• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Arna/Bjørnar â?? Brann, 13 mai kl.18.00 (1 runde i cupen)

Started by Gulløl, May 09, 2010, 22:19:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmann!

Får man billett hvis man stiller på Arna stadion i dag uten billett? det er ikke Utsolgt?

Brannfrelst

Blir det noe synging? Og blir det TIFO? Regner med Bataljonen har store planer for dette derbyet..
2.10.07-Gullet kom hem!

osoerli

Eg reknar Einarsson og Bjarnason for dei svakaste spelarane i stallen.  Spelarar eg helst ikkje vil sjÃ¥ pÃ¥ banen i det heile resten av sesongen.  Eg kan til ein viss grad forstÃ¥ valet av Bjarnason.  Det kan vera greit Ã¥ halda han i gong i tilfelle skadar eller suspensjonar hos dei 2 faste, og det ikkje kjem forsterkningar i sommar.  Men Einarson!!!.
VÃ¥re unge lovande fortener Ã¥ spela med dei betre spelarane i troppen.  Ville heller foretrukke PVM eller Mjelde frÃ¥ start sentralt.  Det kunne til og med vore god løpetrening for Bakke eller Solli.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

vekkreist


dex1974

Går visst bare en kamp på TVBrann som mange ikke-bergensere liker å kalle kanalen. Trønderslaget mellom RævBK og Stjørdals/Blink.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

dudo

Dette ser ut til å gjelde webtv òg? Faen da, jeg har ikke tid til å reise til Arna!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SKBrannfan

Jeg surfet litt rundt på nettet og det ser ikke ut til at kampen blir vist noen steder. Da er det gjerne like greit at jeg har invitert folk hem i kveld :P

Markmus

Hva faen... hvordan kan kampen IKKE gÃ¥ pÃ¥ Sumo? De (andre lags supportere) kan ta rennefart og drite i opplegget om at  TV2 favoriserer Brann. Det er Rosenborg som konstant favoriseres i slike ikke-eliteseriekamper. NÃ¥ er det kun deres kamp som vises, men ellers er det bare de som fÃ¥r god produksjon (bl.a. med repriser) i cup- og treningskamper.
Ka du ve?

dex1974

Imponerende løpende referert på brann.no hittil. Spillt i et kvarter men står fortsatt 0 minutter spillt.

Edit : oppdatert i 10.minutt...hmmm...er dette malen for kvelden?
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Markmus

Ka du ve?

osoerli

BT's og BA's "live-sendinger" har iallefall litt oftare oppdateringar.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

bernu

Dette viser vel bare hvor forbanna dårlige vi er for øyeblikket....
Andre lag bøtter inn mål. Vi leder så vidt 1-0. Og i følge Bt.no virker det som om begge lag har sjanser...

Bt.no:
43' Det går mot pause. Men Brann har absolutt ikke vist at de vanligvis spiller tre divisjoner over arnabuene. Med litt mer flaks kunne det stått 1-1 her.
HANSA - Z

1908

45' Ellers gjør underlaget sitt til at angrepsspillet blir dårlig.
45' Ingen overbevisende forestilling av Steinar Nilsens menn. Arna-Bjørnar har absolutt vært småfarlig ved flere anledninger

Dette er vell det vanlige vi har hørt sålangt i år..

Kai-Olai

Fra nettavisen.no:

68' Kjedelig kamp for øyeblikket. Brann får til skummelt lite.

Herlig!

1908

68' Steinar Nilsen uttalte før denne kampen at Brann skulle spille på seg selvtillit. Prestasjonene i dag kan umulig ha vært til stor hjelp på den biten.

Spelaren

0-2 Vaagan Moen, greit nok at denne bomben er unngått...
GÃ¥ av.

esp123

Så evner han faktisk å bruke det siste byttet på Bjørnar Holmvik. Feigt!

Markmus

Quote from: bernu on May 13, 2010, 17:39:21 PM
Dette viser vel bare hvor forbanna dårlige vi er for øyeblikket....
Andre lag bøtter inn mål.


