. Han sto bak de få store sjansene vi hadde.

Quote from: roaldinho on May 19, 2010, 19:05:50 PM
Quote from: Markmus on May 19, 2010, 18:49:46 PM
Gratulerer med dagen alle sammen, ENDELIG er Steinar Nilsen ferdig som Brann-trener.


Det blir ikke bedre med ny trener. Alt for mange spillere som er daukjøtt i laget. Som ikke hadde kommet inn på Fyllingen engang. Snakker om Jaiteh, Guntveit og Holmvik, sikkert Fakiri også.

Det blir ikke bedre før det er nytt styre og man får bygget opp eget lag med bedre spillere. Tror ikke det finnes en eneste trener som kan få bedre ut av dette laget.


Hva mener du? At laget vårt består av dårligere spillere enn Fyllingen? Seriøst? At vi ikke har gode nok spillere til å hvede oss i toppen i TL kan vi alle være enig i, men i forhold til nivå 4? Nei, her må Nilsen ta all skyld.
Tiocfaidh ár lá

Hatleking

For meg var det sjokkerande at Mjelde gjekk. Så ja, eg lurar på kvifor dei gjorde det.

roaldinho

Quote from: Markmus on May 19, 2010, 19:08:19 PM
Kom ikke her og fortell meg at det ikke er mulig å danne en spilleplan med den stallen vi har, roaldinho, spesielt når vi spiller mot lag som Fyllingen.

De klovnene som ropte på Mjeldes avgang kan føle seg jævla lure nå.


Jo, alt for mange daukjøtt. Spillere som Jaiteh, Guntveit, Sævarsson, Bjarnason, Fakiri, Holmvik, osv burde aldri spilt for Brann nå. De er rett og slett for dårlig og holder ekstremt lavt nivå. Det er nitrist.

Selvsagt skal man vinne sånne kamper, det sier seg selv! Jeg er sikker på at om Nilsen hadde fått bygget det laget han vil så hadde Fyllingen blitt slått greit i dag. Det blir jo selvsagt spekulering, men sannheten er at Nilsen aldri har fått bygget det laget han ønsker.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

eivhelle

Ganske horribel forestilling. Brann hadde muligheten til å kontre Fyllingen i senk i 2. omgang, men
kjører på med støttepassninger og drar ned alt som er av tempo. Det må da gå ann å ha en plan som
går ut på annet enn å spille seg inn på 5 m til motstanderen før noen tør å avslutte.

PVM fikk løsnet et langskudd og det kom fra mer enn 30 meter og først 5 minutter før slutt. Brann
ballen på fyllingens halvdel i 80 av 90 minutter, men Fyllingen klarte å produsere dobbelt så mange
avsluttninger på de 10 siste minuttene som det Brann klarte i resten av kampen.

Hvis noen kjøpelystne klubber fikk sett Huseklepp i dag tror jeg Brann kommer til å beholde ham
ut kontraktstiden. I dag var det bare rot. Den eneste som kan få positiv omtale i dag er Udjus som
hindret at det ble 2-0 i stedet for 1-0.

Ellers har jeg i dag forandret mening om at Brann er for gode til å rykke ned. Hvis det ikke blir gjort
grep kommer dette til å gå galt. Når spillerene ikke har selvtillit nok til å slå et 3. div lag kommer de
til å tape både mot Hønefoss og Kongsvinger.

Markmus

Quote from: roaldinho on May 19, 2010, 19:12:28 PM
Quote from: Markmus on May 19, 2010, 19:08:19 PM
Kom ikke her og fortell meg at det ikke er mulig å danne en spilleplan med den stallen vi har, roaldinho, spesielt når vi spiller mot lag som Fyllingen.

De klovnene som ropte på Mjeldes avgang kan føle seg jævla lure nå.


Jo, alt for mange daukjøtt. Spillere som Jaiteh, Guntveit, Sævarsson, Bjarnason, Fakiri, Holmvik, osv burde aldri spilt for Brann nå. De er rett og slett for dårlig og holder ekstremt lavt nivå. Det er nitrist.

Selvsagt skal man vinne sånne kamper, det sier seg selv! Jeg er sikker på at om Nilsen hadde fått bygget det laget han vil så hadde Fyllingen blitt slått greit i dag. Det blir jo selvsagt spekulering, men sannheten er at Nilsen aldri har fått bygget det laget han ønsker.


Sannheten er at Nilsen ikke har klart å tilføre en dritt til et lag bestående av mange gode spillere, spesielt offensive spillere.
Ka du ve?


Go Up