• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Selge Stadionnavnet?

Started by Northside, May 14, 2010, 20:43:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Quote from: Markmus on May 21, 2010, 22:17:58 PM
Styret: "Siden vi må kompensere Nilsen med en sluttpakke medfører dessverre dette at vi må selge Stadion-navnet"

Da tror jeg det hadde blitt månelyst i byn.

Eller denne, Styret:
"Siden vi ikke ville trekke oss for at klubben skulle motta 40 friske millioner fra Hardball, ser vi oss nå nødt til å selge stadionnavnet".
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

May 22, 2010, 01:41:33 AM #151 Last Edit: May 22, 2010, 02:20:49 AM by krøvel vellevold
Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Er jo helt sinnsykt dette! Hva blir det neste? Klubbfargen, navnet? Burde vaert opprettet forbud mot dette, uansett tror jeg at de fleste Brann supportere velger nedrykk fremfor aa selge Brann sjelen.

Eneste jeg kan se paa som en fornuftig losning er feks et stadion navn som lyder: Dnb Sponser Brann Stadion,   vil selvfolgelig hores mer ut som en statement en et navn, men det vil uansett horest bedre ut en Dnb Stadion, noe som ville ha vaert totalt mongolid og som det bor innforest lover mot aa vedta.

Noe som og kunne gaat var kanskje: Hansa's Brann Stadion eller Bergen og Hansa's Brann Stadion.

Tror det er viktigere enn noen gang at alle med hjerte i Brann melder seg inn i klubben, kommer til aa bli mye aa ta stilling til fremover og de avgjorelsene krever Brann hjerter likefullt som business hjerner. Ser frem til den dagen naar ekte supportere er deltakere i styret, da kan vi alle vaere sikker paa at supporterenes interesser blir ivaretatt og vi slipper aa gaa rundt aa bekymre oss for at Brann Stadion plutselig skal skifte navn til Gilde Polser Arena.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Northside

Savner fortsatt en offisiell uttalelse fra Bataljonen i denne saken...

Bra post Krøvel!

dePt

Mulig det har blitt nevnt før i tråden, orket ikke lese alle sidene.
Foreslår at Bataljonen, i sammarbeid med lokale sponsorer og andre suportere kjøper opp navnet. Styret får pengene de trenger, og vi får beholde navnet. Burde være mulig å få til på dugnad.
Vi går fremmover på krykker, vi går frem på såre ben vi går fremmover i solskinn, vi går fremover i regn!

vebo

Hvor mangen millioner kan du bidra med?
Tiocfaidh ár lá

Northside

La oss si vi får 4mill i året for å selge stadionnavnet (jeg tror vi får mindre). Deler vi det på et tilskuersnitt på 13 000stk, så blir det 307kr per tilskuer.

Kanskje vi skulle kjøpt navnet?

dePt

Jeg er desverre ingen rik onkel, men som Northside sier, et spleiselag i samarbeid med lokale bedrifter osv. burde være mulig.
Vi går fremmover på krykker, vi går frem på såre ben vi går fremmover i solskinn, vi går fremover i regn!

Yes!wehavenobananas

Quote from: Northside on May 23, 2010, 17:18:59 PM
La oss si vi får 4mill i året for å selge stadionnavnet (jeg tror vi får mindre). Deler vi det på et tilskuersnitt på 13 000stk, så blir det 307kr per tilskuer.

Kanskje vi skulle kjøpt navnet?


Ja, men jeg tror det er snakk om større summer enn som så. 10 - 15 mill i året, så er vi sikkert inne på noe. Og da er det ikke noe vi kan gjøre med det.

boven

Quote from: Joggi Bogga on May 20, 2010, 23:02:24 PM
Man får spillere i Sapara, Sharner og Olofinjana klassen for en slik sum. Tenk å få en slik hvert år. Eller man kan finansiere en god speideravdeling og likevel ha penger til overs.


Andre klubber kan kanskje få til noe positivt med pengene. I brann vil de bare bli sølt bort, og så sitter vi igjen med ingenting annet enn et horestadion.

Go Up