Når var Brann et lag som vant kamper mot drittlag med kalassifre? Vi gjør det en gang iblant, men det er ikke noe vi har for vane å gjøre.
Ka du ve?

ostraume

Quote from: esp123 on May 13, 2010, 18:33:24 PM
Så evner han faktisk å bruke det siste byttet på Bjørnar Holmvik. Feigt!


To guttespillere fra start og du evner å fokusere på siste spillerbyttet?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

esp123

Quote from: ostraume on May 13, 2010, 18:51:33 PM
Quote from: esp123 on May 13, 2010, 18:33:24 PM
Så evner han faktisk å bruke det siste byttet på Bjørnar Holmvik. Feigt!


To guttespillere fra start og du evner å fokusere på siste spillerbyttet?

Jepp. Hva får Bjørnar Holmvik ut av å spille de siste 15 min? Og det er jo uten tvil sulten det går på når man kun vinner 2-0. Hvorfor ikke da sette innpå en unggutt som faktisk vil spille?

Klaus_Brann

En ganske kjedelig kamp, som Brann hadde grei kontroll på, men begge lag skapte lite.

Jonas Grønner greide seg ganske bra, mens Kalve ikke fikk til altfor mye, og det er jo forståelig når ikke de andre fikk til noe spesielt heller.
Mjelde var på tribunen, noen som vet om han bruker å være på hjemmekampene og?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on May 13, 2010, 19:28:28 PMJonas Grønner greide seg ganske bra


Jeg synes han klarte seg mye bedre enn ganske bra, alder og erfaring tatt i betraktning. Han var duellsterk, hadde ro med ballen og langpasningene var nesten på Ahlsen-nivå. Rett og slett imponerende!

Ellers imponerte Brann ikke. De skapte svært få sjanser mot et hardtarbeidende Arna-lag. Rett og slett en kjedelig kamp!
Rød makt på Hansa

dudo

Den eneste som får godkjent av de etablerte er PVM. Ellers var det mye dritt og lav innsats. Det ser iallefall ikke ut som om Solli har lyst å spille seg inn igjen på laget, og heller ikke som om Mjelde har lyst å klore seg fast.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on May 13, 2010, 20:01:32 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 13, 2010, 19:28:28 PMJonas Grønner greide seg ganske bra


Jeg synes han klarte seg mye bedre enn ganske bra, alder og erfaring tatt i betraktning. Han var duellsterk, hadde ro med ballen og langpasningene var nesten på Ahlsen-nivå. Rett og slett imponerende!


Han var veldig bra, men jeg ville ikke ta helt av. Det var tross alt 3. divisjonsmotstand, og det er jo det han er "vant med" med Brann 2, men at han er et stort talent er det liten tvil om.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skbsupporter4ever

May 13, 2010, 22:02:33 PM #74 Last Edit: May 13, 2010, 22:11:49 PM by skbsupporter4ever
Jeg vil bare takke for alle som har sagt positive ting om Jonas Grønner.
- Jeg går selv på skole med han, og er så utrolig kjekt at han nå får prøvd seg med A-laget :)
Håper virkelig en dag at han kan spille seriekamp for brann!

- Ellers var jo det kjipt kampmessig med bare  0-2, men hva mer kan vi egentlig forvente av brann. Vi er nå hvertfall videre til 2.runde da!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on May 13, 2010, 21:16:22 PM
Quote from: Nixon on May 13, 2010, 20:01:32 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 13, 2010, 19:28:28 PMJonas Grønner greide seg ganske bra


Jeg synes han klarte seg mye bedre enn ganske bra, alder og erfaring tatt i betraktning. Han var duellsterk, hadde ro med ballen og langpasningene var nesten på Ahlsen-nivå. Rett og slett imponerende!


Han var veldig bra, men jeg ville ikke ta helt av. Det var tross alt 3. divisjonsmotstand, og det er jo det han er "vant med" med Brann 2, men at han er et stort talent er det liten tvil om.
Uansett hvilket nivå motstanderne var på så er pasninger alà den målgivende han hadde i øverste klasse. Han slo bedre pasninger enn Ollie og var stor med ballen. Dessuten er ikke dette som å møte Arna Bjørnar i 3. divisjon med Brann 2. De spilte med et ekstra gir og det var neppe noen lett utfordring.

Grønner viste at Kalve ikke er det eneste store talentet på guttelag. Det finnes flere enn disse to også og jeg tror det kan bli morsomt når 94-årgangen blir gamle nok for TL:

Klaus_Brann

Det skjønner jeg og krakra. Men jeg skal la dere ta av, så nøyer jeg meg med å registrere at han absolutt har noe på gang, og at vi nok kommer til å få se mer av han i fremtiden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Kan også legge til at jeg hadde forventet at en spiller som så mange mener bør spille fra start i TL og som jobber så hardt gjennom hele kampen som Hansen gjorde skal klare å skape litt mer enn 1 mål og noen stangskudd..

skuteviken

Du går i forumets felle ;) De som mener noe annerledes skriker høyest, sånn er det! Hansen beviste i løpet av fjoråret at han har meget begrenset med teknikk.

Men fyfaen den gutten har syk spenst!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on May 14, 2010, 10:16:26 AMMen jeg skal la dere ta av


Det handler egentlig ikke så mye om å ta av, men å gi han kreditt for en overraskende god kamp. Utenom det har jeg ingen illusjoner om så mye i fremtiden. For sjansen er tross alt større at han ikke blir en etablert TL-spiller enn at han blir det.
Rød makt på Hansa

krakra

Nei det er mye mange grunner til at spillere som viser potensiale i ung alder kan falle av. Skader, holdninger eller at det bare stagnerer.

Men jo flere spillere vi har med potensiale til å bli gode TL-spillere jo større er jo sjansen for at en eller flere av dem faktisk blir det. Derfor er det jo morsomt å se nye talenter vise seg frem. Hadde vært morsomt å få frem en skikkelig spillende midtstopper med en kremfot fra egne rekker.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on May 14, 2010, 10:39:54 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 14, 2010, 10:16:26 AMMen jeg skal la dere ta av


Det handler egentlig ikke så mye om å ta av, men å gi han kreditt for en overraskende god kamp.


Det gjør jo det. Jeg skrev at han klarte seg ganske bra, men han klarte seg mye bedre enn ganske bra, etter din mening.

Det er i min ordbok synonymt med fantastisk, superbt osv.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Kuriositet; mine barn fødes samme kveld Brann speler kamp. Forrige gang var heime mot Stabæk i 2008.
GÃ¥ av.

skuteviken

Quote from: Spelaren on May 14, 2010, 18:24:51 PM
Kuriositet; mine barn fødes samme kveld Brann speler kamp. Forrige gang var heime mot Stabæk i 2008.


Da må du be konen holde igjen ;) gikk ikke så bra da.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

vebo

Tiocfaidh ár lá

dudo

Det synes jeg vil skal. Grattis! Hvis det var en gutt er jeg med å spleise på en ball.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Løk! Kan vel det om det er en jente også? Min springer rundt i Branndrakt og sparker ball hele dagen. Du er en gammeldags sjåvenist dudo! Jeg river i en andel i en ball!
Tiocfaidh ár lá

dudo

Hahahah, herlig! Jentene må gjerne sparke ball for min del. Jeg kommer bare aldri til å betale for det. Sorry. ;)

dudo
- Brannsjåvinist
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: Spelaren on May 14, 2010, 18:24:51 PM
Kuriositet; mine barn fødes samme kveld Brann speler kamp. Forrige gang var heime mot Stabæk i 2008.


Da fikk du i alle fall noe å glede deg over etter den kampen mot Stabæk ;)

Gratulerer!
Ka du ve?

Go Up